Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 07. aug, 2012 19:38

@Ma Captain

Ja, jeg synes, at de priser er for høje, men nu er der også forskel på Damiao og de spillere, du ellers nævner.

Damiao er 23.
Lucas Moura er 19.
Oscar er 20.
Neymar er 20.

Der er altså en pæn forskel på alderen, hvilket også er med til at presse prisen op. Damiao er 23 og dermed tæt(tere) på færdigudviklet end de andre. Neymar er et helt unikt talent, Lucas og Oscar er enorme talenter, mens Damiao "blot" er en rigtig dygtig angriber.
Misforstå mig ikke - jeg ser rigtig gerne, at han ender i vores klub, men det ville være ekstremt at betale så mange penge for ham. Et sted mellem £15-20 M, så kan begynde at tale.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » tirsdag, 07. aug, 2012 19:53

AndreasN skrev:@Ma Captain

Ja, jeg synes, at de priser er for høje, men nu er der også forskel på Damiao og de spillere, du ellers nævner.

Damiao er 23.
Lucas Moura er 19.
Oscar er 20.
Neymar er 20.

Der er altså en pæn forskel på alderen, hvilket også er med til at presse prisen op. Damiao er 23 og dermed tæt(tere) på færdigudviklet end de andre. Neymar er et helt unikt talent, Lucas og Oscar er enorme talenter, mens Damiao "blot" er en rigtig dygtig angriber.
Misforstå mig ikke - jeg ser rigtig gerne, at han ender i vores klub, men det ville være ekstremt at betale så mange penge for ham. Et sted mellem £15-20 M, så kan begynde at tale.
Jeg er også enig langt hen ad vejen. Det som jeg mener der gør Damiao unik ift de andre, det er at typer som ham efterhånden er en mangelvare i topfodbold. Er dog enig i at prisen ikke bør være over 200 mio. 150 er jo mere end nok imo. Det eneste der driver mig til vanvid er, at vi ikke bliver linket til ham, da vi i den grad mangler en type som ham. Han minder en del om Soldado bare hurtigere og mere teknisk stærk. Nok om ham, lad os til at starte med bare få en eller anden random joe ind.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

mawope

Indlæg af mawope » tirsdag, 07. aug, 2012 19:56

Til de der måske har set lidt mere OL-bold end undertegnede, har I bidt mærke i nogle indlysende talenter? Her tænker jeg udover de mest velkendte lande som Spanien, Brasilien, Uruguay og Storbritannien.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » tirsdag, 07. aug, 2012 20:00

Ma Captain skrev:Jamen hvis det er fornemmelser vi skal kigge efter, så kan vi lige så godt byde 300 mio på Helenius, min fornemmelse er at han kommer til bombe kasser ind :p.
Jeg er overbevist om at Damiao er den næste RvP!!!
Hahaha. Du må sgu' have ædt en dårlig souvlaki med den mavefornemmelse :D Havde du sagt Fischer ville jeg have taget det helt seriøst. MEGA talent.
Kloppite

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » tirsdag, 07. aug, 2012 20:09

texnymann skrev:
Ma Captain skrev:Jamen hvis det er fornemmelser vi skal kigge efter, så kan vi lige så godt byde 300 mio på Helenius, min fornemmelse er at han kommer til bombe kasser ind :p.
Jeg er overbevist om at Damiao er den næste RvP!!!
Hahaha. Du må sgu' have ædt en dårlig souvlaki med den mavefornemmelse :D Havde du sagt Fischer ville jeg have taget det helt seriøst. MEGA talent.
Helenius var sku os ment som en joke, hvis du ikke lagde mærke til min smiley :P
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » tirsdag, 07. aug, 2012 20:12

Har vi været rygtet til Leandro Damiao i dette vindue? :dontknow:

- For han er en spiller, jeg meget gerne ser i vores elskede klub :alcohol:

EDIT:
http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-leag ... -liverpool

- Hvor seriøs en avis er Marca?, for Sahin ville være yderst spændende

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 07. aug, 2012 20:21

Ma Captain skrev:
Hr. Drejer skrev:Vi kan også byde £10 M for Messi. Det betyder jo ikke han bliver solgt for det beløb.
Ej hvor er du sjov. Sagen er at det er en no brainer ikke at lade være at byde på ham.. så længe han koster under 300 mio kr.
Tak, jeg har mine øjeblikke. Men der er forskel på bud og pris. Prisen på Damiao kan sagtens eksplodere, og havne langt over det Spurs har budt. Uanset om han kommer til at koste 200 eller 300M kr, så tror jeg ikke vi har pengene.

edit: marca er virkelig seriøs. Det er Real Madrids hoforgan.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » tirsdag, 07. aug, 2012 20:33

mawope skrev:Til de der måske har set lidt mere OL-bold end undertegnede, har I bidt mærke i nogle indlysende talenter? Her tænker jeg udover de mest velkendte lande som Spanien, Brasilien, Uruguay og Storbritannien.
Man kommer vel ikke udover Moussa Konate fra Senegal, der er foreløbis topscorer med 5 mål. Han har været uhyre skarp. Er 19 år, ikke så høj og spiller i en israelsk klub.
Kloppite

