Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
LFC-Aaby
- Geografisk sted: Herning
- Alder: 32
af LFC-Aaby » onsdag, 15. aug, 2012 15:44
1. hvorfor skulle Nuri Sahin være interesseret i at skifte til LFC, og være backup for en spiller?
2. hvorfor skulle Real Madrid være interesseret i at sende ham til LFC, hvis han skal være backup? Så kunne han lige så godt side på bænken på Bernabeu.
Jeg tror bestemt Sahin er tænkt som en vigtig brik og ikke blot backup. Hvad det kommer til at betyde for Gerrard, Lucas og Allen skal jeg ikke kunne sige. Det kunne være super lækkert med Sahin, han er en klassespiller. Men efter hans skadesperiode i Real er jeg i tvivl om han er meget skadet over en sæson
Tello... Tja, synes det kunne være utrolig spændende at få ham ind. Men det skulle være et (billigt) køb. Ønsker han ikke at komme til LFC som der skrives, så vil jeg ikke græde snot over det. Det betyder at vi går efter de tre andre på ønskelisten. A Johnson, G Ramirez og T Walcott.
I mine øjne en utrolig spændende tid vi går i møde!
Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
Søren B
- Geografisk sted: Odense C
- Alder: 42
Sahin ind, omend på lån, lyder rigtig godt. Jeg kan dog ikke lige se ham slå Lucas af, og mit kendskab til Sahin fortæller mig at det ville være hans farvorit position i vores trup. Måske tager jeg fejl, men vi ville nyde godt af et alternativ til den defensive midt. Jeg elsker Spearing's commitment til Liverpool, men der er for langt i mellem genialiteterne med ham, og jeg tror ikke han nogensiden bliver god nok til start 11'eren for os. Sahin ville jeg gerne have ind, men så skal der også sælges/udlejes spillere fra midtbanen i den nuværende trup.
Tello....tja, jeg kan kun sige at jeg personligt ville foretrække Ramirez, Johnson, Moses, Gaitan, Walcot og hvem vi nu ellers har været linket til.
Selv mit skæg er rødt!
-
Alonso
- Alder: 36
Når Echo skriver det, så tvivler jeg altså på at der er meget der kan komme i vejen. Kigger vi på Sahin, så er han selvfølgelig tiltænkt en masse kampe. Men husk nu på at vi har Premier League, FA Cup, Liga Cup og Europa League. Der vil i mange uger være to kampe om ugen, så der vil være rigelig med spilletid til dem alle.
Det er en tabermentalitet kun at have tre spillere til tre positioner. Moderne fodbold er for længst gået forbi de tider, hvor man kun brugte de samme 11 spillere i alle kampe. Ikke bare fordi der er mange kampe, men fordi toptrænere ved at enkelte spillere er bedre i forskellige kampsituationer. Derudover skal man huske at skader er en meget væsentlig del af fodboldsporten og jeg ser frem til at vi i den kommende sæson har bedre alternativer end Jay Spearing til midtbanen.
Skal vi endelig kigge på en træner der ofte kom med de samme 11 spillere, så var det Harry Redknapp. Men hvor mange gange tabte hans hold ikke pusten i slutningen af sæsonen, fordi de ikke kunne holde til alle de kampe. Det er noget andet for mindre rangerede Premier League klubber, der udelukkende satser på Premier League og derfor ikke har behov for en så bred trup. Men i Liverpool, hvor der er ambitioner om at vinde alle de turneringer man stiller op i, er historien bare en helt anden. Derfor skal man ikke se erhvervelsen af Sahin som et fravalg af hverken Joe Allen, Lucas eller Steven Gerrard. Det er et tilvalg af en ekstra spiller på en position der har været svag siden Xabi Alonso og Javier Mascherano forlod klubben. Det er blevet bevist med alle Gerrards små skader og Lucas' ene store.
Bemærk derudover også at Sahin har prøvet kræfter med venstrebacken og derfor også kan hjælpe til med at aflaste Jose Enrique.
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 56
Liverpool transfer news
A Turkish journalist at Turkey's training camp says a loan deal for Sahin to move to LFC is almost done.
"Nuri Sahin to make a deal with Liverpool, does not want to come to Turkey" [via @aykutTyildirim]
Jeg har store forventninger til ham, og forventer de laver en aftale således Liverpool FC har første ret til at købe ham for en rimelig sum til næste år. Han har været meget skadet og skal nok lige i gang, og i Spanien starter de noget senere end i PL, derfor er de ikke så langt fremme i forberedelserne og formmæssigt. Vi må være tålmodige.
Jeg tror også på Joe Cole i denne sæson. BR stilen ligger godt til Joe Cole og for den sags skyld også Downing.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
Shain, årets spiller Tyskland år10/11 hvis jeg husker korrekt. På en leje med købs klausul ville være kanon, hvis klausulen altså er max 15 mill £
Verden er smask fuld af hyklere....
-
Thommo
Hekkem skrev:Thommo skrev:JØ skrev:Sahin på leje med en rimelig købspris efter sæsonen. Det dufter af røverkøb!
Hvis købs prisen er 35 mill er det som udgangspunkt ikke så fedt
Kommer meget an på valutaen. Er det kroner, så er det bare med at slå til

