Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
@ Xenne
Vi er nok ikke så uenige igen. Jeg mener bare ikke, at det skulle være et argument, at Porto ikke er en klub, som de store spillere vil til, al den stund, vi heller ikke selv er det. Vi hentede godt nok Suarez, men det er to et halvt år siden, og siden har vi ikke hentet et stort navn.
Vi er nok ikke så uenige igen. Jeg mener bare ikke, at det skulle være et argument, at Porto ikke er en klub, som de store spillere vil til, al den stund, vi heller ikke selv er det. Vi hentede godt nok Suarez, men det er to et halvt år siden, og siden har vi ikke hentet et stort navn.
Udtalelsen om at Higuain bliver sat til salg, er ifølge Madridista.dk også blevet trukket tilbage igen.
Bony ville jeg helt klat sige ja til. Og endog bliver meget glad for at de henter.Xenne skrev:Jeg tror heller ikke det bliver en af de helt store ala Higuain, et godt bud vil være:
Loic Remy fra QPR
Pierre Emerick Aubameyang Fra St. Etienne Nr.2 på Topscorer listen i Frankrig
Bony Wilfried Fra Vitesse Topscorer i Holland med 31 Mål
Jackson Martínez fra Porto ville også være en mulighed.
James Rodriguez fra Porto kan vi nok ikke få fat i som kant, han er ellers også en god ung spiller.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Nej det tænkte jeg nokAJ skrev:@ Xenne

Jeg syntes det er sjældent at Porto henter store spillere, bortset fra Moutinho fra Sporting og Lopez tilbage fra Marseille.
Det er det jeg mener, signalværdien i at hente et stort navn har vi brug for, ikke mindst for supporterne men også overfor konkurrenterne.
Der tror jeg det er mere realistisk at vi henter en "stjerne spiller" i en "mindre" klub.
Ment sådan at vi henter formentlig ikke nogen i Barca, Real eller vores hjemmelige konkurrenter.
Der er Porto et udmærket bud på et sted at hente fra.
Ligesom Ajax var i sin tid med Suarez, en talent fabrik.
Spørgsmålet er jo så bare, om vi har penge til at hente et så stort navn.

Alene navnet "Bony Wilfried" burde koste ekstraKelly skrev:Bony ville jeg helt klat sige ja til. Og endog bliver meget glad for at de henter.Xenne skrev:Jeg tror heller ikke det bliver en af de helt store ala Higuain, et godt bud vil være:
Loic Remy fra QPR
Pierre Emerick Aubameyang Fra St. Etienne Nr.2 på Topscorer listen i Frankrig
Bony Wilfried Fra Vitesse Topscorer i Holland med 31 Mål
Jackson Martínez fra Porto ville også være en mulighed.
James Rodriguez fra Porto kan vi nok ikke få fat i som kant, han er ellers også en god ung spiller.

Det er der nu ingen grund til, mest fordi han hedder Wilfried Bony og ikke den anden vej rundt.Niels K skrev: Alene navnet "Bony Wilfried" burde koste ekstra
Senest rettet af sjampen lørdag, 04. maj, 2013 11:33, rettet i alt 1 gang.
Imod moderne fodbold.
OK, det er der ikke helt samme klang over, men han var tilsyneladende til prøvetræning hos os i 2007 iflg. Wikisjampen skrev:Det er der nu ingen grund til, mest fordi han hedder Wilfriend Bony og ikke den anden vej rundt.Niels K skrev: Alene navnet "Bony Wilfried" burde koste ekstra
Jeg har læst, at Brendan for £20 mio., plus det vi nu kan sælge for, til at forbedre holdet med. Lønningsbudgettet burde ikke være et problem længere med Carragher, Cole, sahin, (Carroll), og (Skrtel) ude. Så det afhænger meget af, hvad vi får for især Carroll og formegentligt Skrtel, men også spearing, og sikkert et par andre. Så skal vi bare lige have en ny højre kant og et par midterforsvarer, og så køber vi et par "stjerner" med resten!Xenne skrev:Nej det tænkte jeg nokAJ skrev:@ Xenne
Jeg syntes det er sjældent at Porto henter store spillere, bortset fra Moutinho fra Sporting og Lopez tilbage fra Marseille.
Det er det jeg mener, signalværdien i at hente et stort navn har vi brug for, ikke mindst for supporterne men også overfor konkurrenterne.
Der tror jeg det er mere realistisk at vi henter en "stjerne spiller" i en "mindre" klub.
Ment sådan at vi henter formentlig ikke nogen i Barca, Real eller vores hjemmelige konkurrenter.

Hvorfor er du så sikker på Skrtel rejser fra Liverpool FC:OBI-WAN skrev:Jeg har læst, at Brendan for £20 mio., plus det vi nu kan sælge for, til at forbedre holdet med. Lønningsbudgettet burde ikke være et problem længere med Carragher, Cole, sahin, (Carroll), og (Skrtel) ude. Så det afhænger meget af, hvad vi får for især Carroll og formegentligt Skrtel, men også spearing, og sikkert et par andre. Så skal vi bare lige have en ny højre kant og et par midterforsvarer, og så køber vi et par "stjerner" med resten!Xenne skrev:Nej det tænkte jeg nokAJ skrev:@ Xenne
I fodboldens verden kan man jo, som bekendt, ikke udstede garantier, men jeg er nu temmelig sikker på, at Skrtel er fortid efter sommerferien. Som du sikkert ved, har Skrtel ikke har fået spilletid siden januar. Det er ikke optimalt for ham, og det er ikke optimalt for klubben da han får en stor løn, og er mange gode penge værd. Jeg er også sikker på at Skrtels egne ambitioner gør, at han ikke vil sidde på bænken; han er 29. Brendan stoler ikke på, fornemmer man tydeligt, at Skrtel har evnerne til det høje forsvar og boldbesiddende spil. Det taler vel sit tydelige sprog, at det er Carragher(som må siges at være forbi sit prime), som har afløst ham. Carragher har så til gengæld gjort det fremragende.Kelly skrev:Hvorfor er du så sikker på Skrtel rejser fra Liverpool FC:OBI-WAN skrev:Jeg har læst, at Brendan for £20 mio., plus det vi nu kan sælge for, til at forbedre holdet med. Lønningsbudgettet burde ikke være et problem længere med Carragher, Cole, sahin, (Carroll), og (Skrtel) ude. Så det afhænger meget af, hvad vi får for især Carroll og formegentligt Skrtel, men også spearing, og sikkert et par andre. Så skal vi bare lige have en ny højre kant og et par midterforsvarer, og så køber vi et par "stjerner" med resten!Xenne skrev:Nej det tænkte jeg nokAJ skrev:@ Xenne
Brendan sælger ham, for de mange penge han er værd, og køber en tilsvarende(nok billigere), der passer lige ind i hans filosofi.
Eller du tror måske bare Skrtel sidder og restituere i øjeblikket?