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning

Indlæg af LFC-Aaby » tirsdag, 07. aug, 2012 21:41

Jeg synes egentlig jeg har forsøgt at være meget tålmodig. Men hvor synes jeg bare det er irriterende at der skal gå så lang tid før der bliver handlet. Jo længere vi venter, jo dyrere bliver prisen også (min teori) - De sælgende klubber ved jo udemærket godt at vi står og mangler en masse offensiv kvalitet, og jo tættere vi kommer på transferslut jo mere desperate bliver vi og handler forkert bare for at gøre det.
Derudover havde det også være en kæmpe fordel at købe tidligt, så eventuelle spillere havde tid til at komme ind på holdet inden sæsonstart.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

henrik1
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 45

Indlæg af henrik1 » tirsdag, 07. aug, 2012 22:17

LFC_20 skrev:Har vi været rygtet til Leandro Damiao i dette vindue? :dontknow:

- For han er en spiller, jeg meget gerne ser i vores elskede klub :alcohol:

EDIT:
http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-leag ... -liverpool

- Hvor seriøs en avis er Marca?, for Sahin ville være yderst spændende
Kunne ikke väre mere enig...det er herligt at se Brasiliens nye generation...Neymar, Damiao, Oskar, Lucas...helt fantastisk. Kunne godt tänke mig et angreb med Neymar, Damiano og Suarez. Bakket op af Stevie, Moutinho og måske vores egen Lucas. (ikke realistisk, jeg ved det).

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 48

Indlæg af Emmy » tirsdag, 07. aug, 2012 22:23

Nogen der kender noget til Macca fra liverpool-rumours.co.uk? Listen er jo i princippet ikke noget enhver anden af os ikke kunne have brygget sammen!

07 Aug 2012 19:14:56

Agger does not want to join City so fingers crossed that will not happen and he will stay..

Tello is a loan target..

Sahin is also a target, it will be a straight fight with Arsenal.

Demsey is on going with Adam used as a makeweight, could drag on..

Allen will sign (i personally think he will be a great player.)

Carroll has gone quiet and could possibly be subject of a last minute bid from Newcastle..

Walcott is a target..

Hope this helps...

Cheers

Macca
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning

Indlæg af LFC-Aaby » tirsdag, 07. aug, 2012 23:23

http://liverpool.no/newspg.aspx?id=33816&zone=1
Barrett om transfers - både ind og ud.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » onsdag, 08. aug, 2012 07:11

Ift. informationerne fra Macca, så håber jeg, at:

- Agger bliver og forlænger
- Allen kommer
- Walcott kommer
- Vi bytter Dempsey for Adam
- Carroll bliver

Sker ovenstående, giver lejeaftaler med Sahin og/eller Tello vel ikke så god mening ? Det skulle da lige være, hvis der var noget forkøbsret.

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » onsdag, 08. aug, 2012 08:22

Niels K skrev:Ift. informationerne fra Macca, så håber jeg, at:

- Allen kommer
- Walcott kommer
- Carroll bliver

Sker ovenstående, giver lejeaftaler med Sahin og/eller Tello vel ikke så god mening ? Det skulle da lige være, hvis der var noget forkøbsret.
Hvis Adam smutter og Allen kommer, så har vi Gerrard, Lucas, Henderson, Skelvey og Allen til at dække de tre centrale pladser på midtbanen - plus Spearing. Men ham ville jeg gerne bytte for Sahin :) Men selv uden ham ser det rimeligt fornuftigt ud, hvis vi spiller

---Allen--------Lucas------Gerrard
Walcott----------------Suarez/Downing
-------------Borini/Suarez
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » onsdag, 08. aug, 2012 08:33

Steven__Gerrard skrev:
Niels K skrev:Ift. informationerne fra Macca, så håber jeg, at:

- Allen kommer
- Walcott kommer
- Carroll bliver

Hvis Adam smutter og Allen kommer, så har vi Gerrard, Lucas, Henderson, Skelvey og Allen til at dække de tre centrale pladser på midtbanen - plus Spearing. Men ham ville jeg gerne bytte for Sahin :) Men selv uden ham ser det rimeligt fornuftigt ud, hvis vi spiller

---Allen--------Lucas------Gerrard
Walcott----------------Suarez/Downing
-------------Borini/Suarez
Helt enig, og med Carroll og Dempsey, så kan vi jo også gå over i en old school 4-4-2'er, hvis det er påkrævet:

--------- Carroll ------ Dempsey -------

Suarez -------- Stevie -------- Downing

----------------- Lucas -------------------

Enrique --- Agger -- Skrtel --- Johnson

------------------ Pepe -------------------

Besvar