Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
thefugle

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » mandag, 21. maj, 2012 13:16

Haha kunne ikke lade være med at grine lidt da jeg læste det her..

agentinsider (Bolton Wanderers)
Fernando Torres has made a come-and-get-me plea to Liverpool should Rafael Benitez take over as manager. The Chelsea forward is desperate for a move back to his former club and wants to link up again with former boss Benitez and Steven Gerrard. However Liverpool are apparently not interested and have told him he can only sign up if he promised to clean Suarez and Carroll's boots. Both parties have declined to comment on whether negotiations are taking place.

Suarez i hans ajax form scoringsmæssigt + Torres i hans prime form = Destruction!

Meeeeen det sker jo aldrig desværre. Er faktisk os så indebrændt på Torres at jeg ikke ville have ham tilbage selvom vi fik ham for 50 kr.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » mandag, 21. maj, 2012 13:31

Frederik12091 skrev:
SørenK skrev:Kunne en spiller som Loïc Remy ikke være interessant, hvis han ikke ryger til Tottenham, som rygterne siger. Vi var vist tæt på at hente ham for 2 år siden, da Hodgson lige var trådt til. Han kan spille på kanten og som alene angriber og er tidligere blevet sammenlignet med Thierry Henry. Marseille har haft en skuffende sæson og har desuden økonomiske problemer, så det bør vel ikke være umuligt at lokke både spiller og klub?
Udmærket synspunkt og hvis han er villig til at komme til Liverpool ville jeg heller ikke klage ;)
Uden at være helt sikker, så mener jeg at han skal bruge en helveds masse chancer for at score, hvilket vel ikke ligefrem er det vi søger efter. Ellers en spiller jeg godt kan lide. Hurtig og kan holde lidt i bolden/sætte sin mand, samt en bred vifte af afslutninger. Han har været god når jeg har set ham og scoret nogle mål, så jeg skal ikke kunne sige hvor god hans udnyttelses % er.
Imod moderne fodbold.

steffanp

Indlæg af steffanp » mandag, 21. maj, 2012 15:36

Syntes bare vi skal gå ben hårdt efter:

Adam johnson ( vi kan tilbyde ham fast spilletid, som han ikke får )
Luuk de Jong ( Twente skal ikke spille EL/CL næste sæson, vi kan tilbyde EL og bedre løn)
Giuseppe Rossi ( fordi villareal er rykket ned, ved godt han er meget skadet, men kunne være vi kunne nuppe ham)
David Hoilett ( fordi vi kan tilbyde bedre løn samt EL )

Ved godt det er wings og angriber, Men går ud fra det er dem vi skal ud og hente, hvis maxi og kuyt er væk samt en forstærkning i angribet.

Hvis rygtet som siger at skrtel vil væk, sælg ham for en god pris også komme videre.

så syntes jeg vi skal købe Raúl Albiol, da han altid er bænke varmer for Real madrid.

Alt i alt syntes jeg disse køb er fornuftige og realistiske. :) stave fejl forekommes.

thefugle

Indlæg af thefugle » mandag, 21. maj, 2012 15:40

steffanp skrev:Syntes bare vi skal gå ben hårdt efter:

Luuk de Jong ( Twente skal ikke spille EL/CL næste sæson, vi kan tilbyde EL og bedre løn)
Giuseppe Rossi ( fordi villareal er rykket ned, ved godt han er meget skadet, men kunne være vi kunne nuppe ham)

Ved godt det er wings og angriber, Men går ud fra det er dem vi skal ud og hente, hvis maxi og kuyt er væk samt en forstærkning i angribet.

Hvis rygtet som siger at skrtel vil væk, sælg ham for en god pris også komme videre.

så syntes jeg vi skal købe Raúl Albiol, da han altid er bænke varmer for Real madrid.

Alt i alt syntes jeg disse køb er fornuftige og realistiske. :) stave fejl forekommes.
AJ - Ja tak
Luuk De Jong - Har scoret lette mål i Holland, ved ikke om han er målscoreren vi mangler. Men ja tak os
G. Rossi - Nej tak! For skadesplaget
D. Hoilett - Hmm, overvurderet. Der er bedre alternativer.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

kristiank
Alder: 28
Kontakt:

Indlæg af kristiank » mandag, 21. maj, 2012 15:51

steffanp skrev: Luuk de Jong ( Twente skal ikke spille EL/CL næste sæson, vi kan tilbyde EL og bedre løn)
Det er ikke helt rigtigt Twente skal spille europa league på fair play reglen.
Holland er sammen med et par andre lande som jeg ikke kan huske hvem er blevet tilddelt en ekstra europa league plads fordi de har været "flinkest" mod modstanderen i liga kampene.
Men ellers ser jeg ham også som en der vil kunne give os noget bredde. jeg tror ikke på han er bedre end andy og suarez endnu, der er ingen der siger han ikke bliver det men lige nu tror jeg ikke han er.
Man kan ikke være lige heldig hver gang

steffanp

Indlæg af steffanp » mandag, 21. maj, 2012 16:02

kristiank skrev:
steffanp skrev: Luuk de Jong ( Twente skal ikke spille EL/CL næste sæson, vi kan tilbyde EL og bedre løn)
Det er ikke helt rigtigt Twente skal spille europa league på fair play reglen.
Holland er sammen med et par andre lande som jeg ikke kan huske hvem er blevet tilddelt en ekstra europa league plads fordi de har været "flinkest" mod modstanderen i liga kampene.
Men ellers ser jeg ham også som en der vil kunne give os noget bredde. jeg tror ikke på han er bedre end andy og suarez endnu, der er ingen der siger han ikke bliver det men lige nu tror jeg ikke han er.

Heerenveen 44 5 (49 total )
Twente 47 2 (49 total )

Os selvom Heerenveen endte over Twente og ligger lige med fair play spillet ? men okay så :)

steffanp

Indlæg af steffanp » mandag, 21. maj, 2012 16:05

thefugle skrev:

AJ - Ja tak
Luuk De Jong - Har scoret lette mål i Holland, ved ikke om han er målscoreren vi mangler. Men ja tak os

Syntes ellers D. Hoilett har været fornem i de kampe jeg har set ham i. Hvem foreslår du istedet for Rossi.

kristiank
Alder: 28
Kontakt:

Indlæg af kristiank » mandag, 21. maj, 2012 16:08

steffanp skrev: Os selvom Heerenveen endte over Twente og ligger lige med fair play spillet ? men okay så :)
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generell ... aar-hvad-0 her har du beviset. Alle kan selvfølgelig lave fejl men jeg tror nu ikke de har klokket i det. jeg tror det har noget at gøre med at de måske er det hold der har spillet mest fair af de hold der ikke kvalificerede sig til europa
Man kan ikke være lige heldig hver gang

JimmyR
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af JimmyR » mandag, 21. maj, 2012 16:10

Adam Johnson vil være en super signing han kan være med til at løfte det offensive niveau og kan på egen hånd skabe chancer - lige præcis det vi mangler.

Luuk De Jong er jeg mere i tvivl om han mangler IMO nogle helt klare spidskompetencer i PL er det ikke helt nok at være "rimelig god" til de fleste ting, et alternativ kunne være Van Wolfswinkel han virker bar mere træfsikker.

Rossi har glasben og vil være en stor risiko, vi skal bruge stabilitet i form af spillere der kan spille på et højt niveau mere eller mindre hver weekend

Hoilett er for mig en no brainer - han har ligesom Johnson nogle af de kvaliteter vi mangler allermest i offensiven og på fri transfer burde det være en spiller vi skal gå efter

Albiol har jeg svært ved at se ideen i hvorfor skulle han skifte bænken i Madrid ud med bænken i Liverpool? han får vel også en ok løn i RM, så vil det være bedre at give minutterne til Coates.

Vi mangler også en backup til Lucas og udfra rygterne ligner det også en position klubben forsøger at finde en spiller til.

For mig lyder Mulumbu og Diame rigtig spændende til denne position - de vil begge byde ind med noget fysik som jeg ikke mener vi har for meget af på midtbanen.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 21. maj, 2012 16:15

thefugle skrev:AJ - Ja tak
Har du set ham spille? Er han god? Eller bare en one-season-wonder? Jeg har aldrig set ham spille, kun læst hans indlæg. ;)

thefugle

Indlæg af thefugle » mandag, 21. maj, 2012 16:18

steffanp skrev:
thefugle skrev:

AJ - Ja tak

Syntes ellers D. Hoilett har været fornem i de kampe jeg har set ham i. Hvem foreslår du istedet for Rossi.
Hoilett er da os en god spiller, misforstå mig ikke. Han er bare lidt af en lotto kupon i mine øjne, for synes ikke jeg ser "lyset" i ham som så mange andre åbenbart gør :). Jamen ved ikke om jeg umiddelbart har nogle gode foreslag til dig istedet for Rossi. Han er bare så meget skadet det er overhovedet ikke det vi har brug for.

thefugle

Indlæg af thefugle » mandag, 21. maj, 2012 16:19

Hr. Drejer skrev:
thefugle skrev:AJ - Ja tak
Har du set ham spille? Er han god? Eller bare en one-season-wonder? Jeg har aldrig set ham spille, kun læst hans indlæg. ;)
Oh thats below you!

