Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Tom_Jorsal
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 25. apr, 2012 17:55

Xenne skrev:Jovetic er Fiorentinas Captain :)
Ja, men Viola ligger 14'er i serie a, vi kan nok give ham noget mere i løn, vi er en større klub og har trods alt europa league. tror samtidig ikke, de klubber, der plejer at overbyde os, vil gå efter ham: City har Silva og Nasri på den plads, Chelsea har Mata og Lampard, United kan jeg forestille mig er mere efter Sneijder og Javi Martinez(gru!) og Barca og Real har noget bedre spillere. Det skulle være en anden italiensk, der nappede ham før os, hvis det var, og der kan vi altså godt spille med. Chris R's idé med at bytte med Aquilani er ligeledes en faktor, der godt kan komme til at spille ind - men det er selvfølgelig lidt langt ude gisninger. Men alligevel logiske.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » torsdag, 26. apr, 2012 18:48

til 120 mill, siger jeg bare sæt igang. Vel er vi ikke favoritter, men ville være rart, at LFC ikke opgiver uden kamp.

Det brasilianske stortalent, Lucas Moura, skal ikke regne med at fortsætte karrieren i Brasilien. Ferguson og Mourinho kæmper en hæftig kamp om brasilianerens signatur.

Lucas Moura må siges at være et stortalent. Den blot 19-årige midtbanespiller, vurderes til at være det næststørste talent i Brasilien, lige efter Neymar.

Lucas Moura har da også haft mange bejlere, men feltet er nu skåret ned til to af verdens største klubber. Manchester United og Real Madrid kæmper om talentets underskrift.

Begge klubber er i kontakt med Lucas Moura og hans familie, og gør alt for at sikre sig spilleren. Klubberne skal slippe lidt under 120 millioner kroner for Lucas.

Lucas spiller i øjeblikket for Sao Paulo, hvor han står noteret for 70 kampe.
http://fanatik.dk/2012/04/26/ferguson-o ... m-guldfugl
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo
Alder: 49

Indlæg af Thommo » torsdag, 26. apr, 2012 23:19

8 kampe for Uruguay som 21 årig, må betyde han har en hvis kvalitet. Måske han ved hvordan Suarez skal fødes med bolde.

Liverpool har intensiveret jagten på Bolognas uruguayanske offensivspiller Gaston Ramirez.

Bolognas 21-årige Gaston Ramirez har været manden bag en del rygter på det seneste. Den offensive kreatør er en eftertragtet herre, og ifølge den italienske TV-station TMW så er Liverpool tæt på Bologna-profilen.

Ramirezs agent vil ikke bekræfte Liverpools interesse, men konfirmerer, at han Bologna fået et tilbud fra en stor Premier League-klub:

- Bologna har modtaget et tilbud på omkring 150 millioner kroner fra en storklub i Premier League, lyder det fra Ramirezs agent Pablo Bentancur.
Verden er smask fuld af hyklere....

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » fredag, 27. apr, 2012 08:55

Thommo skrev:8 kampe for Uruguay som 21 årig, må betyde han har en hvis kvalitet. Måske han ved hvordan Suarez skal fødes med bolde.

Liverpool har intensiveret jagten på Bolognas uruguayanske offensivspiller Gaston Ramirez.

Bolognas 21-årige Gaston Ramirez har været manden bag en del rygter på det seneste. Den offensive kreatør er en eftertragtet herre, og ifølge den italienske TV-station TMW så er Liverpool tæt på Bologna-profilen.

Ramirezs agent vil ikke bekræfte Liverpools interesse, men konfirmerer, at han Bologna fået et tilbud fra en stor Premier League-klub:

- Bologna har modtaget et tilbud på omkring 150 millioner kroner fra en storklub i Premier League, lyder det fra Ramirezs agent Pablo Bentancur.

Det er rigtig spændende. Jeg har kun læst gode ting om spilleren. Men må samtidig siges kun at have set ham på youtube.com.

Hvem kender mere til ham.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

thefugle

Indlæg af thefugle » fredag, 27. apr, 2012 15:52

Vi bliver stadig linket til K. Honda, hvilket jeg synes vi har været meget.

- Is he any good?!

- Har set mange lovprise ham, kan han tilføre holdet noget?
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Kristoffer

Indlæg af Kristoffer » fredag, 27. apr, 2012 16:21

Ramirez blev vi også linket til sidste sommer og han er bestemt en spændende spiller. 150 millioner lyder dog af ret meget og jeg tror ikke han kommer til at gå for så meget. Som spiller kan han både spille på højre og venstre kant, men har brugt det meste af tiden på den offensive midtbane. I hvertfald de gange jeg har set ham. Han har et rigtig godt venstre ben og er ikke bange for at trykke på kassen.
Umiddelbart passer han ind i filosofien omkring køb af unge talenter, som kan tage det næste skridt op af rangstien. Men lad os nu se om historien har noget på sig.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » fredag, 27. apr, 2012 18:29

Milan bænker Aquilani, så han ikke når de 25 kampe. KOmmer han tilbage til os, så er jeg en glad mand.
Dermed er midtbanen væsentlig styrket, og vi kan måske sende spillere som Spearing og Adam videre i stedet ?

