Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 10. jun, 2012 11:27

Spændende at vi igår er linket til Adam Johnson og idag Daniel Sturridge.
http://liverpool.no/rykter.aspx
Har tidligere udtalt at jeg synes det er lidt fesent at hente de andre storklubbers 'aflagte' spillere. Men må sige at de to virkelig ville styrke vores offensiv.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » søndag, 10. jun, 2012 11:35

LFC-Aaby skrev:Spændende at vi igår er linket til Adam Johnson og idag Daniel Sturridge.
Har tidligere udtalt at jeg synes det er lidt fesent at hente de andre storklubbers 'aflagte' spillere. Men må sige at de to virkelig ville styrke vores offensiv.
Sturridge er absolut spændende, og hvis Abramovich fortsætter sine vamle Sugar-Daddy indkøb af mega-angrebvsstjerner, kan den unge Daniel måske godt se LFC som en mulighed til at få sit endelige gennembrud.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
LFC-Aaby

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 10. jun, 2012 11:37

Cynwal skrev:
LFC-Aaby skrev:Spændende at vi igår er linket til Adam Johnson og idag Daniel Sturridge.
Sturridge er absolut spændende, og hvis Abramovich fortsætter sine vamle Sugar-Daddy indkøb af mega-angrebvsstjerner, kan den unge Daniel måske godt se LFC som en mulighed til at få sit endelige gennembrud.
Vil da nu også mene at Adam Johnson er YDERST spændende! Kreativitet hos begge, og det er i den grad noget vi har manglet.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 10. jun, 2012 13:48

Brandt skrev:
Emmy skrev:
Brandt skrev:
LarsU skrev:Johnson har vel også lagt mærke til, at hvis man er englænder og spiller for Liverpool, så er man ret sikker på at blive udtaget til landsholdet..!
Hvis Joe Hart var blevet skadet inden slutrunden var Brad Jones udtaget....
Argh mon dog??

Et lille hint: han er fra Australien
Jeg er ikke overbevist om at Roy sondrer mellem nationaliteter når han udtager spillere.
:lol: Jeg glæder mig til at se ham på den engelske bænk. Han er et symbol på hvordan det går engelsk landsholdsfodbold. Hvis England nu vinder EM, så vil Hodgson få heltestatus, og alle hans fiaskoer glemt.

Men spændende med Sturridge og Johnson.

mawope

Indlæg af mawope » søndag, 10. jun, 2012 14:10

Håber godt nok ikke vi smider £17 mio. for Johnson. Hans dribleevner er indlysende men skyklapperne for store. Ikke en speciel udpræget holdspiller i min optik. Skal vi til at leve på et stærkt kollektiv med et vist krav om taktisk disciplin, synes jeg ikke, han er et naturligt valg. Men måske Rodgers føler, han kan løfte ham på det punkt. Prisen er dog stadig høj.

Ellers nogen med indgående kendskab til spillere som Jordy Clasie, Andriy Yarmolenko og Dries Mertens? Jeg har bidt mærke i dem i forskellige henseender her på det sidste men ellers ikke set så meget til dem. Det jeg har set har dog været spændende og interessant. Yarmolenko får vi vel med god sandsynlighed muligheden for at se for Ukraine i morgen.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 10. jun, 2012 14:36

Jeg er ikke lun ved tanken om Adam Johnson. Jeg synes ikke, at han er den rette spiller for os - og specielt ikke, hvis han koster £17 mio.

Han viser til tider ganske fine tekniske takter, men jeg synes, at der er alt for langt imellem de gode præstationer. Desuden bryder jeg mig ikke om han attitude, der ofte virker ugidelig og opgivende.

Så ser jeg hellere, at vi prøver at hente spillere som Afellay, Muniain eller Sturridge.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 10. jun, 2012 15:55

LFC Transfer Speculations
According to a reliable source, for the time being only Man City seem to have showed any interest in Daniel Sturridge and has tabled an offer. LFC nowhere near Daniel.
Spm er selvfølgelig, hvad man skal lægge i begrebet "reliable source". Men den er vel hverken mere eller mindre "reliable" end alle de andre "sources", der giver deres besyv med mens rygtemøllen kører.
LFC Transfer Speculations
Another player off the wishlist.

Ezequiel Lavezzi appears set to complete his move to Paris St Germain when the transfer market officially opens on Wednesday.

The 27-year-old Argentinian striker has been linked with several of Europe's top clubs after playing a starring role in Napoli's exciting attacking football in recent seasons, and the club have admitted defeat in efforts to keep him after missing out on Champions League football with a fifth-place finish in Serie A.

Napoli president Aurelio De Laurentiis told Naples radio station Radio Marte: "There is talk of a 31 million euro price in the press, but this agreement is confidential and I can not reveal the true figures. All I can say is that the case will be concluded next week."
Tjah. Lavezzi var vel alligevel aldrig andet end en drøm. Under alle omstændigheder er 30+ mill. en hulens masse penge, og på det plan kan vi næppe være med.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
TobyLfc

Indlæg af TobyLfc » søndag, 10. jun, 2012 17:16

Adam Johnson og Daniel Sturridge ??? Hmmm ja tak :mrgreen:
Billede
"YNWA"

Indlæg af » søndag, 10. jun, 2012 17:44

Adam Johnson og Daniel Sturridge ville være geniale signings!

Har BR ikke arbejdet med sidstnævnte i Chelsea?

Folk snakker om at Adam Johnson er for egoistisk - hvad så med Suarez?

De bedste kantspillere i verden er mega egoistiske, så den holder ikke. Liverpool har i denne sæson haft for mange holdspillere og har manglet flere Suarez-typer.

Brugeravatar
LFC-Aaby

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 10. jun, 2012 18:07

JØ skrev:Adam Johnson og Daniel Sturridge ville være geniale signings!

Har BR ikke arbejdet med sidstnævnte i Chelsea?

Folk snakker om at Adam Johnson er for egoistisk - hvad så med Suarez?

De bedste kantspillere i verden er mega egoistiske, så den holder ikke. Liverpool har i denne sæson haft for mange holdspillere og har manglet flere Suarez-typer.
Er så enig at det halve kunne være nok!

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » søndag, 10. jun, 2012 18:13

Daniel Sturridge kunne være en fremragende spiller at få til klubben, han er endnu en med noget kreativitet og gode tekniske færdigheder! Det er dog ret ærgeligt at City bliver sat i forbindelse med ham, de burde bare holde sig væk! ;) Kan dog heller ikke rigtig forstå hvis de vil have ham tilbage da jeg ikke kan se at de har brug for ham? Mon ikke os, at han ville vælge fast spilletid i Liverpool kontra en bænkplads i City, det tror jeg nu nok.
Billede

Brugeravatar
Dresager
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Dresager » søndag, 10. jun, 2012 19:18

Please giv os sturridge. Slut
- What a goal, What a night !!!
...Garcia scores a fantastic goal against juventus.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 10. jun, 2012 19:36

Jesus Navas inde for Spanien. Så kan det tænkes, at han måske er sluppet lidt af med hans hjemve-problemer.
Han kunne være et spændende alternativ til kanten og bringe noget sydeuropæisk speed og teknik til klubben.

Jeg ville dog stadig være fint tilfreds med et transfervindue, der hed: A. Johnson, D. Sturridge og M. Diame.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Pede
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Pede » søndag, 10. jun, 2012 19:56

Arda skrev: Jeg ville dog stadig være ovenud lykkelig med et transfervindue, der hed: A. Johnson, D. Sturridge og M. Diame.
Fixed :)

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 10. jun, 2012 20:16

Arh hva...så kræver det også, at Aquilani bliver i klubben. ;)
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar