Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » torsdag, 17. jan, 2013 21:09

Robbie_God_Fowler skrev:
AJ skrev:@ RGF

Det med Shelvey var jo med et glimt i øjet jf. netop det, at du har nævnt det før, og hvor jeg erklærede mig enig i det.

Jeg har heller ikke skrevet noget om hvordan du forholdt dig til købet af Allen. Det var mere en betragtning om, at set i det lys var Ramírez jo ikke så dyr igen. Jeg tror da Southampton er meget tilfredse med ham.

Jeg har heller ikke skrevet, at han var en decideret playmaker. Men jeg kan godt se at det kunne misforstås, da jeg skrev han kunne bruges som 10er. Med det mente jeg pladsen bag den centrale angriber. Hængende angriber, som du skriver, kunne jeg ligeså godt have kaldt ham.

Jeg har heller ikke set så mange kampe med ham, men min pointe var bare, at jeg ikke synes han læser spillet dårligt/langsomt. Tværtimod. De andre ting du skriver, er jeg enig i.
Så er vi mere enige :) . Jeg ser ham også som en fornuftig offensiv spiller, når han får lov at spille i rummet lige bagved Lambert.

Det er måske også for meget sagt, at han læser spillet dårligt. Jeg ser bare, at vi pt. har behov for en Silva/Mata/Özil type, som formår at lirke spillet op på den sidste tredjedel af banen, men som også formår at styre tempoet i offensiven. En sådan spiller vurderer jeg ikke Ramírez til at være. Han ville passe godt ind på Rafa's Liverpool hold, hvor han frigjort kunne få lov at spille risikobetonet, fordi han ville have en playmaker i Alonso liggende bagved sig.
Agree vi mangler en rigtig kreatør.
PT er ønskelisten til pladsen:
Götze
Willian
Muniain
Isco
Belhanda
Eriksen
Billede

thefugle

Indlæg af thefugle » torsdag, 17. jan, 2013 21:49

@xenne

Hvis det er ønskelisten for "kreatører eller 10'ere", så ser jeg ikke hverken munain eller Götze være på den liste. Mange af de spillere du nævner er heller ikke realistiske.

Tror vi skal håbe på vores nye 10'er bliver Sneijder. Ville være awesome
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Bojangles
Alder: 47

Indlæg af Bojangles » torsdag, 17. jan, 2013 22:13

Jeg er lettere bekymret over at vi ikke bliver linket sammen med nogen defensive midtbanespillere, da jeg mener at det er der vi er klart svagest og udsatte.

Lucas er stadig ikke helt i gear, og der er INGEN i truppen ud over ham til den plads - der er flere, der i mangel af bedre kan spille den, men det er absolut ikke optimalt og ødelægger ofte det andet de kan (som f.eks Allen, der mister stort set alt sit offensive, når han spiller pladsen)

Ja, vi har Coady, som et ungt talent, men jeg aner ikke om han er klar til noget endnu. Og så har vi Spearing ude på lån. Personligt så jeg gerne Henderson omskolet til den plads - men det sidste stykke tid har han endelig vist noget godt offensivt, så det sker nok ikke.

Er der nogen der har spændende spillere, de kan forestille sig at vi bør få ind der?
En spiller jeg tænker kunne være spændende, men som stadig er et stort talent er São Paulo's Casemiro. God defensiv og krydret med masser af offensive lækkerier. På transfermarkt er han vurderet til 4mio pund.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:

Indlæg af Xenne » fredag, 18. jan, 2013 06:25

thefugle skrev:@xenne

Hvis det er ønskelisten for "kreatører eller 10'ere", så ser jeg ikke hverken munain eller Götze være på den liste. Mange af de spillere du nævner er heller ikke realistiske.

Hvorfor ikke Göetze eller Muniain?

Isco har en klausul på 150 mil i sin kontrakt.
Belhanda spiller hos et middelhold i Montpellier de har haft en god sæson, kunne sagtens se ham rykke videre.
Göetze er nok svær, han bliver meget dyr.
Muniain det samme, men han skal formentlig videre fra Atl. Bilbao.
Eriksen, så jeg gerne spille to sæsoner til før han kom til Liverpool, så kan han udvikle sig videre.
Willian han bliver også dyr mindst 200Mkr, men til gengæld kan han også dække begge wings, en ekstrem spændende spiller, er bare bange for at Tottenham snupper ham eller Chelsea.
Billede

thefugle

Indlæg af thefugle » fredag, 18. jan, 2013 10:30

Xenne skrev:
thefugle skrev:@xenne

Hvorfor ikke Göetze eller Muniain?