(

)
-
LFC_20
Thommo skrev:Shain, årets spiller Tyskland år10/11 hvis jeg husker korrekt. På en leje med købs klausul ville være kanon, hvis klausulen altså er max 15 mill £
Kommer Sahin ind(Som jeg håber) - Er der vel to sinarier på CM.
- Adam bliver solgt & Jonjo lejes evt. ud.
- Spearing sælges/lejes ud & Jonjo lejes ud.
En CM med - Adam, Sahin, Henderson, Allen, Lucas & Gerrard, vil være blandt toppen i PL, i kvalitet & bredde

-
Thommo
@LFC-20 Kan se jeg skriver Shain, det er Sahins ukendte bror, meget bedre end Sahin

adam ud og Shelvey leje ville være klasse. Spearing kan for min skyld også sælges, han vil vel være 7-8.valg, så kan det lige så godt være en ungdomsspiller(Coady?)
-
AndreasN
- Geografisk sted: Valby
- Alder: 31
af AndreasN » onsdag, 15. aug, 2012 17:44
Det er lidt ærgerligt, at det kun er et lån, der er tale om. Et køb af Sahin ville sende et klart signal om, at vi stadig er med i kampen om de bedste spillere. Når det så er sagt, så er et lån bedre end ingenting, og jeg håber og tror på, at Sahin vil kunne føre os ind i kampen om top 4 i år. Hvordan vores midtbane så skal se ud, er jeg bare glad for, at jeg ikke skal bestemme. Hvis Sahin kommer, står Rodgers godt nok med noget af et luksusproblem.
Liverpool Football Klopp
-
LFC_20
Thommo skrev:@LFC-20 Kan se jeg skriver Shain, det er Sahins ukendte bror, meget bedre end Sahin

adam ud og Shelvey leje ville være klasse. Spearing kan for min skyld også sælges, han vil vel være 7-8.valg, så kan det lige så godt være en ungdomsspiller(Coady?)
Spændende

- Han kan komme til prævetræning sammen med Suarez's brødre, som efter Luis' eget udsagn er bedre end ham selv

