Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Jeg må melde mig enig med nej-siden, mht. Elia. Han kunne godt blive god, men for mig er han for stort et gamble. Jeg mener ikke vi har råd til at lave ret mange handler, som er deciderede "gambles".
Før han tog til Juventus, synes jeg han var interessant, men ingen ved rigtig hvilket niveau han kunne komme til at ramme for os.
Jeg ville dog ikke sige kategorisk nej til ham, hvis prisen var fornuftig. Og samtidigt at man rensede ud i den nuværende trup og fik købt 1-2 sikre offensive kort til start-11'eren. Således ville Elia ikke være nær så stort et gamle og han ville kunne få tid til at komme tilbage i form.
Før han tog til Juventus, synes jeg han var interessant, men ingen ved rigtig hvilket niveau han kunne komme til at ramme for os.
Jeg ville dog ikke sige kategorisk nej til ham, hvis prisen var fornuftig. Og samtidigt at man rensede ud i den nuværende trup og fik købt 1-2 sikre offensive kort til start-11'eren. Således ville Elia ikke være nær så stort et gamle og han ville kunne få tid til at komme tilbage i form.
Selv mit skæg er rødt!
Elia er vel på niveau med Downing, og så ser jeg ikke meget idé i at købe ham, selvom prisen er god. Og så kan det være, jeg er helt i hampen, da det alligevel er et begrænset antal kampe, jeg har set med ham, men er han ikke en type, som foretrækker at lægge flade indlæg fra kanten? Det kan selvfølgelig have været taktiske dispositioner, men er det en 'egenskab' ved hans spil, harmonerer det jo ikke så godt med Kenny's syn på en kantspillers rolle.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
I aftern er der EL finale. Vi kender alle sammen Munain, Martinez og Llorente. De ville alle gøre vores hold markant stærkere. Men hold også øje med deres ving, som ikke har trukket samme overskrifter som de tre andre, men som muligvis er lige så god. Han hedder Markel Susaeta. Han har scoret 13 mål og lavet 12 assists i 54 kampe. Han er 25 år, og vil koste ca. £10 M.
Som breddespiller siger jeg klart ja tak.Hr. Drejer skrev:Ja, det er 'The Big IF!' Det er langt fra sikkert. Men jeg synes vi skal forsøge at lokke hylde 1 spillere til klubben.richs skrev:Spørgsmålet er så bare om de spillere vil til LFC ?Hr. Drejer skrev:Nej tak til Elia. Han udgør en for stor risiko, og det er ikke risikospiller vi skal satse på, som tingene er nu. Vi skal købe garanteret kvalitet, som kan gå direkte ind i start-11 og løfte holdet.
Det ændrer jo ikke på at vi skal bruge mindst 3 forstærkninger til start 11'eren.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... -roma-star
Kunne Bojan være forstærkningen til angrebet.
Kunne Bojan være forstærkningen til angrebet.
-
Nej tak til både Elia og Bojan.
Har haft fornøjelsen, hvis man kan kalde det fornøjelse, at følge Elia fra tilskuerpladserne i et par kampe på HSV's hjemmebane. Han virker som en rigtig 'krukke' der kun spiller for sig selv og ikke kæmper for holdet. En spiller der forsøger en masse smarte finter, for at det netop skal se smart ud, uden at det er effektivt overhovedet.
Med hensyn til Bojan har jeg altid synes han var overvurderet. Mange af hans mål kom som følge af fantastiske medspillere, og ikke ud fra flotte individuelle præstationer. Dermed ikke sagt han er elendig, men det er ikke spilleren vi søger, hvis vi skal have en 15-20 måls spiller ind. Desuden taler hans præstationer i Roma også imod at vi henter ham.
Jeg så gerne, at vi forsøgte at hente en spiller til følgende positioner: venstre back, venstre + højre kant, en defensiv midtbanespiller samt en angriber. Det er godt nok fem spillere, men taget i betragtning at Maxi og måske også Kuyt forlader os har vi behov for to nye spillere på kanterne. Den defensive midtbane og angriber giver sig selv. Venstre kanten skyldes, at vi mangler en backup og måske også førstevalg til venstrebacken.
Har haft fornøjelsen, hvis man kan kalde det fornøjelse, at følge Elia fra tilskuerpladserne i et par kampe på HSV's hjemmebane. Han virker som en rigtig 'krukke' der kun spiller for sig selv og ikke kæmper for holdet. En spiller der forsøger en masse smarte finter, for at det netop skal se smart ud, uden at det er effektivt overhovedet.
Med hensyn til Bojan har jeg altid synes han var overvurderet. Mange af hans mål kom som følge af fantastiske medspillere, og ikke ud fra flotte individuelle præstationer. Dermed ikke sagt han er elendig, men det er ikke spilleren vi søger, hvis vi skal have en 15-20 måls spiller ind. Desuden taler hans præstationer i Roma også imod at vi henter ham.
Jeg så gerne, at vi forsøgte at hente en spiller til følgende positioner: venstre back, venstre + højre kant, en defensiv midtbanespiller samt en angriber. Det er godt nok fem spillere, men taget i betragtning at Maxi og måske også Kuyt forlader os har vi behov for to nye spillere på kanterne. Den defensive midtbane og angriber giver sig selv. Venstre kanten skyldes, at vi mangler en backup og måske også førstevalg til venstrebacken.
Ham vil jeg prøve at holde øje med, men lur mig om ikke Falcao stjæler showet...Hr. Drejer skrev:I aftern er der EL finale. Vi kender alle sammen Munain, Martinez og Llorente. De ville alle gøre vores hold markant stærkere. Men hold også øje med deres ving, som ikke har trukket samme overskrifter som de tre andre, men som muligvis er lige så god. Han hedder Markel Susaeta. Han har scoret 13 mål og lavet 12 assists i 54 kampe. Han er 25 år, og vil koste ca. £10 M.
Kloppite
Han ville altså være pisse flot i en Liverpool-trøje. Han har alt det vi mangler i en angriber, men jeg tror nu stadig at Athletic Bilbao vinder i aften. De har min opbakning i hvert fald.texnymann skrev:Ham vil jeg prøve at holde øje med, men lur mig om ikke Falcao stjæler showet...Hr. Drejer skrev:I aftern er der EL finale. Vi kender alle sammen Munain, Martinez og Llorente. De ville alle gøre vores hold markant stærkere. Men hold også øje med deres ving, som ikke har trukket samme overskrifter som de tre andre, men som muligvis er lige så god. Han hedder Markel Susaeta. Han har scoret 13 mål og lavet 12 assists i 54 kampe. Han er 25 år, og vil koste ca. £10 M.
Selv mit skæg er rødt!
- Steven__Gerrard
Sludder! Hvis der er nogen som skal ud, så må det være Adam. Synes både at Henderson, Downing og Carroll har haft en stigende formkurve, og er sikker på at de vil være endnu bedre næste sæson. Downing har spillet nogle rigtig gode kampe i år, og har været uhyggelig tæt på - men lige som resten af truppen har det meste været lige ved og næsten. Carroll behøver ingen kommentar - men han har vist rigtig gode takter, og mangler kun det sidste...dvs. en masse mål. Henderson er også blevet mere rolig, og synes han viser sit talent. Jeg forventer ikke at han skulle være en toneangivende spiller de første sæsoner, men f.eks. var han suveræn igår sammen med Shelvey.
Adam synes jeg tilgengæld ikke har bevæget sig så meget, så ud med Adam og ind med en ny CM.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."
Godt indlæg, og jeg er fuldstændig enig. Henderson, Downing og Carroll viser gode takter. Tilgengæld skal vi have en løbestærk CM og det er ikke Adam.Steven__Gerrard skrev:Sludder! Hvis der er nogen som skal ud, så må det være Adam. Synes både at Henderson, Downing og Carroll har haft en stigende formkurve, og er sikker på at de vil være endnu bedre næste sæson. Downing har spillet nogle rigtig gode kampe i år, og har været uhyggelig tæt på - men lige som resten af truppen har det meste været lige ved og næsten. Carroll behøver ingen kommentar - men han har vist rigtig gode takter, og mangler kun det sidste...dvs. en masse mål. Henderson er også blevet mere rolig, og synes han viser sit talent. Jeg forventer ikke at han skulle være en toneangivende spiller de første sæsoner, men f.eks. var han suveræn igår sammen med Shelvey.
Adam synes jeg tilgengæld ikke har bevæget sig så meget, så ud med Adam og ind med en ny CM.
Hr. Drejer skrev:I aftern er der EL finale. Vi kender alle sammen Munain, Martinez og Llorente. De ville alle gøre vores hold markant stærkere. Men hold også øje med deres ving, som ikke har trukket samme overskrifter som de tre andre, men som muligvis er lige så god. Han hedder Markel Susaeta. Han har scoret 13 mål og lavet 12 assists i 54 kampe. Han er 25 år, og vil koste ca. £10 M.
Diego gør det godt. Dejlig ro han spiller med.
Falcao!!!!!
Nummer 8 fra Bilbao har en nærmest majestætisk ro - hvem er det? Ser unægtelig god ud.
Nummer 8 fra Bilbao har en nærmest majestætisk ro - hvem er det? Ser unægtelig god ud.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Ander Iturraspejesper skrev:Falcao!!!!!
Verden er smask fuld af hyklere....
- Steven__Gerrard
Jeg bryder mig ikke om Diego...han gør det unægteligt godt, men der er et eller andet ved ham jeg ikke kan klare...Kelly skrev:Hr. Drejer skrev:I aftern er der EL finale. Vi kender alle sammen Munain, Martinez og Llorente. De ville alle gøre vores hold markant stærkere. Men hold også øje med deres ving, som ikke har trukket samme overskrifter som de tre andre, men som muligvis er lige så god. Han hedder Markel Susaeta. Han har scoret 13 mål og lavet 12 assists i 54 kampe. Han er 25 år, og vil koste ca. £10 M.
Diego gør det godt. Dejlig ro han spiller med.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."