Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Aggerdoo

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 28. aug, 2012 14:16

Chris R. skrev:
Hr. Drejer skrev:Ifølge Echo kan Adam, Spearing og Cole være på vej væk. Det bliver vanskelig at komme af med Cole, grundet hans løn og skade. Spearing ryger sikkert til Bolton på lån. Salget af Adam skal finansiere købet af Dempsey.

Carroll bliver højst sandsynlig på Anfield.
Billede

Hvis vi kan få 8-10 M £ for Adam, Spearing og Cole ville det være fantastisk - specielt hvis West Ham også selv formår at finansiere Cole's løn uden tilskud fra os af. Hvis de 3 spillere så åbner for et køb af Sturridge ville de bare være endnu bedre. Sturridge har et giftigt venstre ben, samt den selvtillid og målfarlighed vores højrekant virkelig savner med Downing. Hvis Suarez er omgivet af ham, Borini og Gerrard burde en stor del af scoringspresset være taget af Suarez, ligesom han ville få friheden til at vandre, da Gerrard, Sturridge og Borini alle er gode til at komme ind i boksen.

En offensiv der ser således ud burde være bred nok til at klare sig godt i både Premier League og Europa League.

--------------------Allen/Lucas
------------Sahin/Hendo - Gerrard/Shelvey
Sturridge/Downing --------------- Borini/Assaidi/Sterling
-------------------- Suarez/Carroll

Spørgsmålet er så bare om Sturridge gider at spille den position hvor jeg synes han er bedst - nemlig højrekant.
Ved også godt det er lidt kontroversielt at udelade Lucas fra startopstillingen, men indtil han kommer sig helt over sin skade tror jeg Allen og Sahin er et lille nøk foran.
Smid Suarez ud på kanten i stedet for Borini, og køb en goalgetter a la Huntelaar eller Leandro Damiao - SÅ er vi ved at være der! I øvrigt er jeg helt enig med dig i, at Allen skal spille fremfor Lucas. Allen har helt klart kvaliteterne til at spille den position, og jeg tror, at han bliver guld værd for os. Jeg har aldrig været den store fan af Lucas, og jeg kunne godt se ham være ude af Rodgers' start-11'er.

pommelfeen
Geografisk sted: nordborg
Alder: 39

Indlæg af pommelfeen » tirsdag, 28. aug, 2012 14:17

Chris R. skrev:
Hr. Drejer skrev:Ifølge Echo kan Adam, Spearing og Cole være på vej væk. Det bliver vanskelig at komme af med Cole, grundet hans løn og skade. Spearing ryger sikkert til Bolton på lån. Salget af Adam skal finansiere købet af Dempsey.

Carroll bliver højst sandsynlig på Anfield.
Billede

Hvis vi kan få 8-10 M £ for Adam, Spearing og Cole ville det være fantastisk - specielt hvis West Ham også selv formår at finansiere Cole's løn uden tilskud fra os af. Hvis de 3 spillere så åbner for et køb af Sturridge ville de bare være endnu bedre. Sturridge har et giftigt venstre ben, samt den selvtillid og målfarlighed vores højrekant virkelig savner med Downing. Hvis Suarez er omgivet af ham, Borini og Gerrard burde en stor del af scoringspresset være taget af Suarez, ligesom han ville få friheden til at vandre, da Gerrard, Sturridge og Borini alle er gode til at komme ind i boksen.

En offensiv der ser således ud burde være bred nok til at klare sig godt i både Premier League og Europa League.

--------------------Allen/Lucas
------------Sahin/Hendo - Gerrard/Shelvey
Sturridge/Downing --------------- Borini/Assaidi/Sterling
-------------------- Suarez/Carroll

Spørgsmålet er så bare om Sturridge gider at spille den position hvor jeg synes han er bedst - nemlig højrekant.
Ved også godt det er lidt kontroversielt at udelade Lucas fra startopstillingen, men indtil han kommer sig helt over sin skade tror jeg Allen og Sahin er et lille nøk foran.
ham og suarez kan jo ligge og skifte rundt.

suarez løber alligevel meget ofte ud til siden for at modtage bolden.

og det vil også gøre det sværere for modstanderen at dæmme op for :headbang:

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 28. aug, 2012 14:24

richs skrev:Chelsea har sat prisen på Sturridge til 25 mill. pund(ca. 235 mill dkk) (ESPN) vel pga. angriber mangel.

Hvis chelsea henter en top angriber mere inden fredag, tror jeg dog vi kan komme igennem med et mindre bud(evt. på lån).

Rigtigt at han måske ikke er en "ægte" fuldbolds angriber, men der er ikke rigtigt andet lige nu.

Afhænger købet af salg af adam eller downing , tror jeg ikke det bliver til noget (de bliver svære at komme af med)
Det er netop den mentalitet vi skal have ud af "indkøbsafdelingen". Vi har nok gange betalt for mange penge for en spiller, fordi han lige var den oplagte, og fordi man ikke rigtigt havde andre i kikkerten. Det bedste eksempel på dette, er efter min bedste overbevisning købet af Andy Carroll.

Næ, har man ikke den rigtige i kikkerten, så hellere spare de penge og leve med det vi nu har. Og så kan man for alvor sætte scoutingarbejdet igang, for at finde den bedste angriber til den bedste pris, der passer perfekt ind i den spillestil man ønsker at praktisere.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » tirsdag, 28. aug, 2012 19:46

AC Milan er i samtaler med Liverpool om et lån av Andy Carroll. Milano-klubben er villig til å betale Liverpool 1,5 millioner euro for å låne spissen ut inneværende sesong, men Anfield-klubben ønsker det dobbelte. Det er også snakk om en permanent overgang til 17 millioner euro når låneoppholdet er over.
Sport Mediaset

Jeg tror godt det kan gå amok de sidste dage. Daniel S ser jeg meget gerne i Liverpool, og det sammen med Affelay.

Ud kunne være Adam, Joe Cole og Carroll, sker dette kommer der sikker en mere ind. Det kunne være spændende med den mexicanske spillere som pt ryges til Liverpool. Eller alternativt Granero.

Sker dette er vinduet i top. :hello1:

Og er der en option på køb i aftalen om Sahin ?. Det er vigtigt syntes jeg.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 28. aug, 2012 20:45

Ikke noget med et lån og så hvis han spiller XX-antal kampe, så... De kørte os over med Aquilani-aftalen, og vi har forhåbentlig lært den lektie. Enten køb eller smut.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 28. aug, 2012 20:46

Det ville da være en joke at fortsætte med at handle med Milan, efter de udnyttede os på det groveste under Aquilani-sagaen. Hvis vi skal handle med Milan, så skal de købe, men jeg tror mere, at de skal holde sig til at få styr på økonomien, før de begynder at handle. Carroll til Milan er en and.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » onsdag, 29. aug, 2012 01:10

Vi må bare indse, at hvis vi ønsker at handle Carroll, så er det ikke just et sælgers marked. Dalglish og Comoli fuckede den handel godt og grundigt op og det er umuligt at komme af med ham, uden det føles som et nederlag.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » onsdag, 29. aug, 2012 08:40

Vi skal ikke af med Andy Carroll, førend vi har hentet en ny spidsangriber ind, der er bedre end Big Andy.

Det kommer til at koste mere at hente en bedre spiller ind, end det gør at sælge Andy Carroll. Pengene har vi måske ikke lige pt. derfor vil det være dårlig købmandskab at sælge Andy Carroll. Det vil være endnu dårligere købmandskab at leje ham ud med option at han kan købes hvis han når x antal kampe.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 29. aug, 2012 08:56

Forhåbentlig sælges Carroll ikke. Suarez har svært ved, at finde målet og Borini synes jeg absolut ikke er god nok til LFC på nuværende.

