Vi har ikke brug for flere defensive midtbanespillere.Fred skrev:Seneste rygter er det er 12.5m+Zokora for Keane.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Hvem skal ind?
Hvad skal vi med ham? Det er en klar no-go!Fred skrev:Seneste rygter er det er 12.5m+Zokora for Keane.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Til det tilbud vil jeg helt klart sige; "No deal".Fred skrev:Seneste rygter er det er 12.5m+Zokora for Keane.
11.36 There is news coming in from the Premier League that they are negotiating with the FA and Fifa to extend the transfer deadline from 5pm this evening. We will keep you posted if there is any change - and update our countdown clock accordingly.
http://www.skysports.com/football/trans ... l?reloaded
Hva' satan? Ka' man det?
Hva' satan? Ka' man det?
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ved det ikke. Men vi har i hvert fald meget lidt tid til at geninvestere pengene. Med mindre de skal bruges til at dække et stort sort hul i regnskabet.aarde skrev:11.36 There is news coming in from the Premier League that they are negotiating with the FA and Fifa to extend the transfer deadline from 5pm this evening. We will keep you posted if there is any change - and update our countdown clock accordingly.
Hva' satan? Ka' man det?
Liverpool Echo tvivler på at der er tid nok til at købe en ny spiller: However, it is highly unlikely that the Reds boss will have time to re-invest any cash influx during the current transfer window, with it due to close at 5pm today.
http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpoo ... 2834516/2/
Såvidt jeg har kunne læse mig frem til så er det pga. dårligt vejr i England. Og forlængelsen af transfervinduet skulle kun gælde handler der er gået i vasken pga. det dårlige vejr, hvordan de så endt vil holde styr på det..Hr. Drejer skrev:Ved det ikke. Men vi har i hvert fald meget lidt tid til at geninvestere pengene. Med mindre de skal bruges til at dække et stort sort hul i regnskabet.aarde skrev:11.36 There is news coming in from the Premier League that they are negotiating with the FA and Fifa to extend the transfer deadline from 5pm this evening. We will keep you posted if there is any change - and update our countdown clock accordingly.
Hva' satan? Ka' man det?
Liverpool Echo tvivler på at der er tid nok til at købe en ny spiller: However, it is highly unlikely that the Reds boss will have time to re-invest any cash influx during the current transfer window, with it due to close at 5pm today.
http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpoo ... 2834516/2/
Sad lige og overvejede hvilke angribere vi kan leje taget i betragtning at Keane bliver solgt.
Saviola har været oppe og vende. Kunne en type som Iaquinta fra Juventus ikke være interessant? Tror han ville være en god makker til Torres, da han han tilføre en masse fysik og styrke i luften samtidig med, at han ikke ligefrem er en snegl. Har får vel ikke meget spilletid for Juve?
Saviola har været oppe og vende. Kunne en type som Iaquinta fra Juventus ikke være interessant? Tror han ville være en god makker til Torres, da han han tilføre en masse fysik og styrke i luften samtidig med, at han ikke ligefrem er en snegl. Har får vel ikke meget spilletid for Juve?
Jeg tror at hele udgangspunktet for denne handel er, at Rafa vil satse 100 % på den opstilling hvor Torres er alene fremme og har Gerrard bag sig. Den har været farligst igennem mere end et år, og indkøbet af Keane har vist sig at bryde op i vores mest velfungerende opstilling, uden at bidrage til at vi bliver bedre. På den baggrund er det vel heller ikke en helt ulogisk konsekvens, at skille sig af med Keane. I sommers var der måske tvivl om hvorvidt vi skulle satse på den opstilling, og Stevie sagde bl.a. at han gerne ville spille på den centrale midt. Den tvivl er der ikke mere.SørenK skrev: Kunne en type som Iaquinta fra Juventus ikke være interessant? Tror han ville være en god makker til Torres, da han han tilføre en masse fysik og styrke i luften samtidig med, at han ikke ligefrem er en snegl.
Istedet skal vi have spillere, der kan erstatte Torres/Gerrard når de ikke spiller eller gøre vores start 11 bedre. Det kan fx gøres ved at købe en farligere spiller end Kuyt til højrekanten. Jeg mener dog at det er et must at vi bringer noget andet ind i truppen hvis vi sælger Keane nu, ellers står vi svækket efter dette transfervindue.
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.
Jeg har lidt svært ved at overskue hvem der er nok ude i kulden i deres klubber til at vi kan leje dem, men hvad med at Hijacke Arsenals forsøg på at signe Asharvin? Må ærligt indrømme, at jeg hovedsagligt kender ham fra EM, så det ville måske være at spille lotto med vores transferpenge? Med 15 mio pund i baglommen kan Rafa muligvis lave en mirakelsigning over de næste 6 måneder.SørenK skrev:Sad lige og overvejede hvilke angribere vi kan leje taget i betragtning at Keane bliver solgt.