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 28. apr, 2012 08:53

Ifølge den norske som citerer Daily Mirror, har vi omkring £20 M til sommerens transfervindue. Det står i skærende kontrast til sidste sommers ca. £60 M. Derudover har vi Meireles' pengene (£12 M), og hvis også Cole og Aquilani ryger til ca. £8 M, så har vi sammenlagt £40 M. Det vil give 2 klaessespillere eller 1 klassespiller og 2 up-and-comming spillere (20+10+10). Jeg vil gå efter det første scenarie. Vi har jo Sterling på vej frem, måske han kan få nogle kampe (hvis ikke han bliver lejet ud)

3 sæsoner uden Champions League sætter sine spor i transferkassen.

Brugeravatar
Lemmiwinks
Alder: 34

Indlæg af Lemmiwinks » lørdag, 28. apr, 2012 10:13

Ifølge Mirror er KK ude efter Bilbao's Munain. Harskulle efter sigendehave en frikøbs klausul på 20 mil £. Hvis Kuyt og/eller Maxi ryger til sommer er der også et par ekstra millioner at handle for (Udover pengene for Raul + måske Cole/Aquaman).

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » lørdag, 28. apr, 2012 10:27

Hr. Drejer skrev:Ifølge den norske som citerer Daily Mirror, har vi omkring £20 M til sommerens transfervindue. Det står i skærende kontrast til sidste sommers ca. £60 M. Derudover har vi Meireles' pengene (£12 M), og hvis også Cole og Aquilani ryger til ca. £8 M, så har vi sammenlagt £40 M. Det vil give 2 klaessespillere eller 1 klassespiller og 2 up-and-comming spillere (20+10+10). Jeg vil gå efter det første scenarie. Vi har jo Sterling på vej frem, måske han kan få nogle kampe (hvis ikke han bliver lejet ud)

3 sæsoner uden Champions League sætter sine spor i transferkassen.
Med de småpenge er der slet ikke råd til de 3 klassespillere der min. skal forstærkes med. Så enten skal de nuværende spillere hæve deres niveau betragteligt eller også bliver næste sæson også elendig.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 28. apr, 2012 10:33

Lemmiwinks skrev:Ifølge Mirror er KK ude efter Bilbao's Munain. Harskulle efter sigendehave en frikøbs klausul på 20 mil £. Hvis Kuyt og/eller Maxi ryger til sommer er der også et par ekstra millioner at handle for (Udover pengene for Raul + måske Cole/Aquaman).
Det ville være super. Ham og Jovetic vil bbegge kunne løfte vores spil. Jeg er holdt op med at håbe på Hazard, da han er uden for vores rækkevidde. Men de to andre er helt klare muligheder.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » lørdag, 28. apr, 2012 11:16

Hr. Drejer skrev:
Lemmiwinks skrev:Ifølge Mirror er KK ude efter Bilbao's Munain. Harskulle efter sigendehave en frikøbs klausul på 20 mil £. Hvis Kuyt og/eller Maxi ryger til sommer er der også et par ekstra millioner at handle for (Udover pengene for Raul + måske Cole/Aquaman).
Det ville være super. Ham og Jovetic vil bbegge kunne løfte vores spil. Jeg er holdt op med at håbe på Hazard, da han er uden for vores rækkevidde. Men de to andre er helt klare muligheder.
Munain ville være fantastiske at få fat i. Han er 19 år og har allerede spillet på Spaniens A-landshold.
Han vil være en klar forstærkning her og nu og i fremtiden i mange år.

http://en.wikipedia.org/wiki/Moussa_Sissoko
Hvad med Sissoko. Kenny så ham i aktion i går i den franske liga. Han kan vel fåes til 100 mill. Munain til 150 mill. Og så skal der hentes en Llorente eller Soldado ind også.
Endvidere ville det være super at få Aqua hjem igen og at sende Adam væk.

En ting er hvad pressen skriver, der kan hentes spillere for en anden er virkeligheden. Hvis de får adgang til en klassesspiller vil pressens loft ikke bremse en handel det er jeg ret sikker på.
Og en anden ting er lønningerne. Væk med Joe Cole han er dyr i løn, som alle andre frie spillere der hentes ind. Væk med Maxi der også var fri og er dyr i løn. Og måske Kuyt der også er løntung. Og Carra er alt alt for dyr i løn til en spiller på hans alder og niveau. Kan der laves en forstærkning der samtidig sender en dyr løntung spiller væk som ikke præsterer gør de naturligvis det.
Alt skal ses i en totaløkonomisk betragtning. Det er sådan alle laver investeringer. Det er hvad dygtige økonomifolk lever af. Jeg giver intet for pressen transferloft omkring økonomi fra en sportsjounarlist. Sådan hænger virkeligheden naturligvis ikke sammen.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Larry Dillman

Indlæg af Larry Dillman » lørdag, 28. apr, 2012 13:55

Hr. Drejer skrev:
Ville være fantastisk med de to sidstnævnte, selvom især Muniain bør være jaget vildt, hvis frikøbsbeløbet holder! Supplér med Moussa Sissoko, som jeg engang læste en meget lovende beskrivelse af ... noget i stil med en teknisk stærk version af Momo - og så vil jeg klappe meget i mine små hænder!

Det første halvår Momo var i L'pool - dvs før øjenskaden - var han i min bog stærkere end både Hamann, Masch og Lucas før og efter ham....så med tilføjelse af et boldgen lyder Moussa som noget helt specielt (og ikke peberdyr...Romas danske hjemmeside snakkede om en pris på 7-8 mio euro - ved dog ikke om det blot var ønsketænkning?)

Apropos Muniain må det konstateres at have været fornemt midtbane/angrebs-besøg Danmark havde i sommers ved U 21-EM af Spanien:

J. Martinez-Herrera
Mata-Thiago-Muniain
Adrian :clap:
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

thefugle

Indlæg af thefugle » lørdag, 28. apr, 2012 15:03

Kelly skrev:
Hr. Drejer skrev:
Munain ville være fantastiske at få fat i. Han er 19 år og har allerede spillet på Spaniens A-landshold.
Han vil være en klar forstærkning her og nu og i fremtiden i mange år.

http://en.wikipedia.org/wiki/Moussa_Sissoko
Hvad med Sissoko. Kenny så ham i aktion i går i den franske liga. Han kan vel fåes til 100 mill. Munain til 150 mill. Og så skal der hentes en Llorente eller Soldado ind også.
Endvidere ville det være super at få Aqua hjem igen og at sende Adam væk.

En ting er hvad pressen skriver, der kan hentes spillere for en anden er virkeligheden. Hvis de får adgang til en klassesspiller vil pressens loft ikke bremse en handel det er jeg ret sikker på.
Og en anden ting er lønningerne. Væk med Joe Cole han er dyr i løn, som alle andre frie spillere der hentes ind. Væk med Maxi der også var fri og er dyr i løn. Og måske Kuyt der også er løntung. Og Carra er alt alt for dyr i løn til en spiller på hans alder og niveau. Kan der laves en forstærkning der samtidig sender en dyr løntung spiller væk som ikke præsterer gør de naturligvis det.
Alt skal ses i en totaløkonomisk betragtning. Det er sådan alle laver investeringer. Det er hvad dygtige økonomifolk lever af. Jeg giver intet for pressen transferloft omkring økonomi fra en sportsjounarlist. Sådan hænger virkeligheden naturligvis ikke sammen.
Enig enig enig. Agreeed! Soldado/Llorente, Sissoko og Munain + Aquaman hjem på midtbanen. Så ville jeg faktisk sige det ligner noget! Det er os til rimelige penge vil jeg mene!

BTW:

Champions League finalists Chelsea are closing in on a £35m deal for Hulk, 25, after the Porto striker's agent admitted he is in talks with four Premier League clubs.
Full story: Daily Mail

Ved self ikke om det passer. Men 4 prem klubber? Kunne en af dem være os. Har vi overset en mulig transfer?

Jeg siger, lad os håbe en af dem er os, og han er mega LFC ligesom torres var dengang. Kunne vi ha lave en sneak attack på transfer markedet ligesom med Meireles?

FreddieBoswell7 Christian Larrson.
Interesting,according to Hulk's agent he has already agreed to join a club for next season.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 28. apr, 2012 15:10

Vi kan i hvert fald glemme at signe Marin, som der har været løse rygter omkring de seneste par år. Chelsea har idag annonceret, at de har købt Marin - angiveligt for "kun" 60 mio. kr :shock: . Ville skyde ham til at være det dobbelte værd - ikke en verdensklassespiller, men i den grad en habil og dygtig fodbolddspiller.

Jeg håber meget på Munain og Soldado. Vil Aquilani stik imod forventningerne gerne spille i LFC, og kan Gerrard finde tilnærmelsesvis en form der ligner den han havde i 2006-2009 vil vi være godt rustet til næste sæson.

Besvar