Okay så, Men så som skrevet andet sted gerne Jones på mål, og endda Wilson foran Carra i køenAJ skrev:Og Danny Wilson. Ikke at vi går og lider under dennes tilstedeværelse.Hr. Drejer skrev:Joe Cole og Brad Jones.Thommo skrev:Hvem af hodgsons køb har vi endnu?Robbie_God_Fowler skrev:Det er synd, at Rodgers i den grad lider under de massive hjerneblødninger, som specielt Hodgson og Kenny/Comolli har foretaget i de seneste transfervinduer.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Verden er smask fuld af hyklere....
Så hellere at vi bare sprang Chelsea-leddet over og hentede Schürrle!Hr. Drejer skrev:Vi får lov at låne Sturridge, hvis Chelsea får lov til at købe Schürrle fra Leverkusen.
http://liverpool.no/rykter.aspx
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
- Ma Captain
Vi bliver så meget klogere inden de næste præcis 24 timer.Emmy skrev:Jeg tror roligt vi kan regne med Dempsey, men det bliver ikke som erstatning for Carroll. Dempsey er ikke fuldblods målscorer og jeg tror der kommer en "rigtig" angriber ind også.Ma Captain skrev:Jeg glæder mig til at vide hvem der skal erstatte Andy Caroll imorgen. er 91,5% sikker på det bliver dempsey, men jeg vil såååå gerne overraskes....
There is only one Captain...... Ma Captain!!
25 timer tror jegMa Captain skrev: Vi bliver så meget klogere inden de næste præcis 24 timer.
- Ma Captain
Vinduet lukker kl 23.00 i england, og i CET kl 00.00 så 24 timerThommo skrev:25 timer tror jegMa Captain skrev: Vi bliver så meget klogere inden de næste præcis 24 timer.

Det tager jeg som en åbenlys joke, det derVest skrev:Hvis Carroll ryger er der kun én mand, der kan erstatte ham - og den mand er Emilie Heskey!Uden kontrakt, rutineret spiller, god i luften, stærk som en økse og mest af alt har han spillet i Liverpool før - lad det ske!
Synes overhovedet ikke det er klogt at slippe Carroll. Hvis det stod til mig, så havde jeg beholdt ham i klubben. Spændende bliver det i hvert fald.
Oh Liverpool Lou lovely Liverpool Lou - Why must my poor heart keep following you
- Ma Captain
hahahahahaha dagens optur hahahahahahaNegrito skrev:Det tager jeg som en åbenlys joke, det derVest skrev:Hvis Carroll ryger er der kun én mand, der kan erstatte ham - og den mand er Emilie Heskey!Uden kontrakt, rutineret spiller, god i luften, stærk som en økse og mest af alt har han spillet i Liverpool før - lad det ske!
Synes overhovedet ikke det er klogt at slippe Carroll. Hvis det stod til mig, så havde jeg beholdt ham i klubben. Spændende bliver det i hvert fald.
- Ma Captain
Vi kan ihvert glemme Affelay og Huntelort.
Huntelort har ihvert fald skrevet på sin twitter, at han glæder sig til at se Affelay til træning imorgen.
Jeg har på fornemmelsen at vi får både Dempsey og Walcott.
Huntelort har ihvert fald skrevet på sin twitter, at han glæder sig til at se Affelay til træning imorgen.
Jeg har på fornemmelsen at vi får både Dempsey og Walcott.
- Ma Captain
Sky Sports understands Liverpool are keen to sign Chelsea forward Daniel Sturridge to increase their forward options following the exit of Andy Carroll.
Haha! Godt leveretVest skrev:Hvis Carroll ryger er der kun én mand, der kan erstatte ham - og den mand er Emilie Heskey!Uden kontrakt, rutineret spiller, god i luften, stærk som en økse og mest af alt har han spillet i Liverpool før - lad det ske!

Zidane er for øvrigt også helt vild med Heskey:
Blev Danny Wilson ikke hentet af Rafa som en af han allersidste handlinger i Liverpool?AJ skrev: Og Danny Wilson. Ikke at vi går og lider under dennes tilstedeværelse.
Senest rettet af Mambo fredag, 31. aug, 2012 00:32, rettet i alt 1 gang.
Du er ondMa Captain skrev:Vinduet lukker kl 23.00 i england, og i CET kl 00.00 så 24 timerThommo skrev:25 timer tror jegMa Captain skrev: Vi bliver så meget klogere inden de næste præcis 24 timer.

@Mambo
Af hjertet tak! Det er seriøst længe siden, at jeg har grint så hårdt, længe og godt - tænk at det skulle ske alene foran en computerskærm klokken halv et om natten.
Til dem, der ikke har set den oprindelige video:
Af hjertet tak! Det er seriøst længe siden, at jeg har grint så hårdt, længe og godt - tænk at det skulle ske alene foran en computerskærm klokken halv et om natten.
Til dem, der ikke har set den oprindelige video:
Bare vi for alt i verden ikke kommer med et late-hour bud, der er hellt ude af proportioner, som vi så det med Carroll. Jeg er desuden heller ikke helt lun på tanken om Sturridge.Ma Captain skrev:Sky Sports understands Liverpool are keen to sign Chelsea forward Daniel Sturridge to increase their forward options following the exit of Andy Carroll.
Liverpool Football Klopp
Hvem skal ind?
Det lugter lidt for meget af desperation når vi forsøger en byttehandel med Henderson og Dempsey. Hendo er en dygtig spiller at have i truppen og der er ingen grund til at gøre truppen smallere på midtbanen.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Både Wilson og Shelvey blev signet, da Hodgson var udpeget som ny manager. Men de blev begge spottet af Rafa's regime, og kan derfor ikke betragtes som Hodgson køb.AJ skrev:Og Danny Wilson. Ikke at vi går og lider under dennes tilstedeværelse.Hr. Drejer skrev:Joe Cole og Brad Jones.Thommo skrev:Hvem af hodgsons køb har vi endnu?Robbie_God_Fowler skrev:Det er synd, at Rodgers i den grad lider under de massive hjerneblødninger, som specielt Hodgson og Kenny/Comolli har foretaget i de seneste transfervinduer.