-
Mr.Kop
- Geografisk sted: Østerbro
- Alder: 34
Leje-aftalen skal eftersigende præsenteres i enten i aften, eller i morgen!
Mr Suarez Is Not A Racist!
-
Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
af Sledgehammer » onsdag, 15. aug, 2012 18:40
AndreasN skrev:Det er lidt ærgerligt, at det kun er et lån, der er tale om. Et køb af Sahin ville sende et klart signal om, at vi stadig er med i kampen om de bedste spillere. Når det så er sagt, så er et lån bedre end ingenting, og jeg håber og tror på, at Sahin vil kunne føre os ind i kampen om top 4 i år. Hvordan vores midtbane så skal se ud, er jeg bare glad for, at jeg ikke skal bestemme. Hvis Sahin kommer, står Rodgers godt nok med noget af et luksusproblem.
Et lån er sq ikke så tosset. Nu ved jeg ikke om det er med købsoption, men det er betryggende, at vi kan sende ham videre om et år, hvis han - mod forventning - bliver et flop.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
ScouserTommy skrev:AndreasN skrev:Det er lidt ærgerligt, at det kun er et lån, der er tale om. Et køb af Sahin ville sende et klart signal om, at vi stadig er med i kampen om de bedste spillere. Når det så er sagt, så er et lån bedre end ingenting, og jeg håber og tror på, at Sahin vil kunne føre os ind i kampen om top 4 i år. Hvordan vores midtbane så skal se ud, er jeg bare glad for, at jeg ikke skal bestemme. Hvis Sahin kommer, står Rodgers godt nok med noget af et luksusproblem.
Et lån er sq ikke så tosset. Nu ved jeg ikke om det er med købsoption, men det er betryggende, at vi kan sende ham videre om et år, hvis han - mod forventning - bliver et flop.
Selvfølgelig er det en fordel, at kunne sende ham tilbage, hvis han flopper, men det er så sandelig ikke en fordel, at Real Madrid kan hive ham hjem, hvis han bliver et hit. Derfor vil jeg som AndreasN også mene, at en købsoption vil være rigtigt rar at have i hans kontrakt, men som jeg skrev i en anden tråd, føler jeg mig i Sahin's tilfælde ret sikker på, at der nok skal blive skrevet sådan én ind. Mourinho har bestemt ikke virket ret begejstret for at beholde ham, og har jo faktisk direkte fortalt pressen, at han har givet Sahin lov til at finde sig en ny klub, hvis han vil.
-
LFC_20
Aarde skrev:ScouserTommy skrev:AndreasN skrev:Det er lidt ærgerligt, at det kun er et lån, der er tale om. Et køb af Sahin ville sende et klart signal om, at vi stadig er med i kampen om de bedste spillere. Når det så er sagt, så er et lån bedre end ingenting, og jeg håber og tror på, at Sahin vil kunne føre os ind i kampen om top 4 i år. Hvordan vores midtbane så skal se ud, er jeg bare glad for, at jeg ikke skal bestemme. Hvis Sahin kommer, står Rodgers godt nok med noget af et luksusproblem.
Selvfølgelig er det en fordel, at kunne sende ham tilbage, hvis han flopper, men det er så sandelig ikke en fordel, at Real Madrid kan hive ham hjem, hvis han bliver et hit. Derfor vil jeg som AndreasN også mene, at en købsoption vil være rigtigt rar at have i hans kontrakt, men som jeg skrev i en anden tråd, føler jeg mig i Sahin's tilfælde ret sikker på, at der nok skal blive skrevet sådan én ind. Mourinho har bestemt ikke virket ret begejstret for at beholde ham, og har jo faktisk direkte fortalt pressen, at han har givet Sahin lov til at finde sig en ny klub, hvis han vil.
Men kender man Mourinho, vil han hellere ikke "smide" - en mulig stjerne væk, og det vil jeg mene Sahin er

-
Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
af Sledgehammer » onsdag, 15. aug, 2012 18:55
Aarde skrev:ScouserTommy skrev:AndreasN skrev:Det er lidt ærgerligt, at det kun er et lån, der er tale om. Et køb af Sahin ville sende et klart signal om, at vi stadig er med i kampen om de bedste spillere. Når det så er sagt, så er et lån bedre end ingenting, og jeg håber og tror på, at Sahin vil kunne føre os ind i kampen om top 4 i år. Hvordan vores midtbane så skal se ud, er jeg bare glad for, at jeg ikke skal bestemme. Hvis Sahin kommer, står Rodgers godt nok med noget af et luksusproblem.
Selvfølgelig er der et element af både lotto og poker i sådan en aftale, men så vidt jeg er orienteret - følger dog kun med i spansk fodbold til husbehov - er Sahin ikke så meget "uønsket" i real, fordi han har præsteret dårligt, men snarere fordi konkurrencen om pladserne på holdet er hårdere end de fleste andre steder. Og så er det jo ikke givet at de er interesserede i at få ham tilbage, selvom han skulle blive et Anfield hit.
Men det er altsammen gisninger; forhåbentlig bliver detaljerne - hvem betaler hans løn, købsoption eller ej osv - offentliggjort; så er der mere at debattere ud fra.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp