Diamé har måske haft en lille formnedgang (han var altså også god i efteråret), men den primære årsag kan være at de to Macs på midten, McArthur og McCarthy, har været decideret fremragende gennem en længere periode, og når det nu endelig kører for Wigan ville det vel være fjollet af Martinez at ændre på det.DaBonks skrev:Jeg har selv været fortaler for i hvert fald Diamé handlen, men de seneste gange jeg har set Wigan er han startet ude. Nogen der kender årsagen til dette?
Formnedgang? Tvang til underskrift på ny kontrakt? Skade?
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
-
Så kom der en ekstra krølle på Wigan-halen med McCarthyAJ skrev:Diamé har måske haft en lille formnedgang (han var altså også god i efteråret), men den primære årsag kan være at de to Macs på midten, McArthur og McCarthy, har været decideret fremragende gennem en længere periode, og når det nu endelig kører for Wigan ville det vel være fjollet af Martinez at ændre på det.DaBonks skrev:Jeg har selv været fortaler for i hvert fald Diamé handlen, men de seneste gange jeg har set Wigan er han startet ude. Nogen der kender årsagen til dette?
Formnedgang? Tvang til underskrift på ny kontrakt? Skade?

Jeg springer gerne over Rodallega, der vist er langt væk fra holdet (samme årsager som tidligere nævnt omkring Diame, måske?).....men hvad med Moses og Figueroa, nogle bud på deres potentiale?
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!
Rodallega har jeg altid ment var en umådelig overvurderet spiller. Jeg kan huske jeg en sæson studerede angriberne i PL og deres evne til score mål hhv. ramme målet. Rodallega var blandt de (hvis ikke den) dårligste til begge dele.
Jeg vil ikke spå om hvordan Moses kommer til at udvikle sig, men da han i sin tid forlod Crystal Palace og tog til Wigan var alle de store engelske klubber og Barcelona efter sigende ude efter ham, så noget må de have set. Indtil videre er det tydeligt, at han mangler noget mht. at træffe de rigtige beslutninger og mht. at gøre tingene færdig. Hans afslutninger er heller ikke af uovertruffen høj standard. Han er dog en meget spektakulær spiller, og man kan jo se at han har de tekniske færdigheder samt en god fysik, så med lidt mere erfaring og den rette coaching er der da muligheder i ham.
Figueroa er en spiller der har set interessant ud lige siden han kom til Wigan. Jeg synes han er ved at gå lidt i stå, men det kan skyldes at han efterhånden er nået til det punkt hvor han skal videre i karrieren. En fordel ved ham er, at han både kan agere center-og wingback, så set i et Liverpool perspektiv kunne han både være et alternativ til Enrique samt et bud på en venstrefodet midterforsvarer når Agger er ude af spil.
Jeg tror ikke nogen af dem (inklusiv McCarthy) er specielt dyre. Ingen af dem er - renset for forskellige positioner på banen - i Antonio Valencia klassen som Wigan fik godt £15m for.
Jeg vil ikke spå om hvordan Moses kommer til at udvikle sig, men da han i sin tid forlod Crystal Palace og tog til Wigan var alle de store engelske klubber og Barcelona efter sigende ude efter ham, så noget må de have set. Indtil videre er det tydeligt, at han mangler noget mht. at træffe de rigtige beslutninger og mht. at gøre tingene færdig. Hans afslutninger er heller ikke af uovertruffen høj standard. Han er dog en meget spektakulær spiller, og man kan jo se at han har de tekniske færdigheder samt en god fysik, så med lidt mere erfaring og den rette coaching er der da muligheder i ham.
Figueroa er en spiller der har set interessant ud lige siden han kom til Wigan. Jeg synes han er ved at gå lidt i stå, men det kan skyldes at han efterhånden er nået til det punkt hvor han skal videre i karrieren. En fordel ved ham er, at han både kan agere center-og wingback, så set i et Liverpool perspektiv kunne han både være et alternativ til Enrique samt et bud på en venstrefodet midterforsvarer når Agger er ude af spil.
Jeg tror ikke nogen af dem (inklusiv McCarthy) er specielt dyre. Ingen af dem er - renset for forskellige positioner på banen - i Antonio Valencia klassen som Wigan fik godt £15m for.
-
Hvad siger folk til den mulige Rasmus Elm handel? Kender ikke rigtig noget til ham, nogle der kan kommenterer på dette? 

