Hope!we hope to conclude them tomorrow
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
- JudgeArdaStudge
Ligesom da han håbede at afslutte to aftaler inden for 48 timer. Han nåede dengang en af dem. Han er meget klar i mælet ham BR.Oomph242 skrev:we hope to conclude them tomorrow
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Tja, intet er vel sikkert. Det ville også være for dumt at lave endnu en "Carroll" fordi der pludselig går panik i den! Hellere undvære, end at lave sådan en handel igen.Oomph242 skrev:Hope!we hope to conclude them tomorrow
Når det så er sagt, SKAL vi have en klasseangriber ind.
-
Det er synd, at Rodgers i den grad lider under de massive hjerneblødninger, som specielt Hodgson og Kenny/Comolli har foretaget i de seneste transfervinduer.
Signings som Allen og Sahin vidner ellers om, at Rodgers & trænerstaben kan spotte kvalitet.
Jeg ved jeg har sagt det før, men jeg er stadig målløs over, at vi i 2011 brugte over 500 millioner kroner på Downing og Carroll. Spillere som vi simpelthen ikke er i stand til at sende videre i systemet den dag idag
. Læg dertil Joe Cole og Adam og det begynder vitterligt at være tragikomisk
. Vi har i den grad lavet nogle enorme fejldispositioner, som vi bliver nødt til at indse tager nogle transfervinduer at rette op på. Vi havde chancen sidste sommer for at indhente noget af det fortabte, men desværre fejlede vi maksimalt her også.
Signings som Allen og Sahin vidner ellers om, at Rodgers & trænerstaben kan spotte kvalitet.
Jeg ved jeg har sagt det før, men jeg er stadig målløs over, at vi i 2011 brugte over 500 millioner kroner på Downing og Carroll. Spillere som vi simpelthen ikke er i stand til at sende videre i systemet den dag idag

Kloge ord.Robbie_God_Fowler skrev:Det er synd, at Rodgers i den grad lider under de massive hjerneblødninger, som specielt Hodgson og Kenny/Comolli har foretaget i de seneste transfervinduer.
Jeg ved jeg har sagt det før, men jeg er stadig målløs over, at vi i 2011 brugte over 500 millioner kroner på Downing og Carroll. Spillere som vi simpelthen ikke er i stand til at sende videre i systemet den dag idag. Læg dertil Joe Cole og Adam og det begynder vitterligt at være tragikomisk
. Vi har i den grad lavet nogle enorme fejldispositioner, som vi bliver nødt til at indse tager nogle transfervinduer at rette op på. Vi havde chancen sidste sommer for at indhente noget af det fortabte, men desværre fejlede vi maksimalt her også.
Hvem af hodgsons køb har vi endnu?Robbie_God_Fowler skrev:Det er synd, at Rodgers i den grad lider under de massive hjerneblødninger, som specielt Hodgson og Kenny/Comolli har foretaget i de seneste transfervinduer.
Verden er smask fuld af hyklere....
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Ligesom alle andre har han jo ingen krystalkugle. Han ved hvad der forsøges på, men han ved jo ikke hvad de forskellige klubber, spillere og agenter tænker og har af planer.Arda skrev:Ligesom da han håbede at afslutte to aftaler inden for 48 timer. Han nåede dengang en af dem. Han er meget klar i mælet ham BR.Oomph242 skrev:we hope to conclude them tomorrow
Jeg synes han er ret klar i mælet når han siger "jeg håber at afslutte to handler" - han afsluttede en, den anden tog lidt længere tid pga et par gutter i London, hvad i alverden skulle han gøre ved det?
- Ma Captain
Jeg glæder mig til at vide hvem der skal erstatte Andy Caroll imorgen. er 91,5% sikker på det bliver dempsey, men jeg vil såååå gerne overraskes....
There is only one Captain...... Ma Captain!!
- ThunderZtorm
- Kontakt:
Brad Jones i hvert fald.Thommo skrev:Hvem af hodgsons køb har vi endnu?Robbie_God_Fowler skrev:Det er synd, at Rodgers i den grad lider under de massive hjerneblødninger, som specielt Hodgson og Kenny/Comolli har foretaget i de seneste transfervinduer.
Der var for ikke så længe siden et link til et site hvor man kunne se transfers de forskellige managers havde lavet - hvor var det nu henne.. ?!
Senest rettet af ThunderZtorm torsdag, 30. aug, 2012 23:38, rettet i alt 1 gang.
- JudgeArdaStudge
Det er jo præcis det jeg skriver. Læs evt. en gang mere, hvad jeg skriver. "Han er meget klar i mælet ham BR".ThunderZtorm skrev:Ligesom alle andre har han jo ingen krystalkugle. Han ved hvad der forsøges på, men han ved jo ikke hvad de forskellige klubber, spillere og agenter tænker og har af planer.Arda skrev:Ligesom da han håbede at afslutte to aftaler inden for 48 timer. Han nåede dengang en af dem. Han er meget klar i mælet ham BR.Oomph242 skrev:we hope to conclude them tomorrow
Jeg synes han er ret klar i mælet når han siger "jeg håber at afslutte to handler" - han afsluttede en, den anden tog lidt længere tid pga et par gutter i London, hvad i alverden skulle han gøre ved det?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Joe Cole om end Purslow nok har sit at skulle have sagt i denne handel... Det er ligefør jeg ville ønske, at det var Christian Poulsen, som vi i stedet for stadig sad inde medThommo skrev:Hvem af hodgsons køb har vi endnu?Robbie_God_Fowler skrev:Det er synd, at Rodgers i den grad lider under de massive hjerneblødninger, som specielt Hodgson og Kenny/Comolli har foretaget i de seneste transfervinduer.

Hvis det er alt, er det ikke så meget moy hodgsons shite vi hænger på trods alt, og han er vel snart bedre end det nuværende 1. valg! Er ihvertfald villig til at prøve ham ad, fremfor nummer 25!
Verden er smask fuld af hyklere....
- ThunderZtorm
- Kontakt:
Oh, beklager, troede det var sarkastisk mentArda skrev:Det er jo præcis det jeg skriver. Læs evt. en gang mere, hvad jeg skriver. "Han er meget klar i mælet ham BR".ThunderZtorm skrev:Ligesom alle andre har han jo ingen krystalkugle. Han ved hvad der forsøges på, men han ved jo ikke hvad de forskellige klubber, spillere og agenter tænker og har af planer.Arda skrev:Ligesom da han håbede at afslutte to aftaler inden for 48 timer. Han nåede dengang en af dem. Han er meget klar i mælet ham BR.Oomph242 skrev:we hope to conclude them tomorrow

-
Vil blive brutalt skuffet hvis erstatningen for Carroll bliver Dempsey! Forstå mig ret, synes Dempsey er en habil spiller.Ma Captain skrev:Jeg glæder mig til at vide hvem der skal erstatte Andy Caroll imorgen. er 91,5% sikker på det bliver dempsey, men jeg vil såååå gerne overraskes....
Men hvis vi absolut skal af med Carroll skal vi altså have en top-stjerne angriber ind! Det er Dempsey ikke... Llorente ville være en drøm.
Dempsey er sikker mand inde tror jeg og så er mit gæt at Klaas Jan er kaninen
"We're not racist, we only hate the mancs"