Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 18. feb, 2013 00:03

Ved ikke om dette er tråden, men som Rodgers skeptiker, så kan jeg ikke lade være med at poste dette link. Ved ikke selv, hvordan jeg skal forholde mig til tankeeksperimentet, men her er i hvert fald al den erfaring fra topfodbold, som jeg savner hos Rodgers.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... st-1714448

Lad nu være med at slagte mig. Lige nøjagtigt i dette tilfælde er jeg kun budbringer.
Kloppite

Scherwin

Indlæg af Scherwin » mandag, 18. feb, 2013 00:07

tror ikke på at han kan få spillerne til at spille bedre men han kan sikkert tiltrække større spillere in rogers kan

Rogers kunne blive hans assistent (lol)
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

jensemand
Geografisk sted: København S
Alder: 35

Indlæg af jensemand » mandag, 18. feb, 2013 00:25

hmm ville personligt ikke være meget for mourinho synes der er for meget negativt med ham og han bliver ikke i en klub mere end højst et par år hvilket jeg heller ikke er så vild med så medmindre han med garanti kunne vinde premier league med liverpool i de få år han er her ville mit svar være nej. Han kunne blive sportsdirektør og dermed være en kapacitet til at lokke de helt store spillere og talenter til men det tvivler jeg yderst stærkt på at han vil.

Nej herfra selvom det måske lyder mærkeligt når han nu er "the special one".............
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Surf

Indlæg af Surf » mandag, 18. feb, 2013 10:00

Den er svær synes jeg. Hvis vi antager at vi kan få Mourinho, så synes jeg det er virkelig svært at sige nej til. Jeg tror på at Rodgers kan føre os frem, men det vil utvivlsomt tage længere tid end med Mourinho. Jeg er fan, selvom han til tider opfører sig forfærdeligt. Manden er uden tvivl en af de bedste trænere i gamet, og han har bevist sig i flere ligaer. Spørgsmålet er hvad han kan uden mange millioner i ryggen.

For mig bliver det afgørende hvordan resten af sæsonen forløber for BR. Hvad jeg kan lide ved tanken, er, at Mourinho har så meget erfaring med at spille europæisk. Hvis BR får os i CL, er jeg næsten sikker på at han skal bruge 1, 2, eller måske 3 år på at lære det game og få os til at præstere optimalt der.

Men jeg tror sgu ikke rigtigt på det. Jeg synes det lugter af Chelsea.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » mandag, 18. feb, 2013 10:29

Hmm jeg tror faktisk det ville blive et lille nej tak herfra. Jensemand har et par gode pointer og jeg tror det vigtigste for klubben lige nu, er kontinuiutet. Det vil vi ikke få ved at hyrer Mourinho. Hverken nu eller i fremtiden.

mawope

Indlæg af mawope » mandag, 18. feb, 2013 10:56

Hvem siger, vi ikke allerede har forhørt os eller er ved at strikke et tilbud sammen? Bliver det en mulighed for os, bør vi slå til uden at blinke. Manden avler succes og nyder en utrolig respekt blandt mange spillere. Man kan sige, at hvis manden vitterligt tror på sine egne megalomane udtalelser om at have helt specielle evner, er vi da et godt sted at bevise dem. En sovende gigant som desperat hungrer efter ligatitlen. Der vil jo blive rejst byster af personen, som bringer os tilbage som ligavindere, i utallige hjem verden over. Men jeg tror der er meget lille chance for, han vælger en klub uden en bundløs pengesæk.

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Udlandet

Indlæg af zalcos » mandag, 18. feb, 2013 11:30

Jeg kan sagtens se Mourinho levere bedre en Rodgers de næste par sæsoner. Men skal vi have en langsigtet løsning tvivler jeg meget på at Mourino er svaret. Jeg hører også til Rodgers kritikkere, men trænderfyring og Liverpool kunne snart gå hen og blive synonymer, så sku vi æ' liiii'.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
LarsB
Geografisk sted: Hareskoven
Alder: 55

Indlæg af LarsB » mandag, 18. feb, 2013 12:02

Og hvis man er pro-Rogers (hvilket jeg forsat er), kunne man anføre at Mourinho sit enestående talent, sine velhavende ejere og stjernemandskab til trods, roder rundt på en 3. plads i ligaen 16 point efter 1’eren. :hello1:

Den seneste RM kamp jeg har set var CL kampen mod Scum, hvor RM om nogen var ”Poor in front of the opposition goal when it mattered, poor in front of their own goal when it mattered. Simple” for nu at citere artiklen. :geek:

Figures don’t lie and liars don’t figure, men man kan altså også misbruge statistik til at underbygge sin pointe, og det synes jeg forfatteren gør i den artikel.

In Rodgers we trust.
Der findes 3 slags mennesker; dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle.

Bojangles
Alder: 47

Indlæg af Bojangles » mandag, 18. feb, 2013 12:24

ALDRIG! Jeg kunne simpelthen ikke forstille mig noget værre, end at få Mourinho som træner. En mand, der har formået at få en af verdens bedste klubber, der er kendt for at spille noget af det bedste fodbold, og som ikke stiller sig tilfreds med en sejr, hvis ikke det er en flot sejr, til at spille en omgang negativ fodbold, der gang på gang bliver reddet af en mand. Fået klubben til at blive forhadt verden over, for deres forfærdelige attitude på banen og har skabt stor splittelse internt og fået mange fans til at gå med hoved sænket i skyggerne langs murene i ren og skær flovhed over hvad deres klub repræsenterer under Mourinho.

Nej - det er ikke noget jeg ville ønske for min værste fjende, at hans klub skulle belemres med Mourinho. Den mand repræsenterer alt det dårlige man overhovedet kan forstille sig omkring fodbold.

Brugeravatar
Surf

Indlæg af Surf » mandag, 18. feb, 2013 12:35

Bojangles skrev:Den mand repræsenterer alt det dårlige man overhovedet kan forstille sig omkring fodbold.
Som f.eks. at vinde mange trofæer?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

jensemand
Geografisk sted: København S

Indlæg af jensemand » mandag, 18. feb, 2013 12:43

Surf skrev:
Bojangles skrev:Den mand repræsenterer alt det dårlige man overhovedet kan forstille sig omkring fodbold.
Som f.eks. at vinde mange trofæer?
Ja i Liverpool er vi ikke glade for trofæer hvorfor tror du ellers det går som det går ;)
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

texy

Indlæg af texy » mandag, 18. feb, 2013 12:50

LarsB skrev:Og hvis man er pro-Rogers (hvilket jeg forsat er), kunne man anføre at Mourinho sit enestående talent, sine velhavende ejere og stjernemandskab til trods, roder rundt på en 3. plads i ligaen 16 point efter 1’eren. :hello1:

Den seneste RM kamp jeg har set var CL kampen mod Scum, hvor RM om nogen var ”Poor in front of the opposition goal when it mattered, poor in front of their own goal when it mattered. Simple” for nu at citere artiklen. :geek:

Figures don’t lie and liars don’t figure, men man kan altså også misbruge statistik til at underbygge sin pointe, og det synes jeg forfatteren gør i den artikel.

In Rodgers we trust.
Jaja, Real Madrid skuffer da bestemt i denne sæson (såfremt de ikke vinder CL), hvilket sætter Mourinho i et dårligt lys. Omvendt, så brød han tre års klar Barca-dominans i sidste sæson.

Jeg er også en af dem, der mener, at Mourinho er kommet let til sine mange titler, fordi han altid har repræsenteret den økonomisk stærkest klub i de pågældende ligaer, hvor han har været manager. Men jeg har også sagt, at jeg ville ønske, at han turde tage en klub lige under toppen, så vi virkelig kunne se, hvor langt hans evner rækker.

Hvis det endelig skulle blive aktuelt med et manager-skifte i Liverpool, ville Mourinho så være øverst på min ønskeliste? Sikkert ikke. Men det er kun på grund af hans personlighed, at jeg heller så andre navne. Og han ville helt sikkert være på en top-3-5 liste, da man simpelthen ikke kan ignorere hans resultater.

Men nok en omsonst debat, da jeg forestiller mig, at han ender i Man City - ligaens rigeste som han plejer. Jeg er dog enig i baggrunden for artiklen. Nemlig, at ikke meget tyder på, at FSG tænker seriøst i forhold til at gøre LFC til et tophold igen. Og kan overhovedet ikke se, hvordan statistikken misbruges i artiklen.
Kloppite

AllanShore

Indlæg af AllanShore » mandag, 18. feb, 2013 12:55

Han gjorde det nu ellers meget godt med at vinde Champions League sammen med Porto. De kan i hvert fald ikke prale af at have en af de største økonomier.
Fan af Manchester United

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » mandag, 18. feb, 2013 13:07

Jo i deres liga. Selvfølgelig ikke i CL. Lad mig lige slå fast, at jeg ikke som sådan er ude på at tage noget fra Mourinho, men overvej hvem de mødte undervejs.
Man Utd havde vel det dårligste hold i årevis. En 3. Plads i PL og 75 point er normalt ikke deres standard. Lyon og Deportivo havde da bestemt også gode hold dengang, men var deres trupper på papiret bedre end Portos?
Det var helt sikkert en stor præstation, men jeg vil ikke mene det kan sammenlignes med hvis man vinder en ligaturnering med et undertippet hold.

texy

Indlæg af texy » mandag, 18. feb, 2013 13:45

AllanShore skrev:Han gjorde det nu ellers meget godt med at vinde Champions League sammen med Porto. De kan i hvert fald ikke prale af at have en af de største økonomier.
Jo i Portugal. Men det gør ikke CL-trofæet mindre imponerende.
Kloppite

Besvar