Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
OBI-WAN

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af OBI-WAN » lørdag, 25. maj, 2013 22:47

TomViolence skrev:
OBI-WAN skrev:
TomViolence skrev: Umiddelbart ser han ikke ud til, at være så skrap til squats.

Billede

Det er sådan her, det skal gøres.

Billede
Det fik du meget ud af. ;) Der menes selvfølgelig "squad". Kommaet i din første sætning er sat forkert. Jeg siger det bare. høhø :)
Bare lidt gas. :) Alting behøver ikke være lige seriøst. Ved selvfølgelig godt hvad du mener.
Jeg kan sagtens tage det, og forstod godt det ikke var ondt ment, da du på det groveste dizz'ede mine engelske sprogkundskaber. :) Helt fair rettelse, da den temmelige meget lagde op til den :-)

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » søndag, 26. maj, 2013 10:36

Fribytter skrev:Jeg tror, du er lidt for optimistisk mht. salg, Niels K.

Pacheco er pt. interessant for hold i Segunda Division, som jeg tror, har endnu sværere ved at skrabe et ordentligt transferbudget sammen i forhold til klubber i Primera Division. Mikel San Jose kostede Athletic Bilbao lidt over £2 mio.. i sin tid, og Pacheco bør koste noget mindre.
Assaidi rygtes tilbage til Holland og med tanke på, at Assaidi i sin tid kostede £3 mio., så tror jeg ikke, at et salg kommer til forøge transferbudgettet nævneværdigt.
Spearing er formentlig i kikkerten hos en del Championship-klubber, men de plejer ikke at kaste store summer efter spillere. I 2008 blev Guthrie solgt til NUFC for £2,5 mio. efter at have været lånt ud til Bolton (i PL). Jeg tror ikke, Spearing kommer til at koste ligeså meget som Guthrie.

Jeg tror ikke, at de tre spillere tilsammen kan indbringe mere end £5 mio.. Med et salg af Carroll tror jeg, at transferindtægterne vil være på £20 mio..

Ilori og Digne vil tilsammen koste over £10 mio.. Ilori er blevet rygtet til LFC for £3,5 mio., og Digne koster på rygtebørsen £7-8 mio.. Dertil kommer de £6 mio. for Aspas og £12-15 mio. for Papadopoulos. I værste fald kommer ovenstående transferrokade til at koste klubben i omegnen af £12 mio.. Så er der selvfølgelig stadig £8 mio. tilbage at bruge af, hvis det passer, at transferbudgettet før spillersalg er på £20 mio..

Coates ville jeg sætte til £5 mio., Skrtel til £10 mio. maks, hvis interessen fra Østeuropa stadig er der og Downing til £7-8 mio. (et par mio. under det, Villa købte ham for). Flanagan skal imø. lejes ud. At sælge et talent, der har fået størstedelen af den netop overståede sæson ødelagt af skader, tror jeg ikke, vil være en god forretning. Robinson er lige kommet tilbage fra et godt ophold i Wolves, og imø. bør klubben slet ikke opgive ham endnu - heller ikke selvom Digne måske købes.

Et salg af Shelvey vil jeg finde mere oplagt. En del PL- og EL-kampe efterhånden, hvor han indimellem har vist højt niveau, og et godt, men kort ophold i Blackpool. Samt debut for det engelske landshold. Han skal dog snart til at spille fast, men synes at have svært ved at passe ind i konceptet.
Det er jo svært at ansætte priserne, men lad os da bare tage dine bud, hvor jeg egentlig også har med i billedet omkring Dignes og Ilori, at vi sparer ca. 40.000 £ om ugen, ved at Wilson stopper. Carra/Touré bytteforholdet er også med.

Måske beholder vi Robinson, men med Johnson, Kelly og Wisdom foran, behøver så Flannagan, som jo ikke er pur ung mere ?

Nu taler Skrtel om at være åben for bud fra andre klubber, Coates finder jeg grundlæggende for langsom i handling og fysisk, og så kunne jeg godt forestille mig, at Brendan leder efter en anden type end Downing, det kunne være en Atsu fra Porto, som vi angiveligt har budt 3 mio for, hvor vi senere har folk som Sterling og Ibe til at tage over.

8 som restsum fra ejerne, 2 for Flanno, 5 for Coates, 10 for Skrtel og 10 for Downing, så er det 35 mio. £ at handle for udover:

Dignes, Touré, Papa, Ilori og Aspas.