Isco har en klausul på 150 mil i sin kontrakt.
Belhanda spiller hos et middelhold i Montpellier de har haft en god sæson, kunne sagtens se ham rykke videre.
Göetze er nok svær, han bliver meget dyr.
Muniain det samme, men han skal formentlig videre fra Atl. Bilbao.
Eriksen, så jeg gerne spille to sæsoner til før han kom til Liverpool, så kan han udvikle sig videre.
Willian han bliver også dyr mindst 200Mkr, men til gengæld kan han også dække begge wings, en ekstrem spændende spiller, er bare bange for at Tottenham snupper ham eller Chelsea.
Munain er mere wing en kreatør imo, og min fejl med götze den skal jeg lige revurdere.

Som jeg ser det lige nu er den eneste vi kunne hente med vores liga position og uden CL, Belhanda. Götze, willian og isco tror jeg simpelthen ikke på vi kan tiltrække.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

mawope

Indlæg af mawope » fredag, 18. jan, 2013 10:51

Er Isco, Muniain og Götze ikke sådan nogle navne, vi må betragte som værende uden for vores rækkevidde pt? Isco og Muniain vil nok tage til klubber, der er mere med i kampen om mesterskaber end os lige nu, og selvfølgelig CL. Muniain har vist været nævnt som Nanis afløser, hvis jeg ikke husker galt. Det kan selvfølgelig være Götze ser anderledes på det, men det ville da være mere end dumt af ham at forlade et af verdens bedste og mest interessante klubhold lige nu.

Belhanda, Willian og Eriksen finder jeg mere realistisk. Belhanda har vi været rygtet til i et par år efterhånden, hvis jeg ikke husker galt? I denne kategori kan vi vel også smide Ben Arfa.

Brugeravatar
Pede
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Pede » lørdag, 19. jan, 2013 01:21

Vi skulle eftersigende have fået afvist et bud på Coutinho.

http://www.guardian.co.uk/football/2013 ... e-coutinho

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 50

Indlæg af Thommo » lørdag, 19. jan, 2013 01:43

Pede skrev:Vi skulle eftersigende have fået afvist et bud på Coutinho.

Fedt :dance: håber Inter forlanger 840 mill £, vi skal ikke have endnu en ung ind(Ince kan også holde sig væk, efter min mening.). Tjek Arsenal ud for at se beviset på knægte intet vinder.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » lørdag, 19. jan, 2013 06:05

Thommo skrev:

Fedt :dance: håber Inter forlanger 840 mill £, vi skal ikke have endnu en ung ind(Ince kan også holde sig væk, efter min mening.). Tjek Arsenal ud for at se beviset på knægte intet vinder.
http://www.youtube.com/watch?v=3Es-RIBnba8

mikkel1992

Indlæg af mikkel1992 » lørdag, 19. jan, 2013 10:59

Jeg synes de skal hente Sneijder og en god angriber og det kan kun gå for langsomt :D

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af John Barnes » lørdag, 19. jan, 2013 19:44

Syntes ikke, at en Coutinho er den rigtige mand for Liverpool. Han er begyndt mere og mere, at vise det han kan og hans lovende talent men jeg tror ikke på, at han ville blive en succes for os. Så syntes jeg hellere, at man burde satse på en spiller hvor man i højere grad ved hvad man får for pengene, sådan er det ikke med en Coutinho, det kan lidt blive en dreng eller en pige.

Navne som Isco, Willian osv er vildt spændende navne! Begge spillere er jeg ret hooked på men man må formode, at det ikke ligefrem er os pt, hvor spillere i den kaliber vil søge hen, desværre!
Billede

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 19. jan, 2013 20:03

mikkel1992 skrev:Jeg synes de skal hente Sneijder og en god angriber og det kan kun gå for langsomt :D
Sturridge gør det da OK indtil videre :) Kan han - og Suarez selvf - holde kadencen, og Borini supplere med en pind en gang imellem, så synes jeg ikke, at det er på den del af banen, der er størst behov for forstærkninger.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Kristoffer

Indlæg af Kristoffer » mandag, 21. jan, 2013 21:01

I stedet for Coutinho synes jeg vi skulle dreje blikket mod Belhanda.

Hvis denne historie er sand, synes jeg bare vi skal få læderet op af lommen og sendt et bud afsted!

http://www.goal.com/en/news/11/transfer ... ID=HP_BN_5
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » mandag, 21. jan, 2013 21:14

Hvis vi skal gå efter unge talenter så kunne danske Victor Fischer også være en spændende mulighed.
YNWA

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » mandag, 21. jan, 2013 21:18

Kristoffer skrev:I stedet for Coutinho synes jeg vi skulle dreje blikket mod Belhanda.

Hvis denne historie er sand, synes jeg bare vi skal få læderet op af lommen og sendt et bud afsted!

http://www.goal.com/en/news/11/transfer ... ID=HP_BN_5
Jeg er lidt bange for, at han bliver den nye Chamakh....

Besvar