Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Barry ville altså ikke skade på nogen måde i vores trup. På Midtbanen har vi Lucas, Mascherano, Alonso og Gerrard (om man vil). Til sammenligning kan Man United præstere følgende: Scholes, Carrick, Giggs, Anderson, Hargreaves og Fletcher. Chelsea: Essien, Mikel, Lampard, Ballack og Deco.
Ville ikke have noget imod, at der var fem spillere at vælge imellem der. Tænk på hvor handicappet vi har været når Mascherano og Lucas har skulle styre løjerne på midten. Bredde er kodeordet.
Ville ikke have noget imod, at der var fem spillere at vælge imellem der. Tænk på hvor handicappet vi har været når Mascherano og Lucas har skulle styre løjerne på midten. Bredde er kodeordet.
- Kristoffer
Hvis Arbeloa skulle smutte, hvilket jeg som Jezzman også siger bestemt er en mulighed, vil Johnson efter min mening være et oplagt køb. Arbeloa ytrede allerede i sommers så småt ønsker om en tur hjem til Spanien og derfor var vi også i januar kædet meget sammen med Johnson, der desværre fik forlænget i stedet. For mig at se, ville det være et ok bytte.
En lille tanke; Selvom han ikke er højre, men venstre back er han alt for sej! Filipe Luís fra Deportivo. Virkelig en spiller med kvaliteter i det fremadrettede spil! Lær ham at spark med højre og vi har vores egen Daniel Alvel!
En lille tanke; Selvom han ikke er højre, men venstre back er han alt for sej! Filipe Luís fra Deportivo. Virkelig en spiller med kvaliteter i det fremadrettede spil! Lær ham at spark med højre og vi har vores egen Daniel Alvel!

Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.
Jeg vil gerne have følgende, med stor mulighed for at de vil til LFC og realistisk chance for atNiels K skrev:Hekkem's liste includerer kun højrekantsspillere, hvor din er noget mere udbyggetnikand skrev:Hvad fanden sker der Hekkem, hvor er vores fælles Iniesta? Mit bud nedenstående.Hekkem skrev:Ønskede Højrekant spillere
Hylde 1 spillere (i den rækkefølge jeg helst ser dem)
- Leonel Messi
- Franck Ribery
- Joe Cole
- c. ronaldo
Hylde 2 spillere
- Maxi Rodríguez
- Renato Augusto
- Joaquin
- David Silva
Hylde 3 spillere
- Sebastian Giovinco (22 år)
- Ben Arfa (22 år)
- Aaron Lennon (21)
- Santiago Cazorla (24)
- Richardo Quaresma (25)
Hæfter mig ved at du kun ønsker offensive kræfter til klubben. Jeg ønsker derudover en ny
højre back, da jeg mener vi mangler en ekstra kvalitetsback. De to sydamerikanere kan klare v. backen med/uden Dossena. Vi har fire midtstoppere.
Hylde 1:
Messi
Ronaldo
Ribery
Kaka
Iniesta
Cole
Zlatan
Xavi
Etoo
David Villa
Hylde 2:
Maicon (tror Arbeloa suser hjem)
Cesc
Sergio Ramos (ikke pragende def. - men kan lære det - er ung og fremadstormende)
Ashley Young
Kun Aguero
Hamsik
Barry (hvis Lucas ud, så er det en forstærkning)
Hylde 3:
Piotr Trochowski
Renato Augusto
Owen
Grafite
Podolski
Agbonlahor
Maxi
Lavezzi
M. Richards
Santi Carloza![]()
Man forudsætter vel nærmest efterhånden, at Rafa går efter primært en højre back, en højre winger og en angriber. Hvordan ville dine valg se ud ift. din liste i de 3 kategorier med 1-2 realistiske bud på hver plads ? Der er jo ikke mange realistiske signings i din øverste gruppe f.eks.
vi kan købe dem. Ønsket er dog at vi smider boksen og køber Ribery. Han er spiltypen vi mangler for at vinde PL.
Højre back:
Jonhson (glemte jeg tidligere)
Højre/venstre(offensiv midt.)