Eriksen, Atsu og Begovic og så Reina for Tello - Bingo!
Senest rettet af Niels K søndag, 26. maj, 2013 12:48, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 26. maj, 2013 11:56

Ifølge Joseph Musker på Twitter (plejer at være en af de mere pålidelige, hvis nogen overhovedet er det) vil Andy Carroll først tage sin beslutning om fremtiden om to uger. Så udskydes alle transferplaner vel? BR kan vel ikke rigtig investere, i hvert fald på de offensive pladser, inden han ved hvad han har at gøre med. Både trupmæssigt og økonomisk.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » søndag, 26. maj, 2013 12:19

LFC-Aaby skrev:Ifølge Joseph Musker på Twitter (plejer at være en af de mere pålidelige, hvis nogen overhovedet er det) vil Andy Carroll først tage sin beslutning om fremtiden om to uger. Så udskydes alle transferplaner vel? BR kan vel ikke rigtig investere, i hvert fald på de offensive pladser, inden han ved hvad han har at gøre med. Både trupmæssigt og økonomisk.
De kan de godt. Og de skal bare køre på, det er vigtigt. Carroll ved godt han ikke indgår i planerne i Liverpool.

Denne spiller er også spændende. Han har kontraktudløb om 1 mdr.
http://en.wikipedia.org/wiki/Christian_Atsu
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » søndag, 26. maj, 2013 12:40

LFC-Aaby skrev:Ifølge Joseph Musker på Twitter (plejer at være en af de mere pålidelige, hvis nogen overhovedet er det) vil Andy Carroll først tage sin beslutning om fremtiden om to uger. Så udskydes alle transferplaner vel? BR kan vel ikke rigtig investere, i hvert fald på de offensive pladser, inden han ved hvad han har at gøre med. Både trupmæssigt og økonomisk.
Man kan jo ikke bebrejde ham, at han vil se sine muligheder an. Han skal æde en rimelig lønnedgang. Fra 80-90 til 60, går rygterne på.
Han smagte blod i en ung alder. Han blev handlet til en rekordsum og fik kontrakt kastet efter sig, som normalt tilhøre de aller største stjernef. Nu, et par år senere, skulle han stå blandt de farligste angribere i verden og topklubber burde stå i kø efter for underskrift, ligesom Suarez. Sagen er bare den, at han ikke leverede i Liverpool, og han har kun leveret i 7-8 kampe hos The Hammers.
Han er 24, og han skal have spilletid, hvis han skal opnå sit sande potentiale, forudsat han har et. Han har været mere skadet end klar, så længe man kan huske, føles det som.
Han skal kaste sig over West Ham kontrakten som en cykelrytter over EPO. De har og kan tilbyde, som jeg ser det, alt hvad han har brug for.
De vil bygge deres spil op omkring ham og hans kvaliteter, fansne elsker ham, og klubben tror på ham! Så meget faktisk, at de er villige til at overtage ham for en formue, selvom han har været skadet størstedelen af lejekontrakten og selvom han er skadet i købsøjeblikket.
Hvad sker der, Carroll? Måske ved han noget vi ikke ved, ellers så har han for høje tanker om sig selv.
Kom nu videre.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » søndag, 26. maj, 2013 13:29

Hvis han har høje tanker om sig selv, så er det kun i orden. Han er en fænomenal atlet, men har desværre en noget utidssvarende spillestil. Andy Carroll kunne have været en kultfigur på Anfield, men hans begrænsninger overgik desværre hans styrker.

Men jeg forstår udmærket hans selvforståelse. Hvis jeg var en ung mand som ham: Profil i Premier League, landsholdsspiller og med åbenlyse kvaliteter, så ville jeg også se mig selv spille på en større scene end West Ham kan tilbyde. Intet ondt om West Ham, der er en betagende klub for fodboldfanatikere.

Når man først har været den dyreste engelske fodboldspiller, når man først er blevet købt ind som frelseren i en af verdens mest traditionsrige klubber, så kan jeg godt forstå man har højere tanker om sig selv.

West Ham er en åbenlys destination for manden. Han er først og fremmest højt elsket, hvilket betyder mere end nullerne på lønchecken. Men jeg forstår godt hans udgangspunkt. Han skal dedikere sig til West Ham mange år frem, så er den klub og byen London lige hvad man vil når man hedder Andy Carroll.

Alt det bedste til ham. Jeg vil altid holde med ham så længe han ikke spiller mod Liverpool.

@Kelly
Atsu, der er en hurtig, eksplosiv og driblestærk kantspiller, har først kontraktudløb sommeren 2014. Snakker vi vitterligt 3 mio. pund (eller noget i den dur), så er han et gamble værd. Kræver en del skoling før han kan blive en topspiller.

Kelly

Indlæg af Kelly » søndag, 26. maj, 2013 14:05

Alonso skrev:Hvis han har høje tanker om sig selv, så er det kun i orden. Han er en fænomenal atlet, men har desværre en noget utidssvarende spillestil. Andy Carroll kunne have været en kultfigur på Anfield, men hans begrænsninger overgik desværre hans styrker.