Så spørgsmålet er i virkeligheden, hvorfor tro på, han ikke bliver solgt?
Senest rettet af OBI-WAN lørdag, 04. maj, 2013 11:50, rettet i alt 1 gang.
Nu har jeg ikke set ham så forfærdeligt meget, men det kunne godt gå hen at blive en OK køb. Man skal selvfølgelig overveje det sædvanlige med om han kan tage skridtet op også ikke blive bange for at det er endnu en spiller som banker mål ind i Holland, hvilket ikke altid har medført succes videre, men jeg synes faktisk han ser rigtig spændende ud. En spiller vi helt sikkert bør være i stand til at konkurrere om og betale prisen for. Om han så vil komme her og indstille sig på at han ikke starter alle kampe, er lidt usikkert, men nok ikke umuligt.Niels K skrev:OK, det er der ikke helt samme klang over, men han var tilsyneladende til prøvetræning hos os i 2007 iflg. Wikisjampen skrev:Det er der nu ingen grund til, mest fordi han hedder Wilfried Bony og ikke den anden vej rundt.Niels K skrev: Alene navnet "Bony Wilfried" burde koste ekstra
Virker enormt stærk fysisk og god til at holde i bolden, med en ganske udemærket teknik. Hans afslutninger både med hovedet og fødder er gode, men igen, forsvarsspillet i Eresdivisionen er ikke altid lige højt. Han er ung, men ikke nogen teenager som der er nogle der ikke ønsker. Vitesse har et udemærket hold, men jeg synes han har fået en meget god variation med selv at skulle skabe noget og få nogle afslutninger til spillet fra holdet.
Imod moderne fodbold.
Jeg tror på han med tiden bliver en succes. Men det kommer til at kræve tålmodighed. Og har vi det ?. Alternativet er at købe en etableret angriber i PL.sjampen skrev:Nu har jeg ikke set ham så forfærdeligt meget, men det kunne godt gå hen at blive en OK køb. Man skal selvfølgelig overveje det sædvanlige med om han kan tage skridtet op også ikke blive bange for at det er endnu en spiller som banker mål ind i Holland, hvilket ikke altid har medført succes videre, men jeg synes faktisk han ser rigtig spændende ud. En spiller vi helt sikkert bør være i stand til at konkurrere om og betale prisen for. Om han så vil komme her og indstille sig på at han ikke starter alle kampe, er lidt usikkert, men nok ikke umuligt.Niels K skrev:OK, det er der ikke helt samme klang over, men han var tilsyneladende til prøvetræning hos os i 2007 iflg. Wikisjampen skrev:Det er der nu ingen grund til, mest fordi han hedder Wilfried Bony og ikke den anden vej rundt.Niels K skrev: Alene navnet "Bony Wilfried" burde koste ekstra
Virker enormt stærk fysisk og god til at holde i bolden, med en ganske udemærket teknik. Hans afslutninger både med hovedet og fødder er gode, men igen, forsvarsspillet i Eresdivisionen er ikke altid lige højt. Han er ung, men ikke nogen teenager som der er nogle der ikke ønsker. Vitesse har et udemærket hold, men jeg synes han har fået en meget god variation med selv at skulle skabe noget og få nogle afslutninger til spillet fra holdet.
Jeg er enig i alt hvad du skrive. Men jeg er bare ikke sikker på Skrtel rejser. En ting er helt sikker forstærkningen skal være på plads inden. Og hvem der tiltænkes denne plads aner jeg ikke. Hvem render rundt på det engelske ungdomslandshold i forsvaret ?. Mexico er helt forrygende stærke i ungdomsrækkerne pt. Jeg ser det faktisk som et sted, hvor der bør holdes øje med deres talentmasse.sjampen skrev:Nu har jeg ikke set ham så forfærdeligt meget, men det kunne godt gå hen at blive en OK køb. Man skal selvfølgelig overveje det sædvanlige med om han kan tage skridtet op også ikke blive bange for at det er endnu en spiller som banker mål ind i Holland, hvilket ikke altid har medført succes videre, men jeg synes faktisk han ser rigtig spændende ud. En spiller vi helt sikkert bør være i stand til at konkurrere om og betale prisen for. Om han så vil komme her og indstille sig på at han ikke starter alle kampe, er lidt usikkert, men nok ikke umuligt.Niels K skrev:OK, det er der ikke helt samme klang over, men han var tilsyneladende til prøvetræning hos os i 2007 iflg. Wikisjampen skrev:Det er der nu ingen grund til, mest fordi han hedder Wilfried Bony og ikke den anden vej rundt.Niels K skrev: Alene navnet "Bony Wilfried" burde koste ekstra
Ryger Skrtel skal vi nok forvente der hentes en yngre spiller ind. Men der sidder vel flere på bænken i forsvaret der står foran Skrtel ifb med salg.
Der skrives lidt om denne spiller i dag. jeg kender intet til ham. http://en.wikipedia.org/wiki/John_Boye
Til defensiv midt, syntes jeg denne spiller kunne være en forstærkning.
http://en.wikipedia.org/wiki/Victor_Wanyama
Og som en god spillede midterforsvarer kunne denne spiller være rigtig god.
http://en.wikipedia.org/wiki/I%C3%B1igo_Mart%C3%ADnez
Barcelona-based
newspaper Mundo
Deportivo - which
maintains close links with
the Catalan club - claims:
* Reina has agreed a 2-
year deal with Barca.
* A transfer fee of £10m
has been agreed with
LFC.
* Barca guarantee Reina
will be first choice when
Victor Valdes leaves.
newspaper Mundo
Deportivo - which
* Reina has agreed a 2-
year deal with Barca.
* A transfer fee of £10m
has been agreed with
LFC.
* Barca guarantee Reina
Victor Valdes leaves.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Mundo er det ikke et troværdigt medie, synes Luna ofte bruger det som medieYNWA! skrev:Barcelona-based
newspaper Mundo
Deportivo - which
* Reina has agreed a 2-
year deal with Barca.
* A transfer fee of £10m
has been agreed with
LFC.
* Barca guarantee Reina
Victor Valdes leaves.