Det der blandt andet taler imod, er hans pris i løn+agenter og det faktum at han er kronisk skadet. Det betyder en del, var det sådan et røverkøb som mange tror så var der jo en større klub der havde hentet ham i sommers.Tom_Jorsal skrev:Kan ikke forstå dem, taler mod at hente Demba Ba. Han er pivhamrende farlig på et dårligt mandskab. Hvis rygterne om hans frikøbsklausul er sande siger jeg "KØB KØB KØB for helvede!"
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
Ja jeg læste også et sted at det hurtigt ville ende op i 20 mio. pundmig_der skrev:Det der blandt andet taler imod, er hans pris i løn+agenter og det faktum at han er kronisk skadet. Det betyder en del, var det sådan et røverkøb som mange tror så var der jo en større klub der havde hentet ham i sommers.Tom_Jorsal skrev:Kan ikke forstå dem, taler mod at hente Demba Ba. Han er pivhamrende farlig på et dårligt mandskab. Hvis rygterne om hans frikøbsklausul er sande siger jeg "KØB KØB KØB for helvede!"
-
- Geografisk sted: Frederiksberg
Walcott scorede 3 mål og lavede to assists i Arsenals 7-3 kamp mod Newcastle
KØB KØB KØB

KØB KØB KØB

Stort set det samme som LFC offensiven, minus Steven og Luis denne sæson. Overdrivelse fremmer.......Victor1605 skrev:Walcott scorede 3 mål og lavede to assists
Verden er smask fuld af hyklere....
Victor1605 skrev:Walcott scorede 3 mål og lavede to assists i Arsenals 7-3 kamp mod Newcastle
KØB KØB KØB![]()
![]()
Han var ubegribelig giftig idag. Ville være en enorm fornøjelse at se ham i en Liverpool trøje efter dette transfervindue!
Walcott bliver i Arsenal , det vil jeg æde min gamle hat på .Thommo skrev:Stort set det samme som LFC offensiven, minus Steven og Luis denne sæson. Overdrivelse fremmer.......Victor1605 skrev:Walcott scorede 3 mål og lavede to assists
Jeg kommer heller ikke ind på om han bliver LFC spiller, men bare at han på 90 min, viser lige så meget som LFC offensiven minus to spillere, har vist på 6 måneder....Igen, overdrivelse fremmer.....Salle skrev:Walcott bliver i Arsenal , det vil jeg æde min gamle hat på .Thommo skrev:Stort set det samme som LFC offensiven, minus Steven og Luis denne sæson. Overdrivelse fremmer.......Victor1605 skrev:Walcott scorede 3 mål og lavede to assists
Er dog stensikker på han skifter væk fra Arsenal, det siger historien synes jeg. Håber på LFC, men forventer intet, idet han er over 15 år.
-
- Alder: 37
har ba overhovedet været skadet, mens han har spillet i Newcastle?
Rygterne siger, at han ikke j´kan forsikres, pga et møg knæ. Derfor ser jeg efterhånden også lidt betænkeligt på et køb. Hvis han kan forsikres er sagen selvsagt en anden.Tom_Jorsal skrev:har ba overhovedet været skadet, mens han har spillet i Newcastle?
Tror dog ikke han har været synderligt skadet, men med LFC´s uheld siger jeg no-go uden forsikring
Ba har ikke været skadet, men har et medfødt knæproblem, hvor man med 100% sikkerhed ved at knæskallen på et eller andet tidspunkt vil begynde at bevæge sig, således at han vil blive invalid. Man ved bare ikke om det sker i morgen eller om det sker, når han bliver 82år gammel.
Hvis muligheden forelægger, så bør vi lægge billet ind på ham her.
http://www.dailymotion.com/video/xwb6qk ... mbediframe
Theo Walcott.
http://www.dailymotion.com/video/xwb6qk ... mbediframe
Theo Walcott.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Med tanke på at vi sådan set kun har en reel venstreback, så undrer det mig, at vi ikke bliver sat i forbindelse med nogen på den position.
Jeg må indrømme jeg ikke forventer det helt store af Jack Robinson, og det er vel heller ikke meningen, at Glen Johnson skal spille derovre.
Jeg må indrømme jeg ikke forventer det helt store af Jack Robinson, og det er vel heller ikke meningen, at Glen Johnson skal spille derovre.
Det er godt nok kun et prøveophold, men spændende, det lyder det da 
Zinedine Zidanes søn, 17-årige Enzo Fernandez, skal mellem februar og april måned på et 2 måneders prøveophold i Liverpool. Den talentfulde venstrekant har optrådt 49 gange for Real Madrid B og har scoret 8 mål og lavet hele 38 assists.
(Kilde: Marca)

Zinedine Zidanes søn, 17-årige Enzo Fernandez, skal mellem februar og april måned på et 2 måneders prøveophold i Liverpool. Den talentfulde venstrekant har optrådt 49 gange for Real Madrid B og har scoret 8 mål og lavet hele 38 assists.
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
Hvis det lykkedes at hente Zidanes søn, så glæder jeg mig meget til at se ham om et par år. Godt nok er Real Madrid de fleste andre akademier i Spanien overlegne(nok kun med undtagelse af Barcelona's.) På trods af den store forskel så er 38 assists altså verdensklasse. Spændende fyr som gerne må lokkes til akademiet i Kirkby på en permanent kontrakt.
Man kan ikke være lige heldig hver gang
Man skal passe på med at give spillere prædikater, men de siger ham her bliver den nye Zidane.Skøtt skrev:Det er godt nok kun et prøveophold, men spændende, det lyder det da
Spændende.