Du ved jo godt hvad jeg mener... Selvfølgelig kan Rodgers vælge at afslå den, men det ikke i nogens interesse at der opstår en ny situation ala. den med Mascherano f.eks, hvor han nægtede at spille.LiverbirdOnMyChest skrev: Så det er der ikke? Han kan da starte med at afslå den. Der er noget som hedder kontrakt og begge parter skal være enige om at ophæve den. Dog giver det ingen mening at have en sur spiller løbende eller omvendt blive i en klub hvor ingen ønsker en. og derfor bliver kontrakter ofte ophævet ved transfer requests.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
- JudgeArdaStudge
Manchester City are hoping to sign Luis Suarez in January (Tony Barrett in The Times)
LOL
LOL
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Som jeg forstår det er historien bare at Man City er efter Luis Suarez, ligesom de var efter Daniel Agger.
Skal vi fans bruge det positivt, så kan Suarez og Rodgers måske bruge det til at presse indkøb ud af ejerne. Hvem ved. Vil dog mene at alting er til salg. Hvis Man City byder 1 milliard, så ville det være idiotisk at sige nej.
Skal vi fans bruge det positivt, så kan Suarez og Rodgers måske bruge det til at presse indkøb ud af ejerne. Hvem ved. Vil dog mene at alting er til salg. Hvis Man City byder 1 milliard, så ville det være idiotisk at sige nej.
Tror sgu ikke på den med Suarez. Det sker da næsten aldrig(jeg kan ikke huske noget) at et salg af den kaliber mellem to så store hold gøres inden vinduet overhovedet er åbent?
Hellere en god trekant end en ond cirkel
- JudgeArdaStudge
Efter i aften, retter de fokus på Zlatan istedet. Moving on...
Først tog de Skrtel, så Agger og nu Suarez...Hvad skal der dog blive af os alle sammen!
Først tog de Skrtel, så Agger og nu Suarez...Hvad skal der dog blive af os alle sammen!
Senest rettet af JudgeArdaStudge onsdag, 14. nov, 2012 23:02, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Det er heller ikke historien, så du har helt retLFC-Aaby skrev:Tror sgu ikke på den med Suarez. Det sker da næsten aldrig(jeg kan ikke huske noget) at et salg af den kaliber mellem to så store hold gøres inden vinduet overhovedet er åbent?

Godt nok latterligt den måde journalister har hypet historien, når der ikke er andet på den, end at City vil have Suarez. Tror de fleste klubber med pengepungen i orden ønsker sig Suarez, men det er da ikke "major major" news, som der blev skrevet det ville være.
EDIT: og 40M£ er ikke i nærheden af at være acceptabelt for den sags skyld.
Fair nok, jeg har slet ikke fattet noget af alt det her så. GodnatAlonso skrev:Det er heller ikke historien, så du har helt retLFC-Aaby skrev:Tror sgu ikke på den med Suarez. Det sker da næsten aldrig(jeg kan ikke huske noget) at et salg af den kaliber mellem to så store hold gøres inden vinduet overhovedet er åbent?

Hellere en god trekant end en ond cirkel
Hvad mon sådan en som Cavani ville koste? Er hans stjerne ikke faldet en smule i forhold til sidste år? Ham og Suarez oppe foran... 

Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Tvivlsomt, han er delt topscorer dernede, med 8 mål. Det samme som Shaarawy og så , for mig en overraskelse, LamelaLarsU skrev:Hvad mon sådan en som Cavani ville koste? Er hans stjerne ikke faldet en smule i forhold til sidste år? Ham og Suarez oppe foran...

Verden er smask fuld af hyklere....
For de 40 millioner pund kunne vi ds bruge nogle På at købe Nicklas Bendtner hahahahahahaha 

Den tanke har jeg også tænktLarsU skrev:Hvad mon sådan en som Cavani ville koste? Er hans stjerne ikke faldet en smule i forhold til sidste år? Ham og Suarez oppe foran...

I øvrigt så må man jo betegne Tony Barret som en ret seriøs journalist, så det er nok ikke noget, han bare har taget ud af den blå luft. At sælge ham ville da godt nok være noget af en katastrofe.
I like my sugar sweet
- Kristoffer
Ja så ville vi da for alvor være på røven .. Hvis vi er så dumme, så tror jeg mit medlemsskab kommer på is i lidt tid. Jeg husker dog at Rodgers sagde at Suarez også havde tilbud i sommers, men valgte at blive. Hvad har ændret sig siden da? Jeg forventer han bliver til sommer og at vi derefter får meget svært ved at overtale ham til en sæson mere.Martin VP skrev:Den tanke har jeg også tænktLarsU skrev:Hvad mon sådan en som Cavani ville koste? Er hans stjerne ikke faldet en smule i forhold til sidste år? Ham og Suarez oppe foran...![]()
I øvrigt så må man jo betegne Tony Barret som en ret seriøs journalist, så det er nok ikke noget, han bare har taget ud af den blå luft. At sælge ham ville da godt nok være noget af en katastrofe.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.
Kristoffer skrev:Ja så ville vi da for alvor være på røven .. Hvis vi er så dumme, så tror jeg mit medlemsskab kommer på is i lidt tid. Jeg husker dog at Rodgers sagde at Suarez også havde tilbud i sommers, men valgte at blive. Hvad har ændret sig siden da? Jeg forventer han bliver til sommer og at vi derefter får meget svært ved at overtale ham til en sæson mere.Martin VP skrev:Den tanke har jeg også tænktLarsU skrev:Hvad mon sådan en som Cavani ville koste? Er hans stjerne ikke faldet en smule i forhold til sidste år? Ham og Suarez oppe foran...![]()
Et succesfuldt januar transfervindue er et must, hivs Suarez ryger ved jeg ikke hvad vi gørBR on Luis last week: “At this moment in time I’m safe in the knowledge that Luis had the chance to go in the summer. “There was probably no better time for him to do that with a new manager coming in.
"He could have had an excuse to go, but having spoken to him at length he committed to staying here. He gave us that opportunity to see how it was going to work. It’s up to us as a club to add players that can help support him and move us on.”

- JudgeArdaStudge
PSG og Juventus var ude efter ham i sommers.