Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Et køb af Dempsey ser jeg som absolut uambitiøst og middelmådigt, det må bare ikke ske...
Borini og Dempsey sat'me ikke et imponerende angreb, at fremvise i PL...
Sådan noget sker bare ikke i virkeligheden.... Det er forbeholdt meget onde drømme...
Borini og Dempsey sat'me ikke et imponerende angreb, at fremvise i PL...
Sådan noget sker bare ikke i virkeligheden.... Det er forbeholdt meget onde drømme...
Det tror jeg simpelthen ikke på?LFC-Aaby skrev:Efter Andys afgang er jeg ikke et sekund i tvivl om at vi henter en klasse striker. BR er jo ikke dum at sende et engelsk angrebstalent ud på lån, hvis han ikke har midler til at hente en anden bedre! -Dermed ikke Dempsey.
Drøm: Ricky van Wolfswinkel!
Hvor skulle vi få pengene fra til det? Der skal vel bruges mindst £12-15 mio og hvor findes de pludselig?
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
Jamen de skal bare findes. Det er skræmmende ringe købmandsskab ellers.Repsej skrev:Det tror jeg simpelthen ikke på?LFC-Aaby skrev:Efter Andys afgang er jeg ikke et sekund i tvivl om at vi henter en klasse striker. BR er jo ikke dum at sende et engelsk angrebstalent ud på lån, hvis han ikke har midler til at hente en anden bedre! -Dermed ikke Dempsey.
Hvor skulle vi få pengene fra til det? Der skal vel bruges mindst £12-15 mio og hvor findes de pludselig?
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Nå jamen det var det et argument...Ellers er det ikke.Vest skrev: Han har lavet 10 mål på lidt over en halv sæson i min fifa-karriere
Verden er smask fuld af hyklere....
Andy Carroll's sparret løn + beløb for at leje ham = 5£LFC-Aaby skrev:Jamen de skal bare findes. Det er skræmmende ringe købmandsskab ellers.Repsej skrev:Det tror jeg simpelthen ikke på?LFC-Aaby skrev:Efter Andys afgang er jeg ikke et sekund i tvivl om at vi henter en klasse striker. BR er jo ikke dum at sende et engelsk angrebstalent ud på lån, hvis han ikke har midler til at hente en anden bedre! -Dermed ikke Dempsey.
Adam sparret løn + beløb for salg = 8M£
Spearing løn + beløb = 4M£
Det er fiktive tal, men det kunne da godt være nogen i den dur?
WHUFC har mulighed for at købe Carroll efter låneopholdet. Der kan måske også ligge en 15M£ og vente?

En målmand, hvis Doni smutter! en målmand for dylan.
En af mine gode kammerater fortæller mig at Sturridge bliver hentet til klubben i morgen. Han er kæmpe Chelsea fan og plejer at have ret i sådan noget. Håber virkelig på det.
Det samme rygte nringer Sky også:Vest skrev:En af mine gode kammerater fortæller mig at Sturridge bliver hentet til klubben i morgen. Han er kæmpe Chelsea fan og plejer at have ret i sådan noget. Håber virkelig på det.
http://www1.skysports.com/football/news ... rridge-bid
Det hjælper lidt på Carroll handlen, men vil nu stadig gerne vide hvor de mange mio pludselig kommer fra.
Bill Shankly :
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Uanset om han smutter eller ej. Ny målmand ind.Thommo skrev:En målmand, hvis Doni smutter! en målmand for dylan.
Fedt at det er lykkedes os at få afskibet Carroll - i hvert fald for nogen tid.
Nu SKAL der hentes en ny angriber ind, og gerne af rigtig høj kvalitet. Glem Sturridge, Walcott og andre spillere af den type. Vi skal have en rigtig målscorer! Igen i aftenens kamp så vi, hvor ringe vi er til at score mål på oplagte chancer. Det kan igen i år komme til at koste meget dyrt i ligaen.
Mine drøm er en spiller som Leandro Damiao eller Huntelaar!
Nu SKAL der hentes en ny angriber ind, og gerne af rigtig høj kvalitet. Glem Sturridge, Walcott og andre spillere af den type. Vi skal have en rigtig målscorer! Igen i aftenens kamp så vi, hvor ringe vi er til at score mål på oplagte chancer. Det kan igen i år komme til at koste meget dyrt i ligaen.
Mine drøm er en spiller som Leandro Damiao eller Huntelaar!
Ja, så kan Reina være reserve, og måske få Mickey Mouse´n.Hr. Drejer skrev:Uanset om han smutter eller ej. Ny målmand ind.Thommo skrev:En målmand, hvis Doni smutter! en målmand for dylan.
Gerne, host op med grynene FSG!! Klaas til 6-8 mill £ ville også gå an.Aggerdoo skrev:
Mine drøm er en spiller som Leandro Damiao
Vi har jo nogle ejere, der kan skyde penge i projektet, når de lyster. Rygterne har ganske vist gået på, at Rodgers havde brugt det, han fik stillet til rådighed, men folk er jo til at snakke med. I øvrigt tror jeg ikke partout, at Rodgers har skullet sælge spillere, så transferpengene kunne bruges på nye, men i ligeså høj grad at han har fået besked på at sænke lønudgifterne, før FSG har ville lade ham hente nye spillere til. Og det gør vi jo unægteligt med Carroll's lejeaftale.Repsej skrev:Det samme rygte nringer Sky også:Vest skrev:En af mine gode kammerater fortæller mig at Sturridge bliver hentet til klubben i morgen. Han er kæmpe Chelsea fan og plejer at have ret i sådan noget. Håber virkelig på det.
Det hjælper lidt på Carroll handlen, men vil nu stadig gerne vide hvor de mange mio pludselig kommer fra.
Det markerede er lige præcis det jeg har sagt igen og igen. Der er penge at handle for, men lønudgifterne skal sænkes og der kommer ikke nye spillere ind før end der bliver frigivet lønkroner. Og det er en absolut godkendt fremgangsmåde.Aarde skrev:Vi har jo nogle ejere, der kan skyde penge i projektet, når de lyster. Rygterne har ganske vist gået på, at Rodgers havde brugt det, han fik stillet til rådighed, men folk er jo til at snakke med. I øvrigt tror jeg ikke partout, at Rodgers har skullet sælge spillere, så transferpengene kunne bruges på nye, men i ligeså høj grad at han har fået besked på at sænke lønudgifterne, før FSG har ville lade ham hente nye spillere til. Og det gør vi jo unægteligt med Carroll's lejeaftale.Repsej skrev:Det samme rygte nringer Sky også:Vest skrev:En af mine gode kammerater fortæller mig at Sturridge bliver hentet til klubben i morgen. Han er kæmpe Chelsea fan og plejer at have ret i sådan noget. Håber virkelig på det.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Brendan Rodgers udtalte dette efter kampen:
- 'We will replace AC'
- 'We've got a number of targets, we hope to conclude them tomorrow'
- 'We will replace AC'
- 'We've got a number of targets, we hope to conclude them tomorrow'