Du tolker godt nok meget, og forkert, ud af den artikel.LFC-Aaby skrev:http://www.liverpool.no/nyheter/-det-bl ... anuar.aspx
På baggrund af disse udtalelser er det nok ikke Cavani der hentes ind i januar. Men ejerne kan da heller ikke hente en spiller til €5-10 mill og så forvente at han scorer 15+ mål på en sæson.
Det bliver garanteret en lappeløsning, som i længden nok er dyrere end fx Cavani.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hvem skal ind?
"We're not racist, we only hate the mancs"
Re: Hvem skal ind?
Jamen hvad ved du da om det, siden du ved jeg tolker det forkert? Hvis man ikke kan tolke forskelligt på sådanne udtalelser, hvornår kan man så?Emmy skrev:Du tolker godt nok meget, og forkert, ud af den artikel.LFC-Aaby skrev:http://www.liverpool.no/nyheter/-det-bl ... anuar.aspx
På baggrund af disse udtalelser er det nok ikke Cavani der hentes ind i januar. Men ejerne kan da heller ikke hente en spiller til €5-10 mill og så forvente at han scorer 15+ mål på en sæson.
Det bliver garanteret en lappeløsning, som i længden nok er dyrere end fx Cavani.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Hvem skal ind?
Jeg ved lige så lidt som alle andre. Men intetsteds i artiklen står der noget som helst om beløb eller spillere. Kun at det forventes der bliver købt forstærkning til angrebet.LFC-Aaby skrev:Jamen hvad ved du da om det, siden du ved jeg tolker det forkert? Hvis man ikke kan tolke forskelligt på sådanne udtalelser, hvornår kan man så?Emmy skrev:Du tolker godt nok meget, og forkert, ud af den artikel.LFC-Aaby skrev:http://www.liverpool.no/nyheter/-det-bl ... anuar.aspx
Enig. Har lige læst den på den officielle også, og der står der at der kan laves 'business' hvis den rigtige spiller 'comes along'.Emmy skrev:Jeg ved lige så lidt som alle andre. Men intetsteds i artiklen står der noget som helst om beløb eller spillere. Kun at det forventes der bliver købt forstærkning til angrebet.LFC-Aaby skrev:Jamen hvad ved du da om det, siden du ved jeg tolker det forkert? Hvis man ikke kan tolke forskelligt på sådanne udtalelser, hvornår kan man så?Emmy skrev:Du tolker godt nok meget, og forkert, ud af den artikel.LFC-Aaby skrev:http://www.liverpool.no/nyheter/-det-bl ... anuar.aspx
Emmy skrev:Jeg ved lige så lidt som alle andre. Men intetsteds i artiklen står der noget som helst om beløb eller spillere. Kun at det forventes der bliver købt forstærkning til angrebet.LFC-Aaby skrev:Jamen hvad ved du da om det, siden du ved jeg tolker det forkert? Hvis man ikke kan tolke forskelligt på sådanne udtalelser, hvornår kan man så?Emmy skrev:Du tolker godt nok meget, og forkert, ud af den artikel.LFC-Aaby skrev:http://www.liverpool.no/nyheter/-det-bl ... anuar.aspx
I min verden står der her at klubben økonomisk set, lige nu, ikke har mulighed for at købe dyre spillere OG heller ikke mange spillere ("store endringer og mange spillere...").Brendan Rodgers skrev:- Realiteten var at det ville bli en del forandringer i spillertroppen denne sesongen, ettersom klubben prøver å hente inn igjen noe av pengene sine. Denne sesongen ville hele tiden bli vanskelig, legger han til.
- Vi håper likevel å få gjort noe i transfervinduet i januar. Det kommer ikke til å bli store endringer og mange spillere som kommer inn. Det er realiteten, i forhold til hvor klubben befinner seg.
FejlfortolkningLFC-Aaby skrev:Emmy skrev:Jeg ved lige så lidt som alle andre. Men intetsteds i artiklen står der noget som helst om beløb eller spillere. Kun at det forventes der bliver købt forstærkning til angrebet.LFC-Aaby skrev:Jamen hvad ved du da om det, siden du ved jeg tolker det forkert? Hvis man ikke kan tolke forskelligt på sådanne udtalelser, hvornår kan man så?Emmy skrev:Du tolker godt nok meget, og forkert, ud af den artikel.LFC-Aaby skrev:http://www.liverpool.no/nyheter/-det-bl ... anuar.aspx
Det bliver garanteret en lappeløsning, som i længden nok er dyrere end fx Cavani.I min verden står der her at klubben økonomisk set, lige nu, ikke har mulighed for at købe dyre spillere OG heller ikke mange spillere ("store endringer og mange spillere...").Brendan Rodgers skrev:- Realiteten var at det ville bli en del forandringer i spillertroppen denne sesongen, ettersom klubben prøver å hente inn igjen noe av pengene sine. Denne sesongen ville hele tiden bli vanskelig, legger han til.
- Vi håper likevel å få gjort noe i transfervinduet i januar. Det kommer ikke til å bli store endringer og mange spillere som kommer inn. Det er realiteten, i forhold til hvor klubben befinner seg.
Du er satme klog....Emmy skrev:FejlfortolkningLFC-Aaby skrev:Emmy skrev:Jeg ved lige så lidt som alle andre. Men intetsteds i artiklen står der noget som helst om beløb eller spillere. Kun at det forventes der bliver købt forstærkning til angrebet.LFC-Aaby skrev:Jamen hvad ved du da om det, siden du ved jeg tolker det forkert? Hvis man ikke kan tolke forskelligt på sådanne udtalelser, hvornår kan man så?Emmy skrev:Du tolker godt nok meget, og forkert, ud af den artikel.LFC-Aaby skrev:http://www.liverpool.no/nyheter/-det-bl ... anuar.aspx
Det bliver garanteret en lappeløsning, som i længden nok er dyrere end fx Cavani.I min verden står der her at klubben økonomisk set, lige nu, ikke har mulighed for at købe dyre spillere OG heller ikke mange spillere ("store endringer og mange spillere...").Brendan Rodgers skrev:- Realiteten var at det ville bli en del forandringer i spillertroppen denne sesongen, ettersom klubben prøver å hente inn igjen noe av pengene sine. Denne sesongen ville hele tiden bli vanskelig, legger han til.
Tak, det var så korrekt fortolket.LFC-Aaby skrev:Du er satme klog....Emmy skrev:FejlfortolkningLFC-Aaby skrev:Emmy skrev:Jeg ved lige så lidt som alle andre. Men intetsteds i artiklen står der noget som helst om beløb eller spillere. Kun at det forventes der bliver købt forstærkning til angrebet.LFC-Aaby skrev:Jamen hvad ved du da om det, siden du ved jeg tolker det forkert? Hvis man ikke kan tolke forskelligt på sådanne udtalelser, hvornår kan man så?Emmy skrev:Du tolker godt nok meget, og forkert, ud af den artikel.LFC-Aaby skrev:http://www.liverpool.no/nyheter/-det-bl ... anuar.aspx
Emmy skrev:Tak, det var så korrekt fortolket.LFC-Aaby skrev:Du er satme klog....Emmy skrev:
Fejlfortolkning

