Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » onsdag, 02. maj, 2012 20:48
richs skrev:
Jeg håber også på Luuk de jong, selvom jeg læste et sted at han fortrækker klubber der er med i CL.
Gaston Ramiez så jeg gerne og der har vi vel en chance.
Younès Belhanda kender jeg intet til så ?
Elm til midtbanen er noget kenny virker opsat på, så han må jo kunne et eller andet.
Ikke de store navne, men i vores situation kan vi ikke forvente mere. Vi er nok ikke specielt attraktive - spiller som et midterhold og er et midterhold. Langt fra CL, så eneste plus er EL.
Havde lige glemt Lucas det er jo næsten som en ny signing.
Ligesom Henderson, Downing og Adam.
De tre andre synes jeg dog også lyder interessante, omend ingen af dem er fra hylde 1.
Lucas Leiva bliver sommerens bedste "signing".

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Mads T.
- Geografisk sted: Nørrebro
- Alder: 40
Xenne skrev:Mads T. skrev:Napoli meldes nu også interesseret i Gaston Ramirez. Jeg synes han virker som en rigtig spændende spiller, som vil give os det vi har manglet på vores fløj. Kreativitet.
Han spiller en offensiv midt centralt. Men der kunne vi også godt bruge hjælp

Ja det er da egentlig rigtigt. Synes bare han flere gange har ligget med udgangspunkt på fløjen.
Men vi ville sagtens kunne bruge på ham centralt også.
-
Martin E
- Geografisk sted: Glostrup
- Alder: 52
af Martin E » onsdag, 02. maj, 2012 22:41
Udeb tvivl så ville jeg hente P Cisse i Newcastle han har klasse og alt hvad en målscorer skal ha, så ville jeg hente robben i Bayern
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.
-
Nicoen
- Geografisk sted: Aarhus
- Alder: 35
Martin E skrev:Udeb tvivl så ville jeg hente P Cisse i Newcastle han har klasse og alt hvad en målscorer skal ha, så ville jeg hente robben i Bayern
Du kan godt glemme Cisse. Newcastle vil ikke af med ham og han ser ud til at hygge sig helt gevaldigt i Newcastle, som iøvrigt er et bedre hold end os.
-
Oomph242
af Oomph242 » onsdag, 02. maj, 2012 23:21
Vi har vist købt rigeligt af middelmådige spillere, der har haft en god periode i Newcastle. Og med deres priser Næ tak!
Eriksen, Luuk de Jong og Younes Belhanda tilsammen, kan vel erhverves for samme pris som de vil forlange..
-
Nicoen
- Geografisk sted: Aarhus
- Alder: 35
Oomph242 skrev:Vi har vist købt rigeligt af middelmådige spillere, der har haft en god periode i Newcastle. Og med deres priser Næ tak!
Mener du at Cisse er middelmådig?
-
Oomph242
af Oomph242 » torsdag, 03. maj, 2012 00:04
Jeg ved ikke hvor god jeg synes han er. Demba Ba spillede et godt efterår og så er det lidt gået i stå for ham. Papiss Cisse har spillet godt her i foråret, hvor holdet har haft medgang og tildels spillet lidt over evne. Jeg vil se ham præsterer over længere tid, før jeg vil bedømme som en topspiller. Drogba, Torres eller Van Persie kvalitet synes jeg ikke han har..
Senest rettet af
Oomph242 torsdag, 03. maj, 2012 00:16, rettet i alt 1 gang.
-
Bellamy
- Geografisk sted: Værløse
- Alder: 46
af Bellamy » torsdag, 03. maj, 2012 00:05
Nicoen skrev:Oomph242 skrev:Vi har vist købt rigeligt af middelmådige spillere, der har haft en god periode i Newcastle. Og med deres priser Næ tak!
Mener du at Cisse er middelmådig?
Kan jo være han kun er en døgnflue... Lad os se om han os ka score efter behag i næste sæson..
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » torsdag, 03. maj, 2012 00:17
Oomph242 skrev:Vi har vist købt rigeligt af middelmådige spillere, der har haft en god periode i Newcastle. Og med deres priser Næ tak!
Eriksen, Luuk de Jong og Younes Belhanda tilsammen, kan vel erhverves for samme pris som de vil forlange..
Hvilket vel også er tilfældet med de Jong, der sidste sæson "kun" formåede at score 12 mål på 32 liga kampe.
Papiss målstatisik er derimod ikke en enlig svale, omend han pt. præsterer bedre end nogensinde før. Jeg kan dog godt følge din tankegang, men Papiss er ikke en one-hit wonder.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Oomph242
af Oomph242 » torsdag, 03. maj, 2012 00:34
Luuk de Jong er kun 21 og billigere. Cisse snart 27 og til Newcastle pris. Det er der jeg vil hen.
Jeg ved godt han scorede godt i årene i Freiburg, men vil stadig lige se han gør det i PL over et par år. Før jeg vil bedømme ham som en topspiller.
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » torsdag, 03. maj, 2012 00:51
Alderen er vel i dette tilfælde underordet, jeg ville blot pointere, at Papiss måske ikke er så middelmådig igen, bare fordi, han har spillet på middelmådige hold. Vi kender vidst i øvrigt ikke priserne på nogle af de to, gør vi?
Jeg siger ikke, at vi skal hente Papiss, men pointerede bare, at han har gjort det udemærket før sin tid i Newcastle.
-
Kristoffer
af Kristoffer » torsdag, 03. maj, 2012 08:35
Jeg håber Kenny spiller med kortene tæt på kroppen og henter Stevan Jovetic. Fiorentina har aldrig været så dårlige som i år, og han må kunne lokkes med en lysere fremtid og nogle kolde kontanter. Jovetic er en klassespiller og kan spille over stort set hele den offensive linje.
Denne sommers transfervindue tror jeg bliver meget afgørende for vores fremtid. Andre hold er ved at tage vores plads i ligaen og hvis ikke vi får vendt båden, kommer vi til at ryge endnu dybere ned i tabellen. De helt åbenlyse pladser på holdet hvor vi mangler spillere, skal fyldes ud. Samtidig skal vi have noget klasse ind og nogle fejltagelser ud.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » torsdag, 03. maj, 2012 08:45
Apropo Joventic, så har Fiorentina fyret deres træner efter, at han har været i karambolage med en af sine egne spillere.
-
Xenne
- Geografisk sted: Roskilde (:
- Alder: 36
Arda skrev:Apropo Joventic, så har Fiorentina fyret deres træner efter, at han har været i karambolage med en af sine egne spillere.
Det var Adam "Liljacic?" han skiftede ud efter de var bagud 2-0 efter 30 min, så klappede han hånligt af træneren og det kunne han ikke håndtere, eller det kunne han godt han delte nemlig håndmader ud
Mht. Jovetic er det også min ønske signing til angrebet, Han har spillet center forward 18 gange i denne sæson, og 7 gange som left forward.
Spørgsmålet er om der ikke er mange andre der har øjnene på ham. Han er deres captajn og har store kvaliteter derudover er han kun 22 :O
-
Søren B
- Geografisk sted: Odense C
- Alder: 42
af Søren B » torsdag, 03. maj, 2012 11:23
Jeg kunne godt bruge meget af min tid på at dagdrømme om Ramirez, Jovetic og Luuk De Jong. Måske kunne vi også købe Nolito i Benfica, hvis måde Maxi, Kuyt og Cole bliver solgt.
Selv mit skæg er rødt!