Ok det er vildt nok.Surf skrev:Ligesom Modric blev tilbudt Brøndby for 10 mio. kr. for år tilbage, men de mente han var for klejn. Mener jeg i hvert fald at have hørt.Kelly skrev:Drogba blev tilbud alle superligaklubber men alle sagde nej, dengang han var helt ukendt og meget meget ung.Hr. Drejer skrev:Og du kan tilføje Alves og Kaka til 'for dyr' kategorien.LiverbirdOnMyChest skrev:Det bedste eksempel er vel at vi under sagde nej til Cristiano Ronaldo fordi direktionen synes at han var en anelse for dyr taget hans alder i betragtning. I dag ville det beløb være peanuts at betale som det fx ses med hvad vi har givet for Coutinho...
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Den er god nok.
Modric var i perioden 2003-2005 udlejet af Tottenham for at få regulær spilletid. Han var først i en bosnisk klub og derefer i en kroatisk klub - kan ikke huske hvilke.
Men i 2005 blev han til budt til flere danske klubber, heriblandt Brøndby. Jeg mener at hans pris var sølle 750.000 kr.
Det er sådan jeg husker det.
Modric var i perioden 2003-2005 udlejet af Tottenham for at få regulær spilletid. Han var først i en bosnisk klub og derefer i en kroatisk klub - kan ikke huske hvilke.
Men i 2005 blev han til budt til flere danske klubber, heriblandt Brøndby. Jeg mener at hans pris var sølle 750.000 kr.
Længe leve Google.
Her er stjerner man missede, heriblandt Modric.
Men noter venligst Jari Litmanen - what a player
Her er stjerner man missede, heriblandt Modric.
Men noter venligst Jari Litmanen - what a player

Sådan var det i hvert fald ikke. Tottenham købte først Modric i 2008, og det for over 100 mio. kr.Jackel skrev:Den er god nok.
Arh, sorry. My bad.AJ skrev:Sådan var det i hvert fald ikke. Tottenham købte først Modric i 2008, og det for over 100 mio. kr.Jackel skrev:Den er god nok.
Det var Dinamo Zagreb der ejede ham.
Beklager

Rush om Williams:
“To get in Ashley Williams would be great,” said Rush.
“I’ve seen him play for Wales on a number of occasions and he is organised and a good captain.
“He knows what he is doing and the link to Liverpool is natural because Brendan Rodgers managed him at Swansea.
“At the right price Swansea would let him go although that they are in Europe next season may have a bearing on his decision.
“But he would be good for Liverpool with his experience.”
http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpoo ... -33067417/
“To get in Ashley Williams would be great,” said Rush.
“I’ve seen him play for Wales on a number of occasions and he is organised and a good captain.
“He knows what he is doing and the link to Liverpool is natural because Brendan Rodgers managed him at Swansea.
“At the right price Swansea would let him go although that they are in Europe next season may have a bearing on his decision.
“But he would be good for Liverpool with his experience.”
http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpoo ... -33067417/
Og jeg mener det var en lille fransk sportschef der købt ham. En som vi kender alt for godt.Jackel skrev:Arh, sorry. My bad.AJ skrev:Sådan var det i hvert fald ikke. Tottenham købte først Modric i 2008, og det for over 100 mio. kr.Jackel skrev:Den er god nok.
Det var Dinamo Zagreb der ejede ham.
Beklager
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Indy Kaila on twitter: "I can confirm LiverpoolFC have open talks with Xabi Alonso. Steven Gerrard has personally spoken to Alonso regarding move."
Hmmm..
Hmmm..
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Cabaye, ja tak forhelvede...
Og hvor skal jeg ha en Alonso trøje hvis han kommer tilbage..
Og hvor skal jeg ha en Alonso trøje hvis han kommer tilbage..
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Vi har bare allerede Agger i midterforsvaret, som er venstrebenet. På den anden side kunne det være rart med et alternativ til Enrique på venstreback. Den har han vist spiller for Belgien et par gange.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
er det mig der har misset et eller andet? de seneste indlæg har omhandlet missede stjerner i suppen og et comeback til anfield af xabi alonso? hvem er venstrebenet og hvem har spillet venstreback for belgien for jeg håber da ikke du hentyder til xabi så har du godt nok røget noget du burde dele ud afJTN skrev:Vi har bare allerede Agger i midterforsvaret, som er venstrebenet. På den anden side kunne det være rart med et alternativ til Enrique på venstreback. Den har han vist spiller for Belgien et par gange.

Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
Måske Sakho?jensemand skrev:er det mig der har misset et eller andet? de seneste indlæg har omhandlet missede stjerner i suppen og et comeback til anfield af xabi alonso? hvem er venstrebenet og hvem har spillet venstreback for belgien for jeg håber da ikke du hentyder til xabi så har du godt nok røget noget du burde dele ud afJTN skrev:Vi har bare allerede Agger i midterforsvaret, som er venstrebenet. På den anden side kunne det være rart med et alternativ til Enrique på venstreback. Den har han vist spiller for Belgien et par gange.

YNWA
Rigtigt Jensemand.
Nu må vi tilbage på sporet.
Guillermo Ochoa bliver igen og igen rygtet til Anfield.
Tanker, anyone?
Tanker, anyone?
Kender ham ikke så godt. Men vil stadig påstå, at Reina på et niveau som f.eks. udekampen mod Wigan, er bedre end Ochoa.Jackel skrev:Rigtigt Jensemand.
Tanker, anyone?

YNWA
http://www.sportenkort.dk/article/avis- ... rca-talent
Nogen der kender dette unge Barca talent, som vi angiveligt skulle have en interesse i!?
Nogen der kender dette unge Barca talent, som vi angiveligt skulle have en interesse i!?