Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
SamiHyppiä

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SamiHyppiä » mandag, 04. jun, 2012 12:49

Sidder og ser sæsonen review af 2005, hvor vi hentede Cisse, Garcia og Alsonso ind. Hold da op et transfer vindue, håber på noget der bare ligner!!
Agger almost invited to shoot here.. Which he does, and puts it in the back of the net! Daniel Agger with his first ever goal for Liverpool. And what a goal!

http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » mandag, 04. jun, 2012 12:58

thefugle skrev:http://tv2sport.dk/avis-han-er-rodgers-foerste-transfer

Håber ikke det passer, jaja han scorede en del mål sidste år. Men nej, bare nej Brendan...
Gider man at være så flink at skrive navnet på den vi rygtes til - fremfor blot et link. Der er nemlig masser af rygter og gider ikke åbne samtlige artikler om hver spiller - hvis man allerede har læst det.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

thefugle

Indlæg af thefugle » mandag, 04. jun, 2012 13:05

mig_der skrev:

Håber ikke det passer, jaja han scorede en del mål sidste år. Men nej, bare nej Brendan...
Gider man at være så flink at skrive navnet på den vi rygtes til - fremfor blot et link. Der er nemlig masser af rygter og gider ikke åbne samtlige artikler om hver spiller - hvis man allerede har læst det.
Det tager jo os ca en time at åbne et link... :wall:

EDIT: Til alle Junior Hoillett fans, så ville den her da os være relativt dum hvis det passede at sådan en klub kunne score ham før os!

Blackburn winger Junior Hoilett, 21, whose contract expires this summer, looks set to join German side Borussia Monchengladbach.
Full story: The Times
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » mandag, 04. jun, 2012 13:25

Kuyt ud, dempsey ind.
Hvis det skete ville vi allerede være meget forstærket imø!
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » mandag, 04. jun, 2012 13:47

LFC-Aaby skrev:Kuyt ud, dempsey ind.
Hvis det skete ville vi allerede være meget forstærket imø!
Helt uenig.

Dempsey ville dog være en ganske fin squad player at få ind, HVIS rygterne skulle vise sig at have noget på sig (vi snakker Daily Mail her!). Hvis Rodgers mener, han er brugbar, og han kan erhverves for £4m, så ser jeg ingen grund til ikke at tilføje ham, taget i betragtning, hvor tyndt besat vores offensiv er pt (efter Kuyt og nok snart Maxis afgang). Jeg tvivler på, at Dempsey bliver det eneste offensive kort, der kommer til i løbet af sommeren, og da vi næppe har hverken økonomisk råderum eller generel tiltrækningskraft til bare at tømme hylde ét for sikre kort, er Dempsey ikke noget dumt gamble - især ikke hvis det kan give plads til en stor signing til offensiven.

Skulle Dempsey dog gå hen og blive vores største offensive signing denne sommer, ville jeg dog også blive slemt skuffet. Men mon ikke, vi har andre navne i kikkerten.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af Surf » mandag, 04. jun, 2012 13:50

thefugle skrev:
mig_der skrev:

Det tager jo os ca en time at åbne et link... :wall:

EDIT: Til alle Junior Hoillett fans, så ville den her da os være relativt dum hvis det passede at sådan en klub kunne score ham før os!

Blackburn winger Junior Hoilett, 21, whose contract expires this summer, looks set to join German side Borussia Monchengladbach.
Full story: The Times
For nu at bruge din egen argumentation:
Det tager jo også lang tid lige at skrive navnet i sit indlæg :wall:

Jeg er helt på mig_ders vogn. Det ville være virkelig rart, hvis der bare lidt stod hvem der blev behandlet i linket.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » mandag, 04. jun, 2012 14:10

Jeg tror ikke, at vi kan hente nogle af de bedste spillere- eller talenter i verden. Dertil har vi for lidt at tilbyde pt. Ingen CL og vi er ikke for alvor med i toppen af PL.

