Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Robbie_God_Fowler

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 09. jan, 2013 23:05

texy skrev:
thefugle skrev:
Tom_Jorsal skrev:Det er godt nok footy, der bringer rygtet, men der er igen begyndt at komme lidt snak om Grosskreutz til os. Ham og Sturridge ind, Joe Cole ud = fremragende transfervindue.
Tyske fodboldspillere er bare great. Ind med Grosskreutz. Næsten alle Dortmund spillere er kærkomne forstærkninger hos os.
Ikke et ondt ord om Grosskreutz (selvom jeg betragter de tre andre offensive spillere i Dortmund som bedre), men husk at Sahin også var en fremragende spiller i Dortmund.
Er Grosskreutz ikke mere en type alla Dirk Kuyt - fantastisk drive, men ikke en spiller med kvaliteter, som man forbinder med en kreativ type?

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 09. jan, 2013 23:27

Hvis vi snakker Dortmund er det dog plakkerne der springer mest i øjnene, Lewandowski er nok svær at få fingre i, men Blaszczykowski burde være inden for rækkevide, om han helt passer i systemet er mere uvist. Hvis Carroll returnerede ville han dog være en gevinst med de knivskarpe indlæg, til netop ham.

Tror dog nok Jakub ville kunne integreres,i den nuværende taktik og medspillere. Ærgeligt rygtet ikke er der
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » torsdag, 10. jan, 2013 06:46

AJ skrev:Folk blev irriterede over, at du citerede alle de andre indlæg. De blev ikke irriterede over, at du skrev +1.

Det var det Mads T prøvede at forklare dig ovenfor.

ahh! :doh1: :doh1:

Den misforstod jeg fulstændigt :oops:

I må meget undskylde mit sure opstød fra tidligere.
Det er nok kampen på Søndag, der gør at ens temperament stiger lidt hurtigere til vejrs end normalt :)

Sorry guys :love3:

thefugle

Indlæg af thefugle » torsdag, 10. jan, 2013 18:03

http://www.liverpoolfc.com/news/media-w ... or-striker

Hvis rygtet er sandt er det dælme fed! Krydser fingre

Han vil selv gerne til LFC, men vil klubben sælge?
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » torsdag, 10. jan, 2013 18:52

thefugle skrev:http://www.liverpoolfc.com/news/media-w ... or-striker

Kan du ikke skrive i din tekst fremover hvilken spiller der bliver linket til?
Og for det andet, så nej tak til Sow.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Lysholt

Indlæg af Lysholt » torsdag, 10. jan, 2013 19:09

Ma Captain skrev:
thefugle skrev:http://www.liverpoolfc.com/news/media-w ... or-striker

Kan du ikke skrive i din tekst fremover hvilken spiller der bliver linket til?
Og for det andet, så nej tak til Sow.
Har vi virkelig brug for flere angribere??
Borini er tilbage, sturridge er hentet, vil mene det er ganske udemærket! :-)

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 11. jan, 2013 10:48

Here we go again...

http://lfcts.tumblr.com/post/4024543361 ... -rather-be
Torres Telling Chelsea Team Mates That He’d Rather Be Back At Liverpool.

As Roman Abramovich continues his traditional January holiday in St Barts, Chelsea’s owner has been fully briefed about the discontent back at Stamford Bridge.

He is aware of the Twitter storm that erupted after last Wednesday’s 1-0 defeat by QPR and he felt the backlash again following the scandalous Capital One Cup semi-final first leg loss at home to Swansea two days ago.
Abramovich does not care much for the media perception about his £1billion investment but the unrest among the supporters is becoming a legitimate concern.

he mood around Stamford Bridge is militant again and the executives, along with some of the highest-earning players in world football, are beginning to feel the heat.
On the field the desire and application of Fernando Torres, who was booed off by Chelsea’s supporters when he was replaced by Demba Ba during the Swansea loss, is under scrutiny again.

In training, he appears disinterested and his team-mates have lost count of the number of times he has told them he wishes he was back at Liverpool. Some of the Chelsea players wish he was.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

mawope

Indlæg af mawope » fredag, 11. jan, 2013 11:15

ScouserTommy skrev:Here we go again...

Man vil jo så gerne tro på sådan en artikel, men ser man på artiklen fra Daily Mail, som den citerer, er det jo blot spekulation det hele. Ingen kilder på trods af en masse udtalelser som f.eks.
Morale in the dressing room is also on the slide again and Benitez, the man brought in to stabilise Chelsea’s season, has only nominal powers.
There are long faces around the place and it is mission impossible for an interim manager to motivate some of the players in the squad.
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... z2HeiR64iP

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » fredag, 11. jan, 2013 14:07

Nogen der kan tyrkisk?

http://www.fanatik.com.tr/moussa-sowa-l ... 290851.htm

Liverpool have bid €15m for Fenerbahce stiker!

According to www.fanatik.com.tr

"Liverpool, Fenerbahce knocked on the door for the Senegalese striker, a full 15 million euros (about 35 million) made an offer."
More Here: http://www.fanatik.com.tr/moussa-sowa-l ... 290851.htm

In all honesty this bid (if true) would come as a surprise haveing recently signed Daniel Sturridge. That being said, Sow would be a very good asset for Liverpool having contiued his goal scoring form in Turkey, racking up 18 goals and 6 assists in 41 games.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Kongegaard
Alder: 37

Indlæg af Kongegaard » fredag, 11. jan, 2013 14:07

mawope skrev:
ScouserTommy skrev:Here we go again...

