Netop min pointe. Der er flere der ofte nævner ham som midterforsvarer, men i realiteten har han ikke spillet der siden han kom i nærheden af førsteholdet. Og samtlige trænere han har spillet under, har benyttet ham som førstereserve til højreback. Der blev tilmed købt en erstatning ind til midterforsvaret sidste sommer - Coates - efter Kelly havde fået sit gennembrud på førsteholdet i 10/11 som back. Derfor mener jeg ikke der er noget der tyder på, at han opfattes som midterforsvarer af nogen i klubben længere.AndreasN skrev:@Surf
Ikke meget - indrømmet. Dog har jeg set ham spille back i lang tid efterhånden, og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at han som spiller vil få mere ud af spille centralt, da størstedelen af hans forcer ligger i defensiven, samt han fysisk er bedre stillet centralt end på backen.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Nej, det er der muligvis ikke, men det ændrer ikke på, at der er andre steder holdet, hvor vi mere behøver en forstækning, end i forsvaret, hvor vi har folk, der kan kun gå ind og spille, hvilket jeg prøvede at pointere i færste omgang. Hvis klubben ikke mener, at Kelly kan dække en af pladserne centralt og bruger hovedløse penge på endnu en midterforsvar, så tillader jeg mig at være uenig.Surf skrev:Netop min pointe. Der er flere der ofte nævner ham som midterforsvarer, men i realiteten har han ikke spillet der siden han kom i nærheden af førsteholdet. Og samtlige trænere han har spillet under, har benyttet ham som førstereserve til højreback. Der blev tilmed købt en erstatning ind til midterforsvaret sidste sommer - Coates - efter Kelly havde fået sit gennembrud på førsteholdet i 10/11 som back. Derfor mener jeg ikke der er noget der tyder på, at han opfattes som midterforsvarer af nogen i klubben længere.AndreasN skrev:@Surf
Ikke meget - indrømmet. Dog har jeg set ham spille back i lang tid efterhånden, og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at han som spiller vil få mere ud af spille centralt, da størstedelen af hans forcer ligger i defensiven, samt han fysisk er bedre stillet centralt end på backen.
Liverpool Football Klopp
Det er jeg så enig i, der er andre stedet end forsvaret der kræver forstærkning til at starte med. Mit håb er at Coates i løbet af næste sæson bliver stærk nok som back-up til Skrtel og Agger. Men det har jeg sådan set ikke så mange forudsætninger for at vurdere. Hvis han ikke skulle være klar, så mener jeg godt der kan argumenteres for en habil back-up til vores to midterforsvarer. Jeg ser i hvert fald ikke Kelly som en mulighed her. Du skal selvfølgelig have lov at være uenig, hvis du ser Kelly som midterforsvarer. Jeg har bare svært ved at se at der er noget reelt at have det i.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Jeg forventer nu at vi henter en forstærkning til vores kreative midt. Skulle Gerrard spille hele sæsonen, får Hendo, Spearing og Shelvey færre kampe, men vi skal trods alt spille Euro League også. Hvis vi har en midtbanekonstalation der hedder Lucas-Gerrard-Hendo, men Aquilani, Shelvey og Spearing som de primære backups vil jeg godt nok miste troen meget hurtigt. Al respekt for Spearing og Shelveys præstationer i år, men der var godt nok lang vej til et niveau som starter i en topklub. Jeg ser Hendo som Gerrards primære backup, og han er også den eneste jeg ser have startniveau ligenu. Havde Gerrard spillet 50+ kampe de sidste 4 år kunne vi slippe afsted med Shelvey som primær backup.Emmy skrev:[Den perfekte backup til Gerrard er allerede i klubben - nemlig Shelvey. Hvis denne islandske Messias stopper Shelveys udvikling skal han bare fortsætte i Swansea.
Jokeren er Aquaman, men Rodgers udtalelser om hans falden til i England tvivler jeg. Jeg ved Aquilani har sine fans herinde, men jeg kan slet ikke se ham under Rodgers. Når han har spillet for Milan har jeg fået bekræftet at han plejer at tage bolden til sig, nyde en latte, ringe til sin mor og sætte hår før han slipper den igen. Det kan være han blomstre i Rodgers' system, men jeg tvivler.
