Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 17. nov, 2012 01:45

Alonso skrev:Robbie Keane er ikke fem potter pis værd. Jeg vil faktisk hellere have Michael Owen...
Keane har aldrig forrådt klubben, så 197345 gange hellere Keane end michael. Da Keane var i LFC, var der et stort forventningspres, det er der ikke mere i samme omfang, idet vi er lige-under-toppen-klub, så tror på Keane ville være fint, og garanteret bedre end scum´en, fatter virkelig ikke man kan mene scum´en er bedre end Keane :roll:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » lørdag, 17. nov, 2012 11:16

http://onside.dk/premier-league/agent-c ... og-arsenal

:D

Meeeeeen, mon ikke det bare er spin for at få Chelski op af stolen.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jan
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 53

Indlæg af Jan » lørdag, 17. nov, 2012 11:20

... og jeg er iøvrigt helt på linie med, at vi er en forretning der skal løbe rundt og generere overskud fremfor at gældsætte os - det var vel ret beset ved at lukke hele biksen for os for et par år tilbage.

Om Keane er en mulighed - jeg tror vi bryder med princippet om at købe ungt når vi taler om angribere. Vi skal have en mand der scorer mål og som er teknisk stærk nok til at indgå i tikitaka-halløjet. Det sidste ser jeg som en hæmsko for os, at vi satser så ensidigt på al den boldtrilleri. Jeg kunne godt se os tage en "proven goal-getter" ind i januar. Luis skal aflastes hér og nu rent scoringsmæssigt. Han må selvfølgelig gerne fortsætte stimen ;)
Men Keane tror jeg ikke rigtig på.
Up The RedMen... we go again!

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 17. nov, 2012 11:40

AndreasN skrev:http://onside.dk/premier-league/agent-c ... og-arsenal

"- Han spiller fodbold, fordi han elsker sporten. Fede lønchecks har aldrig været hans motivation, lyder det fra agenten..."
Yeah right :P

Sikkert rigtigt. Men £100+k om ugen her og 100k der, det luner alligevel altsammen. Mange bække små, som man siger...
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Miskat

Indlæg af Miskat » lørdag, 17. nov, 2012 12:08

Man kan jo håbe på at Chelsea har fokus på at hive Falcao ind. Dén handel tror jeg alligevel ikke på vi kan blande os i. Jeg har et lillebitte spinkelt håb om at vi kan slå Arsenal, selvom vi ikke kan lokke med CL. Cavani ville være en sand lækkerbisken! Har altid godt kunne lide ham, og et uruguayansk (?) par som Cavani-Suarez oppe foran lyder super super giftigt! IND OVER MED CAVANI!

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 17. nov, 2012 12:30

Jizz!!!!
Skrev det tidligere at det ikke er så urealistisk, som det var for et halvt år siden. Det ville være fuldstændig vanvittigt med Cavani og Suarez i front. Mon ikke også Cavani er mere interesseret i LFC med Luis og Coates. Fremfor Arsenal, der snakker om trænerfyring osv.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

SeanJohn

Indlæg af SeanJohn » lørdag, 17. nov, 2012 12:48

Hvis vi får Cavani ! :clap: :clap: :clap: :dance: :dance: :dance: :headbang: :headbang: :headbang: :alcohol: :alcohol: :alcohol:

Han vælger os frem for Arsenal, det er jeg overbevist om. Coates og Suarez må gøre udslaget.

Er mere bekymret for Chelsea, men vi kan håbe de får held med at købe Falcao i stedet.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 17. nov, 2012 12:54

LFC-Aaby skrev:

Jizz!!!!
Skrev det tidligere at det ikke er så urealistisk, som det var for et halvt år siden. Det ville være fuldstændig vanvittigt med Cavani og Suarez i front. Mon ikke også Cavani er mere interesseret i LFC med Luis og Coates. Fremfor Arsenal, der snakker om trænerfyring osv.
Træner fyring? Jeg vil da umiddelbart tro, at Wenger sidder mere sikkert i sædet end BR..
Arsenal har også CL og "The London factor" at tilbyde, det er normalt tiltrækkende...

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » lørdag, 17. nov, 2012 13:08

Cavani?

Hvis det skulle blive til noget, så kan vi vist godt anerkende Suarez, som den vigtigste Liverpool-spiller i meget lang tid. Jeg kan kun se, at Cavani skulle skifte til os for at spille sammen med sin landsmand. Til gengæld ville de være et makkerpar, der kan løfte os meget højt. Glem alt om Rooney og Van Persie.

Er du gal, hvor fik den udokumenterede artikel mig til at drømme stort...
Kloppite

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 17. nov, 2012 13:14

Oomph242 skrev:
LFC-Aaby skrev:

Jizz!!!!
Træner fyring? Jeg vil da umiddelbart tro, at Wenger sidder mere sikkert i sædet end BR..
Arsenal har også CL og "The London factor" at tilbyde, det er normalt tiltrækkende...
Læste bare et sted at en engelsk ekspert udtalte at han troede at Wenger vil blive fyret hvis de taber idag.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » lørdag, 17. nov, 2012 13:57

Så skulle han da være røget sidste år, for der var de da helt nede. Men de præsterede alligevel at komme i CL med en god anden halvsæson.

Brugeravatar
TobyLfc

Indlæg af TobyLfc » lørdag, 17. nov, 2012 15:13

Lad os lige drømme.
Lad os sige at Cavani kommer ind - ku man forestille at BR skifter til en 4-4-2 med Suarez og Cavani på toppen eller bare 4-3-3 med Cavani på toppen og Suarez ude på kanten?

Nam nam nam make it happen! :D
Billede
"YNWA"

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » lørdag, 17. nov, 2012 16:10

TobyLfc skrev:Lad os lige drømme.
Lad os sige at Cavani kommer ind - ku man forestille at BR skifter til en 4-4-2 med Suarez og Cavani på toppen eller bare 4-3-3 med Cavani på toppen og Suarez ude på kanten?

Det ville være en perfekt løsning for liverpool, men han koster jo sikkert vanvittigt mange penge.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » lørdag, 17. nov, 2012 18:18

TobyLfc skrev:Lad os lige drømme.

Jeg siger 4-3-3 eller en afart deraf, ligesom man har set på landsholdet hvor de fik selskab af Diego Forlan!

Men det er nok relativt ligegyldigt hvordan man stiller op med de to. Bare lad dem gøre som de vil. Så kan de øvrige spillere indordne sig under det.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » lørdag, 17. nov, 2012 18:24

måske skulle vi spille

4-3-3

Hvis vi tager torres tilbage og får carvani

Suarez - Carvani - Torres

? :D

drømmer jeg igen?
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Besvar