Det var da noget dybt underligt noget at side at håbe på!Melo19 skrev:Jeg håber lidt på noget a la en Van Persie hilsen:
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Re: Hvem skal ind?
Eidur Gudjohnsen 34 år skulle også være uden kontrakt.
Han kunne vil egentlig også komme på tale, tænker bla. På hans tid i barcelona.
Han kunne vil egentlig også komme på tale, tænker bla. På hans tid i barcelona.
Hvis der er nogen, der har fortjent det, er det da van Persie. Mage til ubehagelig fyr skal man da vist lede længe efter.Mugge skrev:Det var da noget dybt underligt noget at side at håbe på!Melo19 skrev:Jeg håber lidt på noget a la en Van Persie hilsen:
I like my sugar sweet
- JudgeArdaStudge
@ Martin VP: True that!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
En støvle i hovedet, må owen "forvente" efter et besøg i Liverpool, som jeg ser det. Han har skidt ned i svælget på samtlige LFC fans, både med RM skiftet, og endnu større stil med scum skiftet. Det er værre end at ømme sig over et spark i hovedet et par minutter. persie kom sig da også over Agger, i den grad.
Hvis Agger nu sidder og oversætter dette indlæg for Skrtel
, så skal det siges jeg ikke opfordrer til vold, men en albue/støvle på owen ville i samme ombæring, ikke gøre jeg ser ned på Agger/Skrtel. owen er bunden af bunden(Marianergraven burde han vel kaldes). fergie fremstår sympatisk sammenlignet med det owen 
Hvis Agger nu sidder og oversætter dette indlæg for Skrtel

Verden er smask fuld af hyklere....
Mugge skrev:Det var da noget dybt underligt noget at side at håbe på!Melo19 skrev:Jeg håber lidt på noget a la en Van Persie hilsen:
Det håber jeg sku også på.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
- Alex Brockins
Alex Brockins skrev:"FUCK 'IM UP, FUCK 'IM UP"

Hvor er det nu, det er fra?
I like my sugar sweet
Ja undskyld mig for at være djævlens advokat, men den der med støvle her og støvle der, et brækket ben eller et par på hovedet. Christ mand...
Selvfølgelig skal Owen (og Van Persie) mærke, at det ikke er nogen skovtur at komme på Anfield, men jeg ville satme skamme mig, hvis én af vores spillere med overlæg skadede manden (der skal ikke forbandet meget til, ja faktisk er der vel en god sandsynlighed for at han er skadet inden han når til Anfield).
Politisk korrekt, måske, men jeg græmmer mig ærligt talt når røde fans råber efter en skade til modspillerne.
(også selvom Van Persie er forbandet øretæveindbydende)
Selvfølgelig skal Owen (og Van Persie) mærke, at det ikke er nogen skovtur at komme på Anfield, men jeg ville satme skamme mig, hvis én af vores spillere med overlæg skadede manden (der skal ikke forbandet meget til, ja faktisk er der vel en god sandsynlighed for at han er skadet inden han når til Anfield).
Politisk korrekt, måske, men jeg græmmer mig ærligt talt når røde fans råber efter en skade til modspillerne.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
+1tue69 skrev:Ja undskyld mig for at være djævlens advokat, men den der med støvle her og støvle der, et brækket ben eller et par på hovedet. Christ mand...

Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."
Jeg er ret sikker på at tonen var stærkt ironisk. Jeg mener selvfølgelig ikke at man bevidst skal skade modspillerne. Det håber jeg ikke at nogen gør.tue69 skrev:Ja undskyld mig for at være djævlens advokat, men den der med støvle her og støvle der, et brækket ben eller et par på hovedet. Christ mand...
Men som du selv siger, Owen er formentlig skadet lang tid inden Stoke kommer på besøg.
Personligt synes jeg Skrtel og Agger skal vise hvem der bestemmer i feltet på Anfield. Alle midler til og med et hårdt engelsk gult kort er i orden i min bog. Hvis ikke de kan klare mosten kan det ikke være vores problem.
Men jeg ser dog en klar linje mellem "at sætte sig igennem" med hård fysik og så påføre direkte skade med vilje - det vil jeg også blive meget skuffet over at se fra en rødklædt på Anfield.
Er der nogle, der har hørt noget mere til Drogba eller Klasnic? Nu tråden handler om hvem der skal ind. Jeg har ikke rigtigt kunnet opsnuse andet end løse spekulationer.
Men jeg ser dog en klar linje mellem "at sætte sig igennem" med hård fysik og så påføre direkte skade med vilje - det vil jeg også blive meget skuffet over at se fra en rødklædt på Anfield.
Er der nogle, der har hørt noget mere til Drogba eller Klasnic? Nu tråden handler om hvem der skal ind. Jeg har ikke rigtigt kunnet opsnuse andet end løse spekulationer.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
Det tror jeg bestemt også, taget i betragtning af, hvem der skrev indlæggene overfor. Det var måske mest et udbrud på baggrund af det afsnit, jeg har markeret overfor. Synes egentligt det er håbløst med den slags udråb.Melo19 skrev:Jeg er ret sikker på at tonen var stærkt ironisk. Jeg mener selvfølgelig ikke at man bevidst skal skade modspillerne. Det håber jeg ikke at nogen gør.tue69 skrev:Ja undskyld mig for at være djævlens advokat, men den der med støvle her og støvle der, et brækket ben eller et par på hovedet. Christ mand...
Men som du selv siger, Owen er formentlig skadet lang tid inden Stoke kommer på besøg.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
Klasnic er røget til Mainz og Drogba er så vidt jeg ved stadig på kontrakt i Kina. Skulle han blive løst af den kontrakt kan vi stadig ikke signe ham, da man ikke må signe spillere der var på kontrakt da vinduet lukkede.zalcos skrev:
Derimod er der snak om at vi prøver at hijacke Del Piero som ellers var ret tæt på Sydney FC:
http://www.football-italia.net/24692/li ... piero-race
http://www.football-italia.net/24701/sy ... -del-piero
http://onside.dk/nyheder/premier-league ... n=klubfeed
Wow, jeg er glad for han ikke røg til Liverpool.. Yesil er vores nye bomber
Wow, jeg er glad for han ikke røg til Liverpool.. Yesil er vores nye bomber

You'r Never Walk Alone. ///