Han er en af de få Barca-spillere så jeg ikke kan fordrage - har er god frem ad, men det halter sgu lidt baglæns - og derudover synes jeg han virker som en arogant primadonna, som jeg aldrig håber får muligheden for at trække vores flotte røde trøje ned over sine store øre. Men til gengæld vil jeg ikke have noget mod hvis Cole tog lidt længere nord på - tror han har det vi mangler, men tror ikke Chelski vil sælge til os - Ribery kan vist også spille den plads, men det har vi nok ikke finanserne til.Xenne skrev:Hvem skal betale for de spillere?Jonas Lassen skrev:Vi skal meget gerne have en ny højre kant. Silva eller Ribery vil lune. Udover det ser jeg gerne at vi køber Ramos ellers Richards som vores nye højre back.
Det er de 2 pladser at vi er tyndt besat. Jeg tror på Insua som en god mand på fremtiden. Vores hold næste år
Reina
Ramos/Richards-Skrtel-Agger/Carra-Insua
Alonso-Mash
Silva-Rieira
Gerrard
Torres
Vi er nød til at forstærke os med noget mere kreativitet.
Arbeloa er en udemærket gardering indtil vi har råd til at bruge store beløb på forsvaret, men indtil da skal vi nok kigge lidt længere frem på banen hvor der er mere brug for forstærkning.
Til Højre wing er der flere alternativer men det bedste i mine øjne er Dani Alves. Han kan begge veje som Rafa fortrækker, derudover er han dødsens giftig med sine indlæg. Det er nok ikke realistisk han skifter men aligevel.
Derimod syntes jeg at
Anotonio Valencia kunne være spændende eller Joe Cole, Ben Arfa, Andrea Russotto, Angel Di Maria, Måske Juan manuel mata. Til midten så jeg gerne Lulinha, Ben Arfa eller Gourcuff måske?
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
- Steven__Gerrard
Re: Hvem skal ind?
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."
Alves er for dårlig defensivt, eller retttere for uintereseret i sine defensive opgaver, til at være back. Men iforhold til prisen tror je han er meget dyr af en kant, der ikke er særligt meget ud over det sædvanlige, tror desuden ikke Barca slipper ham de har været på back-jagt siden Puyol røg ind i midten.
Ribery har vel været rygtet at være utilfreds med Bayerns ambitions niveau eller bare deres niveau. Han kunne nok overtales til et Liverpool skifte hvis bare Real og Barca holder sig væk, så amngler der jo bare at finde penge til løn og overgangssum
. Man kan frigøre en del penge ved at sælge ud og hvis talenterne overtager flere reserve roller så kan det måske lige lade sig gøre, men det er for mange hvis'er til at jeg helt selv tror på det.
Ashley Young måske det dyreste vi kan få råd til uden at sælge truppen alt for tynd. Han er meget alsiddig og har vil derfor kunne skifte plads med de andre offensiv spillere og gøre deres spil nemmere.
Ribery har vel været rygtet at være utilfreds med Bayerns ambitions niveau eller bare deres niveau. Han kunne nok overtales til et Liverpool skifte hvis bare Real og Barca holder sig væk, så amngler der jo bare at finde penge til løn og overgangssum

Ashley Young måske det dyreste vi kan få råd til uden at sælge truppen alt for tynd. Han er meget alsiddig og har vil derfor kunne skifte plads med de andre offensiv spillere og gøre deres spil nemmere.
Vi kan føre en anonym smæde kampagne mod Iniesta og få klubben til at fyre ham, photoshoppe nogle billeder af ham i Real trøjer eller noget
Iniesta ville være god som en lidt mere defensiv kant end dem de har i Barcelona det kræver mange mål af kanterne når man kun spiller med en angriber i alle kampe. Selvfølgeli hvis de henter Fabregas ville Iniesta være nummer tre, ser ham kun som en mulighed hvis de henter Fabregas.