Man vil jo så gerne tro på sådan en artikel, men ser man på artiklen fra Daily Mail, som den citerer, er det jo blot spekulation det hele. Ingen kilder på trods af en masse udtalelser som f.eks.
Morale in the dressing room is also on the slide again and Benitez, the man brought in to stabilise Chelsea’s season, has only nominal powers.
There are long faces around the place and it is mission impossible for an interim manager to motivate some of the players in the squad.
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... z2HeiR64iP
Jeg læste godt det rygte på twitteren. Og jeg kunne godt forestille mig at der er noget sandt i det. Han er jo ikke ligefrem populær i Chelsea og i Liverpool var han stjernen. Ingen synger sange til ham på Bridge, mens han var "liverpools number nine" på Anfield. Så hvorfor skulle Torres ikke have fortrudt sit skifte og hvorfor ville han ikke ønske at vende tilbage, hvis alt kunne blive godt som før?!.

Jeg mener der på det seneste har været flere små hint omkring Torres. Blandt andet mener jeg at kunne huske en artikel med overskriften "I still owe Liverpool FC", fra efteråret, hvor han vidst fortæller om at han stadig ser sin tid hos os som det bedste han gjorde.

Jeg tror dog heller ikke på det sker, men hvis det skulle ske, ville jeg ikke være et sekund i tvivl om at han skulle tilgives og have en chance til.

Om han så ville kunne gøre det godt?! Altså, nu var det jo ikke i Chelsea at hans niveau begyndte at dykke. Det startede allerede hos os, fra der hvor Alonso smuttede. Jeg mener faktisk at der var en rigtig lang periode hvor han var en skygge af sig selv. Var en spiller som var ugidelig og som dårligt gad kæmpe og løbe oppe foran.. Det gjorde ham bare til en doven og dårlig angriber...

Men i den tid hos os hvor han spillede godt var han klasser over de andre angribere i ligaen. Jeg tror at Torres ville knokle røven ud af bukserne hvis han kom tilbage. Specielt fordi han ville stå i gæld til os, men også fordi han ville bevise sit værd over for fodboldverdenen ...
Gerrard og Agger er Liverpool

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » fredag, 11. jan, 2013 14:49

Så lang var perioden nu heller ikke. Torres spillede under vanlig standard fra sommeren 2010 og til han blev solgt. Her nåede han dog stadigvæk at nette 9 gange.

I perioden efter Alonso blev solgt havde Torres et vanvittigt målsnit med 18 mål i 22 kampe i sæsonen 2009/2010. Der skete et eller andet med ham, da han løb ind i sin knæskade og skulle opereres. Han har ikke haft den samme speed siden og har lignet en skygge af den verdensklasseangriber, som han havde udviklet sig til i Liverpool.

Om han skal tilbage? Kun hvis han kan erhverves for billige penge, da han ikke vil have nogen gensalgsværdi om et par år. Når man tager hans alder og nuværende niveau i betragtning, så vil en handel på over 100 millioner kroner være et dårligt køb.

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » fredag, 11. jan, 2013 16:10

Robbie_God_Fowler skrev:Så lang var perioden nu heller ikke. Torres spillede under vanlig standard fra sommeren 2010 og til han blev solgt. Her nåede han dog stadigvæk at nette 9 gange.

I perioden efter Alonso blev solgt havde Torres et vanvittigt målsnit med 18 mål i 22 kampe i sæsonen 2009/2010. Der skete et eller andet med ham, da han løb ind i sin knæskade og skulle opereres. Han har ikke haft den samme speed siden og har lignet en skygge af den verdensklasseangriber, som han havde udviklet sig til i Liverpool.

Om han skal tilbage? Kun hvis han kan erhverves for billige penge, da han ikke vil have nogen gensalgsværdi om et par år. Når man tager hans alder og nuværende niveau i betragtning, så vil en handel på over 100 millioner kroner være et dårligt køb.
Enig. Det afhænger virkelig af økonomien omkring købet. Ét er købsprisen, noget andet er lønnen. Hvis Torres vil gøre sig nogle forhåbninger om en tilbagevenden, tror jeg han skal være villig til at tage et forholdsvis stort slag i lønsækken. Kunne forestille mig (er faktisk slet ikke i tvivl om) at han har fået en pæn lønforhøjelse i Chelsea, sikkert på et niveau som Liverpool slet ikke vil være med på.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » fredag, 11. jan, 2013 16:30

Torres til 10-15 mil pund?, ja tak. imo

Alonso til sommer, ja tak

---------------Reina------------------
Johnson - Skrtel - Agger - Enrique
--------------Alonso-----------------
---------Gerrard-Allen--------------
--Downing---Torres---Suarez------

bare at kigge på navne får mig til at drømme :D (en walcott på downings plads ville være "over the top")
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » fredag, 11. jan, 2013 16:49

Wormie skrev:Torres til 10-15 mil pund?, ja tak. imo

Alonso til sommer, ja tak

---------------Reina------------------
Johnson - Skrtel - Agger - Enrique
--------------Alonso-----------------
---------Gerrard-Allen--------------
--Downing---Torres---Suarez------

bare at kigge på navne får mig til at drømme :D (en walcott på downings plads ville være "over the top")
Sturridge istedet for Downing, så kan de 3 øverste rykke rundt i kamperne.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » fredag, 11. jan, 2013 16:58

Robbie_God_Fowler skrev:Så lang var perioden nu heller ikke. Torres spillede under vanlig standard fra sommeren 2010 og til han blev solgt. Her nåede han dog stadigvæk at nette 9 gange. .
Det er der flere meninger om, Jeg begyndte omkring marts at brokke mig, men allerede december/januar 09-/10 begyndte han at pisse mig af. Men gav ham 2-3 måneder til at forbedre attituden. Han var opgivende og træls at se på. Men skarpheden forblev dog fint intakt. Men attituden var træls, og blev ikke bedre som tiden gik.

5-6 mill kan han være et sats værd, dog helst leje med købsoption selvfølgelig.
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar