Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » lørdag, 28. jan, 2012 10:16

Aarhus skrev:Man kan selvfølgelig håbe på, at Henry og Werner ikke kun er i Liverpool for at se fodbold.

Måske sker der noget bag de lukkede døre i disse sidste dage af transfervinduet. Man kan kun krydse fingre for Cavani. Hvilken supersigning, han ville være for os.
Yderst plausibel tænkning. De var vist også i Liverpool i dagene optil transferdeadline sidste januar.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Jan
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 53

Indlæg af Jan » lørdag, 28. jan, 2012 19:41

Alt er jo muligt, specielt hér i transfertrådene.
Det er vel ikke så mærkeligt, at klubbens ejer og bestyrelsesformand, på trods af deres bopæl, er i Liverpool når man indenfor 3-4 dage spiller først en semifinale og derefter en pokalkamp mod to mancs-hold?
At det tilfældigvis ramler sammen med en uges tid igen af transfervinduet er tilfældigt.
Læste et sted, at Henry og Werner havde en Red Sox "Ian Ayre"-type med, kan ikke huske hans navn. Et af hans specialer skulle vist være stadions (Luchino?), så det kunne jo være nærliggende at stadion var på agendaen og ikke nødvendigvis en transfer af Cavani.
Jeg tror faktisk ikke der ryger folk hverken ind eller ud i dette vindue. Som Kenny tidligere har sagt er det nok mere på Academy-level at der sker ting og sager. Jeg tror vi kører sæsonen færdig med det vi har.
Up The RedMen... we go again!

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 28. jan, 2012 23:52

Byttehandel: Demba Ba og Andy Carroll ?

http://www.mirrorfootball.co.uk/transfe ... um=twitter
You'r Never Walk Alone. ///

EgK

Indlæg af EgK » søndag, 29. jan, 2012 00:29

Der er sørme gang i rygterne... Sunday times skulle bringe historien også!

Carrol for Tevez ???

http://m.guardian.co.uk/football/2012/j ... pe=article

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » søndag, 29. jan, 2012 00:31

EgK skrev:Der er sørme gang i rygterne... Sunday times skulle bringe historien også!

Carrol for Tevez ???

Man kan kun gisne om, hvor meget de vil hade ham i manchester, hvis han laver denne transfer. Først fra united til city, og så fra city til Liverpool.

Det sker ikke.

kingpinsen

Indlæg af kingpinsen » søndag, 29. jan, 2012 00:40

Aarhus skrev:
EgK skrev:Der er sørme gang i rygterne... Sunday times skulle bringe historien også!

Carrol for Tevez ???

Man kan kun gisne om, hvor meget de vil hade ham i manchester, hvis han laver denne transfer. Først fra united til city, og så fra city til Liverpool.

Det sker ikke.
Naaaj - det er jeg osse overbevist om er en and. Og desuden ikke et ønskeligt bytte.

Brugeravatar
Juhl

Indlæg af Juhl » søndag, 29. jan, 2012 00:55

The People linker os med Marin og Barrios!

http://www.people.co.uk/sport/football/ ... -23724504/

Får vi lidt gang i vinduet inden onsdag?

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » søndag, 29. jan, 2012 01:06

Barrios har jeg længe ville have til Anfield, i mit stille sind, og Marin må gerne følge med. Hellere Marin en Barrios faktisk. Hvis jeg skulle vælge.
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » søndag, 29. jan, 2012 02:39

Carrol for Tevez ???

Tjaae, jeg tog gerne den byttehandel. Hvis vi ved salget af Torres havde kunnet faa Tevez som erstatning for 35m pund, saa havde de fleste af os (minus dem der ikke kan leve med hans tidligere klubforhold eller on/off hjemlaengsel) nok vaeret tilfredse. Jeg havde I hvert fald.

Tevez' formaaen paa banen har I mange aar imponeret mig og jeg tror, at han ville kunne indgaa i et giftigt partnerskab med Suarez, Bellamy og Kuyt.

Naar alt det er sagt, saa anser jeg ikke denne byttehandel for overhovedet at vaere realistisk.
Kloppite

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 29. jan, 2012 06:29

Tevez, Barrios, Marin, Demba Ba, Texeira, Cavani ...

Konceptet med de unge briter er man vist ved at gå bort fra.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » søndag, 29. jan, 2012 10:02

ScouserTommy skrev:Konceptet med de unge briter er man vist ved at gå bort fra.
Uden at have noget som helst at bygge det på tror jeg at ideen med "den brittiske revolution" var at få skabt en ny rygsøjle og et stærk fundament tilbage til klubben. På det område var Rafa jo fuldstænding efterladt på bar bund under de tidligere ejere. Det er efter min mening det der gør at Manchester United desværre er i toppen af ligaen, for når jeg kigger ned over deres trup så er der godt nok en del navne som jeg ikke finder videre imponerende, men som de kan holde niveauet med når de spiller.
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
Jan
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 53

Indlæg af Jan » søndag, 29. jan, 2012 10:06

Vælger at se ScouserTommy's indlæg ud fra en ironisk betragtning, hvorfor konceptet som sådan stadig består. Søndagsaviserne skal jo have noget at skrive og så benyttes skønlitteratur ud fra den betragtning, at læserne er så tilbagestående rent intellektuelt at de ikke kender forskellen dérfra og til fakta.
Up The RedMen... we go again!

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 29. jan, 2012 10:07

Thommo skrev:Barrios har jeg længe ville have til Anfield, i mit stille sind, og Marin må gerne følge med. Hellere Marin en Barrios faktisk. Hvis jeg skulle vælge.
Er vi blevet lidt skizofren på vores gamle dage, Thommo?
Thommo har altid ønsket Barrios, og Marin må gerne følge med, men Thommo ville helst ha Marin end Barrios :lol:

Jeg kender ikke så meget til Barrios, men Marin ser udmærket ud.

kingpinsen

Indlæg af kingpinsen » søndag, 29. jan, 2012 11:59

Andre Schurrle fra Bayer Leverkusen er det seneste rygte jeg har set/hørt. Kan åbenbart spille begge fløje og på spidsen, og er kun 21 år gammel.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » søndag, 29. jan, 2012 12:09

kingpinsen skrev:Andre Schurrle fra Bayer Leverkusen er det seneste rygte jeg har set/hørt. Kan åbenbart spille begge fløje og på spidsen, og er kun 21 år gammel.
Du må meget gerne smide et link eller lignende, så vi kan forholde os til kilden. Plejer at være god kutyme herinde :)

Besvar