Imod moderne fodbold.
http://www.footy.dk/2012/06/03/rodgers- ... -mareridt/
Her citeres Rodgers for at sige, han vil hente tre-fire spillere, hvilket nok også betyder, der ikke er så mange der ryger. I mine øjne betyder det, at Rodgers kommer til at fortsætte KKs stil med de unge englændere og at Carroll, Downing og Henderson, som ikke har leveret nok for os endnu, nok kommer til at indgå i planerne.
Btw håber jeg vi får lidt større spiller end Gylfi ind på central midt, hvis vi forstærker os der. - for som flere andre nævner, så vil det bremse Shelveys udvikling - og hvis han får godt med spilletid i de næste sæsoner får vi os en klassespiller, som vi kun gav 1.6 mio pund for i sin tid.
Her citeres Rodgers for at sige, han vil hente tre-fire spillere, hvilket nok også betyder, der ikke er så mange der ryger. I mine øjne betyder det, at Rodgers kommer til at fortsætte KKs stil med de unge englændere og at Carroll, Downing og Henderson, som ikke har leveret nok for os endnu, nok kommer til at indgå i planerne.
Btw håber jeg vi får lidt større spiller end Gylfi ind på central midt, hvis vi forstærker os der. - for som flere andre nævner, så vil det bremse Shelveys udvikling - og hvis han får godt med spilletid i de næste sæsoner får vi os en klassespiller, som vi kun gav 1.6 mio pund for i sin tid.
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg tror Gylfi bliver vores første signing. Han får lov til at arbejde sammen med den samme manager, han får flere penge, og han får muligheden for at spille i Europa. Så han kommer.
Dernæst foretrækker Rodgers altid 3 spillere i midten, hvad enten det er 4-3-3 eller 4-2-3-1. Han kunne passe sammen med Lucas, Gerrard, og med Shelvey og Hendo som back-up (Spearing er for dårlig).
Eller nu hvor Kuyt er solgt, så kan Gylfi vel også spiller på højre flanke. Spillede han ikke en del kampe i den position for Swansea?
Dernæst foretrækker Rodgers altid 3 spillere i midten, hvad enten det er 4-3-3 eller 4-2-3-1. Han kunne passe sammen med Lucas, Gerrard, og med Shelvey og Hendo som back-up (Spearing er for dårlig).
Eller nu hvor Kuyt er solgt, så kan Gylfi vel også spiller på højre flanke. Spillede han ikke en del kampe i den position for Swansea?
Kelly har spillet centralt både for reserveholdet og for England u21. Jeg synes, at han er ufatteligt dygtig på den plads. Dygtigere end Carra, da han blev rykket ind. Men jeg er nu også ganske tilfreds med ham på backen.AndreasN skrev:Nej, det er der muligvis ikke, men det ændrer ikke på, at der er andre steder holdet, hvor vi mere behøver en forstækning, end i forsvaret, hvor vi har folk, der kan kun gå ind og spille, hvilket jeg prøvede at pointere i færste omgang. Hvis klubben ikke mener, at Kelly kan dække en af pladserne centralt og bruger hovedløse penge på endnu en midterforsvar, så tillader jeg mig at være uenig.Surf skrev:Netop min pointe. Der er flere der ofte nævner ham som midterforsvarer, men i realiteten har han ikke spillet der siden han kom i nærheden af førsteholdet. Og samtlige trænere han har spillet under, har benyttet ham som førstereserve til højreback. Der blev tilmed købt en erstatning ind til midterforsvaret sidste sommer - Coates - efter Kelly havde fået sit gennembrud på førsteholdet i 10/11 som back. Derfor mener jeg ikke der er noget der tyder på, at han opfattes som midterforsvarer af nogen i klubben længere.AndreasN skrev:@Surf
Kloppite
- Kongegaard
- Alder: 38
Efter ny manager og ny måde at anskue vores hold på, synes jeg det er passende at sætte en holdopstilling efter det. En holdopstilling der efter min mening er et realistisk drømme scenarie. Og det vil være pure pwnage!