Alves som wing kunne fungere, men tror han er for tør så skulle man spille 4-4-2 og hente Zigic og Kiessling til pladsen ved siden af Torres. Alves vil de jo heller ikke slippe for småpenge. Ville dog være godt at få nogle folk ind der er bedre på dødbolde, Xabi og Gerrard er udemærket, men især Gerrard kunne gøre holdet farligere inde i feltet.

Alves som wing kunne fungere, men tror han er for tør så skulle man spille 4-4-2 og hente Zigic og Kiessling til pladsen ved siden af Torres. Alves vil de jo heller ikke slippe for småpenge. Ville dog være godt at få nogle folk ind der er bedre på dødbolde, Xabi og Gerrard er udemærket, men især Gerrard kunne gøre holdet farligere inde i feltet.
I følge La Gazetta er Mourinho på vej til en udrensning i truppen. Især på angrebssiden vil han ændre, og nu spille med 2 deciderede angribere og ikke hans 4-3-3 med kanter. Men de eneste 2 angribere han vil beholde i truppen er Zlatan og Adriano hvis han vel og mærket ikke dummer sig mere. Ind vil han bringe Drogba og Aguero.
Det efterlader nogle spillere til salg, og den italienske siger ikke mindre end Cruz, Crespo, Balotelli, Mancini og Obina.
Set ud fra prisen og hans målsnit genrelt kunne Crespo være super svedig som back-up player, mens Balotelli og Mancini kan gå direkte i start 11'eren. Og så har Rafa vel før haft et godt øje til Mancini som ville gøre sig godt på højrekanten.
-----Torres----
Riera--Gerrard--Mancini
Og så med Balotelli, Crespo og Kuyt på bænken
Det efterlader nogle spillere til salg, og den italienske siger ikke mindre end Cruz, Crespo, Balotelli, Mancini og Obina.
Set ud fra prisen og hans målsnit genrelt kunne Crespo være super svedig som back-up player, mens Balotelli og Mancini kan gå direkte i start 11'eren. Og så har Rafa vel før haft et godt øje til Mancini som ville gøre sig godt på højrekanten.
-----Torres----
Riera--Gerrard--Mancini
Og så med Balotelli, Crespo og Kuyt på bænken

Balotelli
Tror han har en stor fremtid foran sig!

Synes der er for mange dder vil have den første, den største og den bedste verdensstjerne.
Det synes jeg det sidste halve år med Keane har bevidst. han fik ikk den frihed han var vant til i Tottnham. Ja, han kunne ikk få den frihed, fordi der bare var en bedre offensiv midt/ hængende angriber i Gerrard. Det ville være det samme som at købe ribery, og så lade være med at give ham den frihed han har brug for. Hvis nu Benitez sagde til ham at han kun skulle ned til baglinjen og slå indlæg, i stedet for at trække ind i banen. Og han ville nok have svært ved at skulle til at fungere mere som et kollektiv, end som en enmandshær. Har selv i lang tid syntes at vi har haft brug for en klassefløj smo f.eks. Quaresma, Simao osv.. Jeg var næsten helt forarget da vi købte rieara i sommers. Han hørte jo ikke til i den klasse som f.eks. ribery. Men fordi han måske før, i espanyol, har været en del af et sådant kollektiv, har han måske haft nemmere ved at blomstre op her i Liverpool.
Så mit håb er at Benitez finder en angriber der måske ikke er verdens bedste spiller, men kommer fra et kollektiv, og vil være tilfreds med at være andetvalg efter Torres.