Adam Johnson så! There, now your happy!? :)

Brugeravatar
Jan
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 53

Indlæg af Jan » mandag, 21. maj, 2012 16:36

Man kan ikke altid blive enig med sig selv om AJ, men FSG kan være sikker på at den statistiske side af sagen er i orden, så måske en pay-as-you-play-deal? :lol:

Anyway - udover at jeg generelt har det svært med Silly Season - så kommer nyindkøbene jo helt an på hvordan manager/mand-til-at-stå-på-sidelinien-og-råbe-efter-linievogten-hvis-han-laver-en-fejl situationen kommer til at tage sig ud.

Jeg håber, at vi bygger videre på det Kenny allerede har grundlagt, dels spillemæssigt samt dels indkøbsmæssigt, hvor Hendo og Big Andy mod slutningen af sæsonen viste hvorfor Kenny købte dem. Suarez er jeg lidt mere i tvivl om. Han brænder for meget og skaber for mange overskrifter. Men en fantastisk spiller. Kan den nye manager styre ham?

Vi skal have noget cover på venstre back, afløser for Downing+muligvis Kuyt samt en ekstra angriber til at sætte ind.

Jeg ville først og fremmest ønske mig Baines, således vi ikke blot laver cover på venstre back, men komplimenterer GJ på den anden. Det ville være fint med GJ-Skrtel-Agger-Baines med Lucas lige foran. Så er der lukket af bagude og vi kan skabe noget fremadrettet i begge sider. Om et par år eller 3 er Flanno helt klar til at tage over efter Glen!

Sælg så meget dødvægt som muligt og skaf os Baines og en Downing-afløser. Det må være min prioritet nu og hér,
Up The RedMen... we go again!

Brugeravatar
Ivanhoe
Geografisk sted: Amager

Indlæg af Ivanhoe » mandag, 21. maj, 2012 16:45

Jeg er ret sikker på at G.Rossi er ude med en knæskade de næste 10-12 måneder, så han er næppe aktuel at købe i øjeblikket.

thefugle

Indlæg af thefugle » mandag, 21. maj, 2012 17:10

Jan skrev:Man kan ikke altid blive enig med sig selv om AJ, men FSG kan være sikker på at den statistiske side af sagen er i orden, så måske en pay-as-you-play-deal? :lol:

Anyway - udover at jeg generelt har det svært med Silly Season - så kommer nyindkøbene jo helt an på hvordan manager/mand-til-at-stå-på-sidelinien-og-råbe-efter-linievogten-hvis-han-laver-en-fejl situationen kommer til at tage sig ud.

Jeg håber, at vi bygger videre på det Kenny allerede har grundlagt, dels spillemæssigt samt dels indkøbsmæssigt, hvor Hendo og Big Andy mod slutningen af sæsonen viste hvorfor Kenny købte dem. Suarez er jeg lidt mere i tvivl om. Han brænder for meget og skaber for mange overskrifter. Men en fantastisk spiller. Kan den nye manager styre ham?

Vi skal have noget cover på venstre back, afløser for Downing+muligvis Kuyt samt en ekstra angriber til at sætte ind.

Jeg ville først og fremmest ønske mig Baines, således vi ikke blot laver cover på venstre back, men komplimenterer GJ på den anden. Det ville være fint med GJ-Skrtel-Agger-Baines med Lucas lige foran. Så er der lukket af bagude og vi kan skabe noget fremadrettet i begge sider. Om et par år eller 3 er Flanno helt klar til at tage over efter Glen!

Sælg så meget dødvægt som muligt og skaf os Baines og en Downing-afløser. Det må være min prioritet nu og hér,
Ser ingen mening i at købe Baines, når vi har Enrique, som jeg ser som en bedre fodbold spiller.

This season Enrique has made more tackles and clearances per game than Baines. Last season Enrique had a better tackle completion (81%) than Baines (74%). Last season, Enrique was also culpable for fewer mistakes which directly led to goals (1) than Baines

Du får os lige den her før du skyder Enrique helt ned.

- A tackle success of 88.89%, second only to Patrice Evra, but a distance away from the rest.
- Dribbled past the least, 3 times in ten games.
- Shields the ball out of play the more than his rivals, displaying his strength (best I could do!).
- Plays the majority of his game in the oppositions half – 65% of all of his passes to be precise.
- Plays the highest amount of passes in the Final Third as compared to his rivals.
- Astonishingly plays 78% of his passes forward, a higher percentage than his rivals.
- Has already created more goals for Liverpool FC in comparison to last season at Newcastle United.
- Is well on the way to create a lot more chances than last year (19 in 10 games with LFC, 30 in 36 games with NUFC).
- Has achieved the most successful dribbles out of those compared so far this season.
Senest rettet af thefugle mandag, 21. maj, 2012 17:16, rettet i alt 1 gang.

Besvar