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 29. aug, 2012 09:27

BBC rapportering at Arsenal kunne nå til enighed med Theo Walcott om kontraktforlængelse, som han har afvist(The mirror)...
De rapporterer også at han ville blive solgt for omkring 15 millioner pund.
Hans destinationer omfatter Liverpool eller Manchester City.
You'r Never Walk Alone. ///

Negrito
Geografisk sted: Hørsholm
Alder: 35

Indlæg af Negrito » onsdag, 29. aug, 2012 09:35

Soren123 skrev:BBC rapportering at Arsenal kunne nå til enighed med Theo Walcott om kontraktforlængelse, som han har afvist(The mirror)...
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/19406655

De skriver netop, at kontrakt forlængelsen er gået i stå. Hvis ikke han får forlænget sint kontrakt inden torsdag, tror jeg de er nødt til at sælge ham (de kan selvfølgelig også vente til vinter). Men som det ser ud, bliver det svært at hente Sturridge, og i så fald så ville Walcott være en god signing til fremtiden for £10-15. Så må vi vente med vores goalgetter, hvis vi alligevel ikke kan få den rette.

EDIT: Kan se nu, at du skriver, at han har afvist den.
Oh Liverpool Lou lovely Liverpool Lou - Why must my poor heart keep following you

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 29. aug, 2012 09:54

Negrito skrev:
Soren123 skrev:BBC rapportering at Arsenal kunne nå til enighed med Theo Walcott om kontraktforlængelse, som han har afvist(The mirror)...
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/19406655

De skriver netop, at kontrakt forlængelsen er gået i stå. Hvis ikke han får forlænget sint kontrakt inden torsdag, tror jeg de er nødt til at sælge ham (de kan selvfølgelig også vente til vinter). Men som det ser ud, bliver det svært at hente Sturridge, og i så fald så ville Walcott være en god signing til fremtiden for £10-15. Så må vi vente med vores goalgetter, hvis vi alligevel ikke kan få den rette.

EDIT: Kan se nu, at du skriver, at han har afvist den.
Ja det har han. Walcott er Liverpool-Fan, måske det spiller ind?
Eller City der ikke kan få Sinchair og ruller med ££££
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » onsdag, 29. aug, 2012 10:35

http://www.kopsource.com/liverpool-agre ... m-afellay/

Liverpool Agree Deal with Barcelona for Ibrahim Afellay

Barcelona have agreed terms for the season-long loan of Ibrahim Afellay with Liverpool, Tottenham and Schalke, El Mundo Deportivo report. It is now up to Afellay himself to choose his destination although unconfirmed reports suggest he has chosen to move to Schalke.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 29. aug, 2012 11:31

Hekkem skrev:Vi skal ikke af med Andy Carroll, førend vi har hentet en ny spidsangriber ind, der er bedre end Big Andy.

Det kommer til at koste mere at hente en bedre spiller ind, end det gør at sælge Andy Carroll. Pengene har vi måske ikke lige pt. derfor vil det være dårlig købmandskab at sælge Andy Carroll. Det vil være endnu dårligere købmandskab at leje ham ud med option at han kan købes hvis han når x antal kampe.
Jeg tror Carroll kan se frem til begrænset med spilletid i Rodgers' system. Derfor kan jeg kun se hans markedsværdi falde de næste 12 måneder. Vi kan meget vel stå i en situation til næste år, hvor han kun har spillet få kampe, scoret endnu færre mål, og med en salgsværdi på ca. £10 M - i stedet for de £16-20 M, som vi forlanger nu. Og det ville så være endnu dårligere købmandsskab.

Jeg er enig med dig i at vi skal hente en erstatning, hvis han sælges. Måske kan salget af Spearing (£3 M), Adam (£5 M) og Carroll (£17 M) til sammen genererer de midler der er nødvendig til at hente en fuldgod erstatning.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 29. aug, 2012 11:55

Jensen skrev:http://www.kopsource.com/liverpool-agre ... m-afellay/

Liverpool Agree Deal with Barcelona for Ibrahim Afellay

Barcelona have agreed terms for the season-long loan of Ibrahim Afellay with Liverpool, Tottenham and Schalke, El Mundo Deportivo report. It is now up to Afellay himself to choose his destination although unconfirmed reports suggest he has chosen to move to Schalke.
I går hed det sig også at vi var blevet enige med Schalke om at købe Klaas-Jan HUntelaar, men at det ville kræve at vi fik solgt Andy først. Desværre var forum nede i aftes, og nu kan jeg ikke lige finde artiklen igen...

Tror det bliver nogle hæsblæsende sidste timer, inden vinduet lukker.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar