Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » fredag, 23. mar, 2012 10:31

AJ skrev:Mit bud på hvordan sommerens transfervindue forløber:

Ud:
Maxi

Ind:
En erstatning for Maxi

Mere tror jeg ikke der sker.
Du får skida nok ret i det scenarie.

Jeg ønsker dog lidt mere aktivitet.

Ud:
Aurelio kontrakt ophører
Maxi - selvom jeg håber han bliver
Alberto Aquilani - udlåns aftalen sender ham til AC Milan
Joe Cole - ser ingen grobund i at beholde ham efter udlånet til Lille, der har gavnet ham personligt en stor del
Doni - hvorfor skulle han dog blive
Stewart Downing
Charlie Adam
Danny Wilson - han får aldrig chancen
Jonjo Shelvey - får aldrig chancen, men vil meget gerne beholde ham

Ind:
Junior Hoillett, Blackburn - som erstatning for Maxi
Havard Nordtveit, Gladbach - som erstatning for Charlie Adam
Cristian Tello, Barcelona - som erstatning for Downing (tror ikke på det, men håber da eller kommer McClean istedet for)
Luuk de Jong, Twente - vi mangler en ekstra angriber
James McClean, Sunderland
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Scouzer
Geografisk sted: Skive
Alder: 39

Indlæg af Scouzer » fredag, 23. mar, 2012 10:33

Hr. Drejer skrev:Det kunne være guld at høre kommentatoren skrige: "Suarez pass to Suarez and back to Suarez, and he scores, what a goal, one nil to Liverpool" Det kunne være sjovt.
så skulle de selvfølgelig omtales som new og old suarez

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 23. mar, 2012 10:44

Hekkem skrev:Jonjo Shelvey - får aldrig chancen, men vil meget gerne beholde ham
Jeg forstår ikke at han ikke får chancen. Han er bedre end Spearing og Adam. Han prøver det fremadrettede, hvor Spearing kun kan aflevere tilbage eller en sjælden gang, på tværs. Jeg ser lidt et lys i Shelvey, må jeg indrømme, og jeg har større tiltro til ham end Adam og Spearing.

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 35

Indlæg af Nicoen » fredag, 23. mar, 2012 10:46

http://www.bold.dk/nyt/Guidetti-gider-i ... ty-reserve

Det kunne være rigtig spændende hvis vi kunne hapse Guidetti fra City. Han virker virkelig som et fantastisk stort angrebstalent og vil ikke finde sig i at være reserve i City. Jeg kan heller ikke se ham slå Balotelli, Tevez, Agüero eller Dzeko af i næste sæson.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » fredag, 23. mar, 2012 10:49

Hekkem skrev: Ind:
Cristian Tello, Barcelona - som erstatning for Downing (tror ikke på det, men håber da eller kommer McClean istedet for)
Det er nok overvejende sandsynligt, at det er den slags navne, som vi ender med at kunne tiltrække. Personligt mener jeg, at vi maksimalt holder status quo ved at hente ovennævnte 5 - selvom Luuk de Jong kan vise sig at være en spændende joker. Vi kommer aldrig i nærheden af top 4 med disse spillere - som ikke ville kunne tilkæmpe sig en plads på bænken hos Man Utd, Man City, Chelsea og Spurs - måske igen med undtagelse af Luuk de Jong, der har en marginal chance for en bænkplads hos Spurs (hvis vi går ud fra at Adebayor og Defoe bliver).

Jeg forstår overhovedet ikke den pludselige hype af Hoillett. Noget må været gået henover hovedet på mig.
Kloppite

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » fredag, 23. mar, 2012 11:31

texnymann skrev:
Hekkem skrev: Ind:
Det er nok overvejende sandsynligt, at det er den slags navne, som vi ender med at kunne tiltrække. Personligt mener jeg, at vi maksimalt holder status quo ved at hente ovennævnte 5 - selvom Luuk de Jong kan vise sig at være en spændende joker. Vi kommer aldrig i nærheden af top 4 med disse spillere - som ikke ville kunne tilkæmpe sig en plads på bænken hos Man Utd, Man City, Chelsea og Spurs - måske igen med undtagelse af Luuk de Jong, der har en marginal chance for en bænkplads hos Spurs (hvis vi går ud fra at Adebayor og Defoe bliver).

Jeg forstår overhovedet ikke den pludselige hype af Hoillett. Noget må været gået henover hovedet på mig.
Ambitionerne er ikke til mere end dette.

For mig, er det ikke en pludselig hype af Junior Hoillett.

Larry Dillman

Indlæg af Larry Dillman » fredag, 23. mar, 2012 12:13

Chris R. skrev:
texnymann skrev:Lucas Moura - £25m (manden, der skal overtage efter Gerrard. Kender vores egen Lucas)
Tror dog (desværre) at alle de spillere du foreslår skal ind, bortset fra Olic, er en tand urealistiske uden CL at lokke med. Det er også tvivlsomt om FSG vil bruge så mange penge (igen). Men synes helt klart at truppen kan forstærkes uden at lave nogle kæmpestore signinger. Hvis man f.eks fik Hoilett på fri transfer til at erstatte Maxi (eller evt. Redmond hvis Hoilett skulle vælge en anden klub).
Tror ikke Spearing bliver solgt, men hvis det skulle ske, kunne man erstatte ham med Diame fra Wigan, ligeså på fri transfer.
Adam er der er mange forskellige muligheder til at erstatte. Ligesom de andre kunne han erstattes af en mand på fri transfer i Montolivo, derudover er der den kortsigtede, men rimelig sikre løsning i Keita. Et frækt, om end lidt urealistisk bud, kunne være Sahin der intet spilletid får i Madrid. Den satsede løsning kunne være at satse på en ung spiller som f.eks den 22 årige Strootman der imponerer i PSV, eller måske en Joe Allen, der ligeså er 22 år, og imponerer stort i Swansea. En sidste løsning kunne være M'Vila, der sammen med Lucas ville kunne skabe en utrolig solid central midt. Imo ville alle 6 løsninger være bedre end Adam.
Hvis man oven i det fandt en angriber der kan finde netmaskerne som for eksempel Luuk De Jong og en offensiv midtbanemand til når Gerrard er skadet, som for eksempel Willian fra Shakhtar eller Fernandez fra Sporting, ville jeg være yderst tilfreds.

Ingen af de nævnte spillere er af samme klasse som Martinez, Cavani eller Lucas Moura men de ville i hvert fald være er et skridt på vejen mod 4. pladsen, da vores trup imo ville blive forstærket uden at bruge alt for mange penge. Hvis der skulle være flere penge ville en verdensklasse winger pynte på holdet, men jeg kan dog ikke komme i tanke om en der kunne være oplagt og realistisk. Har dog et håb til, at Downing får sit helt store gennembrud næste sæson.
Mit håb om de helt store navne ligger også mest i 'The Friend factor':
- Lucas 1 og Lucas 2 er angiveligt værelseskammerater på landsholdet
- Hamsik er slovak som Skrtel.....så må de da være gode venner!
- Cavani er fra samme mindre by i Uruguay som Suarez
- Hazard skal hentes hjem på den ultra-hemmelige aftale forbundet med Joe Cole-udlejningen ... (eller evt Comolli)
- Christian Eriksen og Agger svinger - måske - vildt godt sammen!
- Javi M skal overtales af vores spanske koloni (nåh nej, det argument forsvandt med Rafa) ... men et eller andet må Enrique og/eller Reina så gøre :)

Og hvis jeg tager det realistiske skridt ned på hylde 2, er jeg meget enig med Chris R's forskellige bud :headbang:
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Bellamy
Geografisk sted: Værløse
Alder: 46

Indlæg af Bellamy » fredag, 23. mar, 2012 12:22

Har lige læst der er 50 m pund at købe ind for.... :P

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » fredag, 23. mar, 2012 12:23

Larry Dillman skrev:
Chris R. skrev:
texnymann skrev:Lucas Moura - £25m (manden, der skal overtage efter Gerrard. Kender vores egen Lucas)
Tror dog (desværre) at alle de spillere du foreslår skal ind, bortset fra Olic, er en tand urealistiske uden CL at lokke med. Det er også tvivlsomt om FSG vil bruge så mange penge (igen). Men synes helt klart at truppen kan forstærkes uden at lave nogle kæmpestore signinger. Hvis man f.eks fik Hoilett på fri transfer til at erstatte Maxi (eller evt. Redmond hvis Hoilett skulle vælge en anden klub).
Tror ikke Spearing bliver solgt, men hvis det skulle ske, kunne man erstatte ham med Diame fra Wigan, ligeså på fri transfer.
Adam er der er mange forskellige muligheder til at erstatte. Ligesom de andre kunne han erstattes af en mand på fri transfer i Montolivo, derudover er der den kortsigtede, men rimelig sikre løsning i Keita. Et frækt, om end lidt urealistisk bud, kunne være Sahin der intet spilletid får i Madrid. Den satsede løsning kunne være at satse på en ung spiller som f.eks den 22 årige Strootman der imponerer i PSV, eller måske en Joe Allen, der ligeså er 22 år, og imponerer stort i Swansea. En sidste løsning kunne være M'Vila, der sammen med Lucas ville kunne skabe en utrolig solid central midt. Imo ville alle 6 løsninger være bedre end Adam.
Hvis man oven i det fandt en angriber der kan finde netmaskerne som for eksempel Luuk De Jong og en offensiv midtbanemand til når Gerrard er skadet, som for eksempel Willian fra Shakhtar eller Fernandez fra Sporting, ville jeg være yderst tilfreds.

Ingen af de nævnte spillere er af samme klasse som Martinez, Cavani eller Lucas Moura men de ville i hvert fald være er et skridt på vejen mod 4. pladsen, da vores trup imo ville blive forstærket uden at bruge alt for mange penge. Hvis der skulle være flere penge ville en verdensklasse winger pynte på holdet, men jeg kan dog ikke komme i tanke om en der kunne være oplagt og realistisk. Har dog et håb til, at Downing får sit helt store gennembrud næste sæson.
Mit håb om de helt store navne ligger også mest i 'The Friend factor':
- Lucas 1 og Lucas 2 er angiveligt værelseskammerater på landsholdet
- Hamsik er slovak som Skrtel.....så må de da være gode venner!
- Cavani er fra samme mindre by i Uruguay som Suarez
- Hazard skal hentes hjem på den ultra-hemmelige aftale forbundet med Joe Cole-udlejningen ... (eller evt Comolli)
- Christian Eriksen og Agger svinger - måske - vildt godt sammen!
- Javi M skal overtales af vores spanske koloni (nåh nej, det argument forsvandt med Rafa) ... men et eller andet må Enrique og/eller Reina så gøre :)

Og hvis jeg tager det realistiske skridt ned på hylde 2, er jeg meget enig med Chris R's forskellige bud :headbang:
Alle slovakker er venner.

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » fredag, 23. mar, 2012 12:23

Bellamy skrev:Har lige læst der er 50 m pund at købe ind for.... :P
link

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 23. mar, 2012 12:27

Jeg holder med Larry Dillman. Hans "The Friend Factor" lyder rigtigst.

Larry Dillman

Indlæg af Larry Dillman » fredag, 23. mar, 2012 14:48

Hr. Drejer skrev:Jeg holder med Larry Dillman. Hans "The Friend Factor" lyder rigtigst.
Don't mess with friendship, som selveste der kaiser er enig i:-)

Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 23. mar, 2012 14:49

:lol:

Larry Dillman

Indlæg af Larry Dillman » fredag, 23. mar, 2012 15:00

Repsej skrev:
AJ skrev:Mit bud på hvordan sommerens transfervindue forløber:
Ud:
Maxi
Ind:
En erstatning for Maxi
Mere tror jeg ikke der sker.
Det væreste af det hele med dette bud er faktisk at det sagtnes kunne ske :? :cry:
Og dog ... selv med angiveligt dårligere økonomi har de seneste mange sommervinduer budt på væsentligt mere aktivitet - og det tror jeg hverken FFP eller nok så meget finanskrise laver om på:

(Frit efter hukommelsen:)
2004: Cisse, X Alonso, Luis Garcia, Nunez, Josemi
2005: Reina, Sissoko, Crouch, Zenden, Barragan
2006: Kuyt, Bellamy, Pennant, M. Gonzales, Aurelio, (ung argentinsk forsvarsbøf?)
2007: Torres, Lucas, Babel, Benna, Voro, (og en til?)
2008: Keane, Riera, Degen, Dossena, N'Gog
2009: Aqui, Johnson, Kyrgie
2010: J. Cole, Raul M, Konchesky, Poulsen, Jova, Shelvey
2011: Downing, Hendo, Adam, Bella, Coates, Enrique

Ovenstående er så ikke garant for kvalitet, men måske snarere for kvantitet.....så tror ikke på Maxi-scenariet som det eneste, men på den anden side skræmmer sporene i den anden retning sgu godt nok også :silenced:

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » fredag, 23. mar, 2012 15:42

Ja, jeg ved godt vi alle andre år har hentet flere spillere, men jeg tror det alligevel fordi vi i sommers hentede en hel håndfuld i (Doni), Coates, Enrique, Adam, Henderson, Downing og Bellamy samt kun et halvt år før Suárez og Carroll. Jeg tror derfor ikke Kenny vil gå på storindkøb igen, men derimod vil nøjes med at hente en Hoilett type på en fri transfer til at erstatte Downing, mens bl.a. Aurelio, Aquilani og Cole forsvinder.

Edit: Haha, var det mon underbevidst? Mente selvfølgelig Maxi.

Besvar