Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Tom_Jorsal
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 22. aug, 2012 13:16

Hr. Drejer skrev:
Tom_Jorsal skrev:Ååh, hvor måtte der gerne snart ske noget. Borini, Allen og Assaidi er langt fra tilfredsstillende.
Helt enig.

Men jeg tror også man skal have øje for at denne sæson er en mellemsæson. Hvor vi ende har ingen betydning. Om vi bliver 4 eller 10, gør ikke at Rodgers mister jobbet. Jeg tror den vigtigste øvelse i dette vindue, har været at nedbringe lønomkostningerne. Vi er kommet af med Kuyt, Maxi og Aquilani og Bellamy, spillere omkring de 30 år, høj løn, og minimal spilletid. Det er lykkes.

Rodgers skal bruge tid til at kende truppen, som er købt af 4 forskellige managere. Hvem kan spille i hans system, og hvem kan ikke? Carroll er én spiller, som medierne mener forsvinder. Den trup vi har nu er ingenlunde stærk nok til en top-4 placering, men det tror jeg ikke heller ikke det har været øvelsen i dette vindue. Denne sæson er en mellemsæson, hvor de første spadestik tages til et nyt hold. Projektet er langsigtet.
Enig, og det er ganske fornuftigt, men synes alligevel, det ser ud som om Rodgers ikke tør tage opgøret 100%. At Carra kom ind, da Agger blev udvist mod WBA, fordi Coates slet ikke var i truppen var vanvid i mine øjne. Jeg er stor fan af Carra, men er realistisk nok til at se, han simpelthen ikke har det længere. Han skal have en Hyypia-rolle, altså spilletid i de kampe, han stadig har niveauet til: Carling Cup og Europa League. Joe Cole i stedet for Sterling, synes jeg også var tåbeligt. Adam i stedet for Henderson og Shelvey. Fire unge, sultne og i mine øjne bedre spillere, som må se tunge og gamle drenge stå foran dem i køen. Det her bliver en mellemsæson - enig - vi kan bare håbe, vi laver noget lir i cup-turneringerne igen. Men spørgsmålet er, hvor mange mellemsæsoner vi ønsker. Jo før, vores manager indser, at Carra, Cole etc. ikke kan tilføre noget bedre end vores talenter, som har brug for spilletiden, kan der godt gå rigtig lang tid med at søle rund i midten af PL.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 22. aug, 2012 13:22

Carra og Cole er ikke gode nok længere. Jeg tror også Cole er til salg, problemet er hans løn. Carra skal have en perifær rolle.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » onsdag, 22. aug, 2012 13:40

Øv, vi er åbenbart IKKE ude efter Adam Johnson.

http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpoo ... -31670441/

Havde håbet lidt på ham, selvom BR's udtalelser tidligere (som jeg egentlig synes var spot on) antyder, at vi bør forvente lidt mindre kendte/markante navne.
Kloppite

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » onsdag, 22. aug, 2012 13:59

Liverpool have begun talks with Manchester City over english midfielder Adam Johnson. According to ESPN.

Aner ikke hvor pålidelig ESPN er. Anyone? :dontknow:
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Konsulen
Geografisk sted: Amagerbro
Alder: 41

Indlæg af Konsulen » onsdag, 22. aug, 2012 14:09

Skovdal skrev:Liverpool have begun talks with Manchester City over english midfielder Adam Johnson. According to ESPN.

Aner ikke hvor pålidelig ESPN er. Anyone? :dontknow:
Hvor jeg dog ønsker at dette er sandt! han ville passe perfekt ind i vores system! Det ville markere Downings sidste kamp i en gældende kamp men det ville passe mig fint!
Billede

Indlæg af » onsdag, 22. aug, 2012 14:13

http://liverpool.no/newspg.aspx?id=34005&zone=1

Vi har købt Borini, som er en dårligere spiller end Adam Johnson til samme pris. Jeg synes, at prisen giver endnu mere grund til at hente ham og ikke modsat. Jeg bliver gal, hvis han går til en af klubberne under os. Medmindre vi køber Sturridge i stedet for. Det eneste vi mangler i dette transfervindue er en venstrebenet højre-kantspiller til start 11-eren.
Skovdal skrev:Liverpool have begun talks with Manchester City over english midfielder Adam Johnson. According to ESPN´.
Jeg håber Echo tager fejl og ESPN har ret!

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » onsdag, 22. aug, 2012 14:30

JØ skrev:http://liverpool.no/newspg.aspx?id=34005&zone=1

Vi har købt Borini, som er en dårligere spiller end Adam Johnson til samme pris. Jeg synes, at prisen giver endnu mere grund til at hente ham og ikke modsat. Jeg bliver gal, hvis han går til en af klubberne under os. Medmindre vi køber Sturridge i stedet for. Det eneste vi mangler i dette transfervindue er en venstrebenet højre-kantspiller til start 11-eren.
Skovdal skrev:Liverpool have begun talks with Manchester City over english midfielder Adam Johnson. According to ESPN´.
Dem er der ikke mange af: QPR har hentet både Park og Hoilett, så dem bliver det nok ikke og jeg tvivler på at Norwich kan betale hans løn. ;) Så udfra det, så skulle vi nok kunne få fat i Johnson.

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » onsdag, 22. aug, 2012 14:40

athomsen skrev:

Dem er der ikke mange af: QPR har hentet både Park og Hoilett, så dem bliver det nok ikke og jeg tvivler på at Norwich kan betale hans løn. ;) Så udfra det, så skulle vi nok kunne få fat i Johnson.

Hahahahahaha :D
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » onsdag, 22. aug, 2012 15:00

Vores midler, indkøbsevner og tiltrækningskraft sætter sine begrænsninger for hvad vi kan forvente.

Får vi flere ind bliver det mere eller mindre "ukendte" navne.

Johnson har vi ikke råd til
Sahin fravælger os
Tello gider ikke
osv. listen kan blive lang

Brugeravatar
zerlang7
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 35

Indlæg af zerlang7 » onsdag, 22. aug, 2012 15:26

Skulle vi nu ikke lige Borini en ærligt chance? :roll:
Billede

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » onsdag, 22. aug, 2012 15:29

Vi er efterhånden endnu engang ud i en dyr transfervindue.

Indtil videre:
Ind:
Joe allen ca. 150 mio
Borini ca. 100 mio
Assaidi ca. 25 mio

Ud:
Kuyt Ca. 10 mio
Maxi Ca. 0
Bellamy Ca. 0
Aqulina Ca. 30 mio.
Aurelio Ca. 0

Samlet: Ca. 235 mio kr brugt

Ja så kan man trække løninger fra osv. men hvis vi skal have yderligere forstærkninger, så kræves Andy Caroll solgt.
Dempsey Ca. 95 mio
A. Johnson Ca. 95 mio
Andy vil ikke andre steder hen end Newcastle, og de er ikke villig til at betale mere end 120 mio for ham. Så jeg synes det hele ser stramt ud efterhånden, og måske derfor er et Agger salg nødvendigt??

End Joe Cole vil ingen købe, og Adam ser vi ud til at beholde nu hvor Sahin ikke kommer alligevel.

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » onsdag, 22. aug, 2012 16:14

Ma Captain skrev:Vi er efterhånden endnu engang ud i en dyr transfervindue.

Indtil videre:
Ind:
Joe allen ca. 150 mio
Borini ca. 100 mio
Assaidi ca. 25 mio

Ud:
Kuyt Ca. 10 mio
Maxi Ca. 0
Bellamy Ca. 0
Aqulina Ca. 30 mio.
Aurelio Ca. 0

Ja så kan man trække løninger fra osv. men hvis vi skal have yderligere forstærkninger, så kræves Andy Caroll solgt.
Dempsey Ca. 95 mio
A. Johnson Ca. 95 mio
Andy vil ikke andre steder hen end Newcastle, og de er ikke villig til at betale mere end 120 mio for ham. Så jeg synes det hele ser stramt ud efterhånden, og måske derfor er et Agger salg nødvendigt??

End Joe Cole vil ingen købe, og Adam ser vi ud til at beholde nu hvor Sahin ikke kommer alligevel.

Reelt set ved vi jo egentlig ikke hvor meget vi sparer i lønninger på Kuyt, Aurelio, Bellamy, Maxi og Aquilani. Derfor synes regnestykket en smule overflødigt. No offence :)
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » onsdag, 22. aug, 2012 16:40

Skovdal skrev:
Ma Captain skrev:Vi er efterhånden endnu engang ud i en dyr transfervindue.

Indtil videre:
Ind:
Joe allen ca. 150 mio
Borini ca. 100 mio
Assaidi ca. 25 mio

Ud:
Kuyt Ca. 10 mio
Maxi Ca. 0
Bellamy Ca. 0
Aqulina Ca. 30 mio.
Aurelio Ca. 0

Dempsey Ca. 95 mio
A. Johnson Ca. 95 mio

Reelt set ved vi jo egentlig ikke hvor meget vi sparer i lønninger på Kuyt, Aurelio, Bellamy, Maxi og Aquilani. Derfor synes regnestykket en smule overflødigt. No offence :)
Det noterer jeg også længere oppe. Ja vi sparer en del i lønninger, og jeg vil brutto regne med ca. 2 mio kr om ugen.
Men det ændrer stadig ikke på det faktum, at vi igen bruger plus 300 mio på indkøb, og stadig ikke bliver forstærket væsentligt?
Men lad os lige give en chance til de 3 nye, Allen har jeg store forhåbninger til.

Indlæg af » onsdag, 22. aug, 2012 18:33

zerlang7 skrev:

Jo, selvfølgelig. Jeg burde havde skrevet "som ikke har vist så meget som Adam Johnson" frem for "som er en dårligere spiller".

mrwhiskey

Indlæg af mrwhiskey » onsdag, 22. aug, 2012 18:51

JØ skrev:
zerlang7 skrev:

Jo, selvfølgelig. Jeg burde havde skrevet "som ikke har vist så meget som Adam Johnson" frem for "som er en dårligere spiller".
Jeg forstår altså ikke hvad det er folk så absolut ser i Adam Johnson. Det kan godt være, at det er mig der er ubegavet. Men hvad er det lige som Johnson har vist ifht. Borini?

Besvar