Hvis rygterne om et lån for £3 mio samt en pris for at købe ham på £13 mio til næste sommer er sande, er det en no-brainer, imo. Han er præcis den spiller jeg har skreget efter! Det lader dog til at være et tyndt rygte

Fremragende nyheder!Aarde skrev:Og så er Adam også på Stokes hjemmeside:
http://www.stokecityfc.com/news/article ... 44057.aspx
Check! Han kunne godt betegnes som en wow signing i mit univers.Aggerdoo skrev:Lad os nu hente Leandro Damiao!
Hvis rygterne om et lån for £3 mio samt en pris for at købe ham på £13 mio til næste sommer er sande, er det en no-brainer, imo. Han er præcis den spiller jeg har skreget efter! Det lader dog til at være et tyndt rygte
Uden tvivl! Men jeg vil se det, før jeg tror det. Det virker for godt til at være sandt.texnymann skrev:Check! Han kunne godt betegnes som en wow signing i mit univers.Aggerdoo skrev:Lad os nu hente Leandro Damiao!
Wow! Ja tak...Kelly skrev:NiceKingKenny94 skrev:#LFC assessing #deadlineday move for Leandro Damiao, @SamiMokbel81_DM reports. Would be an initial season-long loan
Fik Tottenham ikke afvist et bud på 20 mio pund sidste uge?Lad os nu hente Leandro Damiao!
Det tror jeg desværre også at den er, rygtet virker meget tyndt.ScouserTommy skrev:Wow! Ja tak...Kelly skrev:NiceKingKenny94 skrev:#LFC assessing #deadlineday move for Leandro Damiao, @SamiMokbel81_DM reports. Would be an initial season-long loan![]()
Hvor kom den lige fra? Troede sådan en mand var langt udenfor vores rækkevidde...
Jo, noget i den stil. Internacional har i hvert fald meldt ud, at de har afvist interesse fra Spurs tidligere - hvorfor det selvsagt heller ikke giver nogen mening, at de selv skulle prøve at sende ham vores vej lige pludselig. Oliver Kay fra The Times har åbenbart heller ikke hørt noget om handlen alligevel, men påstår bare at Daily Mail-journalisten, der først tweetede det, er "very well connected", hvilket ikke just lyder plausibelt, da han som nævnt er fra Daily Mail...Oomph242 skrev:Fik Tottenham ikke afvist et bud på 20 mio pund sidste uge?Lad os nu hente Leandro Damiao!
Det gælder vel kun ulovlige streams som der står i retningslinjerne. Skysports eget stream er mig bekendt ikke at betegne som ulovligt.Aarde skrev:Det er vel ikke lovligt længere efter de nye retningslinier er trådt i kraft?AJ skrev:Kan linket ikke bare blive smidt ud hér?
Sky Sports streamer ikke deres tv-kanal gratis online, så vidt jeg er bekendt. Så man skal ud i at benytte "ulovlige streams" for at se det.Gary skrev:Det gælder vel kun ulovlige streams som der står i retningslinjerne. Skysports eget stream er mig bekendt ikke at betegne som ulovligt.Aarde skrev:Det er vel ikke lovligt længere efter de nye retningslinier er trådt i kraft?AJ skrev:Kan linket ikke bare blive smidt ud hér?
Vi har da stadig samme ejere?Alex Brockins skrev:De henholdvis 20 og 35 millioner pund, der blev brugt på Downing og Carroll sidste år, kunne man godt have ønsket sig var blevet stående i banken, så vi kunne have brugt dem nu. Sikke et hold, vi så kunne have haft. Puha, 2011 var dog den værste sommer nogensinde - i hvert fald i moderne tid. Godt at de ansvarlige (læs: skyldige) fik sparket, før de kunne nå at ødelægge mere.
Men mon ikke vi hiver et lån hjem af en angriber i aften?
Men ikke de samme folk, der stod for handlerene.texnymann skrev:Vi har da stadig samme ejere?Alex Brockins skrev:De henholdvis 20 og 35 millioner pund, der blev brugt på Downing og Carroll sidste år, kunne man godt have ønsket sig var blevet stående i banken, så vi kunne have brugt dem nu. Sikke et hold, vi så kunne have haft. Puha, 2011 var dog den værste sommer nogensinde - i hvert fald i moderne tid. Godt at de ansvarlige (læs: skyldige) fik sparket, før de kunne nå at ødelægge mere.
Men mon ikke vi hiver et lån hjem af en angriber i aften?