Jensen skrev:Tello has been told he can leave the Nou Camp either on loan or for £5 million
Liiiiiiiink?
Jensen skrev:Tello has been told he can leave the Nou Camp either on loan or for £5 million
For det første skal vi jo lige have med at Tello både er ældre og har spillet flere rigtige kampe end Sterling. Man skal passe på med at sætte alt op på Sterling, som trods alt kun er 17 år gammel. Det er altså de færreste der kan spille på storklubbernes førstehold som 17 årig.mawope skrev:Kan en venlig sjæl forklare mig, hvordan Tello udmærker sig ift. Sterling til vores venstre kant? Udover de klip jeg kan støvsuge på nettet, er det meget lidt jeg har set til ham.
Bevares, det er begrænset hvad jeg har set til begge.....men Pacheco mangler vel netop det, som er Tellos største force - farten! Mens sidstnævnte omvendt ikke synes at have samme tekniske eller pasningsmæssige kvaliteter - der må klonesHr. Drejer skrev:Hvis vi køber Tello, så tror jeg det betyder farvel til Pacheco. De er nogenlunde samme alder, begge fra den samme fodboldskole, og de har begge nogenlunde samme fobold egenskaber.
Tak. Det var noget i dén stil, jeg havde brug for at høresjampen skrev:For det første skal vi jo lige have med at Tello både er ældre og har spillet flere rigtige kampe end Sterling. Man skal passe på med at sætte alt op på Sterling, som trods alt kun er 17 år gammel. Det er altså de færreste der kan spille på storklubbernes førstehold som 17 årig.
Tello og Sterling er meget ens, det vil jeg gerne medgive. Tello er dog et niveau over Sterling på stort set alle punkter, på nuværende tidspunkt. Begge er hurtige, men Tello er lige det skarpere i sine driblinger, afleveringer, indlæg og afslutninger, hvilket vel ikke er unaturligt jvf. punkt 1.
Der er selvfølgelig en grund til at Tello både er på vej væk og ikke starter i Barca, det skulle jeg måske også have haft med. Selvfølgelig er konkurrencen med Sanchez, Villa, Pedro, Afellay, Cuenca, og som sådan også Iniesta, Thiago og måske også Alves og Alba som begge kan spille på kanten også.mawope skrev:Tak. Det var noget i dén stil, jeg havde brug for at høresjampen skrev:For det første skal vi jo lige have med at Tello både er ældre og har spillet flere rigtige kampe end Sterling. Man skal passe på med at sætte alt op på Sterling, som trods alt kun er 17 år gammel. Det er altså de færreste der kan spille på storklubbernes førstehold som 17 årig.
Tello og Sterling er meget ens, det vil jeg gerne medgive. Tello er dog et niveau over Sterling på stort set alle punkter, på nuværende tidspunkt. Begge er hurtige, men Tello er lige det skarpere i sine driblinger, afleveringer, indlæg og afslutninger, hvilket vel ikke er unaturligt jvf. punkt 1.Ud fra det jeg så på netklippene, så han - som Sterling - meget usleben ud. Blev faktisk lidt overrasket over at se, han var så meget ældre end Sterling. Men det er jo også kun et fragmentarisk billede, de netklip giver.
Haha lige præcisSkovdal skrev:Tror heller ikke på Walcott handlen mere, desværre. Det ville ellers være vanvittigt i FIFA
Okay, er det kun mig, der så et stort talent i ham ved vores pre-season kampe?Emmy skrev:Han er tæt på en aftale med Vilareal og det er fint. Han er ikke god nok til Liverpool for nuværende.Hr. Drejer skrev:Hvis vi køber Tello, så tror jeg det betyder farvel til Pacheco. De er nogenlunde samme alder, begge fra den samme fodboldskole, og de har begge nogenlunde samme fobold egenskaber.
Skovdal skrev:Jensen skrev:Tello has been told he can leave the Nou Camp either on loan or for £5 million
Liiiiiiiink?(((((
Jeg tror helt sikkert du tager fejl. Han har noget af det BR efterlyser og ønsker. Teknisk stærk, hurtigt, oplært med højt genpres, ung og kan bruges på flere forskellige pladser. Klart en forstærkning at hente ham over tid.Emmy skrev:Han er tæt på en aftale med Vilareal og det er fint. Han er ikke god nok til Liverpool for nuværende.Hr. Drejer skrev:Hvis vi køber Tello, så tror jeg det betyder farvel til Pacheco. De er nogenlunde samme alder, begge fra den samme fodboldskole, og de har begge nogenlunde samme fobold egenskaber.
Men så kræves det jo vel også at han hentes på transfer og ikke på lån. Så risikerer vi bare at han få sit gennembrud hos os i en sæson, og smutter hjem til Barca.Kelly skrev:Jeg tror helt sikkert du tager fejl. Han har noget af det BR efterlyser og ønsker. Teknisk stærk, hurtigt, oplært med højt genpres, ung og kan bruges på flere forskellige pladser. Klart en forstærkning at hente ham over tid.Emmy skrev:Han er tæt på en aftale med Vilareal og det er fint. Han er ikke god nok til Liverpool for nuværende.Hr. Drejer skrev:Hvis vi køber Tello, så tror jeg det betyder farvel til Pacheco. De er nogenlunde samme alder, begge fra den samme fodboldskole, og de har begge nogenlunde samme fobold egenskaber.
Læs nu lige sammenhængen! Det er Pacheco og IKKE Tello jeg snakker om.Kelly skrev:Jeg tror helt sikkert du tager fejl. Han har noget af det BR efterlyser og ønsker. Teknisk stærk, hurtigt, oplært med højt genpres, ung og kan bruges på flere forskellige pladser. Klart en forstærkning at hente ham over tid.Emmy skrev:Han er tæt på en aftale med Vilareal og det er fint. Han er ikke god nok til Liverpool for nuværende.Hr. Drejer skrev:Hvis vi køber Tello, så tror jeg det betyder farvel til Pacheco. De er nogenlunde samme alder, begge fra den samme fodboldskole, og de har begge nogenlunde samme fobold egenskaber.