Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Jeg håber selvfølgelig at Suarez bliver i klubben. For vi mangler 4-5 klasse spillere før vi kan være med i top 2 - 3 ..
Jeg er bange for der går flere år før vi kan lege med i toppen, da vores hold er alt for tyndt.
Carrol, Adam, Henderson, Spearing, Enrique og jeg kan blive ved ... De skal alle sammen ud .. De er "lige" blevet købt men hold kæft hvor er de dårlige ..
Top 4 holdende er langt foran os ... selv et ungt Arsenal hold har markant bedre udsigter end os...
Jeg er bange for der går flere år før vi kan lege med i toppen, da vores hold er alt for tyndt.
Carrol, Adam, Henderson, Spearing, Enrique og jeg kan blive ved ... De skal alle sammen ud .. De er "lige" blevet købt men hold kæft hvor er de dårlige ..
Top 4 holdende er langt foran os ... selv et ungt Arsenal hold har markant bedre udsigter end os...
Jeg er meget enig i at der skal investeres mere i holdet fremover, men jeg synes ikke Enrique skal sælges. Han har IMO været et af få lyspunkter på holdet i denne sæson, selvom han har et lille formdyk på det seneste. Enrique har klassen IMO, hvorimod jeg er mere i tvivl mht. f.eks. Adam, Henderson og Downing.Suarez7 skrev:Jeg håber selvfølgelig at Suarez bliver i klubben. For vi mangler 4-5 klasse spillere før vi kan være med i top 2 - 3 ..
Selv mit skæg er rødt!
Det er alt for forhastet at sælge disse spillere, når de ikke har været længere tid i klubben. Henderson skal helt sikkert nok blive en rigtig god midtbanespille for os i fremtiden. Adam skal bruges som backup til førsteholdet, hvorfor vi skal have hentet en central midtbanespiller ind til start-11 i stedet for ham. Enrique har endelig noget af det, vi har savnet ved vores backs i venstre side, selvom han har lidt under vores dårlige form på det seneste - men hane r langt fra den eneste. Carroll kan kan gå hen og blive et monster, men han har godt nok ikke været særlig god for os i år. Der har været glimt af det kæmpemæssige potentiale, han uden tvivl render rundt med. Han er stadig ung, og han er måske ikke faldet så godt til i Liverpool, som man kunne ønske. Der er nogle klare ting, han skal arbejde med på træningsbanen, hvis han vil spille for os. Han mangler dynamik i sine løb, han mangler placeringsevne, og så kan han udnytte sin enorme fysik meget bedre. Der er ingen grund til at bruge hænderne så meget, som han gør. Han får alt for mange frispark i mod sig, hvis han bliver ved sådan.Suarez7 skrev:Jeg håber selvfølgelig at Suarez bliver i klubben. For vi mangler 4-5 klasse spillere før vi kan være med i top 2 - 3 ..
-
Suarez7 skrev:Jeg håber selvfølgelig at Suarez bliver i klubben. For vi mangler 4-5 klasse spillere før vi kan være med i top 2 - 3 ..
Synes sgu også Spearing ville være synd at sælge, ser ham som en god mand til fremtiden, som back up til den defensive midtbane. Desuden er han heller ikke blevet købt, men et produkt af vores eget akademi. Når han får succes, hvilket han IMO allerede til dels har, vil han være et godt forbillede for andre unge på akademiet.
Agger almost invited to shoot here.. Which he does, and puts it in the back of the net! Daniel Agger with his first ever goal for Liverpool. And what a goal!
http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI
http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI
Efter min mening skal sommerens indkøb (hvis der bliver nogle) omhandle offensive spillere der kan skabe noget på egen hånd, det er her vi halter efter de andre topklubber, f.eks. Scum har i offensiven Rooney, Young, Nani og Valencia som er istand til at skabe chancer for sig selv og andre, vi har ligenu kun Suarez og tildels Bellamy men det er simpelthen for nemt at dæmme op for.
Interessante navne kunne være: Jesus Navas, Pablo Hernandez, Griezmann, Hoilett, Cristian Tello, Lavezzi og Iker Muniain
Anden prioriteten må være en angriber som kan lave 15-20 kasser pr. sæson.
Her kunne disse være spændende: Soldado, Luuk De Jong, Demba Ba, Huntelaar, Giroud og Kevin Gameiro
Disse navne må være mere realistiske end: Cavani, Hazard, Götze, Lucas, Neymar osv... som man må gå ud fra kun vil skifte til de absolutte topklubber
Interessante navne kunne være: Jesus Navas, Pablo Hernandez, Griezmann, Hoilett, Cristian Tello, Lavezzi og Iker Muniain
Her kunne disse være spændende: Soldado, Luuk De Jong, Demba Ba, Huntelaar, Giroud og Kevin Gameiro
Disse navne må være mere realistiske end: Cavani, Hazard, Götze, Lucas, Neymar osv... som man må gå ud fra kun vil skifte til de absolutte topklubber
Hvorfor skal det nu være et argument for at beholde spillere, der ikke er af rette kvalitet? Var det derfor Cole, Poulsen, Keane og ikke mindst Milan Jovanovic ikke længere er i klubben?Aarhus skrev:Det er alt for forhastet at sælge disse spillere, når de ikke har været længere tid i klubben. Henderson skal helt sikkert nok blive en rigtig god midtbanespille for os i fremtiden. Adam skal bruges som backup til førsteholdet, hvorfor vi skal have hentet en central midtbanespiller ind til start-11 i stedet for ham. Enrique har endelig noget af det, vi har savnet ved vores backs i venstre side, selvom han har lidt under vores dårlige form på det seneste - men hane r langt fra den eneste. Carroll kan kan gå hen og blive et monster, men han har godt nok ikke været særlig god for os i år. Der har været glimt af det kæmpemæssige potentiale, han uden tvivl render rundt med. Han er stadig ung, og han er måske ikke faldet så godt til i Liverpool, som man kunne ønske. Der er nogle klare ting, han skal arbejde med på træningsbanen, hvis han vil spille for os. Han mangler dynamik i sine løb, han mangler placeringsevne, og så kan han udnytte sin enorme fysik meget bedre. Der er ingen grund til at bruge hænderne så meget, som han gør. Han får alt for mange frispark i mod sig, hvis han bliver ved sådan.Suarez7 skrev:Jeg håber selvfølgelig at Suarez bliver i klubben. For vi mangler 4-5 klasse spillere før vi kan være med i top 2 - 3 ..
Er en spiller ikke god nok, så må han sendes videre. Så betyder det mindre man blot har hentet ham et år forinden.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Meget enig. Carroll har slet ikke vist et passende niveau. Henderson viser i korte glimt et udmærket niveau, men ikke noget der retfærdiggør en så høj transfersum. Adam er slet og ret ringe. Enrique træffer næsten altid dårlig beslutninger i det offensive, mens han gør det fint defensivt. Spearing er slet ikke god nok, han er måske god nok til at spille mod den nederste tredjedel af holdene i PL. Downing, tja han er lidt la la, ikke rigtig god til noget.
Jeg synes vi skal beholde Henderson, fordi han har alderen og potentialet. Carroll skal beholdes fordi en tankforvard er god at ha i truppen til at at sætte ind ved stillingen 1-1 med 10 minutter igen. Derudover tror jeg ikke at nogen klub vil give £15 M for ham. Enrique er ok at ha, om et årstid er han alligevel 2. valg til Robinson.
Sælg Adam og Downing. PRONTO!
Jeg synes vi skal beholde Henderson, fordi han har alderen og potentialet. Carroll skal beholdes fordi en tankforvard er god at ha i truppen til at at sætte ind ved stillingen 1-1 med 10 minutter igen. Derudover tror jeg ikke at nogen klub vil give £15 M for ham. Enrique er ok at ha, om et årstid er han alligevel 2. valg til Robinson.
Sælg Adam og Downing. PRONTO!
- JudgeArdaStudge
Er det en joke? Enrique er da fremragende og bliver af mange af konkurrenternes fans kaldet for den bedste VB i ligaen - det har jeg læst flere steder på nettet og hørt det fra venner osv. og let's face it: du får vidst ikke nogen større hæder, end anerkendelse fra dine konkurrenter.
Enrique har sine mangler, men han er ligesom de andre også ny i klubben - han har bare vist, at han har niveauet. Et rigtig godt indkøb, ingen tvivl om det. Ikke god nok til klubben eller "ok", at ha' - Ved ikke, hvilken smiley, der er mest passende til de postulater, men vælg selv:
-
- 
Lidt mere credit til Enrique, drenge.

Enrique har sine mangler, men han er ligesom de andre også ny i klubben - han har bare vist, at han har niveauet. Et rigtig godt indkøb, ingen tvivl om det. Ikke god nok til klubben eller "ok", at ha' - Ved ikke, hvilken smiley, der er mest passende til de postulater, men vælg selv:

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Forskellen på disse spillere i vores nuværende trup og de spillere, du vælger at sammenligne dem med, er alderen. Adam og Enrique kan ikke kategoriseres som talenter længere, men de er stadig yngre end alle de Cole, Poulsen, Keane og Jovanovic. Enrique har gjort det godt, og Adam har været ok til prisen. Han burde imo ikke være en del af vores stærkeste opstilling, men han kan sagtens bruges som backup.Hekkem skrev:Hvorfor skal det nu være et argument for at beholde spillere, der ikke er af rette kvalitet? Var det derfor Cole, Poulsen, Keane og ikke mindst Milan Jovanovic ikke længere er i klubben?Aarhus skrev:Det er alt for forhastet at sælge disse spillere, når de ikke har været længere tid i klubben. Henderson skal helt sikkert nok blive en rigtig god midtbanespille for os i fremtiden. Adam skal bruges som backup til førsteholdet, hvorfor vi skal have hentet en central midtbanespiller ind til start-11 i stedet for ham. Enrique har endelig noget af det, vi har savnet ved vores backs i venstre side, selvom han har lidt under vores dårlige form på det seneste - men hane r langt fra den eneste. Carroll kan kan gå hen og blive et monster, men han har godt nok ikke været særlig god for os i år. Der har været glimt af det kæmpemæssige potentiale, han uden tvivl render rundt med. Han er stadig ung, og han er måske ikke faldet så godt til i Liverpool, som man kunne ønske. Der er nogle klare ting, han skal arbejde med på træningsbanen, hvis han vil spille for os. Han mangler dynamik i sine løb, han mangler placeringsevne, og så kan han udnytte sin enorme fysik meget bedre. Der er ingen grund til at bruge hænderne så meget, som han gør. Han får alt for mange frispark i mod sig, hvis han bliver ved sådan.Suarez7 skrev:Jeg håber selvfølgelig at Suarez bliver i klubben. For vi mangler 4-5 klasse spillere før vi kan være med i top 2 - 3 ..
Er en spiller ikke god nok, så må han sendes videre. Så betyder det mindre man blot har hentet ham et år forinden.
Henderson og Carroll er derimod stadig unge og betegnes vel som forholdsvis store engelske talenter, hvorfor jeg synes, de skal beholdes i vores trup fremover. Jeg siger ikke, de nødvendigvis skal være bærende kræfter på holdet, selvom de nok er tiltænkt at blive det, men jeg vil til enhver tid give talenter en længere snor end en aldrende spiller.
Jeg håber i har ret.
Men altså, når jeg kigger på f.eks. United så synes jeg vi har alt alt for langt op til dem.
Jeg ved ikke om det er Dalglish, spillestilen eller om de virkelig bare ikke kan spille sammen men vi har alt for langt op til topholdende.
Deres spiller materiale er imponerende .. Med hensyn til Spearing så har jeg aldrig været imponeret af ham, og jeg er næsten sikker på at han aldrig kommer i nærheden af at være en klasse spiller.
Klubben har brugt rigtig mange penge det sidste stykke tid bla. på de spillere jeg nævnte tidligere og jeg er ikke imponeret af en eneste af dem.
Selvom jeg nævnte Enrique er det nok jer der har ret med at han har haft et formdyk men Carrol, Adam og Henderson ser jeg ude af klubben! Vi har brug for stærkere spillere på den midtbane og noget fart! Bellamy er jeg tilgengæld vild med. Downing tror jeg også bliver rigtig god for os selvom han ikke har vist så meget endnu.
Glæder mig til vi får Lucas tilbage da han viste rigtig gode takter inden han blev skadet. Men vi har altså brug for 3-4 rigtig gode spillere for at matche holdende i top 3-4.
Forsvars mæssigt synes jeg vi står godt med Agger, Skrtel og Johnson så håber jeg bare Enrique også kommer op på et højt niveau.
Ergo en klasse angriber ved siden af Suarez, en kant og en central midtbane ville gøre meget, idet det er et svagt Liverpool hold desværre.
Men altså, når jeg kigger på f.eks. United så synes jeg vi har alt alt for langt op til dem.
Jeg ved ikke om det er Dalglish, spillestilen eller om de virkelig bare ikke kan spille sammen men vi har alt for langt op til topholdende.
Deres spiller materiale er imponerende .. Med hensyn til Spearing så har jeg aldrig været imponeret af ham, og jeg er næsten sikker på at han aldrig kommer i nærheden af at være en klasse spiller.
Klubben har brugt rigtig mange penge det sidste stykke tid bla. på de spillere jeg nævnte tidligere og jeg er ikke imponeret af en eneste af dem.
Selvom jeg nævnte Enrique er det nok jer der har ret med at han har haft et formdyk men Carrol, Adam og Henderson ser jeg ude af klubben! Vi har brug for stærkere spillere på den midtbane og noget fart! Bellamy er jeg tilgengæld vild med. Downing tror jeg også bliver rigtig god for os selvom han ikke har vist så meget endnu.
Glæder mig til vi får Lucas tilbage da han viste rigtig gode takter inden han blev skadet. Men vi har altså brug for 3-4 rigtig gode spillere for at matche holdende i top 3-4.
Forsvars mæssigt synes jeg vi står godt med Agger, Skrtel og Johnson så håber jeg bare Enrique også kommer op på et højt niveau.
Ergo en klasse angriber ved siden af Suarez, en kant og en central midtbane ville gøre meget, idet det er et svagt Liverpool hold desværre.
Forstår ikke helt hvorfor du tror mere på Downing, i forhold til at du siger Henderson skal ud af vagten ? Henderson virker der da til at være klart mere potentiale i end Downing i forhold til hvad de hver især har vist pt.Suarez7 skrev:Jeg håber i har ret.
"The Liverpool philosophy is simple, and is based on total belief. Maybe that has been the key to Liverpools consistency. We were taught to go out there, play our own game and fear no one."
Tror ikke der er den store forskel på om man vil have Lavezzi eller Cavani. Jeg ser lavezzi som en af de helt store grunde til at Napoli spiller så godt, og at Cavani scorer så mange mål. Men ville ikke klage over en af demJimmyR skrev:Efter min mening skal sommerens indkøb (hvis der bliver nogle) omhandle offensive spillere der kan skabe noget på egen hånd, det er her vi halter efter de andre topklubber, f.eks. Scum har i offensiven Rooney, Young, Nani og Valencia som er istand til at skabe chancer for sig selv og andre, vi har ligenu kun Suarez og tildels Bellamy men det er simpelthen for nemt at dæmme op for.

