Agree vi mangler en rigtig kreatør.Robbie_God_Fowler skrev:Så er vi mere enigeAJ skrev:@ RGF
Det med Shelvey var jo med et glimt i øjet jf. netop det, at du har nævnt det før, og hvor jeg erklærede mig enig i det.
Jeg har heller ikke skrevet noget om hvordan du forholdt dig til købet af Allen. Det var mere en betragtning om, at set i det lys var Ramírez jo ikke så dyr igen. Jeg tror da Southampton er meget tilfredse med ham.
Jeg har heller ikke skrevet, at han var en decideret playmaker. Men jeg kan godt se at det kunne misforstås, da jeg skrev han kunne bruges som 10er. Med det mente jeg pladsen bag den centrale angriber. Hængende angriber, som du skriver, kunne jeg ligeså godt have kaldt ham.
Jeg har heller ikke set så mange kampe med ham, men min pointe var bare, at jeg ikke synes han læser spillet dårligt/langsomt. Tværtimod. De andre ting du skriver, er jeg enig i.. Jeg ser ham også som en fornuftig offensiv spiller, når han får lov at spille i rummet lige bagved Lambert.
Det er måske også for meget sagt, at han læser spillet dårligt. Jeg ser bare, at vi pt. har behov for en Silva/Mata/Özil type, som formår at lirke spillet op på den sidste tredjedel af banen, men som også formår at styre tempoet i offensiven. En sådan spiller vurderer jeg ikke Ramírez til at være. Han ville passe godt ind på Rafa's Liverpool hold, hvor han frigjort kunne få lov at spille risikobetonet, fordi han ville have en playmaker i Alonso liggende bagved sig.
PT er ønskelisten til pladsen:
Götze
Willian
Muniain
Isco
Belhanda
Eriksen