Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 08. maj, 2012 15:56

Xenne skrev:Der hvor vi mangler spillere er på * pladsen

Reina
G.J Skrtel, Agger, Enrique
Gerrard, Lucas
*1 *2 *3
Suarez

Bænk: Doni, Coates, Downing, Bellamy, Carroll, Kelly, Henderson

Det åbner op får at Shelvey kan komme på udlån igen, hvilket kunne være godt, måske det samme får Sterling, Spearing er rotations player med Carra.

Et ønske til de nye spillere er
*1 = A.Johnson, Hoilett, Hulk, Navas.
*2 = Kagawa, Belhanda, G Ramirez.
*3 = Hoilett, Jovetic, Hazard.

Hulk og Hazard er nok helt uden for rækkevide, Kagawa har lige vundet Bundesligaen og Belhanda står til at vinde den franske måske.
G. Ramirez er måske mere sandsynlig.

Sandsynligheden for at der bliver hentet 3 til de offensive pladser er nok = 0,0009%
Jovetic er meget alsidig da han kan spille kant og angriber, det samme gælder Hulk der bare koster kassen.
Napoli ser ud til at misse CL, så nu hvor du alligevel har nogle store navne fremme, hvorfor så ikke inkludere Lavezzi og Cavani på listen. Husk at Suarez også kan spille pladserne 1, 2 og 3...
Kloppite

Brugeravatar
Ynwa-23
Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
Alder: 33

Indlæg af Ynwa-23 » tirsdag, 08. maj, 2012 16:56

Lavezzi har ifølge medier en klausul på 230 mio! og hoilet på fri, eller adam johnson og ADEBAYÒR han er garant for mål!

Ud med kuyt, maxi, aqua, aurelio
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » tirsdag, 08. maj, 2012 17:27

texnymann skrev:

Reina
Gerrard, Lucas
*1 *2 *3
Suarez

Det åbner op får at Shelvey kan komme på udlån igen, hvilket kunne være godt, måske det samme får Sterling, Spearing er rotations player med Carra.

Hulk og Hazard er nok helt uden for rækkevide, Kagawa har lige vundet Bundesligaen og Belhanda står til at vinde den franske måske.

Sandsynligheden for at der bliver hentet 3 til de offensive pladser er nok = 0,0009%
Jovetic er meget alsidig da han kan spille kant og angriber, det samme gælder Hulk der bare koster kassen.
Napoli ser ud til at misse CL, så nu hvor du alligevel har nogle store navne fremme, hvorfor så ikke inkludere Lavezzi og Cavani på listen. Husk at Suarez også kan spille pladserne 1, 2 og 3...
Self. det var bare en tanke torsk :)

Jeg vil ønske der var nogle flere offensive kræfter a A.Valencias kaliber, jeg var helt tosset med ham i Wigan, og han er dygtig for Scum, desværre :(
Billede

AllanShore

Indlæg af AllanShore » tirsdag, 08. maj, 2012 17:34

Xenne skrev:
texnymann skrev:

Reina
Gerrard, Lucas
*1 *2 *3
Suarez

Self. det var bare en tanke torsk :)

Jeg vil ønske der var nogle flere offensive kræfter a A.Valencias kaliber, jeg var helt tosset med ham i Wigan, og han er dygtig for Scum, desværre :(
Sjovt, for jeg kendte ret lidt til ham inden han kom til United. Har faktisk lagt mere til Victor Moses, så det kan da sagtens være, at han vil kunne lave det samme stunt som Valencia, hvor han bare bliver bedre af også at have bedre spillere rundt om sig.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af Surf » tirsdag, 08. maj, 2012 23:20

Kelly skrev:http://www.sportenkort.dk/nyhed/143378/ ... t%e6rkning

Det er jo 2 klasseforstærkningeer Arsenal laver.
Kunne folk ikke lige skrive, hvem (eller hvad) der omtales i de link man smider op? Så behøver man måske ikke trykke sig videre hver gang. Ved godt det lyder en anelse dovent, men så kan man nemmere sortere i, hvilke rygter man overhoved gider læse....
Callesen skrev:Mike Jensen?!
Han er gratis til sommer!
Han er desværre først fri til vinter. Så den går nok ikke. Men hvad med at hente hans far som træner i stedet? :aliboronz2:
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » onsdag, 09. maj, 2012 00:36

Jensen skrev:
Ma Captain skrev:Vi mangler helt klart 3 forstærkninger til start 11'eren og 2 til squad rotation.
En central midt, en kant og en goal getter.
De 3 forstærkninger har der været mange bud om, og ingen aner i virkeligheden hvad vi kan få og hvor meget vi kan få.
Men til back up, så mener jeg da helt klart vi skal gå efter nogle blackburn spillere.
Martin Olsson er en hurtig venstre back, og han kunne godt give Enrique en smule konkurrence.
Scott Dann kan agere 4. valg og så må vi give carra en assistent rolle på reserveholdet fra næste sæson af. Så har vi en god tyngde, og tror hellere ikke de to vil koste mere end 40-50 mio. kr. tilsammen.

http://bleacherreport.com/articles/1175 ... erseyside?