Agger almost invited to shoot here.. Which he does, and puts it in the back of the net! Daniel Agger with his first ever goal for Liverpool. And what a goal!
http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI
http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI
-
Var han ikke på rygtebasis i OB og/eller Brøndby sidste år (eller var det en anden svensk midtbanespiller?)....i så fald ikke interesseret! Hvis vi alligevel tager turen til Alkmaar, bør vi istedet kigge efter den 18-årige Maher, som også har været sat i forbindelse med os tidligere. Han kan angiveligt både spille central midt samt hængende bag en enlig spydspids, og selvom mit kendskab begrænser sig til youtube og Eurosport Goalshows, ser han mere end lovende ud!SamiHyppiä skrev:Hvad siger folk til den mulige Rasmus Elm handel? Kender ikke rigtig noget til ham, nogle der kan kommenterer på dette?
I det hele taget er turen til Æresdivisionen værd at overveje med spillere som Eriksen, Vertonghen, Strootman, Wijnaldum og De Jong

Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!
Liverpool narrer City for 16-årigt talentDen talentfulde midtbanespiller Dan Smith skifter fra Crewe Alexandria til Liverpool til sommer.
Det bekræfter klubben fra League Two. Den 16-årige Smith er en del af det engelske U-landshold, og han var i sidste måned meldt på vej til Manchester City, men den handel blev ikke til noget. Derfor slog Liverpool til, og har sikret sig spilleren.
- Vi er selvfølgelig skuffede over, at Dan har bestemt sig for at skrive med Liverpool. Klubben har modtaget et pænt beløb med fremtidsklausuler, men vi ville have foretrukket at set ham spille for vores førstehold, siger en talsmand for klubben.
Ifølge avisen Crewe Chronicle kan Smith maksimalt komme til at koste Liverpool små 9 mio. kr.
Det bekræfter klubben fra League Two. Den 16-årige Smith er en del af det engelske U-landshold, og han var i sidste måned meldt på vej til Manchester City, men den handel blev ikke til noget. Derfor slog Liverpool til, og har sikret sig spilleren.
- Vi er selvfølgelig skuffede over, at Dan har bestemt sig for at skrive med Liverpool. Klubben har modtaget et pænt beløb med fremtidsklausuler, men vi ville have foretrukket at set ham spille for vores førstehold, siger en talsmand for klubben.
Ifølge avisen Crewe Chronicle kan Smith maksimalt komme til at koste Liverpool små 9 mio. kr.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Jeg mener det var Viktor Elm der var tale om. De er vist 3 brødre i alt, som alle spiller bold.Larry Dillman skrev:Var han ikke på rygtebasis i OB og/eller Brøndby sidste år (eller var det en anden svensk midtbanespiller?)....i så fald ikke interesseret!SamiHyppiä skrev:Hvad siger folk til den mulige Rasmus Elm handel? Kender ikke rigtig noget til ham, nogle der kan kommenterer på dette?
Jeg fulgte Rasmus Elm dengang han spillede i Kalmar, da han på daværende tidspunkt var et emne for FCK. Har sidenhen set flere kampe med ham fra AZ, i håb om at han ikke slog igennem, så han kunne komme til FCK. Men han har IKKE skuffet i Holland. Han forsætter de gode takter og er en dygtig spiller hos AZ. Han er kreativ og har godt blik for sine medspillere, men er også selv målfarlig. Han har et rigtig godt spark blandt andet.
Jeg ved ikke om han har niveau til Liverpool - det har han nok - men vil vurderer at han ville få samme status som Seb Larsson. Så ikke en mand der hæver overliggeren, men sikkert fin til bredten. Igen, kommer meget an på prisen!
Collymore var bomben!
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 52
Hvis jeg nu raiser med navne som Manchester United, Valencia og Milan er du så stadig overhovedet ikke interesseret?Larry Dillman skrev:Var han ikke på rygtebasis i OB og/eller Brøndby sidste år (eller var det en anden svensk midtbanespiller?)....i så fald ikke interesseret! Hvis vi alligevel tager turen til Alkmaar, bør vi istedet kigge efter den 18-årige Maher, som også har været sat i forbindelse med os tidligere. Han kan angiveligt både spille central midt samt hængende bag en enlig spydspids, og selvom mit kendskab begrænser sig til youtube og Eurosport Goalshows, ser han mere end lovende ud!SamiHyppiä skrev:Hvad siger folk til den mulige Rasmus Elm handel? Kender ikke rigtig noget til ham, nogle der kan kommenterer på dette?
I det hele taget er turen til Æresdivisionen værd at overveje med spillere som Eriksen, Vertonghen, Strootman, Wijnaldum og De Jong

- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Det var brormand Victor, som OB var (er?) lune på. OB kikkede også på en anden svensker, Rasmus Lindgren, som vist i stedet tog til Italien. Det er nok de navne du har rodet sammen.bblauritzen skrev:Hvis jeg nu raiser med navne som Manchester United, Valencia og Milan er du så stadig overhovedet ikke interesseret?Larry Dillman skrev:Var han ikke på rygtebasis i OB og/eller Brøndby sidste år (eller var det en anden svensk midtbanespiller?)....i så fald ikke interesseret! Hvis vi alligevel tager turen til Alkmaar, bør vi istedet kigge efter den 18-årige Maher, som også har været sat i forbindelse med os tidligere. Han kan angiveligt både spille central midt samt hængende bag en enlig spydspids, og selvom mit kendskab begrænser sig til youtube og Eurosport Goalshows, ser han mere end lovende ud!SamiHyppiä skrev:Hvad siger folk til den mulige Rasmus Elm handel? Kender ikke rigtig noget til ham, nogle der kan kommenterer på dette?
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
Det var vist Lindgren'en, der dukkede opScouserTommy skrev:Det var brormand Victor, som OB var (er?) lune på. OB kikkede også på en anden svensker, Rasmus Lindgren, som vist i stedet tog til Italien. Det er nok de navne du har rodet sammen.bblauritzen skrev:Hvis jeg nu raiser med navne som Manchester United, Valencia og Milan er du så stadig overhovedet ikke interesseret?Larry Dillman skrev:Var han ikke på rygtebasis i OB og/eller Brøndby sidste år (eller var det en anden svensk midtbanespiller?)....i så fald ikke interesseret! Hvis vi alligevel tager turen til Alkmaar, bør vi istedet kigge efter den 18-årige Maher, som også har været sat i forbindelse med os tidligere. Han kan angiveligt både spille central midt samt hængende bag en enlig spydspids, og selvom mit kendskab begrænser sig til youtube og Eurosport Goalshows, ser han mere end lovende ud!SamiHyppiä skrev:Hvad siger folk til den mulige Rasmus Elm handel? Kender ikke rigtig noget til ham, nogle der kan kommenterer på dette?

Men ingen grund til på forhånd at vende tomlen nedad for Elm'en i så fald (med mindre scum er ved at lave en ny Adam på os.....fingér en interesse, hvorefter vi efterfølgende bider på - har portvinstuden på noget tidspunkt udtalt sig om, at Elms indkast er milliarder værd, er der grund til bekymring

Hvem skal ind?
Ingen interesse what so EVER. Vi skal have stjerner, ikke flere vandbærere.SamiHyppiä skrev:Hvad siger folk til den mulige Rasmus Elm handel? Kender ikke rigtig noget til ham, nogle der kan kommenterer på dette?
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Har Liverpool nogensinde købt deciderede stjerner? Har det ikke altid været relativt unge spillere med en masse potentiale, der så senere har udviklet sig til klassespillere? For som det er nu, så tvivler jeg på at Liverpool kan tiltrække spillere fra aller øverste hylde, bl.a. pga. lønstrukturen. Og det er vel egentlig også kun klubber som City, Real, Milan, Chelsea, Barca, Bayern og måske Inter der har råd til at købe de mest højprofilerede spillere fri.Emmy skrev:Ingen interesse what so EVER. Vi skal have stjerner, ikke flere vandbærere.SamiHyppiä skrev:Hvad siger folk til den mulige Rasmus Elm handel? Kender ikke rigtig noget til ham, nogle der kan kommenterer på dette?
Fan af Manchester United
Nej de har aldrig lagt kassen og f.eks. købt en stjerne fra andre i ligaen, i min tid vel og mærke.AllanShore skrev:Har Liverpool nogensinde købt deciderede stjerner? Har det ikke altid været relativt unge spillere med en masse potentiale, der så senere har udviklet sig til klassespillere? For som det er nu, så tvivler jeg på at Liverpool kan tiltrække spillere fra aller øverste hylde, bl.a. pga. lønstrukturen. Og det er vel egentlig også kun klubber som City, Real, Milan, Chelsea, Barca, Bayern og måske Inter der har råd til at købe de mest højprofilerede spillere fri.Emmy skrev:Ingen interesse what so EVER. Vi skal have stjerner, ikke flere vandbærere.SamiHyppiä skrev:Hvad siger folk til den mulige Rasmus Elm handel? Kender ikke rigtig noget til ham, nogle der kan kommenterer på dette?
Utd. købte f.eks. Rooney, Carrick, Berbatov, Ferdinand.
Der kan vi kke være med desværre. Spørgsmålet er om vi kan på længere sigt, så skal vi jo kunne tilbyde noget mere end vi gør nu.
Hvorfor skulle, Modric eller Bale komme til LFC? Det er der ikke nogen grund til jo?
Siden sidste sommer, syntes jeg at vi har fået flere "stjerner" Reina, Johnson og Gerrard er i mine øjne i sæson starten vores stjerner.
Men spillere der har taget skridtet "hvis ikke de allerede var der" er Agger, Suarez og Lucas, Skrtel.
Derfor mangler vi stadig i mine øjne kantspillere, og en angriber.
I ligaen er der egentlig kun A.Johnson og Hoilett jeg tror der er inden for vores rækkevide og som måske er mulige.

Okay hvad var Suarez så da han blev købt??? For ikke at tale om Andy C.. Var Fernando ikke en???AllanShore skrev:Har Liverpool nogensinde købt deciderede stjerner? Har det ikke altid været relativt unge spillere med en masse potentiale, der så senere har udviklet sig til klassespillere? For som det er nu, så tvivler jeg på at Liverpool kan tiltrække spillere fra aller øverste hylde, bl.a. pga. lønstrukturen. Og det er vel egentlig også kun klubber som City, Real, Milan, Chelsea, Barca, Bayern og måske Inter der har råd til at købe de mest højprofilerede spillere fri.Emmy skrev:Ingen interesse what so EVER. Vi skal have stjerner, ikke flere vandbærere.SamiHyppiä skrev:Hvad siger folk til den mulige Rasmus Elm handel? Kender ikke rigtig noget til ham, nogle der kan kommenterer på dette?
-
Okay hvad var Suarez så da han blev købt??? For ikke at tale om Andy C.. Var Fernando ikke en???[/quote]Bellamy skrev:Har Liverpool nogensinde købt deciderede stjerner? Har det ikke altid været relativt unge spillere med en masse potentiale, der så senere har udviklet sig til klassespillere? For som det er nu, så tvivler jeg på at Liverpool kan tiltrække spillere fra aller øverste hylde, bl.a. pga. lønstrukturen. Og det er vel egentlig også kun klubber som City, Real, Milan, Chelsea, Barca, Bayern og måske Inter der har råd til at købe de mest højprofilerede spillere fri.
De var da i hvert fald ikke stjerner. Suarez havde scoret meget i Holland, men det gjorde Afonso Alves og Hunterlaar også, men de har ikke slået igennem som stjerner efter de forlod ligaen. Uden at negligere hans præstationer dernede, så synes jeg altid der er en vis form for usikkerhed når man køber angribere fra den hollandske liga, da det er for vane at der bliver scoret mange mål. Men han havde bestemt potentiale.
Torres var vel heller ikke det man kunne betegne som en stjerne da han kom fra Atlethico. Og med fare for at blive tilsvinet, så gider jeg ikke engang kommentere på Andy Caroll.
Fan af Manchester United