Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 19. aug, 2012 13:26

John Barnes skrev:
Emmy skrev:
ScouserTommy skrev:
Oomph242 skrev:Køb Jovetic, Ramirez og få Sahin på lejekontrakt. Desværre nok umuligt, men man har jo lov at drømme...
Ihf hvis det er Gaston Ramirez du tænker på, for han har skrevet med Southampton.
Nej det har han ikke. Han er stadig Bologna spiller.
Det ville da os være for langt ude hvis han vælger, at skifte til Southampton når der er stor klubber efter ham både i Italien og i England. Han er virkelig en spændende spiller, men syntes det kunne være klasse at gå efter Llorente, vi mangler en angriber!
OK, jeg har måske misset noget,men jeg forstod det sådan at der var en aftale med Saints. Og det ville jo ikke væreførste gang, at en spiller vælger en "lille" klub, selvom han er ombejlet af større. Junior Hoilett fx.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Fritten

Indlæg af Fritten » søndag, 19. aug, 2012 16:03

Walcott ville virkelig give mig forhåbninger! Med hans speed på kanten ville ikke bare vores omstillingsspil, men også dybdeløbene, hvor vi har en mr Gerrard eller Allen til at lægge boldene, være imo utrolig giftigt!

-eller er der ikke mere i luften omkring den transfer?

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 19. aug, 2012 16:29

Vi kan købe alle de hurtige kanter vi lyster, det afhjælper ikke det overskyggende problem: Vi mangler desperat en målscorer.
Suarez skal ud på kanten og ikke ligge som spids. Han er ikke målfarlig nok til den plads.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » søndag, 19. aug, 2012 16:35

Emmy skrev:Vi kan købe alle de hurtige kanter vi lyster, det afhjælper ikke det overskyggende problem: Vi mangler desperat en målscorer.
Suarez skal ud på kanten og ikke ligge som spids. Han er ikke målfarlig nok til den plads.
Er Borini ikke den type, der bare står det rigtige sted og laver mange mål? Ved han også kan spille kanten, men altså... undrer mig over at Suarez og han ikke spiller omvendt igår.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

pommelfeen
Geografisk sted: nordborg
Alder: 39

Indlæg af pommelfeen » søndag, 19. aug, 2012 16:37

Liverdrengen skrev:
Emmy skrev:Vi kan købe alle de hurtige kanter vi lyster, det afhjælper ikke det overskyggende problem: Vi mangler desperat en målscorer.
Er Borini ikke den type, der bare står det rigtige sted og laver mange mål? Ved han også kan spille kanten, men altså... undrer mig over at Suarez og han ikke spiller omvendt igår.

helt enig. synes også at det burde være:

-------Suarez---------Borini----------Ny*---------

- suarez er driblestærk og forholdsvis hurtig. men han er ikke en specielt god afslutter.
- Borini er en god afslutter (i hvert fald det jeg har hørt).

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 19. aug, 2012 17:13

Liverdrengen skrev:
Det undrer jeg mig i den grad også over. Men det ændrer ikke på at vi skal forstærkes på dem plads ASAP.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » søndag, 19. aug, 2012 17:37

BBC: Arsenal close in on Sahin.

Tja, det måtte jo ske. Forstærkning til Arsenal i forhold til Song? Surt for os, men ja, så meget betyder CL.

Kan ik smide link da jeg sidder på min iPhone.

www.bold.dk
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Henrik
Geografisk sted: Stockholm
Alder: 41

Hvem skal ind?

Indlæg af Henrik » søndag, 19. aug, 2012 17:43

Hvis han vælger Arsenal er det fuldt forståeligt fra et sportsligt synspunkt. Arsenal er desværre bedre end os i øjeblikket og kan tilbyde CL-bold. Selvfølgelig ærgeligt, men sådan er vilkårene nu engang
Næste år!

Fritten

Indlæg af Fritten » søndag, 19. aug, 2012 18:55

.
Senest rettet af Fritten søndag, 19. aug, 2012 18:56, rettet i alt 2 gange.

Fritten

Indlæg af Fritten » søndag, 19. aug, 2012 18:55

pommelfeen skrev:
Liverdrengen skrev:

helt enig. synes også at det burde være:

-------Suarez---------Borini----------Ny*---------

- suarez er driblestærk og forholdsvis hurtig. men han er ikke en specielt god afslutter.
- Borini er en god afslutter (i hvert fald det jeg har hørt).

Hvad med at give Assaidi chancen på den venstre kant så? Virker til at have speed og en særdeles god dribleevne. Med ham og Suarez på kanterne ville da ikke være helt ringe!

Indlæg af » søndag, 19. aug, 2012 20:04

Jeg er ret sikker på, at Rodgers også helst ser Suarez på kanten, men jeg tror ikke Suarez kan noget som helst defensivt. Jeg er dog ret overbevist om at det bliver enden, hvis Svarer fortsætter med at brænde.

Jeg tror, at Borini er manden der skal/kan score 20+ i PL, hvis han bliver rykket ind centralt.

Arsenal har også langt mere brug for Sahin end Liverpool, hvilket jeg er ret sikker på, der er med i hans overvejelser. Vi har Lucas og Allan til den position, hvorimod Arsenal mangler en i den position efter tabet af Song.

Lad os nu lige slutte af med en signing af en venstrefodet kantspiller (Sturridge, Adam Johnson) og komme af med noget dødvægt (Cole, Adam).

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » søndag, 19. aug, 2012 20:16

Sahin spiller da, såvidt vides, overhovedet ikke samme plads, som hverken Song, Lucas eller Allen. Er han ikke langt mere typen, der spiller Gerrard plads bag angriberen/offensiv midt? I såfald er han da ikke den oplagte erstatning for Song. Han ser dog ud til at ryge til Arsenal alligvel, hvilket er satans ærgerligt.
Liverpool Football Klopp

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » søndag, 19. aug, 2012 20:34

AndreasN skrev:Sahin spiller da, såvidt vides, overhovedet ikke samme plads, som hverken Song, Lucas eller Allen. Er han ikke langt mere typen, der spiller Gerrard plads bag angriberen/offensiv midt? I såfald er han da ikke den oplagte erstatning for Song. Han ser dog ud til at ryge til Arsenal alligvel, hvilket er satans ærgerligt.

Det troede jeg også, men nej. Han spiller samme plads som Alonso.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 19. aug, 2012 20:39

LFC Transfer Speculations
According to The Mirror Nuri sahin has agreed to join Arsenal on Season long loan.

Meanwhile, Duncan Jenkins has left twitter.
Det var vel så det. Find en anden.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » søndag, 19. aug, 2012 20:42

Der kan man bare se. Så kan jeg virkelig ikke se, hvorfor vi jagter en type som ham. Jovist, han ville da være en markant forstærkning, men hvad er ideen med at købe Allen så? Hvorfor ikke jagte spillere i hans klasse, der spiller på en plads, hvor vi rent faktisk er svagt dækket ind? Imø er midtbanen fint dækket ind med Lucas, Allen, Gerrard, Shelvey, Henderson, Spearing og Adam.
Liverpool Football Klopp

Besvar