Shit jeg haader lange indlæg!!! Men blev sgu nædt til det for at sige det ordentlig
Det synes jeg det sidste halve år med Keane har bevidst. han fik ikk den frihed han var vant til i Tottnham. Ja, han kunne ikk få den frihed, fordi der bare var en bedre offensiv midt/ hængende angriber i Gerrard. Det ville være det samme som at købe ribery, og så lade være med at give ham den frihed han har brug for. Hvis nu Benitez sagde til ham at han kun skulle ned til baglinjen og slå indlæg, i stedet for at trække ind i banen. Og han ville nok have svært ved at skulle til at fungere mere som et kollektiv, end som en enmandshær. Har selv i lang tid syntes at vi har haft brug for en klassefløj smo f.eks. Quaresma, Simao osv.. Jeg var næsten helt forarget da vi købte rieara i sommers. Han hørte jo ikke til i den klasse som f.eks. ribery. Men fordi han måske før, i espanyol, har været en del af et sådant kollektiv, har han måske haft nemmere ved at blomstre op her i Liverpool.
Så mit håb er at Benitez finder en angriber der måske ikke er verdens bedste spiller, men kommer fra et kollektiv, og vil være tilfreds med at være andetvalg efter Torres.
Shit jeg haader lange indlæg!!! Men blev sgu nædt til det for at sige det ordentlig

"The Liverpool philosophy is simple, and is based on total belief. Maybe that has been the key to Liverpools consistency. We were taught to go out there, play our own game and fear no one."
Jeg er både enig og uenig. Man skal ikke afskrive alle stjernespillere. Mange kan sagtens figurere på kolektive hold, og uden det skal ende i en stor Keane-diskussion, så synes jeg ikke han fik chancer nok. Jeg mindes Peter Crouch spillede en 10-15-20 kampe før han scorede første mål? Jeg synes også til tider Benitez formår at pille glansen af de "stjerner" vi så køber, og det behøver man altså ikke. Kuyt kom til klubben som en RIGTIG angriber med 70 mål i 100 kampe for Feyenoord, og jeg husker hans debut hvor det første han gør er at afslutte fra 30-35 meter. Det instinkt er fuldstændig pillet af ham, og nu tør han knap nok afslutte. Bestemt ikke til vores fordel.
Jeg vil hellere se, at Benitez køber en stjerne, som vel og mærket passer i vores system, og giver ham fuld tillid. Købet af Fernando Torres viser vel at vi suverænt kommer længst med kvalitetspillere, og ikke de her halvprøvede spillere som Voronin, Dossena, Ngog, Pennant osv. Skrtel har vi været virkelig heldige med, mens vi med Babel har været uheldige.
Jeg vil hellere se, at Benitez køber en stjerne, som vel og mærket passer i vores system, og giver ham fuld tillid. Købet af Fernando Torres viser vel at vi suverænt kommer længst med kvalitetspillere, og ikke de her halvprøvede spillere som Voronin, Dossena, Ngog, Pennant osv. Skrtel har vi været virkelig heldige med, mens vi med Babel har været uheldige.
Vil give dig fuldstændig ret i at Benitez "piller glansen" af mange nogle, tror også han gjorde det med Keane. Men det virker nærmere til at det var fordi det ikke var hans køb. Dermed ikke sagt at jeg synes Keane passede ind i vores system.Johlle skrev:Jeg er både enig og uenig. Man skal ikke afskrive alle stjernespillere. Mange kan sagtens figurere på kolektive hold, og uden det skal ende i en stor Keane-diskussion, så synes jeg ikke han fik chancer nok. Jeg mindes Peter Crouch spillede en 10-15-20 kampe før han scorede første mål? Jeg synes også til tider Benitez formår at pille glansen af de "stjerner" vi så køber, og det behøver man altså ikke. Kuyt kom til klubben som en RIGTIG angriber med 70 mål i 100 kampe for Feyenoord, og jeg husker hans debut hvor det første han gør er at afslutte fra 30-35 meter. Det instinkt er fuldstændig pillet af ham, og nu tør han knap nok afslutte. Bestemt ikke til vores fordel.
Det jeg mener er nærmere at hvis der kommer for mange stjernespillere kan der ske det at de knap så store spillere stiller sig mere i baggrunden og håber Gerrard, bare for at tage et eksempel, redder vores røv. Synes de kæmpede bukserne ud af røven på en anden måde mod portsmouth. Og tror lidt det var for at de skulle vise at liverpool ikke bare er steven gerrard. Man skal i stedet satse på en alonso eller riera, som er vokset med opgaven efter de er kommet til en klub med titelambitioer.
"The Liverpool philosophy is simple, and is based on total belief. Maybe that has been the key to Liverpools consistency. We were taught to go out there, play our own game and fear no one."
De store stjerner er vel også ønsket fordi man ved at de er gode, og når vi snakker en spiller som Ribery ved vi at han kan spille og vinde kampe for et storhold. Når man henter spillere fra de mindre hold er det ikke altid de kan tilpasse sig det kan både være pga. spille stilen eller bare fordi at hold stiller sig mere defensivt an mår de møder de store hold. Det er selvfølgelig rigtigt at man heller ikke kan garentere at stjerrner slår til i en ny klub, men man kan måske have større grund til at tro på de gør det. En anden grund til at mange gerne viol have de større spillere er at man savner nogle flere spillere, der kan vinde kampene end bare Gerrard og Torres. Især hvis man vil spille med Torres alene i front kræver det lidt flere mål fra kanterne og til det har man nok mere tiltro til folk der allerede har markeret sig end de, der bare er en del af et kollektiv.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Hvis Rafa får sin vilje og får større magt med hensyn til transferpolitikken, tror I så at han vil prøve at købe Gareth Barry til sommer?
Jeg håber det ikke, Tror godt Lucas kan løfte opgaven, og Rierra, Dossena og Aurellio dækker kanten fint.Hr. Drejer skrev:Hvis Rafa får sin vilje og får større magt med hensyn til transferpolitikken, tror I så at han vil prøve at købe Gareth Barry til sommer?
Ergo nej, håber han indser at det er højre siden der skal forstærkes.

Det kunne jeg meget vel forestille mig.Hr. Drejer skrev:Hvis Rafa får sin vilje og får større magt med hensyn til transferpolitikken, tror I så at han vil prøve at købe Gareth Barry til sommer?
Der er dog meget der taler i mod. For det første får Rafa sikkert ikke sin vilje mht. transfers, desværre. Derudover kommer Barry måske til at spille CL for Aston Villa næste sæson, hvor deres fravær fra denne turnering var blandt argumenterne for at skifte til os.
Jeg ved ikke hvornår Barry har kontraktudløb, men ellers er det godt nok svært at forestille sig nye forhandlinger med Martin O'Neill.
Mener Barry har 1 år tilbage af sin kontrakt til sommer. Hvilket gør han selv kan betale sig ud af kontrakten, hvis det er det han vil. Jeg tror heller ikke han forlænger så længe Martin O'Neill er manager for Aston Villa. Tror han er at finde i enten vores trup eller man utds trup efter sommeren.AJ skrev:Det kunne jeg meget vel forestille mig.Hr. Drejer skrev:Hvis Rafa får sin vilje og får større magt med hensyn til transferpolitikken, tror I så at han vil prøve at købe Gareth Barry til sommer?
Der er dog meget der taler i mod. For det første får Rafa sikkert ikke sin vilje mht. transfers, desværre. Derudover kommer Barry måske til at spille CL for Aston Villa næste sæson, hvor deres fravær fra denne turnering var blandt argumenterne for at skifte til os.
Jeg ved ikke hvornår Barry har kontraktudløb, men ellers er det godt nok svært at forestille sig nye forhandlinger med Martin O'Neill.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Jeg ville nu mene at Arsenal mangler ham mest. men selvfølgelig kan de muligvis ikke tilbyde champions league.Hekkem skrev:Mener Barry har 1 år tilbage af sin kontrakt til sommer. Hvilket gør han selv kan betale sig ud af kontrakten, hvis det er det han vil. Jeg tror heller ikke han forlænger så længe Martin O'Neill er manager for Aston Villa. Tror han er at finde i enten vores trup eller man utds trup efter sommeren.