Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » tirsdag, 10. feb, 2009 15:19

Johlle skrev:Jeg er både enig og uenig. Man skal ikke afskrive alle stjernespillere. Mange kan sagtens figurere på kolektive hold, og uden det skal ende i en stor Keane-diskussion, så synes jeg ikke han fik chancer nok. Jeg mindes Peter Crouch spillede en 10-15-20 kampe før han scorede første mål? Jeg synes også til tider Benitez formår at pille glansen af de "stjerner" vi så køber, og det behøver man altså ikke. Kuyt kom til klubben som en RIGTIG angriber med 70 mål i 100 kampe for Feyenoord, og jeg husker hans debut hvor det første han gør er at afslutte fra 30-35 meter. Det instinkt er fuldstændig pillet af ham, og nu tør han knap nok afslutte. Bestemt ikke til vores fordel.

Jeg vil hellere se, at Benitez køber en stjerne, som vel og mærket passer i vores system, og giver ham fuld tillid. Købet af Fernando Torres viser vel at vi suverænt kommer længst med kvalitetspillere, og ikke de her halvprøvede spillere som Voronin, Dossena, Ngog, Pennant osv. Skrtel har vi været virkelig heldige med, mens vi med Babel har været uheldige.
Kuyt har stadig en løs aftrækker. Ofte skal han bare nærme sig bolden i feltet før han trykker. Det instinkt har han stadig. Situationen er bare dne at han ikke SPILLER angriber og derfor følger taktikken og spiller fløj. Jeg mindes en kamp sidste weekend hvor han scorer fra en vanvittig vinkel. Det tyder da på selvtillid i min verden.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 11. feb, 2009 10:53

Hekkem skrev:
AJ skrev:
Hr. Drejer skrev:Hvis Rafa får sin vilje og får større magt med hensyn til transferpolitikken, tror I så at han vil prøve at købe Gareth Barry til sommer?
Det kunne jeg meget vel forestille mig.
Der er dog meget der taler i mod. For det første får Rafa sikkert ikke sin vilje mht. transfers, desværre. Derudover kommer Barry måske til at spille CL for Aston Villa næste sæson, hvor deres fravær fra denne turnering var blandt argumenterne for at skifte til os.
Jeg ved ikke hvornår Barry har kontraktudløb, men ellers er det godt nok svært at forestille sig nye forhandlinger med Martin O'Neill.
Mener Barry har 1 år tilbage af sin kontrakt til sommer. Hvilket gør han selv kan betale sig ud af kontrakten, hvis det er det han vil. Jeg tror heller ikke han forlænger så længe Martin O'Neill er manager for Aston Villa. Tror han er at finde i enten vores trup eller man utds trup efter sommeren.
Ok tak for info. Du har nok ret i, at Barry ikke er bedste venner med O'Neill. Spørgsmålet er bare om Barry vil gå glip af CL med den klub han har spillet for gennem 12 sæsoner..

Jeg har ikke hørt ufatteligt meget om man utd skulle være ude efter ham. selvom det selvfølgelig ville være oplagt. Håber dog stadig, at vi render med ham.

Johlle

Indlæg af Johlle » onsdag, 11. feb, 2009 22:34

Flemming skrev:
Johlle skrev:Jeg er både enig og uenig. Man skal ikke afskrive alle stjernespillere. Mange kan sagtens figurere på kolektive hold, og uden det skal ende i en stor Keane-diskussion, så synes jeg ikke han fik chancer nok. Jeg mindes Peter Crouch spillede en 10-15-20 kampe før han scorede første mål? Jeg synes også til tider Benitez formår at pille glansen af de "stjerner" vi så køber, og det behøver man altså ikke. Kuyt kom til klubben som en RIGTIG angriber med 70 mål i 100 kampe for Feyenoord, og jeg husker hans debut hvor det første han gør er at afslutte fra 30-35 meter. Det instinkt er fuldstændig pillet af ham, og nu tør han knap nok afslutte. Bestemt ikke til vores fordel.

Jeg vil hellere se, at Benitez køber en stjerne, som vel og mærket passer i vores system, og giver ham fuld tillid. Købet af Fernando Torres viser vel at vi suverænt kommer længst med kvalitetspillere, og ikke de her halvprøvede spillere som Voronin, Dossena, Ngog, Pennant osv. Skrtel har vi været virkelig heldige med, mens vi med Babel har været uheldige.
Kuyt har stadig en løs aftrækker. Ofte skal han bare nærme sig bolden i feltet før han trykker. Det instinkt har han stadig. Situationen er bare dne at han ikke SPILLER angriber og derfor følger taktikken og spiller fløj. Jeg mindes en kamp sidste weekend hvor han scorer fra en vanvittig vinkel. Det tyder da på selvtillid i min verden.
Jeg er ikke enig i at han stadig bare trykker løs. Jeg synes han i mange afslutningspositioner vælger en halvforkølet tværpasning i stedet, som om han ikke helt tror på det. Derudover er hans førsteberøring også medvirkene til, at han meget få gange får lagt bolden til rette. I Holland må han have haft mere plads, for han er jo næppe blevet dårligere. En masse af hans selvtillid foran kassen er blevet taget fra ham. I vores nuværende system skal de 3 offensive kræfter mindst ligeså meget i spil foran kassen som Torres på toppen skal, for at vi bliver farlige, så jeg tror ikke at han som sådan har færre afslutningsmuligheder på hans nuværende position.

