Det er naturligvis hans mentale tilstand på banen, jeg henviser til. Det kan godt være, han træner hårdt og at han ikke går byen, men det hjælper jo ikke rigtig noget, når gang på gang viser, at man ikke tør inde på banen. I de vigtige situationer, bliver han altid bange, tøver og ender derfor med at tage den forkerte/for sene beslutning. Har han ikke det mentale niveau nu, så for han det heller aldrig. Sagt i al respekt for andres meninger, så er det mig virkelig en gåde, hvordan man kan tro, han bliver til noget som helst.Oomph242 skrev:Aner personlig ikke hvordan han er mentalt. Men hans vilje til træning og hans afholdenhed fra festivitas vidner da om en mand der tager sit job seriøst. Håber vi beholder ham, personligt synes jeg han er noget bedre i det fremadrettede spil og til at åbne banen end eks. Joe Allan. Hvis han på sigt kan blive ligeså chanceskabende som han var i Sunderland og det tror jeg han kan, så synes jeg et salg vil være trist...Uenig. Hvis vi kunne få Henderson afsted, ville det alene gøre vinduet til en succes. Teknisk og fysisk kunne han måske med lidt god vilje have potentiale til at blive en squadplayer. Men mentalt er han jo på en fem-årigs niveau. Det kommer aldrig til at gå, afsted med ham.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
I like my sugar sweet
Hvis det er Comollis model og filosofi, der er problemet, hvordan skal Dalglish så pege på bedre alternativer?Surf skrev:Hvordan hænger det lige sammen med:Fribytter skrev:Jeg tvivler stærkt på, at Dalglish havde meget at skulle have sagt i forhold til spillerindkøb.
Dine Comolli citater tyder dog på, at Comolli også havde del i køb-britisk-strategien.Henry skrev:"It's up to Damien and his staff to identify, study and acquire the right players, but Kenny always has the ultimate say. The two of them work very, very well with each other."
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Ja, det var helt vanvittigt, når man tænker på det arbejde, han lavede i Tottenham. Men han havde vel nogle computerprogrammer, der kunne udvælge de helt rigtige spillere. Og i den henseende var det jo helt ligegyldigt, om spilleren så passede ind i truppen eller ej. En frygtelig, frygtelig mand, og han finder næppe arbejde lige med det samme igen.Nicoen skrev:Utroligt at man kan ansætte så inkompetent en mand som Comolli.
- Alex Brockins
VP >> Henderson og Downing er definitionen af kylling-mentalitet. Utroligt at de blev lukket ind i klubben.
Fritter >> Måske var det ikke Comollis filosofi, men udførslen der var problemet. Manden er talentløs.
Fritter >> Måske var det ikke Comollis filosofi, men udførslen der var problemet. Manden er talentløs.
Best in the world at everything I do.
- Ma Captain
Kan i ikke oprette jeres egen tråd med Commoli og Kenny??
There is only one Captain...... Ma Captain!!
Sahin er jeg meget glad for. Allen glimrende spiller, men ikke en midtbanespiller der direkte vinder kampe for holdet, Borini kan jeg desværre ikke se meget godt i, håber det kommer, Assaidi kender jeg intet til udover Youtube, gør du?Hvis man kigger udelukkende på spillerhandlerne synes jeg indtil videre det ser positivt ud.
Forsvaret, hvilket var vores stærkeste kæde sidste år er uforandret.
På central midtbane har Allen og Sahin erstattet Spearing og Adam. Kæmpemæssig forskel!
I angrebet har det indtil videre set således ud:
Kuyt --> Borini
Maxi --> Assaidi
Svært at vurdere om vi er styrkede her, men vi har ihvertfald formået at sænke alder + lønniveau. Plus at Sterling også er igang med et gennembrud hvilket også tæller.
Hvis vi så her til sidst formår at erstattet Carroll og Bellamy med Dempsey og Sturridge som rygterne går på, er vi imo kommet klart styrket ud af vinduet, specielt set i lyset af den massive forbedring vores centrale midt har fået.
Dempsey håber jeg holder sig langt væk og Sturridge har jeg det lidt ambivalent med, men han er bedre end vores nuværende på toppen (Borini).
Personligt ville jeg gerne have set indkøb af Jovetic og Ramirez, leje af Sahin. Kuyt og Carroll havde jeg også helst set være her forsat.
Van der Vaart skulle være i færd med at underskrive kontrakt med Hamborg
Hvad vil han dog der? Han har da klart PL-niveau.

- Alex Brockins
Har han ikke lige fået nyt nummer? Han har dog altid haft en tvivlsom mentalitet og adfærd.LR75 skrev:Van der Vaart skulle være i færd med at underskrive kontrakt med Hamborg![]()
Punters are continuing to back Clint Dempsey at 4/7 to join Liverpool but another striker Klass Jan Hunterlaar is also being heavily backed at odds on to join the US international at Anfield.
- Alex Brockins
Så vi er ved at købe to offensive spillere, der begge snart nærmer sig de 30 år?
- Ma Captain
De har 2-3 gode år i sig, og til den tid har vi Samed Yesil, Suso og Sterling til at tage overAlex Brockins skrev:Så vi er ved at købe to offensive spillere, der begge snart nærmer sig de 30 år?

There is only one Captain...... Ma Captain!!
Selvom jeg også tror at hovedansvaret har ligget hos Comolli - herunder de vanvittige priser - så har Dalglish da ret tydeligt også haft noget at sige. Dalglish har jo sagt god for alle de spillere der er kommet ind, hvis ovenstående citat fra Henry er sandt. Der står også, at de arbejder sammen. Derfor synes jeg ikke at man kan fratage ham alt ansvaret.Fribytter skrev:Hvis det er Comollis model og filosofi, der er problemet, hvordan skal Dalglish så pege på bedre alternativer?Surf skrev:Hvordan hænger det lige sammen med:Fribytter skrev:Jeg tvivler stærkt på, at Dalglish havde meget at skulle have sagt i forhold til spillerindkøb.
Dine Comolli citater tyder dog på, at Comolli også havde del i køb-britisk-strategien.Henry skrev:"It's up to Damien and his staff to identify, study and acquire the right players, but Kenny always has the ultimate say. The two of them work very, very well with each other."
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
tror vi napper demsey og huntelaar....
Det vil være ganske ok.peter42 skrev:tror vi napper demsey og huntelaar....
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Ja, Downing er skåret af det samme stykke træ. På trods af åbenlyse kvaliteter, kommer det heller aldrig til at fungere med ham. De to køb var klart værre end Andy i min bog, selvom Andy var dyrere.Alex Brockins skrev:VP >> Henderson og Downing er definitionen af kylling-mentalitet. Utroligt at de blev lukket ind i klubben.
I like my sugar sweet