Endnu engang fremviser du enestående taktisk overblik. Spearing og Shelvey spiller nemlig den præcist samme plads og har de præcist samme egenskaber. Gid vi havde en som dig som træner, der kan se alle disse ting, som ingen andre kan.Hr. Drejer skrev:Jeg forstår ikke at han ikke får chancen. Han er bedre end Spearing og Adam.Hekkem skrev:Jonjo Shelvey - får aldrig chancen, men vil meget gerne beholde ham
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
- Alex Brockins
Re: Hvem skal ind?
Best in the world at everything I do.
AJ skrev:Ja, jeg ved godt vi alle andre år har hentet flere spillere, men jeg tror det alligevel fordi vi i sommers hentede en hel håndfuld i (Doni), Coates, Enrique, Adam, Henderson, Downing og Bellamy samt kun et halvt år før Suárez og Carroll. Jeg tror derfor ikke Kenny vil gå på storindkøb igen, men derimod vil nøjes med at hente en Hoilett type på en fri transfer til at erstatte Downing, mens bl.a. Aurelio, Aquilani og Cole forsvinder.
Edit: Haha, var det mon underbevidst? Mente selvfølgelig Maxi.

Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Endnu engang viser du din manglende evne til at læse hvad der står. Jeg skriver blot han er bedre end Spearing og Adam, ikke at de spiller samme plads. Jeg var ellers så glad for vores uddannelsessystem.Alex Brockins skrev:Endnu engang fremviser du enestående taktisk overblik. Spearing og Shelvey spiller nemlig den præcist samme plads og har de præcist samme egenskaber. Gid vi havde en som dig som træner, der kan se alle disse ting, som ingen andre kan.Hr. Drejer skrev:Jeg forstår ikke at han ikke får chancen. Han er bedre end Spearing og Adam.Hekkem skrev:Jonjo Shelvey - får aldrig chancen, men vil meget gerne beholde ham
Hvorfor sætter I ikke hinanden på ignore???
This.Belloni skrev:Hvorfor sætter I ikke hinanden på ignore???
-
Hmmm....en top 30 med spillere op til 21 år samt forventede værdiangivelser:
http://www.futebolfinance.com/os-30-jog ... mundo-2012
Mon ikke Muniain og Lukas til maksimalt 39 mio € samlet kunne gøre lidt forskel? I så fald kunne jeg godt undvære nye angribere i tiltro til at Suarez/Carroll/Bella/Kuyt ville kunne forbedre deres målratio
Og tillykke til Hendo på listen
Mon ikke Muniain og Lukas til maksimalt 39 mio € samlet kunne gøre lidt forskel? I så fald kunne jeg godt undvære nye angribere i tiltro til at Suarez/Carroll/Bella/Kuyt ville kunne forbedre deres målratio

Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!
LiverbirdOnMyChest skrev:I want Leto back...
http://www.youtube.com/watch?v=lDyizd4GeeI
Det var ærgerligt at han ikke kunne få opholdstilladelse dengang... Han er jo for vild.
Køb Køb Køb.... NUUUUUUUUUUU!
Slet slet ikke god nok til Liverpool. Jeg har set ham live 2 gange, hvor han slet ikke har kunnet noget.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Henderson bedre end Christian Eriksen, Welbeck, Kyle Walker, Shaqiri for bare at nævne nogle... det er jo til grinLarry Dillman skrev:Hmmm....en top 30 med spillere op til 21 år samt forventede værdiangivelser:
Mon ikke Muniain og Lukas til maksimalt 39 mio € samlet kunne gøre lidt forskel? I så fald kunne jeg godt undvære nye angribere i tiltro til at Suarez/Carroll/Bella/Kuyt ville kunne forbedre deres målratio![]()

Hvad er det han nogensinde har præsteret som giver ham den plads ?
Ja det undrer jeg mig sku også over!No maam skrev:Henderson bedre end Christian Eriksen, Welbeck, Kyle Walker, Shaqiri for bare at nævne nogle... det er jo til grinLarry Dillman skrev:Hmmm....en top 30 med spillere op til 21 år samt forventede værdiangivelser:
Mon ikke Muniain og Lukas til maksimalt 39 mio € samlet kunne gøre lidt forskel? I så fald kunne jeg godt undvære nye angribere i tiltro til at Suarez/Carroll/Bella/Kuyt ville kunne forbedre deres målratio![]()
Og tillykke til Hendo på listen![]()
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Lad os da håbe at listen viser virkeligheden. Det åbner da for en mulighed at det økonomiske tab vil være begrænset når floppet skal sælges!Skovdal skrev:No maam skrev:Henderson bedre end Christian Eriksen, Welbeck, Kyle Walker, Shaqiri for bare at nævne nogle... det er jo til grinLarry Dillman skrev:Hmmm....en top 30 med spillere op til 21 år samt forventede værdiangivelser:
Og tillykke til Hendo på listen![]()
Ja det undrer jeg mig sku også over!
Han er uden tvivl bedre end Adam, men det er umuligt at sammenligne ham med Spearing. Jay spiller jo en meget dybere rolle på banen, og hans stil minder mere om Lucas end Shelvey.Hr. Drejer skrev:Endnu engang viser du din manglende evne til at læse hvad der står. Jeg skriver blot han er bedre end Spearing og Adam, ikke at de spiller samme plads. Jeg var ellers så glad for vores uddannelsessystem.Alex Brockins skrev:Endnu engang fremviser du enestående taktisk overblik. Spearing og Shelvey spiller nemlig den præcist samme plads og har de præcist samme egenskaber. Gid vi havde en som dig som træner, der kan se alle disse ting, som ingen andre kan.Hr. Drejer skrev:Jeg forstår ikke at han ikke får chancen. Han er bedre end Spearing og Adam.Hekkem skrev:Jonjo Shelvey - får aldrig chancen, men vil meget gerne beholde ham
Desuden er det jo også unfair at kritisere Spearing, efter hans gode præstationer på det sidste (dog ikke i går). Hvis vi spillede en midtbane med Shelvey og Gerrard, ville vi få så mange tæsk. Vi kan umuligt klare os uden en 'holding' midtbanespiller.
Mener det var TelegraffHekkem skrev:linkBellamy skrev:Har lige læst der er 50 m pund at købe ind for....
http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... nanza.htmlBellamy skrev:Mener det var TelegraffHekkem skrev:linkBellamy skrev:Har lige læst der er 50 m pund at købe ind for....
her er linket til den omtalte artikel. det er deres plan b nu hvor champions league kvalifikationen glippede så vidt jeg forstår

Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
Ret mig hvis jeg tager fejl men 
De sidste 7 kampe Andrew har været med i har vi vundet 5 og spillet 2 uafgjort.
De sidste 9 kampe han ikke har været med i, har vi tabt 6.
Altså får vi flest point når Andrew er med.

De sidste 7 kampe Andrew har været med i har vi vundet 5 og spillet 2 uafgjort.
De sidste 9 kampe han ikke har været med i, har vi tabt 6.
Altså får vi flest point når Andrew er med.
De vil blive brugt. Jeg tror også det bliver solgt et par stykker.jensemand skrev:http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... nanza.htmlBellamy skrev:Mener det var TelegraffHekkem skrev:linkBellamy skrev:Har lige læst der er 50 m pund at købe ind for....
her er linket til den omtalte artikel. det er deres plan b nu hvor champions league kvalifikationen glippede så vidt jeg forstår