Mht. den vanvittige vinkel i lørdags, tror jeg det skyldes et meget klogt trænertræk fra Benitez. Ved at lade Kuyt komme på banen i en sværd situation som i lørdags, signalerer Benitez at han nu sender "frelseren"(frelserne hvis vi også medregner Xabi og Torres) på banen. Det må være et kæmpe selvtillidsboost for en spiller, og et ekstremt klogt træk af Benitez. Jeg håber det i de kommende kampe vil bære frugt.

Johlle

Indlæg af Johlle » lørdag, 14. feb, 2009 15:59

http://www.bold.dk/nyt/Spurs-stjerne-Br ... -saelg-mig

Kunne Darren Bent være en mulighed til angrebet? Han ved hvor målet står.

Peter From

Indlæg af Peter From » lørdag, 14. feb, 2009 16:21

Johlle skrev:http://www.bold.dk/nyt/Spurs-stjerne-Br ... -saelg-mig

Kunne Darren Bent være en mulighed til angrebet? Han ved hvor målet står.
Han har også været på tale tidligere, bestemt en god mulighed.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » lørdag, 14. feb, 2009 19:10

Han kunne være en ok reserve men der er en lang liste med mere attraktive spillere foran ham.
Billede

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » søndag, 15. feb, 2009 01:22

Xenne skrev:Han kunne være en ok reserve men der er en lang liste med mere attraktive spillere foran ham.
Ja. Adriano, den naughty boy, men fucking gode fodbold spiller :lol:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Ultra
Alder: 53

Indlæg af Ultra » søndag, 15. feb, 2009 12:09

Barry
Lennon
A. Young

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » søndag, 15. feb, 2009 13:31

Agbonglahor
Ben Arfa
Navarro
Antonio Valencia
Billede

Boye

Indlæg af Boye » søndag, 15. feb, 2009 23:15

Jeg er enig i, at Villa spillerne Agbonlahor og Young ville være nice at få i truppen :) Young kan spille på begge kanter, og har de nødvendige spidskompetencer som kant (fart, driblinger, indlæg og teknisk god) og så mangler vi tilmed en kreativ kantspiller, så man ikke er tvunget til at satse på en hårdtarbejdende Kuyt mod ringere modstandere.. Agbonlahor har også imponeret mig meget, og det ville være nice at hente ham som erstatning for Keane. Begge spillere er også englændere og PL-proven, og så er de forholdsvis unge (22 og 23 år)...

Peter From

Indlæg af Peter From » mandag, 16. feb, 2009 00:13

Boye skrev:Jeg er enig i, at Villa spillerne Agbonlahor og Young ville være nice at få i truppen :) Young kan spille på begge kanter, og har de nødvendige spidskompetencer som kant (fart, driblinger, indlæg og teknisk god) og så mangler vi tilmed en kreativ kantspiller, så man ikke er tvunget til at satse på en hårdtarbejdende Kuyt mod ringere modstandere.. Agbonlahor har også imponeret mig meget, og det ville være nice at hente ham som erstatning for Keane. Begge spillere er også englændere og PL-proven, og så er de forholdsvis unge (22 og 23 år)...
Det kan hurtigt blive dyrt at hente de to, men især Young så jeg også gerne komme til klubben.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 16. feb, 2009 09:18

Jeg er enig med dem som har britiske spillere på ønskesedlen. Jeg tror Rafa vil købe britisk til sommer. Vi har lige solgt Robbie og udlejet Pennant - som også ryger til sommer. Det skal samtidig ses i det lys, at der er heftig debat om udlænninge kvote etc. Men jeg tror dog ikke Villa vil sælge Young og/eller Agbonlahor, det er nok mere sandsynligt at de vil skille sig af med Barry. Måske vi kan få fat i Glen Johnson, eftersom Pompey slider lidt med økonomien. Jeg kender Jonhson særligt godt, men det kunne være en mulighed.

Hvis vi vender blikket mod udlandet, så er der - for mig - to spillere som kunne være interessante; Villa og Renato. De vil tilføre kreativitet i rigelige mængder.

Men som sagt, så tror jeg vi vil se britiske indkøb.

Boye

Indlæg af Boye » mandag, 16. feb, 2009 11:14

Johnson er efter min mening ikke en forstærkning ifht. Arbeloa

Peter From

Indlæg af Peter From » mandag, 16. feb, 2009 12:51

Boye skrev:Johnson er efter min mening ikke en forstærkning ifht. Arbeloa
Det er han heller ikke efter min, desuden er det da dumt at smide flere pengene i forsvaret, mens offensiven stadig har svært ved at åbne Stoke.

Boye

Indlæg af Boye » mandag, 16. feb, 2009 13:13

Peter From skrev:
Boye skrev:Johnson er efter min mening ikke en forstærkning ifht. Arbeloa
Det er han heller ikke efter min, desuden er det da dumt at smide flere pengene i forsvaret, mens offensiven stadig har svært ved at åbne Stoke.
Helt enig :mrgreen:

Besvar