Ind: Florian Wirtz

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Re: Ind: Florian Wirtz

Indlæg af YNWA! » fredag, 20. jun, 2025 20:02

FLORIAN IS A RED! :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Mysjkin
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 50

Indlæg af Mysjkin » fredag, 20. jun, 2025 20:06

Så blev den officiel:
https://www.liverpoolfc.com/news/liverp ... leverkusen

Det er ren verdensklasse - og et vildt statement.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » fredag, 20. jun, 2025 20:12

Det er sgu ret ubegribeligt.. jeg havde simpelthen ikke turdet håbe på sådan en handel inden transfervinduet åbnede. En spiller med det talent og kæmpe potentiale, det er vildt. Og mere er på vej!
"We're not racist, we only hate the mancs"

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » fredag, 20. jun, 2025 20:33

Vanvittigt at den endelig er officiel. Jeg er nok stadig i chok. Komplet vanvittigt at betale den pris for en spiller, men transfermarkedet er fucked og hvorfor skulle priser ikke være stukket af når Liverpool står til at tjene tæt på 200 millioner pund i TV- og præmieindtægter fra PL alene. Altså uden sponsor og match-day indtægter.

Wirtz er i hvert fald en signing vi næppe har set magen. Han er egentlig ikke et talent, til trods for hans unge alder. Han har måske været verdens bedste offensive midtbane, set over de to sidste sæsoner. Han bringer et helt vanvittigt offensivt output på stort set alle parametre. Mål, assist, driblinger, indlæg, key passes...

Et geni når det kommer til at finde plads i farlige rum omkring modstanderens felt, på et niveau som minder om Thomas Müller. Vil give os en spiller der både kan finde pladsen, men også skabe den selv. En spiller der både kan bringe os frem i banen gennem afleveringer eller med sit løb med bolden.

Og samtidig en spiller som tager fra defensivt og er en dygtig presspiller, der ikke er bleg for at arbejde for holdet. Dækkede store områder for Leverkusen og vandt bolden over hele banen, med sit løbepensum.

Jeg glæder mig til at se hvordan Slot vil anvende ham. Og et vigtig signal fra FSG til fansne, efter at have vundet PL. Måske var det alligevel Klopp der var lidt for loyal og tilbageholdende på transfermarkedet, baseret på de indkøb vi forsat rygtes til. Jeg tror stadig ikke på Isak eller en lignende dyr angriber denne sommer, men fedt at FSG alder Hughes og Edwards bygge et hold op med "Slot-ball" in mente.
Imod moderne fodbold.

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » fredag, 20. jun, 2025 20:34

Hvor er det bare vildt! Så blev weekenden endnu bedre.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » fredag, 20. jun, 2025 20:57

WOW!!!

Bock

Indlæg af Bock » lørdag, 21. jun, 2025 12:40

Som Tørfisk skrev: "jeg kan ikke få armene ned". For da hulen en offensiv, vi stiller med! Slots opgave bliver selvfølgelig at afbalalancere, så vi ikke vælter forover. Underholdende bllver det i alt fald! :lol:

Besvar