- TomViolence
- Alder: 36
Det var da flabet skrevet. Du mener simpelthen at kendsgerningen at vi ikke henter overstående navne er en af livets store sandheder?Emmy skrev:Ellers nogen af livets store sandheder du kan afsløre?TomViolence skrev:Der er ingen chance for at hente Cavani, Callejon, Torres etc. etc........ end of discussion.
Ba/Huntelaar er vores mest realistiske mål.

Jeg ytrer vel bare min mening ligesom alle andre på dette debatforum.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Hvem skal ind?
Det er dig der mener det er kendsgerning, ikke mig.TomViolence skrev:Det var da flabet skrevet. Du mener simpelthen at kendsgerningen at vi ikke henter overstående navne er en af livets store sandheder?Emmy skrev:Ellers nogen af livets store sandheder du kan afsløre?TomViolence skrev:Der er ingen chance for at hente Cavani, Callejon, Torres etc. etc........ end of discussion.
Ba/Huntelaar er vores mest realistiske mål.![]()
- TomViolence
- Alder: 36
Ja, lige præcis. Men det er vel dig der stempler det som en 'sandhed'?Emmy skrev:Det er dig der mener det er kendsgerning, ikke mig.TomViolence skrev:Det var da flabet skrevet. Du mener simpelthen at kendsgerningen at vi ikke henter overstående navne er en af livets store sandheder?Emmy skrev:Ellers nogen af livets store sandheder du kan afsløre?TomViolence skrev:Der er ingen chance for at hente Cavani, Callejon, Torres etc. etc........ end of discussion.
Ba/Huntelaar er vores mest realistiske mål.![]()

Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Mærkeligere ting er da ellers sket i fodboldens verden.TomViolence skrev:Der er ingen chance for at hente Cavani, Callejon, Torres etc. etc........ end of discussion.
Ikke så mærkelige.......Niche skrev:Mærkeligere ting er da ellers sket i fodboldens verden.TomViolence skrev:Der er ingen chance for at hente Cavani, Callejon, Torres etc. etc........ end of discussion.