Her er i hvertfald en tidligere nævnt spiller, som vi sikkert godt kunne bruge på kanten (snart uden kontrakt :) )

Jeg synes helt klart vi også skal gå efter ham. Moses har en stor fremtid foran sig. Tror han kan udvikle sit spil hos os, og samtidig give bellars og downing kamp til stregen. Håber at vi også lander et større navn til kanten, Adam Johnson forhåbentlig, men vi blir ikk rigtig rygtet til ham.
Så Martin Olsson (VB back up)
Scott Dann ( Cb back up)
Moses(Kant)
Adam johnson(kant)
Wolfswinkel/Luuk de jong ( goalgetter)
Aquilani som fast spillende eller måske en Gaston Ramirez(kun hvis prisen er den rigtige, max 120 mio. kr.), så tror jeg at vi er ved at være der :)
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » onsdag, 09. maj, 2012 12:10

Nu linkes vi mange steder til Eljero Elia fra juventus

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/serie/ho ... k-fra-juve

Flere steder står der at vi allerede har lavet en deal. Ved ikke hvor godt det er , for et par år siden sage jeg køb køb inden han røg til HSV - men han har ikke vist meget siden.

Han er 25 år, kantspiller og hollænder hvilket jo lyder fint - selvom man tænker lidt "Ryan babel" evighedstalent.

Men kan han finde det spil frem han víste mod Danmark ved VM så bare køb , der drev han gæk med forsvaret.

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » onsdag, 09. maj, 2012 12:13

richs skrev:Nu linkes vi mange steder til Eljero Elia fra juventus

Flere steder står der at vi allerede har lavet en deal. Ved ikke hvor godt det er , for et par år siden sage jeg køb køb inden han røg til HSV - men han har ikke vist meget siden.

Han er 25 år, kantspiller og hollænder hvilket jo lyder fint - selvom man tænker lidt "Ryan babel" evighedstalent.

Men kan han finde det spil frem han víste mod Danmark ved VM så bare køb , der drev han gæk med forsvaret.
Der kom du mig lige i forkøbet!
Jeg siger køb, hvis vi kan få det optimale ud af ham, så har vi en potentiel verdensklasse spiller. Men træneren skal give ham tillid, ellers ender han som en Downing syndrome.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

thefugle

Indlæg af thefugle » onsdag, 09. maj, 2012 12:13

Hvis han viser sig fra hans bedste sider og bare finder sit sygko talent frem igen i LFC trøjen, så siger jeg køøøøb!
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
richs

Indlæg af richs » onsdag, 09. maj, 2012 12:19

thefugle skrev:

Hvis han viser sig fra hans bedste sider og bare finder sit sygko talent frem igen i LFC trøjen, så siger jeg køøøøb!

Jeg har aldrig hørt om en spiller med et talent som en syg ko :D (ved godt hvad du mener :D ).

Jeg tror ikke prisen er så høj så det er vel et ok sats at købe ham.

Brugeravatar
Rasmus
Geografisk sted: Århus
Alder: 43

Indlæg af Rasmus » onsdag, 09. maj, 2012 12:25

Han er blevet 25 år og har været notorisk bleg i alt, hvad han har foretaget sig i Juventus-trøjen. Køb bestemt ikke.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
richs

Indlæg af richs » onsdag, 09. maj, 2012 12:33

Rasmus skrev:Han er blevet 25 år og har været notorisk bleg i alt, hvad han har foretaget sig i Juventus-trøjen. Køb bestemt ikke.
Han har vel kun spillet en 3-4 kampe for juventus , så kamptræning har han ikke meget af. Det er opblomstningen vi skal gå efter til en billig penge - juve gav vist 67 mill for ham, så nu kan vi vel få ham for 35-45 mill. Det er vel ret billigt for en 25 årig spiller med 22 landskampe for holland. Derfor er det en lille handel der vel kan puttes ind som en lille ekstra spiller, uden at påvirke de andre indkøb.
Senest rettet af richs onsdag, 09. maj, 2012 12:36, rettet i alt 2 gange.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 09. maj, 2012 12:34

Nej tak til Elia. Han udgør en for stor risiko, og det er ikke risikospiller vi skal satse på, som tingene er nu. Vi skal købe garanteret kvalitet, som kan gå direkte ind i start-11 og løfte holdet.

Brugeravatar
richs

Indlæg af richs » onsdag, 09. maj, 2012 12:38

Hr. Drejer skrev:Nej tak til Elia. Han udgør en for stor risiko, og det er ikke risikospiller vi skal satse på, som tingene er nu. Vi skal købe garanteret kvalitet, som kan gå direkte ind i start-11 og løfte holdet.
Spørgsmålet er så bare om de spillere vil til LFC ?
Senest rettet af richs onsdag, 09. maj, 2012 12:42, rettet i alt 1 gang.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 09. maj, 2012 12:40

richs skrev:
Hr. Drejer skrev:Nej tak til Elia. Han udgør en for stor risiko, og det er ikke risikospiller vi skal satse på, som tingene er nu. Vi skal købe garanteret kvalitet, som kan gå direkte ind i start-11 og løfte holdet.
Spørgsmålet er så bare om de spillere vil til LFC ?
Ja, det er 'The Big IF!' Det er langt fra sikkert. Men jeg synes vi skal forsøge at lokke hylde 1 spillere til klubben.

Besvar