Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » tirsdag, 14. aug, 2012 13:58

Jensen skrev:
Tello has been told he can leave the Nou Camp either on loan or for £5 million

Liiiiiiiink? :((((((
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

mawope

Indlæg af mawope » tirsdag, 14. aug, 2012 14:13

Kan en venlig sjæl forklare mig, hvordan Tello udmærker sig ift. Sterling til vores venstre kant? Udover de klip jeg kan støvsuge på nettet, er det meget lidt jeg har set til ham.

sjampen

Indlæg af sjampen » tirsdag, 14. aug, 2012 14:28

mawope skrev:Kan en venlig sjæl forklare mig, hvordan Tello udmærker sig ift. Sterling til vores venstre kant? Udover de klip jeg kan støvsuge på nettet, er det meget lidt jeg har set til ham.
For det første skal vi jo lige have med at Tello både er ældre og har spillet flere rigtige kampe end Sterling. Man skal passe på med at sætte alt op på Sterling, som trods alt kun er 17 år gammel. Det er altså de færreste der kan spille på storklubbernes førstehold som 17 årig.

Tello og Sterling er meget ens, det vil jeg gerne medgive. Tello er dog et niveau over Sterling på stort set alle punkter, på nuværende tidspunkt. Begge er hurtige, men Tello er lige det skarpere i sine driblinger, afleveringer, indlæg og afslutninger, hvilket vel ikke er unaturligt jvf. punkt 1.
Imod moderne fodbold.

Larry Dillman

Indlæg af Larry Dillman » tirsdag, 14. aug, 2012 14:29

Hr. Drejer skrev:Hvis vi køber Tello, så tror jeg det betyder farvel til Pacheco. De er nogenlunde samme alder, begge fra den samme fodboldskole, og de har begge nogenlunde samme fobold egenskaber.
Bevares, det er begrænset hvad jeg har set til begge.....men Pacheco mangler vel netop det, som er Tellos største force - farten! Mens sidstnævnte omvendt ikke synes at have samme tekniske eller pasningsmæssige kvaliteter - der må klones :laughin:

Men selv teknisk stærke spillere kan jo forekomme det modsatte, hvis sammenligningsgrundlaget er Xavi/Iniesta/Messi, så kommer Tello i vores retning, håber jeg at han i sammenligning med AC og Adam kommer til at ligne en boldekvilibrist :mrgreen:
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

mawope

Indlæg af mawope » tirsdag, 14. aug, 2012 14:37

sjampen skrev:For det første skal vi jo lige have med at Tello både er ældre og har spillet flere rigtige kampe end Sterling. Man skal passe på med at sætte alt op på Sterling, som trods alt kun er 17 år gammel. Det er altså de færreste der kan spille på storklubbernes førstehold som 17 årig.

Tello og Sterling er meget ens, det vil jeg gerne medgive. Tello er dog et niveau over Sterling på stort set alle punkter, på nuværende tidspunkt. Begge er hurtige, men Tello er lige det skarpere i sine driblinger, afleveringer, indlæg og afslutninger, hvilket vel ikke er unaturligt jvf. punkt 1.
Tak. Det var noget i dén stil, jeg havde brug for at høre :) Ud fra det jeg så på netklippene, så han - som Sterling - meget usleben ud. Blev faktisk lidt overrasket over at se, han var så meget ældre end Sterling. Men det er jo også kun et fragmentarisk billede, de netklip giver.

sjampen

Indlæg af sjampen » tirsdag, 14. aug, 2012 14:43

mawope skrev:
sjampen skrev:For det første skal vi jo lige have med at Tello både er ældre og har spillet flere rigtige kampe end Sterling. Man skal passe på med at sætte alt op på Sterling, som trods alt kun er 17 år gammel. Det er altså de færreste der kan spille på storklubbernes førstehold som 17 årig.

Tak. Det var noget i dén stil, jeg havde brug for at høre :) Ud fra det jeg så på netklippene, så han - som Sterling - meget usleben ud. Blev faktisk lidt overrasket over at se, han var så meget ældre end Sterling. Men det er jo også kun et fragmentarisk billede, de netklip giver.
Der er selvfølgelig en grund til at Tello både er på vej væk og ikke starter i Barca, det skulle jeg måske også have haft med. Selvfølgelig er konkurrencen med Sanchez, Villa, Pedro, Afellay, Cuenca, og som sådan også Iniesta, Thiago og måske også Alves og Alba som begge kan spille på kanten også.