Marek Hamsik
Young
Maxi
Carzola
Trochowski
Barry
Angriber:
Grafite
Owen
Lavezzi
Vi har altså mange muligheder i mine øjne for at købe noget kreativitet og bredde.
We need a new Fowler...
Disse navne er mine ønsker i prioriteret rækkefølge til de tre positioner og jeg har kun inkluderet spillere som er realistiske og som vi er blevet kædet sammen med. Har dog ganske enkelt ingen bud på en højreback.
Angreb
Villa
Owen
Højrefløj
Silva
Cazorla
Walcott
Højreback

Angreb
Villa
Owen
Højrefløj
Silva
Cazorla
Walcott
Højreback
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
@Nikand
Ville du have noget imod lige at give en kort præsentation af ham Grafite, som du åbenbart ser et stort lys i? Jeg kender absolut intet til ham, udover at han spiller i Wolfsburg og har scoret 29 mål i 40 kampe for dem (tak Wiki). Hvorfor synes du han bør hentes?
Ville du have noget imod lige at give en kort præsentation af ham Grafite, som du åbenbart ser et stort lys i? Jeg kender absolut intet til ham, udover at han spiller i Wolfsburg og har scoret 29 mål i 40 kampe for dem (tak Wiki). Hvorfor synes du han bør hentes?
Nej - den er svær. Men G. Johnson i Portsmouth kunne være et bud. I angrebet skal vi have en god mand, som udpræget er bænkevarmer, da Torres/Gerrard makkerskabet ikke skal splittes af ved der kommer en angriber mere ind i start 11 - vi så hvad der skete mens vi havde Keane. Et bud kunne være K. Jones i Sunderland - hvis han da ellers ville acceptere at være bænkevarmer. På kanten så jeg meget gerne J. Cole (tror det er urealistisk) - manden er samtidig også meget skadet. Ellers ville A. Young også pynte på vores hold.Styf skrev:Disse navne er mine ønsker i prioriteret rækkefølge til de tre positioner og jeg har kun inkluderet spillere som er realistiske og som vi er blevet kædet sammen med. Har dog ganske enkelt ingen bud på en højreback.![]()
Angreb
Villa
Owen
Højrefløj
Silva
Cazorla
Walcott
Højreback
Min ønskeliste:
G. Johnson
G. Barry
A. Lennon
M. Owen
G. Johnson kan spille højre back, venstre back og wing back i en 5-3-2-1, som vi brugte mod P'mouht. Plus han som nødløsning kan bruges på højre fløjen. G. Barry kan være backen, midtbanen og venstre fløjen i en 4-2-3-1. A. Lennon kan være fløj 4-4-2, og jeg tror også han kan være fløjen i en 4-2-3-1. Hvis det går galt, kan han også spille venstre fløjen. M. Owen kan spille både enlig angriber og sammen med Torres.
Til sammen vi de her spillere give os sindsyge mange muligheder og ekstra bredde når startopstillingen skal sættes.
Hvis 6+5 reglen bliver indført vil de her spillere også kun være et endnu større plus.
MM: Reina/Cavalieri/Hansen
HB: Johnson/Carra/Darby/Mascherano
HC: Carra/Hobbs/Kelly
VC: Skrtel/Agger/Roque
VB: Barry/Aurelio/Dossena/Insua
HD: Mascherano/Barry/Spearing
VD: Alonso/Lucas/Plessis/Irwin
HF: Lennon/Kuyt/Benayoun/Babel/Anderson
OM: Gerrard/Benayoun/Owen/Babel
VF: Riera/Babel/Barry/Dossena/Leto
ST: Torres/Owen/N'gog/Kuyt/Lindfield/Nemeth
G. Johnson
G. Barry
A. Lennon
M. Owen
G. Johnson kan spille højre back, venstre back og wing back i en 5-3-2-1, som vi brugte mod P'mouht. Plus han som nødløsning kan bruges på højre fløjen. G. Barry kan være backen, midtbanen og venstre fløjen i en 4-2-3-1. A. Lennon kan være fløj 4-4-2, og jeg tror også han kan være fløjen i en 4-2-3-1. Hvis det går galt, kan han også spille venstre fløjen. M. Owen kan spille både enlig angriber og sammen med Torres.