7-----------------Cavani -------------
6--Eriksen-----------------------Suarez
5-----------Oscar--------Gerrard-----
4-Enrique-------------------------Johnson
3------------------Lucas----------------
2----------Agger------------Skrtel------
1------------------Pepe-----------------
Bænk: Doni, Kelly, Coates, Henderson, Sterling, Carroll, Sigurdsson
Ind:
Cavani (25-30mio£)
Eriksen (15-20mio£)
Oscar (15-20mio£)
Sigurdsson (6-10mio£)
72-90mio.
ud:
Kuyt (1mio£)
Maxi (1mio£)
Adam (4-5mio£)
Downing (10-12mio)
16-19mio£
Go sillyseaon - we love u.
Ind:
Cavani (25-30mio£)
Eriksen (15-20mio£)
Oscar (15-20mio£)
Sigurdsson (6-10mio£)
72-90mio.
ud:
Kuyt (1mio£)
Maxi (1mio£)
Adam (4-5mio£)
Downing (10-12mio)
16-19mio£
Gerrard og Agger er Liverpool
Tja... ikke dårligt. men for mig er det rimelig Urealistisk med Eriksen i Liverpool. inghen tvivl om at det ville blive en succes, men urealistisk. Hel ærlig så synes jeg Liverpool skulle sælge Doni, eller lade ham være 1 valg! han er vidst meget dyr at have. men ellers er den opstilling ikke helt ringe.Kongegaard skrev:Efter ny manager og ny måde at anskue vores hold på, synes jeg det er passende at sætte en holdopstilling efter det. En holdopstilling der efter min mening er et realistisk drømme scenarie. Og det vil være pure pwnage!
Ind:
Cavani (25-30mio£)
Eriksen (15-20mio£)
Oscar (15-20mio£)
Sigurdsson (6-10mio£)
72-90mio.
ud:
Kuyt (1mio£)
Maxi (1mio£)
Adam (4-5mio£)
Downing (10-12mio)
16-19mio£
Hvem er ham der Oscar egentlig?
- Kongegaard
Måske en lille smule urealistisk med Eriksen. men jeg tror at hvis vi virkelig gik efter ham, sådan for alvor, ville han også kunne lokkes .YNWA skrev:Tja... ikke dårligt. men for mig er det rimelig Urealistisk med Eriksen i Liverpool. inghen tvivl om at det ville blive en succes, men urealistisk. Hel ærlig så synes jeg Liverpool skulle sælge Doni, eller lade ham være 1 valg! han er vidst meget dyr at have. men ellers er den opstilling ikke helt ringe.Kongegaard skrev:Efter ny manager og ny måde at anskue vores hold på, synes jeg det er passende at sætte en holdopstilling efter det. En holdopstilling der efter min mening er et realistisk drømme scenarie. Og det vil være pure pwnage!
Ind:
Cavani (25-30mio£)
Eriksen (15-20mio£)
Oscar (15-20mio£)
Sigurdsson (6-10mio£)
72-90mio.
ud:
Kuyt (1mio£)
Maxi (1mio£)
Adam (4-5mio£)
Downing (10-12mio)
16-19mio£
Hvem er ham der Oscar egentlig?
Her er en video af Oscar: http://www.youtube.com/watch?v=Y2HUTY_K ... re=related - jeg ved godt det bare er en Jutube, men han har skills og er kun 20. (det var ham der spillede ret godt mod Danmark )
Oscar : http://www.transfermarkt.co.uk/en/oscar ... 85314.html
Oscar er en en offensiv midt/playmaker fra Internacional. Han er et af de større brasiliianske talenter og var bl.a. fremragende for det brasilianske OL hold der rev det danske landshold rundt så længe de gad spille fodbold. Efter jeg så ham mod Danmark, læste jeg lidt op på ham, så noget video, og jeg er VILDT imponeret. Jeg har ikke rigtig kunne få et overblik over hans fysiske egenskaber, men jeg synes at han mangler både lidt styrke, hvilket ikke er så underligt, hans 20 år og far den brasilianske liga, taget i betragtning. Dog har han ikke vist mig at han har speed til at spille på kanterne, selvom han dog har en god acceleration, specielt med bold. Det er dog en mening dannet på et noget tyndt grundlag.
Der hvor han imponere mig er hansboldkontrol. Han er ufattelig hurtig i sin afvikling og minder mig næsten om Xavi på hans måde konstant at søge bolden og smide den videre. Det går enormt stærkt. Det er selvfølgelig svært at sige når jeg ikke har ser mere en 1 fuld kamp med ham, men han virker til at have et super overblik og en evne til at spille den her vitale playmaker rolle som vi nærmest kender fra point guards i NBA. Han er lige nu mit ultimative mancrush!
Eriksen og AJAX har begge meldt ud at han bliver i Amsterdam endnu en sæson, så ham tror jeg godt vi kan strege. Cavani kan jeg heller ikke se. Napoli har for nyligt meldt ud at Lavezzi ville smutte(hvilket han tilsyneladende gør), men at Hamsik og Cavani ville blive. Jeg har set lidt rygter om Cavani, men jeg tror at hvis han skifter fra Napoli, så bliver det til et af de 10 bedste hold i verden, både set på niveau, at de skal spille CL og at de vil betale ham rigeligt med kolde kontanter.
Der hvor han imponere mig er hansboldkontrol. Han er ufattelig hurtig i sin afvikling og minder mig næsten om Xavi på hans måde konstant at søge bolden og smide den videre. Det går enormt stærkt. Det er selvfølgelig svært at sige når jeg ikke har ser mere en 1 fuld kamp med ham, men han virker til at have et super overblik og en evne til at spille den her vitale playmaker rolle som vi nærmest kender fra point guards i NBA. Han er lige nu mit ultimative mancrush!
Eriksen og AJAX har begge meldt ud at han bliver i Amsterdam endnu en sæson, så ham tror jeg godt vi kan strege. Cavani kan jeg heller ikke se. Napoli har for nyligt meldt ud at Lavezzi ville smutte(hvilket han tilsyneladende gør), men at Hamsik og Cavani ville blive. Jeg har set lidt rygter om Cavani, men jeg tror at hvis han skifter fra Napoli, så bliver det til et af de 10 bedste hold i verden, både set på niveau, at de skal spille CL og at de vil betale ham rigeligt med kolde kontanter.
Senest rettet af sjampen mandag, 04. jun, 2012 12:17, rettet i alt 1 gang.
Imod moderne fodbold.
http://tv2sport.dk/avis-han-er-rodgers-foerste-transfer
Håber ikke det passer, jaja han scorede en del mål sidste år. Men nej, bare nej Brendan...
Håber ikke det passer, jaja han scorede en del mål sidste år. Men nej, bare nej Brendan...
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
- Kongegaard
Rigtig god beskrivelse af Oscar!sjampen skrev:Oscar er en en offensiv midt/playmaker fra Internacional. Han er et af de større brasiliianske talenter og var bl.a. fremragende for det brasilianske OL hold der rev det danske landshold rundt så længe de gad spille fodbold. Efter jeg så ham mod Danmark, læste jeg lidt op på ham, så noget video, og jeg er VILDT imponeret. Jeg har ikke rigtig kunne få et overblik over hans fysiske egenskaber, men jeg synes at han mangler både lidt styrke, hvilket ikke er så underligt, hans 20 år og far den brasilianske liga, taget i betragtning. Dog har han ikke vist mig at han har speed til at spille på kanterne, selvom han dog har en god acceleration, specielt med bold. Det er dog en mening dannet på et noget tyndt grundlag.
Hvem skal ind?
Telegraph skriver om en pris på ca 4 mio £. Til den pris er det et rent røverkøb.thefugle skrev:http://tv2sport.dk/avis-han-er-rodgers-foerste-transfer
"We're not racist, we only hate the mancs"
Hvis du mener røverkøb som i det røver LFC for deres penge, som i en dårlig ting, så ja!Emmy skrev:Telegraph skriver om en pris på ca 4 mio £. Til den pris er det et rent røverkøb.thefugle skrev:http://tv2sport.dk/avis-han-er-rodgers-foerste-transfer
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.