Hvis vi kan få det til at fungere, er der ingen tvivl om at makkerparret Gerrard/Torres er det optimale i hovedparten af vores kampe. Iaquinta kunne evt. spille som en slags target-man ved siden af Torres, når vi spiller mod bundholdene. Men okay, så ændrer hans reservesituation fra Juventus sig jo ikke markant ved et skifte til os. Vi skal helt sikkert have noget nyt blod på højrekanten. Jeg synes Aaron Lennon ville være interessant. Defor vil et salg af Keane for cash+Lennon IMO være rigtig oplagt. Jeg synes modsat mange herinde ikke at N'Gog er så ringe endda, jeg tror sagtens han vil kunne fungere som 3/4. valg efter Torres og Kuyt og evt. Babel. Det vil desuden give ham en masse vigtig erfaring, hvis han kan få nogle flere minutter på banen.Janse skrev:Jeg tror at hele udgangspunktet for denne handel er, at Rafa vil satse 100 % på den opstilling hvor Torres er alene fremme og har Gerrard bag sig. Den har været farligst igennem mere end et år, og indkøbet af Keane har vist sig at bryde op i vores mest velfungerende opstilling, uden at bidrage til at vi bliver bedre. På den baggrund er det vel heller ikke en helt ulogisk konsekvens, at skille sig af med Keane. I sommers var der måske tvivl om hvorvidt vi skulle satse på den opstilling, og Stevie sagde bl.a. at han gerne ville spille på den centrale midt. Den tvivl er der ikke mere.SørenK skrev: Kunne en type som Iaquinta fra Juventus ikke være interessant? Tror han ville være en god makker til Torres, da han han tilføre en masse fysik og styrke i luften samtidig med, at han ikke ligefrem er en snegl.
Istedet skal vi have spillere, der kan erstatte Torres/Gerrard når de ikke spiller eller gøre vores start 11 bedre. Det kan fx gøres ved at købe en farligere spiller end Kuyt til højrekanten. Jeg mener dog at det er et must at vi bringer noget andet ind i truppen hvis vi sælger Keane nu, ellers står vi svækket efter dette transfervindue.
Det irriterer mig grænseløst at det lykkedes Chelsea at hente Quaresma på en lejeaftale. Ham kunne vi godt have brugt. Det er sjældent man kan få en klassespiller som Quaresma på en lejeaftale.
Der har nu ikke været ret meget klassespiller over ham på det seneste...SørenK skrev:Det irriterer mig grænseløst at det lykkedes Chelsea at hente Quaresma på en lejeaftale. Ham kunne vi godt have brugt. Det er sjældent man kan få en klassespiller som Quaresma på en lejeaftale.
Jeg tror aldrig han vil kunne fungere under en træner som Rafa, så det passer mig egentlig fint, at vi ikke henter ham. Dog kunne han godt finde på at blomstre under Scolari, så det irriterer mig samtidig, at lige præcis Chelsea har faet fingrene i ham.
Hvor ville det have været klasse. Han får ikke meget spilletid i Juventus pga. Amauri og den gamle stjerne Del Piero. Han bliver mest brugt som indskifter, men han kunne være fantastisk sammen med Torres.SørenK skrev:Sad lige og overvejede hvilke angribere vi kan leje taget i betragtning at Keane bliver solgt.
Nej, han har ikke ligefrem været imponerende i Inter, men han besidder bare nogle fantastiske kvaliteter, som virkelig er tiltrængt på vores hold. Det er langt fra sikkert, at han ville slå til, men jeg synes bare det var en chance vi burde have forsøgt at tage, hvis vi virkelig skal have nr. 19 i hus. Vi mangler i høj grad nogen kreative typer til at åbne de defensive holds forsvar op. Men det ved du jo lige så vel som jegaarde skrev:Der har nu ikke været ret meget klassespiller over ham på det seneste...SørenK skrev:Det irriterer mig grænseløst at det lykkedes Chelsea at hente Quaresma på en lejeaftale. Ham kunne vi godt have brugt. Det er sjældent man kan få en klassespiller som Quaresma på en lejeaftale.
Jeg tror aldrig han vil kunne fungere under en træner som Rafa, så det passer mig egentlig fint, at vi ikke henter ham. Dog kunne han godt finde på at blomstre under Scolari, så det irriterer mig samtidig, at lige præcis Chelsea har faet fingrene i ham.