Til sammen vi de her spillere give os sindsyge mange muligheder og ekstra bredde når startopstillingen skal sættes.
Hvis 6+5 reglen bliver indført vil de her spillere også kun være et endnu større plus.
Det lyder spændende med 4 englændere, og jeg tror, at typerne ville give god harmoni i truppen. Owen kunne komme hjem og få de bedste/mest vindende år i karrieren. De 4 kunne godt gøre forskellen.ChinGanMew skrev:Min ønskeliste:
G. Johnson
G. Barry
A. Lennon
M. Owen
HB: Arbeloa/Johnson/Darby/
HC: Carra/Skrtel//Kelly
VC: Agger/Hyppiä/Roque
VB: Aurelio/Dossena/Insua
HF: Lennon/Kuyt/Benayoun/Anderson
OM: Gerrard/Benayoun/Pacheco
VF: Riera/Babel/Leto
ST: Torres/Owen/N'gog/Kuyt/Nemeth
Jeg tillader mig lige at rette lidt i din bruttotrup

Den kan jeg godt tilslutte mig. Dog håber jeg at Pacheco også får lov til at prøve kræfter i PL + at Barry også vil kunne bruges på VF i nødstilfælde. Men jeg synes især det kunne være interessant at se Masch på højrebacken hvis der skal lukkes ned for en individualist.ChinGanMew skrev:Min ønskeliste:
G. Johnson
G. Barry
A. Lennon
M. Owen
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Glemte lige Wigans Luis Antonio ValenciaHekkem skrev:Ønskede Højrekant spillere
Hylde 1 spillere (i den rækkefølge jeg helst ser dem)
- Leonel Messi
- Andres Iniesta
- Franck Ribery
- Joe Cole
- c. ronaldo
Hylde 2 spillere
- Maxi Rodríguez
- Renato Augusto
- Joaquin
- David Silva
Hylde 3 spillere
- Sebastian Giovinco (22 år)
- Ben Arfa (22 år)
- Aaron Lennon (21)
- Santiago Cazorla (24)
- Richardo Quaresma (25)
- Luis Antonio Valencia (23)
Ja, Andres Iniesta skal da lige på Hylde 1 spillerne, selvom han er lige så usandsynlig som Lionel Messi. Jeg har hørt / læst et par stedder at Franck Ribery ikke er helt tilfreds i FC Bayern München. Derfor er han en større mulighed end Andres Iniesta og Lionel Messi.nikand skrev: Hvad fanden sker der Hekkem, hvor er vores fælles Iniesta? Mit bud nedenstående.
Hæfter mig ved at du kun ønsker offensive kræfter til klubben.
Dette var kun til højrekanten. Ud over højre kanten mangler vi på højre back positionen.
Ønskede spillere til højre back
Hylde 1 spillere
- Daniel Alves
- Maicon
- Sergio Ramos
- Bacary Sagna
- Philip Lahm
Hylde 2 spillere
- Glen Johnson
- Micah Richards
- Gonzalo Castro
- Miguel
- Rafinha
Hylde 3 spillere (hvis Arbeloa bliver)
- Pascal Chimbonda
- Luke Young
- Christian Lell
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Smid de samme penge efter Ribery istedet for Barry. Vi halter mere på kanten og Ribery kan nemt spille inde på midten.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.
-
- Geografisk sted: nordborg
- Alder: 39
Martin E skrev:Smid de samme penge efter Ribery istedet for Barry. Vi halter mere på kanten og Ribery kan nemt spille inde på midten.
kunne være klasse. MEN han spiller venstrekant. han trækker meget ind i banen og kommer med sine udbrud der. men han kan vel godt spille i højre side, når han er højrebenet;-)
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
Læste lige nogle af de engelsk medier skriver at Rafa har 100 mio til sommer. Tror jeg nu ikke på.