Dog kan det netop være faktoren at Cavani scorer flere mål der gør ham dyrere, hvis han er det

"The Liverpool philosophy is simple, and is based on total belief. Maybe that has been the key to Liverpools consistency. We were taught to go out there, play our own game and fear no one."
- Lemmiwinks
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 34
HELT enig. Var ved at falde på røven da jeg læste den kritik. Han har været en af de mest stabile i hele truppen i sæsonen 11/12 og efter min mening det KLART bedste nyindkøb. Og ville da også være fuldstændigt tosset i hovedet at sælge Henderson. Han er 21 år gammel!?Arda skrev:Er det en joke? Enrique er da fremragende og bliver af mange af konkurrenternes fans kaldet for den bedste VB i ligaen - det har jeg læst flere steder på nettet og hørt det fra venner osv. og let's face it: du får vidst ikke nogen større hæder, end anerkendelse fra dine konkurrenter.![]()
Enrique har sine mangler, men han er ligesom de andre også ny i klubben - han har bare vist, at han har niveauet. Et rigtig godt indkøb, ingen tvivl om det. Ikke god nok til klubben eller "ok", at ha' - Ved ikke, hvilken smiley, der er mest passende til de postulater, men vælg selv:-
-
Var klar på at beholde henderson hvis han var 15 år, men han er 21 og langt fra god nok.Lemmiwinks skrev:HELT enig. Var ved at falde på røven da jeg læste den kritik. Han har været en af de mest stabile i hele truppen i sæsonen 11/12 og efter min mening det KLART bedste nyindkøb. Og ville da også være fuldstændigt tosset i hovedet at sælge Henderson. Han er 21 år gammel!?Arda skrev:
Derimod er vi ved at jage Raheem sterling væk fra klubben fordi han ikke får nok spilletid... det er sgu flot.
Specielt set i lyset af den talentløse masse der spiller i stedet, uge efter uge.
Bliver sgu snart så træt at jeg ikke orker at følge med i denne op-ad-bakke-klub længere.
Lavezzi vil helt klart være min førsteprioritet. Selvom han er fremragende, virker det alligevel til at det er Cavani der trækker mest interesse, men det kommer måske til at ændre sig nu hvor Marek Hamsik har lavet en forlængelse. Jeg ville dog også være fint tilfreds med Jesus Navas. Pablo Hernandez og Muniain er bestemt spændende, men jeg ved reelt ikke præcist hvor deres niveau er. Jeg tror i øvrigt at du giver Lucas Moura fra Sao Paulo en for stor stjerne, og jeg mener ikke at vi skulle være helt ude af den kamp.JimmyR skrev: Interessante navne kunne være: Jesus Navas, Pablo Hernandez, Griezmann, Hoilett, Cristian Tello, Lavezzi og Iker Muniain
Soldado er måske for eftertragtet af andre klubber. Jeg tvivler på at vi kan hive Gameiro væk og Giroud har jeg ikke den store fidus til, og det har jeg faktisk heller ikke til Luuk De Jong. Personligt har jeg en stor fidus til Welliton fra Spartak Moskva. God og hurtig teknikker, snitter et godt stykke over et mål hver anden kamp(57 i 95).
Personligt har jeg forelsket mig i FC Portos midtbanespiller Joao Moutinho. Rigtig stærk teknikker, hurtig(også på fødderne og med bolden), godt overblik og en god afslutter. Minder mig, måske ikke om Xavi som er en ufattelig spilfordeler, men måske lidt mere om Cesc Fabregas. Til sommer har han været 2 år i Porto. Jeg kan ikke sige så meget om hans defensive evner, fordi de reelt aldrig er blevet afprøvet ordenligt i den portugisiske liga, men en midtbane med Lucas, Gerrard og Moutinho, det er lige mig.
Imod moderne fodbold.