Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » lørdag, 16. mar, 2013 10:41

Jeg synes netop vi har set, at han ikke kan vikariere på venstre back.

Det eneste der for mig taler for at hente ham, er devisen om, at han måske bare trænger til luftforandring. For baseret på han præstationer de sidste 2 år, synes jeg slet ikke han er god nok.

kristiank
Alder: 28
Kontakt:

Indlæg af kristiank » lørdag, 16. mar, 2013 10:42

Robbie_God_Fowler skrev:Hvis Vermaelen vitterligt er faldet i unåde i Arsenal, skulle man så forsøge sig med et bud til sommer?

Vermaelen har haft en skidt sæson sammenlignet med hans tidligere sæsoner i Arsenal. Han er dog i mine øjne en klasseforsvarsspiller, og besidder nogle af de kvaliteter, som Rodgers efterspørger hos en midterforsvar. Dygtig pasningsspiller, besidder lederegenskaber, er stærk i hovedsspillet til trods for hans i midterforsvars regi lave højde (1.83), og har i tidligere sæsoner vist sig at være målfarlig. Derudover har vi i hans arsenal tid set, at Vermaelen kan vikariere på venstre back. Rodgers søger fleksible spillere, dette må Vermaelen siges at være. Spørgsmålet er så, om vi kan spille med to venstrebenede midterforsvarer i Agger og Vermaelen - det må nok siges at være usandsynligt.

En usandsynlig transfer, men hvis Vermaelen er på vej væk, bør vi så forsøge at hente ham?
Er Skrtel ikke venstrebenet?
Man kan ikke være lige heldig hver gang

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » lørdag, 16. mar, 2013 10:44

Nej.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » lørdag, 16. mar, 2013 11:35

Ind: Sakho og De Vrij + vi beholder Carroll som super sub.

Ud: Skrtel, Carragher (stopper), Wilson, Pacheco, Spearing.

Så er jeg helt klar på topplacering næste sæson. Så skal vi bare have gang i et større stadion, så vi kan få større indtægter udover spil i CL :music:

thefugle

Indlæg af thefugle » lørdag, 16. mar, 2013 11:49

Niels K skrev:Ind: Sakho og De Vrij + vi beholder Carroll som super sub.

Så er jeg helt klar på topplacering næste sæson. Så skal vi bare have gang i et større stadion, så vi kan få større indtægter udover spil i CL :music:
Kommer ikke til at ske, og tror ikke der er nogen der kan se det ske. Carroll er ikke nogen super sub, og han passer på ingen måde ind i systemet. Hellere sælge og få en bedre spiller ind. Carroll er og forbliver et fejlkøb.

Sakho og De Vrijj ville dog være fint.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 16. mar, 2013 11:58

AJ skrev:Jeg synes netop vi har set, at han ikke kan vikariere på venstre back.

Det eneste der for mig taler for at hente ham, er devisen om, at han måske bare trænger til luftforandring. For baseret på han præstationer de sidste 2 år, synes jeg slet ikke han er god nok.
Ikke ud fra hans kampe i år, men jeg mener, at han førhen har vist, at han kan agere nødløsning på venstre back, ligesom Agger tidligere har gjort. Det vidner om fleksibilitet, og det vil være en løsning som jeg til enhver tid vil foretrække, hvis valget stod mellem Vermaelen og en meget grøn og middelmådig Jack Robinson.

Jeg synes du rammer ved siden af i din bedømmelse af Vermaelens præstationer sidste sæson. Han har været under standard i denne sæson, det er jeg helt enig i. Men statistikker viser tydeligt, at han performede bedre i sidste sæson (http://www.eplindex.com/25022/thomas-ve ... lysis.html). Specielt interceptions, dribled past og minutes per defensive error taler for, at Vermaelen i sidste sæson præsterede bedre. Noget andet er hans offensive bidrag. Tre ud af fire afleveringer rammer ligeledes en modstander på den sidste tredjedel af banen, hvilket indikerer, at Vermaelen er en habil pasningsspiller. Ligeledes var han med 6 mål i Premier League en trussel foran modstanderens mål, da han har et godt spark og er farlig på standard situationer - noget vi i den grad mangler pt.

Jeg er dog overrasket over, at han vinder så få af hans hovedstødsdueller, da jeg husker ham som værende ganske stærk i disse situationer. Men det viser jo bare de fejlslutninger, som kan drages når man bygger sin vurdering på selektiv perception :).

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » lørdag, 16. mar, 2013 12:03

thefugle skrev:
Niels K skrev:Ind: Sakho og De Vrij + vi beholder Carroll som super sub.

Kommer ikke til at ske, og tror ikke der er nogen der kan se det ske. Carroll er ikke nogen super sub, og han passer på ingen måde ind i systemet. Hellere sælge og få en bedre spiller ind. Carroll er og forbliver et fejlkøb.

Sakho og De Vrijj ville dog være fint.
Det kommer med stor sandsynlighed ikke til at ske, og får vi en anden kvalitetsangriber i stedet for, så er det helt fint.
Carroll besidder bare nogle kvaliteter, som vi ikke har idag, og jeg ser ham som en rigtig god indskifter ift., at vi har massiv boldbesiddelse og skal hælde en masse indlæg ind i feltet det sidste kvarter.
Sterling, Assaidi og Borini har ikke givet det tryk, der skal til fra friske kræfter den sidste del af kampen, hvor Carroll bør være en mundfuld for et forhåbentligt træt forsvar.
Det vil være en meget brugbar løsning i min verden forudsat Carroll er indstillet på at være sub.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » lørdag, 16. mar, 2013 12:35

Niels K skrev:Carroll besidder bare nogle kvaliteter, som vi ikke har idag, og jeg ser ham som en rigtig god indskifter ift., at vi har massiv boldbesiddelse og skal hælde en masse indlæg ind i feltet det sidste kvarter.
Hvis vi nu lossede bolde fra bagkæden de sidste 10 minutter, når vi skulle bruge point, så kunne jeg forstå dig. Men det gør vi jo ikke. Vi er tålmodige med bolden selv i 3½ minuts overtid.

Vi slår jo heller ikke en masse indlæg ind i panik de sidste minutter, men prøver at angribe som igennem hele kampen. Måske investerer vi flere folk i processen, men vi slår ikke indlæg ind på den måde du beskriver.

Rodgers har et koncept og det arbejder man med 90 minutter plus eventuel tillægstid. En træner som Kenny, der var lidt mere gammeldags på det punkt, kunne ty til den strategi du henviser til. Men pointen er jo netop at man arbejder med en ting til træning og så stoler man 100% på at det også er det man er bedst til i kampe - man går ikke i panik.

Carroll kommer aldrig til at passe ind og det er ikke urealistisk at han endda bliver lejet ud igen, da Rodgers bare ikke kan bruge ham.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » lørdag, 16. mar, 2013 12:55

Alonso skrev:
Niels K skrev:Carroll besidder bare nogle kvaliteter, som vi ikke har idag, og jeg ser ham som en rigtig god indskifter ift., at vi har massiv boldbesiddelse og skal hælde en masse indlæg ind i feltet det sidste kvarter.
Hvis vi nu lossede bolde fra bagkæden de sidste 10 minutter, når vi skulle bruge point, så kunne jeg forstå dig. Men det gør vi jo ikke. Vi er tålmodige med bolden selv i 3½ minuts overtid.

Vi slår jo heller ikke en masse indlæg ind i panik de sidste minutter, men prøver at angribe som igennem hele kampen. Måske investerer vi flere folk i processen, men vi slår ikke indlæg ind på den måde du beskriver.

Rodgers har et koncept og det arbejder man med 90 minutter plus eventuel tillægstid. En træner som Kenny, der var lidt mere gammeldags på det punkt, kunne ty til den strategi du henviser til. Men pointen er jo netop at man arbejder med en ting til træning og så stoler man 100% på at det også er det man er bedst til i kampe - man går ikke i panik.

Carroll kommer aldrig til at passe ind og det er ikke urealistisk at han endda bliver lejet ud igen, da Rodgers bare ikke kan bruge ham.
Jeg er da enig det meste af vejen, og jeg mener aldrig, vi skal smide den op i hovedet på en angriber fra forsvaret af, men vi er ikke dårlige til at komme bag forsvaret ude i siderne, og vi er i det hele taget gode til at slå indlæg, men der er ikke rigtig den store trussel på hovedet foran mål, selvom Sturridge giver os noget her.
Sturridge ligger jo også meget og lurer i feltet, og det skulle Carroll også gøre. Carroll udgør en anden trussel end vore andre spillere, og det kunne Rodgers givetvis godt bruge i mange kampe i PL, hvor vores teknikere ikke kommer igennem, og man kan se, at modstanderne har godt fat i os.
Jeg sidder ikke med fornemmelsen af, at vi får tilkæmpet os større chancer, gennemspiller os mere osv., når vi skifter Sterling, Assaidi, Suso eller Borini ind med en halv time igen. Der ville jeg tro meget mere på mål, hvis Carroll blev sat ind.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » lørdag, 16. mar, 2013 13:33

Problemet er bare at han er så dårlig i det opbyggende spil, at vi vil komme frem til mindre end når f.eks. Sturridge er på banen.

Du sætter en spiller på banen der kun kan duellere, så medmindre vi kan spille med 12 mand er det for stor en svækkelse af resten af processen. Derfor vil det aldrig fungere.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » lørdag, 16. mar, 2013 13:48

Fredag 15.mars

Liverpool og Chelsea retter øynene mot Real Madrid-forsvarer Fabio Coentrao. Portugiseren har falt i unåde hos Jose Mourinho, og ser ut til å være på vei bort fra Madrid-klubben til sommeren.
AS

Suveræn god spiller at få ind. Klart ja tak til Coentrao og Alexis.

Liverpool FC Transfer News.

According to Paul Tomkins, Liverpool will sign Barcelona's out-of-favour winger Alexis Sanchez is they qualify for Europa or Champions League, but will face competition for the winger from Italian giants Inter Milan.
(Ali)
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » lørdag, 16. mar, 2013 14:47

Alonso skrev:Problemet er bare at han er så dårlig i det opbyggende spil, at vi vil komme frem til mindre end når f.eks. Sturridge er på banen.

Du sætter en spiller på banen der kun kan duellere, så medmindre vi kan spille med 12 mand er det for stor en svækkelse af resten af processen. Derfor vil det aldrig fungere.
Jeg synes nu, at vi har spillet gode kampe med Carroll på banen, og han efterlod faktisk et pænt aftryk, inden han forlod os.
Jeg foretrækker IKKE Carroll på banen fremfor Sturridge. Jeg foretrækker Carroll på bænken og Sturridge på banen fra start.
Når jeg lukker øjnene, og forestiller mig en kamp, hvor vi er i det 70. minut, og vi har alt spillet, men der sker ikke noget i feltet, og det bliver lidt det her med den sidste aflevering i dybden eller rundt omkring feltet, der ikke lykkes, så kunne det i min verden være befriende med en stærk, fanden-i-vildsk spiller som Carroll, som man kan smække den ind over til, som man kan spille den op på, og så se om det er det, der skal til for at score det ene mål, der giver sejren.
Jeg synes det er super, at man kører 1 system ind og mestrer det, men jeg har set masser af kampe, hvor jeg er 99% sikker på, at vi bare ikke scorer i dag, fordi det ikke lige kører for Suarez osv, osv.
Carroll giver bare nogle andre muligheder, og Carroll er altså en større måltyv end Sterling, Assaidi, Suso og Borini, som er vores mulige offensive indsiftninger, og som virkelig ikke har gjort nogen forskel, når de skiftes ind.
Hvad hvis WH ikke vil have Carroll, og vi kan få 10-15 mio. for ham ? Jeg beholder ham i hvert fald hellere så, men ellers er jeg en stor fan af Rodgers ageren på transfermarkedet, så det skal nok blive godt uanset hvad.

lars
Geografisk sted: Århus C
Alder: 39

Indlæg af lars » lørdag, 16. mar, 2013 14:57

Kelly skrev:Fredag 15.mars

Liverpool og Chelsea retter øynene mot Real Madrid-forsvarer Fabio Coentrao. Portugiseren har falt i unåde hos Jose Mourinho, og ser ut til å være på vei bort fra Madrid-klubben til sommeren.
AS

Suveræn god spiller at få ind. Klart ja tak til Coentrao og Alexis.

Liverpool FC Transfer News.

According to Paul Tomkins, Liverpool will sign Barcelona's out-of-favour winger Alexis Sanchez is they qualify for Europa or Champions League, but will face competition for the winger from Italian giants Inter Milan.
(Ali)
2 spillere som imø helt sikkert ville klæde vores trup. Ser dog bare et problem ved begge to.

At Coentrao er på vej væk fordi han er raget uklar med Mourinho ved jeg ikke hvor meget man skal lægge i. Mourinho ligner en færdig mand i Real Madrid senest til sommer (hvis man skal tro på rygterne) og en ny træner vil nok være interesseret i at beholde Coentrao med mindre han slet ikke passer ind hos den nye træner. Derudover tror jeg vi får svært ved at konkurrere med Chelsea på pris og løn. Er der en spiller som de bare VIL have så plejer Abramovich at finde lidt mønt frem så de sikrer ham - især også hvis Ashley Cole er på vej ud som det er blevet rygtet flere steder. Plus det jo lige nu ser ud til at det bliver Chelsea som løber med den sidste CL-plads. En faktor som jeg føler har en stor indflydelse når spillere skal vælge klub.

Hos Sanchez ser jeg en lidt bedre mulighed. Så vidt jeg husker var vi med i kapløbet om hans signatur inden han til sidst valgte Barcelona (ret mig hvis jeg tager fejl ;) )
Inter ser ikke ud til at kvalificere sig til CL som kan være en fordel men han er vant til livet i Italien og måske klinger Liverpool og det nordlige England ikke helt ligeså godt i ørene som Milano og sol.

Men for f***** hvor ville jeg da ønske at de begge to bliver præsenteret på dag 2 i det kommende transfervindue :D

Hording
Geografisk sted: København
Alder: 53

Indlæg af Hording » lørdag, 16. mar, 2013 16:46

venstre back : Daley Blind ( Ajax ) har kontrakt udløb 30.06.2013

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 16. mar, 2013 19:45

Jeg kunne virkelig godt tænke mig et svin af et midterforsvar. En som fortæller de andre spillere hvis de ikke gør det godt nok, og som ikke er bleg er at flæske igennem hvis det er nødvendigt. I denne sæson har vores forsvar været meget lidt prangende - Hvilket er underligt efter sidste sæsons kvalitet i netop bagkæden.

ALONSO! Hent ham hjem.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Besvar