Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
steffanp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af steffanp » onsdag, 25. jan, 2012 20:00

Skal vi høste lidt fra Villarreal de er i økonomisk krise, læs her:

http://www.bold.dk/nyt/Villarreal-angri ... t-paa-exit

Man burde tage et par spiller måske nilmar, Rossi. så kunne vi spille en 4-4-2 .. det kunne måske være en mulighed. Suarez man lige den sidste man, som kan lave hurtige aflevering ( pasnings spil ) og andy carroll formoder det ikke.

De besidder jo af Rossi og Nilmar i angrebet. vi kunne godt bruge en af dem ( især Rossi ).

De ligger også inde med en top centre forsvarer ved navn Mateo Musacchio og Cristián Zapata.

kom med en kommentar, ved godt det er ønske tænkning, men burde man ikke gøre noget ved det :).

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 25. jan, 2012 20:04

Hyppia skrev:6 dage tilbage :violin: vi får sku ingen super player
Hvordan udleder du det? Sidste år blev Torres og Suarez handlet indenfor de sidste 12 timer.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » onsdag, 25. jan, 2012 22:40

ScouserTommy skrev:
Hyppia skrev:6 dage tilbage :violin: vi får sku ingen super player
Hvordan udleder du det? Sidste år blev Torres handlet indenfor de sidste 12 sekunder.
Jeg har lige rettet lidt i dit indlæg.

NHK

Indlæg af NHK » torsdag, 26. jan, 2012 07:22

Soldado ville være fin at få og kunne financieres af Aquilani, Pacheco, Aurelio og Darby.

Krasic på lån i et halvt år med forkøbsret ville også være et godt træk. Købe vi ham til sommer kunne han financieres af Kuyt, Maxi og Cole.

------------ Soldado -----------

Suarez ----- Stevie ------ Bellars

------- Hendo ---- Lucas -------

Enrique - Agger - Skrtel - Johnson

------------- Reina -------------

Hold 2:

---------- Carroll/Teixeira -------

Downing ----- Shelvey ---- Krasic

--------- Adam --- Spearing -----

Robboe -- Coates -- Carra -- Kelly

-------------- Doni -------------

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » torsdag, 26. jan, 2012 12:25

I sommers gik der rygter om at James McCarthy var meget tæt på Liverpool.

- Ham kunne jeg godt syntes var interassant, ung, britisk, erfaring fra PL, det passer meget godt på transfer politiken.

- Ellers ser jeg, Shaqiri, Willian, Sinclair, (Jarvis), som nogle muligheder til kanterne.

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 26. jan, 2012 12:42

Shaquiri, Krasic, Adam Johnson, Santi Cazorla, Marek Hamsik, Lacina Traore og fernando Llorente ville alle være interessante at få ind.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » torsdag, 26. jan, 2012 12:46

Arda skrev:
Kelly skrev:
Fribytter skrev:
John Barnes skrev:Måske skulle vi ha beholdt Leto istedet for at skippe ham til Panathinaikos, 15 mål i 17 kampe.. ;)
Der var problemer med arbejdstilladelsen...
Jeg så han live 2 gange i sidste sæson. Og kan kun sige stort NEJ TAK. Han har intet Liverpool kan bruge til noget. I øvrigt har han nogle meget frastødende attituder.
Jeg kan ikke umiddelbart genkende den frastødende attitude. Hvordan virker han frastødende?

Jeg kan bare mindes, at han næsten hver gang har været den bedste for Panathinaikos, når jeg har set dem i tv.

Benitez mente også, at han havde et stort potentiale, hvis det ikke havde været for arbejdsrettighederne.

Sagt af Benitez (om Leto) efter Benitez' fyring i Liverpool:
Benitez om Leto skrev:"When he was with us, and this is what we noticed most of all, he was a player with enormous potential, quite quick, with ability in attacking 1v1 situations,good technique and a good shot. Above all, what stood out was that he was a player who could unbalance a defence and also with good vision.

We thought that he had the necessary potential to mature a lot in a competition like the Premier League which requires special qualities. Mostly due to the physical qualities that he had. He was a player who was really interesting with regard to the future.

He played several games for us and he did well. The basic problem was his work permit and the rules they have in England. Let’s just say he wasn’t allowed to stay after the first few months in England and we had no option but to sell him abroad. It wasn’t what we wanted for him but we had to accept the decision as it stood."
...
Hvis du har set Leto live og ikke undre dig over hans attituder, så må jeg undre mig :dontknow: . Film, brok, slåen ud med arme efter holdkammerater, og i den dur.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » torsdag, 26. jan, 2012 12:48

steffanp skrev:Skal vi høste lidt fra Villarreal de er i økonomisk krise, læs her:

http://www.bold.dk/nyt/Villarreal-angri ... t-paa-exit

Man burde tage et par spiller måske nilmar, Rossi. så kunne vi spille en 4-4-2 .. det kunne måske være en mulighed. Suarez man lige den sidste man, som kan lave hurtige aflevering ( pasnings spil ) og andy carroll formoder det ikke.

De besidder jo af Rossi og Nilmar i angrebet. vi kunne godt bruge en af dem ( især Rossi ).

De ligger også inde med en top centre forsvarer ved navn Mateo Musacchio og Cristián Zapata.

kom med en kommentar, ved godt det er ønske tænkning, men burde man ikke gøre noget ved det :).
Rossi mener jeg sprang korsbåndet i denne sæson. Og Nilmar mener jeg ikke er god nok, han skulle i øvrigt være tæt på en retur til sydarmerika.

Stefan Kiessling kunne være en spændende angriber at få til klubben.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Lemmiwinks
Geografisk sted: Randers
Alder: 34

Indlæg af Lemmiwinks » torsdag, 26. jan, 2012 17:15

Ian Ayre udtaler "Money is not an issue, if we need somebody we will go out and get them.".
Spændende udtalelse. Man kan jo ikke lade være med at håbe på et stort navn, når han udtaler sig på den måde :D

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » torsdag, 26. jan, 2012 20:07

Lemmiwinks skrev:Ian Ayre udtaler "Money is not an issue, if we need somebody we will go out and get them.".
Spændende udtalelse. Man kan jo ikke lade være med at håbe på et stort navn, når han udtaler sig på den måde :D
Actions speak louder than words.

Brugeravatar
Lemmiwinks
Geografisk sted: Randers
Alder: 34

Indlæg af Lemmiwinks » torsdag, 26. jan, 2012 20:32

Alonso skrev:
Lemmiwinks skrev:Ian Ayre udtaler "Money is not an issue, if we need somebody we will go out and get them.".
Jep, synes godt nok også det var en noget kæk udtalelse, når man ikke rigtigt har set beviser for det :P

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » torsdag, 26. jan, 2012 20:46

Lemmiwinks skrev:
Alonso skrev:
Jep, synes godt nok også det var en noget kæk udtalelse, når man ikke rigtigt har set beviser for det :P
Carroll, Suárez, Henderson og Downing var alle dyre indkøb. Jeg synes de har vist masser af action.

Jeg tror ikke spørgsmålet er hvem vi har råd til; det er snarere hvem der vil spille for os.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » torsdag, 26. jan, 2012 20:56

Aarde skrev:
Lemmiwinks skrev:
Alonso skrev:
Carroll, Suárez, Henderson og Downing var alle dyre indkøb. Jeg synes de har vist masser af action.

Jeg tror ikke spørgsmålet er hvem vi har råd til; det er snarere hvem der vil spille for os.
Lige præcis! Og det er desværre nok et større problem end som så. Tror da ikke Kenny er helt dum. Han ved udemærket godt at spillere som Shaqiri og Hazard er fremtidens mænd, og tror bestemt heller ikke det vil være et problem at skaffe pengene til dem... Men tvivler bare stærkt på de har den store lyst til det.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » torsdag, 26. jan, 2012 22:11

Ja, man skal ikke bare købe for at købe. Kvalitet fremfor kvantitet, men det er stadig frustrerende som fan, når det er tydeligt at holdet har flere fejl og mangler.

Men baseret på de manglende rygter, så kunne det godt tyde på at vi skal kæmpe videre med de spillere vi har resten af sæsonen. Man kunne håbe Suarez tager os med storm mod Wolves og holder det kørende resten af sæsonen, men med nuværende trup bliver det svært at nå top4.

På den anden side bør der være flere offensive kvaliteter at hente i Downing, Henderson, Kuyt og Carroll, end de har vist indtil videre i denne sæson. Det er måske det man kalkulerer med.

Brugeravatar
Irish_kop
Geografisk sted: Göteborg
Alder: 43

Indlæg af Irish_kop » torsdag, 26. jan, 2012 22:53

Nogen der kender til trovärdigheden af LFC Transfer Speculations på facebook??...

De skriver en masse smånyheder omkring klubben hver dag.. Men meget af det tror jeg er totalt bullshit!

Dagens rygte:

Liverpool planning move for Napoli hit man

January 26, 2012 · 7 Comments

Liverpool boss Kenny Dalglish is plotting a stunning move to bring Napoli striker Edinson Cavani to Anfield before the end of the transfer window.

The Reds chief has placed the Urugyuan at the top of his hit list as he continues his search for a strike that can fill in for the suspended Luis Suarez. Andy Carroll continues to struggle with the anniversary of his record breaking £35 million move from Newcastle fast approaching whilst Dirk Kuyt’s drop in form has persuaded Dalglish he needs a proven centre forward to fire the club back into Europe.

Whilst Craig Bellamy has impressed up front the Welshman is always susceptible to breaking down with injury and Dalglish know’s he can’t rely on Carroll and Kuyt to provide goals. Liverpool have scored just four times in as many Premier League games since Suarez’s suspension winning just once and dropping below Arsenal and Newcastle in pursuit of the top four.

Cavani has now emerged as a serious target for the 60-year-old who is toying with the idea of pairing him with fellow countryman Suarez in a devastating attacking partnership. The duo linked up to great effect in the World Cup two years ago and Dalglish is convinced the partnership could turn the club into serious title contenders next season.

The 24-year-old certainly knows where the net is scoring 51 times in 72 games since moving to the Stadio San Paolo in the summer of 2010 but could be coaxed into joining Suarez in England. Chelsea and Manchester City have also been credited with an interest in Cavani but were put off by Napoli’s £30 million asking price although it’s thought Dalglish is willing to spend big to capture the 6ft 2in striker.

Mon ikke de bare skriver det, som vi fans gerne vil läse...

Er der nogen der har set det rygte andre steder??

Besvar