Men jeg forstår udmærket hans selvforståelse. Hvis jeg var en ung mand som ham: Profil i Premier League, landsholdsspiller og med åbenlyse kvaliteter, så ville jeg også se mig selv spille på en større scene end West Ham kan tilbyde. Intet ondt om West Ham, der er en betagende klub for fodboldfanatikere.

Når man først har været den dyreste engelske fodboldspiller, når man først er blevet købt ind som frelseren i en af verdens mest traditionsrige klubber, så kan jeg godt forstå man har højere tanker om sig selv.

West Ham er en åbenlys destination for manden. Han er først og fremmest højt elsket, hvilket betyder mere end nullerne på lønchecken. Men jeg forstår godt hans udgangspunkt. Han skal dedikere sig til West Ham mange år frem, så er den klub og byen London lige hvad man vil når man hedder Andy Carroll.

Alt det bedste til ham. Jeg vil altid holde med ham så længe han ikke spiller mod Liverpool.

@Kelly
Atsu, der er en hurtig, eksplosiv og driblestærk kantspiller, har først kontraktudløb sommeren 2014. Snakker vi vitterligt 3 mio. pund (eller noget i den dur), så er han et gamble værd. Kræver en del skoling før han kan blive en topspiller.

Ok. spændende med Atsu. Er det ikke ham de skriver om her ?.
http://footy.dk/2013/05/25/liverpool-vi ... -kontrakt/

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » søndag, 26. maj, 2013 14:16

Det er ham der henvises til, ja. Men ikke overraskende er der fejl i en artikel fra footy.dk.

Den artikel de henviser til:
"...with just a year left on his contract..."
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... su-1909424

Kelly

Indlæg af Kelly » søndag, 26. maj, 2013 15:04

Alonso skrev:Det er ham der henvises til, ja. Men ikke overraskende er der fejl i en artikel fra footy.dk.

Ok, ja ikke overraskende.

Kelly

Indlæg af Kelly » søndag, 26. maj, 2013 17:56

Kelly skrev:
Alonso skrev:Det er ham der henvises til, ja. Men ikke overraskende er der fejl i en artikel fra footy.dk.

Er Isco urealistiskfor Liverpool. han koster vel ca. 150.000 kr. Han er klart bedre end Eriksen.

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » søndag, 26. maj, 2013 18:04

Kelly skrev:
Kelly skrev:

Er Isco urealistiskfor Liverpool. han koster vel ca. 150.000 kr. Han er klart bedre end Eriksen.
Ja, Isco kommer nok ikke til Liverpool. Heller ikke selvom du sætter tre 0'er på dit beløb og bagefter gange med 2.
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 26. maj, 2013 18:08

Vi burde gøre alvor af de tidligere rygter omkring denne Sydkoreaner. Hurtig, stærk, voldsom effektiv med begge fødder, hvor han bare curler bolden i de fjerneste hjørner med den største enkelthed. Son's got game:

http://www.liverpoolfc.com/news/media-w ... ure-latest

"I think in two or three weeks, I will know more," Son told regional newspaper Hamburger Morgenpost. "Why should not I stay here?"

Læg mærke til, at Express journalist åbenbart har nedskrevet Sons udtalelser præcis som, man kan formode, at Son har udtalt dem. :roll:
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » søndag, 26. maj, 2013 19:57

Kelly skrev:
Kelly skrev:

Det er en lille fejl, men jeg tror du mener 150.000.000. Iøvrigt så er prisen nærmere de 260 mio., hvilket nok melder os ud af kampen.
Kelly skrev:

Footy.dk er det sørgeligeste eksempel på journalistisk formidling i det her land. Ikke en gang en oversættelse kan de lave. Hvad med lidt kritik eller baggrundstjek? De skrive ikke engang valuta bag det angivne tal, de slynger ud.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:

Indlæg af Xenne » mandag, 27. maj, 2013 08:53

Et alternativ til Downing kunne også være en Anotoine Griezmann.
Dygtig venstrebenet spiller, der arbejder hårdt, har ikke set ham så meget i år.
Men det jeg har, har han været god.
Billede

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » mandag, 27. maj, 2013 15:48

Hvis Suarez sælges for de 50 mio £ som der er snak om i 'hvem skal ud?' tråden, så gad jeg egentlig godt høre jeres bud på hvordan vi skal/kan forstærke os. Jeg ser umiddelbart ikke de store muligheder for at gøre os bedre. Vi har en mand der scorer 20+ mål i PrL. Vi er ikke specielt attraktive for de helt store spillere pga manglende europæisk bold. Hvad tænker i?
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Besvar