Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Fribytter

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » fredag, 24. maj, 2013 14:27

Det ville godt nok også være mærkeligt, hvis Stoke solgte en af deres største profiler inden, en ny træner var fundet.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 24. maj, 2013 14:37

Redmaniac skrev:Hvordan har folk det med en type som Scott Sinclair, hvis han kunne erhverves for billige penge??

Han har stort set ikke være brugt og hans vej til startopstillingen synes lang - tvivler på at forløsningen for ham kommer under Pellegrini.

Han kender til Rodgers spillestil og havde en fremragende første sæson med Swansea i PL.

Det skal siges, at jeg ikke har set noget, der rygter os til ham.
Ikke flere af Rodgers, tidligere Championship bekendtskaber ind tak.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » fredag, 24. maj, 2013 14:51

Oomph242 skrev:
Redmaniac skrev:Hvordan har folk det med en type som Scott Sinclair, hvis han kunne erhverves for billige penge??

Han har stort set ikke være brugt og hans vej til startopstillingen synes lang - tvivler på at forløsningen for ham kommer under Pellegrini.

Han kender til Rodgers spillestil og havde en fremragende første sæson med Swansea i PL.

Det skal siges, at jeg ikke har set noget, der rygter os til ham.
Ikke flere af Rodgers, tidligere Championship bekendtskaber ind tak.
Nej tak, opfyld fansnes behov og hent et stort navn :dance:
Det vil give tro og håb til fans men også sponsorer på at vi mener det.
Derudover vil konkurrenterne også kigge lidt, hvis vi henter markante forstærkninger, her snakker vi ikke:
Williams, Vorm, McManaman, Sinclair eller lignende spillere.
Billede

Negrito
Geografisk sted: Hørsholm
Alder: 35

Indlæg af Negrito » fredag, 24. maj, 2013 15:30

Xenne skrev:
AJ skrev:Har lige læst på bold.dk, at Coentraõ regner med at forlade Real Madrid til sommer. Er han realistisk for os, eller er der for mange større klubber, der også kunne være interesserede i ham? Jeg synes i hvert fald, at han er en udmærket spiller, der både kan spille back og wing, og sågar også central midt vist nok. En spiller jeg godt kunne se spille en god rolle for os. Han har i hvert fald mere flair og fodboldhjerne end Enrique.
Enig, tror han kunne være en god back til os, men Scum mangler jo også en venstreback i stedet for ham der halv hjernen Evra :gunfire: :gunfire: :gunfire:
Jeg sætter mine penge på Baines i det tilfælde ;) Coentraro ville for vildt. Men den regner jeg bestemt ikke med. Nu hvor talen har stået lidt på Vermaelen, så synes jeg at huske at Han også kan spille venstreback? I så fald ville han min optik være et klassekøb
Oh Liverpool Lou lovely Liverpool Lou - Why must my poor heart keep following you

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » fredag, 24. maj, 2013 15:44

Starter vi transfervinduet ud med at hente:

Asmir Begovic(På bekostning af Reina)

&

Alderweirald/Papa(På baggrund af at Carra stopper)

Så ville jeg være tilfreds...

Få købt de 2 ind og sælg Reina til Barca.

Derefter kan vi arbejde på at rydde op i truppen og Rodgers kan sælge det overflødige og bruge de penge til at forstærke holdet yderligt.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:

Indlæg af Xenne » fredag, 24. maj, 2013 17:35

Monaco har hentet James Rodriguez og Moutinho for henholdsvis 335mil kr. og 185mil kr.
Rodriguez var sku mit drømmekøb, men når vi er i den prisklasse kan vi jo ikke følge med. :shock: :shock:
Senest rettet af Xenne fredag, 24. maj, 2013 18:01, rettet i alt 1 gang.
Billede

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » fredag, 24. maj, 2013 17:36

Xenne skrev:Porto har hentet James Rodriguez og Moutinho for henholdsvis 335mil kr. og 185mil kr.
Rodriguez var sku mit drømmekøb, men når vi er i den prisklasse kan vi jo ikke følge med. :shock: :shock:
Har de købt deres egne spillere :o

:)

(seriøst, så mener jeg faktisk, at de i sin tid købte noget af Hulk, selvom han spillede for dem i forvejen)

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » fredag, 24. maj, 2013 17:45

De er solgt til Monaco.

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » fredag, 24. maj, 2013 18:37

Nu når Rafa er kommet til Napoli må han gerne sende Cavani til os!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » fredag, 24. maj, 2013 19:01

YNWA! skrev:Nu når Rafa er kommet til Napoli må han gerne sende Cavani til os!
Er ret sikker på, at det bliver en Dzeko/Cavani byttehandel.. Men så kan vi da tage Hamsik i stedet ;)

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » fredag, 24. maj, 2013 19:11

Mads T. skrev:
YNWA! skrev:Nu når Rafa er kommet til Napoli må han gerne sende Cavani til os!
Er ret sikker på, at det bliver en Dzeko/Cavani byttehandel.. Men så kan vi da tage Hamsik i stedet ;)
Gør skam heller intet da!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Kristoffer

Indlæg af Kristoffer » fredag, 24. maj, 2013 19:12

Xenne skrev:Monaco har hentet James Rodriguez og Moutinho for henholdsvis 335mil kr. og 185mil kr.
Satans til Monaco! Der røg min sommerdrøm.

Så må vi bare hente Begovic, Papa, Tello og Wanyama istedet :)
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » fredag, 24. maj, 2013 19:20

Kristoffer skrev: Wanyama istedet :)
"Han er for klein" kan ikke bruges i denne sammenhæng(og er heller ikke gangbar generelt, som jeg ser det), han er faktisk for stor og robust til, selv, amerikansk fodbold. Hvis han kommer til PL behøver han ikke benskinner, men de er vist påbudt.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
LR75
Geografisk sted: Gylling
Alder: 50

Indlæg af LR75 » fredag, 24. maj, 2013 19:41

Fribytter skrev:Aj, ja, jeg kan jo ikke lade være med at tænke på Aurelio, men Coentrao lader dog ikke til at være så meget skadet og generelt har bedre fysik og fart. Han virker dog til tider meget naiv i sin spillestil imø..
Jeg var meget imponeret af Coentrão, inden han kom til Madrid. Men efter at have set hans præstationer i Spanien, er jeg blevet noget mere tilbageholdende. Jeg synes slet ikke, han har udfoldet talentet i Madrid. Om det så skyldes manageren eller manglende evner, skal jeg lade være usagt. Men sikkert er det hvert fald, at han bliver dyr, hvis han skal sælges. Og nok også dyrere, end vi kan betale. Men kunne han finde niveauet fra Benfica-tiden, er det en klar forstærkning for næsten ethvert hold.

SimonA
Alder: 27

Indlæg af SimonA » fredag, 24. maj, 2013 21:02

Er der nogle der ved om det er sandt, at Begovic har udtalt at han skifter til Liverpool, til et bosnisk medie? :)
Eller er det et "fup-medie"?
YNWA

Besvar