thefugle skrev:Jeg gruer virkelig bare at LFC bliver ydmyget endnu mere næste år.
Altså seriøst, Rasmus Elm? Are you kidding me?!
Vi ved jo selvfølgelig ikk om der er hold i det, men manden har udtalt han gerne vil til LFC, i Goal ved self ikke hvor troværdigt det er. OG vi er linket til ham. Så plejer den at holde. Jeg er os glad for vi er gået væk fra "Køb britisk" princippet. MEN RASMUS ELM?!!?! Jeg kender ham ikke, har kun set lidt youtube med ham, men manden er ikke engang nævnt nogen steder som et stort talent, eller nogen gigant spiller i Holland, som Suarez var fx.
Hvor er ambitionerne? Hvor er viljen til at få LFC tilbage til storhedstiden?
Bliver nærmest ikke engang overrasket hvis vi køber en masse lort igen til sommer og rykker ned næste år. Mine forventninger til LFC og dens transfer ambitioner er sku ikke for høje mere..
Jeg er ikke en troende omkring FSG's politik, og deres måde at gøre tingene på som de fx gjorde med Red Sox.
Grunden til vi ikke kan hamle op med de andre klubber nu til dags er at de køber kvalitet! Spillere som enten er gigantiske talenter, eller spillere som er "proven" i deres kunnen på en fodbold bane. Ak ja, de smider store summer, men det er jo det der skal til den dag idag. Det kan FSG ikke blive ved med, ellers gider de måske bare ikke igen i år. Men hvem fanden gider os det når vi bruger alle deres penge på overbetalt middelmådighed? Med undtagelsen af Suarez, og ja trods manden er god, så laver han bare ikke lige nok mål. Dog har jeg troen på han bliver vild næste år.
Jeg spørger bare. Hvor langt skal vi ned og hvor galt skal det stå til før at der sker noget drastisk? Skal vi rykke ned først?
Jeg er meget skuffet, og en smule irriteret snart over at vi ikke længere kan købe de store. Og at vi bliver ved med at blive sat i forbindelse med middelmådighed, hvilket jeg desværre ser spillere som Luuk de Jong og Rasmus Elm som.
Jeg håber stadig på alle rygterne med spillere fra Bilbao holder, og der kommer overraskelser i stil med Meireles, og for den sags skyld man tager sig sammen og smider Adam af helvedes til og bruger Aquaman...
Hele ideen i FSG's strategi er vel at LFC skal finde de spillere andre klubber ikke har "lagt mærke til" og derved få dem til en billigere penge end de overhypede spillere - Altså præcis det Newcastle har gjort med Cisse, Cabaye og Ben Arfa. Specielt Cabaye kan vel sammenlignes med Elm rent meritmæssigt - og ham vil de fleste vel gerne have fingrene i nu?
Men for at sammenligne med 2 midtbane spillere fra den hollandske liga som vi gerne vil have, så har Strootman ifølge Whoscored.com spillet 28 kampe lavet 2 mål og 0 assists - Christian Eriksen har spillet 32 kampe lavet 7 mål 0 assists - Rasmus Elm har spillet 30 kampe lavet 10 mål og 0 assists. (tallene er kun fra Eredivisie)
De er godt nok yngre, men ingen spillere udvikler sig lige hurtigt og nogle slår igennem senere end andre - derudover spiller Eriksen og Strootman begge vel på bedre hold?
Jeg kender som sagt ikke Rasmus Elm, men ud fra lidt google research synes jeg ikke det ser så dårligt ud som mange vil gøre det til.
Det skinner selvfølgelig heller ikke af øverste hylde, men hvis prisen er ca 80 millioner kr. så kan man vel heller ikke forvente det.