Tello ér som sådan også rimelig usleben, hvilket var meget tydeligt i CL semien mod Chelsea, men han er alt ande lige længere fremme i sin udvikling end Sterling. Igen, alt andet ville være underligt.
Imod moderne fodbold.

Negrito
Geografisk sted: Hørsholm
Alder: 36

Indlæg af Negrito » tirsdag, 14. aug, 2012 14:48

Skovdal skrev:Tror heller ikke på Walcott handlen mere, desværre. Det ville ellers være vanvittigt i FIFA :mrgreen:
Haha lige præcis :lol: :clap:
Oh Liverpool Lou lovely Liverpool Lou - Why must my poor heart keep following you

Negrito
Geografisk sted: Hørsholm
Alder: 36

Indlæg af Negrito » tirsdag, 14. aug, 2012 14:53

Emmy skrev:
Hr. Drejer skrev:Hvis vi køber Tello, så tror jeg det betyder farvel til Pacheco. De er nogenlunde samme alder, begge fra den samme fodboldskole, og de har begge nogenlunde samme fobold egenskaber.
Han er tæt på en aftale med Vilareal og det er fint. Han er ikke god nok til Liverpool for nuværende.
Okay, er det kun mig, der så et stort talent i ham ved vores pre-season kampe?
Oh Liverpool Lou lovely Liverpool Lou - Why must my poor heart keep following you

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 39

Indlæg af Jensen » tirsdag, 14. aug, 2012 14:54

Skovdal skrev:
Jensen skrev:
Tello has been told he can leave the Nou Camp either on loan or for £5 million

Liiiiiiiink? :((((((

http://www.metro.co.uk/sport/football/9 ... uble-swoop

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 57

Indlæg af Kelly » tirsdag, 14. aug, 2012 14:55

Emmy skrev:
Han er tæt på en aftale med Vilareal og det er fint. Han er ikke god nok til Liverpool for nuværende.
Jeg tror helt sikkert du tager fejl. Han har noget af det BR efterlyser og ønsker. Teknisk stærk, hurtigt, oplært med højt genpres, ung og kan bruges på flere forskellige pladser. Klart en forstærkning at hente ham over tid.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

houghjon

Indlæg af houghjon » tirsdag, 14. aug, 2012 15:11

Kelly skrev:
Emmy skrev:
Jeg tror helt sikkert du tager fejl. Han har noget af det BR efterlyser og ønsker. Teknisk stærk, hurtigt, oplært med højt genpres, ung og kan bruges på flere forskellige pladser. Klart en forstærkning at hente ham over tid.
Men så kræves det jo vel også at han hentes på transfer og ikke på lån. Så risikerer vi bare at han få sit gennembrud hos os i en sæson, og smutter hjem til Barca.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 48

Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » tirsdag, 14. aug, 2012 15:18

Kelly skrev:
Emmy skrev:
Læs nu lige sammenhængen! Det er Pacheco og IKKE Tello jeg snakker om.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » tirsdag, 14. aug, 2012 17:28

Alle dem som mener at en Sahin ville havne på bænken i vores trup, hvad har i spist? Sahin vil da helt klart styre den midtbane for vildt. Det vil gå udover en Allen formentlig.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 14. aug, 2012 17:47

Det behøver ikke nødvendigvis gå ud over Allen. Rodgers har udtalt, at han anser Gerrard som værende en del af Liverpools offensiv. Gerrard blev nævnt sammen med Borini, Downing og Suarez. Af den grund ville jeg ikke være overrasket, hvis Gerrard pludselig startede som en af de forreste tre om end jeg synes han er bedst i rollen som ACM.

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » tirsdag, 14. aug, 2012 17:57

Jo Stevie kan godt begå sig på en af kanterne, men det tror jeg ikke. Hvis en Tello hentes ind, tror jeg slet ikke på det. Men en god rotation mellem Sahin, captain, allen og lucas er vel fint.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Besvar