Ikke desto mindre, burde man sigte en smule højere en Dempsey, imo. Jeg synes ikke, at han har noget, som vil kunne forstærke vores hold nævneværdigt, og ud over en fin sidste sæson i Fulham, har han vel aldrig rigtigt været én, man har lagt mærke til. Jeg frygter, at han vil falde igennem hos os, lidt ligesom Robbie Keane gjorde det.

Jeg ser hellere, at vi går efter en spiller som Soldado, Luuk de Jong eller måske Klaas Jan Huntelaar. Vi skal have så meget kvalitet som muligt, med de midler (£30 m. efter sigende?) vi har til rådighed.

I øvrigt mener jeg - som så mange andre - at vi skal hente en ny kant, samt en central midtbanespiller. På kanten ser jeg gerne, at vi henter Afellay. En teknisk stærk, hurtig spiller, der ville passe fint ind i BR's koncept. I øvrigt, tror jeg ikke, at han koster alverden.

På den centrale midtbane er jeg lidt i tvivl. Jeg ved ikke rigtigt, om man skal hente en 8'er eller en 10'er. Det kommer an på, hvordan BR har tænkt sig at bruge Gerrard, og hvordan BR har tænkt sig at vende trekanten på midtbanen. Forudsat at vi spiller med en 10'er, kunne en spiller som Gaston Ramirez være interessant. Han er en god teknisk spiller, som har potentialet til at blive en topspiller. Jeg ved ikke, om han er helt realistisk, men det kan være, at Suarez og Coates kan lokke ham til klubben. En spiller som Oscar kunne også være spændende, men jeg er heller ikke helt sikker på, at han er realistisk.

Jeg er lidt lunken ved tanken om Sigurdsson. Han har vist fint potentiale i Swansea, men jeg er ikke overbevist om, at han kan overføre det til LFC. Jeg frygter, at han vil få det lige så svært, som fx Adam og Hendo har haft det.

thefugle

Indlæg af thefugle » mandag, 04. jun, 2012 14:22

Man kan i det mindste betrygge sig selv med disse ting vi skriver om er RYGTER.

Jeg har faktisk for første gang i lang tid fuld tiltro til vores mand i føresædet og hans evne til købe spillere som kan tilføre holdet noget. Han købte godt ind i Swansea og fik spillerne der til at yde over niveau, har på fornemmelsen at selvom han henter nogle spillere der måske ikke lige er nogen man har hørt voldsomt meget om, så vil de kunne tilføre noget.

Synes også folk glemmer Aquilani og Cole kommer tilbage, og hvor gode disse spillere er. Ak ja, de havde ikke den bedste tid i LFC, men man må ikke undervurdere en træners evne til at få det bedste ud af spillere. Cole og Aquilani spillede under Hodgson, og ja så behøver jeg vel ikke sige mere. Kan godt være han gjorde det godt med Fulham, men bare efter min mening er der stor forskel på en mand som Brendan Rodgers og Roy Hodgson. Jeg tror på førstnævnte, og at han kan få disse 2 spillere til at stråle, som de nu engang har gjort.

Ej må man glemme os vores ungdomsspillere som bare venter på at få chancen under en ny manager der kan give dem motivationen og fremme deres evner endnu mere, så de kan gå ind og hjælpe holdet næste år.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » mandag, 04. jun, 2012 14:34

Er helt på linje med Aggerdoo.

Det er efterhånden sevet ind, at vi skal finde de guldkorn, som ingen andre kan få øje på. Jeg er dog langt fra overbevist om, at Dempsey (på trods af sin flotte sæson) og Sigurdsson (på trods af hans flotte sæson) har kvaliteterne til at bringe et såret Liverpool-hold tættere på toppen.

Dempsey er god til at stå det rigtige sted (ligesom Maxi), men han mangler i mine øjne speed og teknik til at spille hurtigt nok, når modstanderne parkerer bussen (hvilket jeg ikke synes Maxi gør/gjorde).

Sigurdsson må jeg indrømme, at jeg ikke har lagt nok mærke til, til at jeg kan give en sagligt begrundet årsag til, at jeg ikke finder ham god nok. Jeg har bare en mavefornemmelse, der siger mig, at han vil få nogenlunde samme succes i Liverpool som eksempelvis Adam, der også spillede fremragende i mindre klubber, før han kom til os.

Men der skal jo tages chancer på nogle nye spillere, og de ovenstående smadrer i det mindste ikke vores økonomi. Uden en såkaldt "marquee-signing", så risikerer man heller ikke, at fans'nes forventninger pumpes unaturligt meget i vejret.
Kloppite

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » mandag, 04. jun, 2012 16:09

texnymann skrev:Er helt på linje med Aggerdoo.

Det er efterhånden sevet ind, at vi skal finde de guldkorn, som ingen andre kan få øje på. Jeg er dog langt fra overbevist om, at Dempsey (på trods af sin flotte sæson) og Sigurdsson (på trods af hans flotte sæson) har kvaliteterne til at bringe et såret Liverpool-hold tættere på toppen.

Dempsey er god til at stå det rigtige sted (ligesom Maxi), men han mangler i mine øjne speed og teknik til at spille hurtigt nok, når modstanderne parkerer bussen (hvilket jeg ikke synes Maxi gør/gjorde).
Jeg finder nu ikke Maxi speciel hurtig på fødderne, men hans spilintelligens er lynende hurtig. Man kunne gang på gang blive imponeret over ham og hans rigtige løb og placeringer i løbet af en fodboldkamp. En helt igennem fantastisk spiller på det område, og det var synd, vi ikke udnyttede det mere, for han leverede altid en god præstation, synes jeg.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 04. jun, 2012 16:22

Carvani - ja tak.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » mandag, 04. jun, 2012 16:54

Cavani (25-30mio£)
Eriksen (15-20mio£)
Oscar (15-20mio£)
Sigurdsson (6-10mio£)

Ja man har jo lov til, at drømme. De urealistiske er heller ikke forbudte!

Sigurdsson er vel den eneste som er realistisk. Trist men sandt.

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » mandag, 04. jun, 2012 17:07

Jeg læste et sted, at Sigurdsson havde skabt lige så mange chancer som Messi i sidste halvdel af den overståede sæson. Det er jo imponerende.

Jeg mener, det var 50 chancer eller sådan noget.

Jeg kigger lige efter kilden senere...

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 04. jun, 2012 18:03

texnymann skrev:...
Uden en såkaldt "marquee-signing", så risikerer man heller ikke, at fans'nes forventninger pumpes unaturligt meget i vejret.
For mig at se, så er vores forventninger altid pumpet unaturligt meget i vejret. Det vil de med al sandsynlighed også være i den kommende sæson, og medierne vil nok ikke forsøge at ændre på det billede. Så den risiko er sgu næsten allerede taget, alene via det faktum, at vi er Liverpool F.C.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
agger

Indlæg af agger » mandag, 04. jun, 2012 18:09

Arda skrev:
texnymann skrev:...
Uden en såkaldt "marquee-signing", så risikerer man heller ikke, at fans'nes forventninger pumpes unaturligt meget i vejret.
For mig at se, så er vores forventninger altid pumpet unaturligt meget i vejret. Det vil de med al sandsynlighed også være i den kommende sæson, og medierne vil nok ikke forsøge at ændre på det billede. Så den risiko er sgu næsten allerede taget, alene via det faktum, at vi er Liverpool F.C.
Forventningerne vil nok altid være kæmpe for os fans. Det hører på en måde også med til at være en storklub. Tager ihvertfald mig selv i hele tiden at decideret tro på at vi kommer i Champions League næste år, selvom realismen i mig hælder mere til en 6 plads. Jeg vil dog ikke blive skuffet over en sjetteplads, så længe der er klar fremgang i spillet.

Jeg synes desuden det er sjovt at mange der skriver at deres forventninger er en 6 f.eks. samtidig mener vi skal nå langt i en cup. Og lige netop en cup kan være noget af det mest uretfærdige game.
"The Liverpool philosophy is simple, and is based on total belief. Maybe that has been the key to Liverpools consistency. We were taught to go out there, play our own game and fear no one."

Besvar