Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
jockey
Geografisk sted: Viborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jockey » fredag, 07. jun, 2013 19:48

Hr. Drejer skrev:Det store spørgsmål er, hvor tæt kan man være på at skrive kontrakt med en spiller, uden at gøre det :?
Kluk kluk ............ :lol:

Brugeravatar
Skøtt
Geografisk sted: København Ø
Alder: 31

Indlæg af Skøtt » fredag, 07. jun, 2013 22:08

http://footy.dk/2013/06/07/top-5-mest-v ... dlob-2013/

Nogen interesse?

Så selv gerne en Honda, hvis han er på fri transfer. :D
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » fredag, 07. jun, 2013 23:11

Ilori er den hurtigste spiller, der nogensinde har spillet i Sporting. Og det er altså sat op over for spillere som Nani og Christiano.
Ikke tosset med et lynhurtigt og lovende forsvarstalent. Han henter bare det tabte.....

http://footy.dk/2013/06/07/liverpool-vi ... ortugiser/

thefugle

Indlæg af thefugle » lørdag, 08. jun, 2013 10:38

Liverpool will complete the signing of Celta Vigo striker Iago Aspas, 25, next week after Tottenham's late interest appeared to threaten their move for the Spaniard.

Har Tottenham folk der bare sidder og venter på vi byder på en spiller og så byder de bare på den samme fordi vi gør?
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af Surf » lørdag, 08. jun, 2013 12:33

MADRID (Reuters) - Iago Aspas chose Liverpool over offers from Italy, Portugal and other countries, the Celta Vigo forward was quoted as saying on Saturday amid reports of his four-year deal with the English Premier League side.

"When I heard of Liverpool's interest I did not hesitate even for a minute," the 25-year-old was quoted as saying in Marca sports daily.

"It is one of the biggest clubs in the world and although I also had offers from Italy and Portugal and other countries I decided that my future was in English football."

Celta and Liverpool are putting the final touches to a deal that will see Aspas join the Premier League team for a fee of 8.5 million euros (7.1 million pounds) plus bonuses, Marca reported.

Aspas would earn 1.5 million euros a season, up from the 600,000 euros he was paid at Celta, the paper added.

"I am very calm but at the same time very excited because I am making a very significant step forward in my sporting career," he said.

Aspas helped set up the winner as Celta survived relegation on the final day of the season last weekend with a 1-0 home victory over Espanyol.

Born in Vigo, he is an idol to Celta fans, having come up through the youth ranks.

He is left-footed, fast and direct and can play through the middle, in a deeper role, or down the flank.

He was Celta's top scorer with 12 goals in La Liga this season, his first in the top-flight.
http://uk.mobile.reuters.com/article/id ... 8?irpc=932

Ang. lønnen så må man da sige, at den er relativt beskeden.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

kristiank
Alder: 28
Kontakt:

Indlæg af kristiank » lørdag, 08. jun, 2013 12:56

thefugle skrev:Liverpool will complete the signing of Celta Vigo striker Iago Aspas, 25, next week after Tottenham's late interest appeared to threaten their move for the Spaniard.

Har Tottenham folk der bare sidder og venter på vi byder på en spiller og så byder de bare på den samme fordi vi gør?
Det har jeg længe troet. Det er stort set alle spillere som Liverpool bliver linket til, som Tottenham så af en eller anden mærkelig grund så også mener, at de skal rygtes sammen med.
Man kan ikke være lige heldig hver gang

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 08. jun, 2013 13:48

Aspas: "When I heard of Liverpool's interest I did not hesitate even for a minute,"

"It is one of the biggest clubs in the world and although I also had offers from Italy and Portugal and other countries I decided that my future was in English football."

Fra Facebook

Derudover skriver den Norske at alt er aftalt og klart og der kun mangler lægetjekket, som vil ske i næste uge.

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » lørdag, 08. jun, 2013 15:00

kristiank skrev:
thefugle skrev:Liverpool will complete the signing of Celta Vigo striker Iago Aspas, 25, next week after Tottenham's late interest appeared to threaten their move for the Spaniard.

Det har jeg længe troet. Det er stort set alle spillere som Liverpool bliver linket til, som Tottenham så af en eller anden mærkelig grund så også mener, at de skal rygtes sammen med.
Nu behøver det jo ikke at være sandt, at Tottenham er interesseret. Der skrives så meget..

Jeg glæder mig rigtig meget til at se Aspas i vores trøje! Tror han har det, der skal til for at blive et hit på Anfield!

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 08. jun, 2013 15:46

Liverpool have offered 6M for Sevilla player Luis Alberto, this season on loan at Barcelona B. Sevilla want 9M. Deal could be close [via Correo de'la Sport]

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » lørdag, 08. jun, 2013 16:20

OBI-WAN skrev:
kristiank skrev:

Nu behøver det jo ikke at være sandt, at Tottenham er interesseret. Der skrives så meget..

Jeg glæder mig rigtig meget til at se Aspas i vores trøje! Tror han har det, der skal til for at blive et hit på Anfield!
Det ser ud til den er rimeligt lukket og så er det bare at håbe. Tvivler ikke på hans kvalitet, men er han en spiller der kan højne vores niveau og dermed være med til at komme højere op i tabellen. Der kan jeg have min tvivl.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » lørdag, 08. jun, 2013 16:22

Jesper skrev:
OBI-WAN skrev:
kristiank skrev:

Det ser ud til den er rimeligt lukket og så er det bare at håbe. Tvivler ikke på hans kvalitet, men er han en spiller der kan højne vores niveau og dermed være med til at komme højere op i tabellen. Der kan jeg have min tvivl.
Suarez, Sturridge, Aspas og Borini er vel ikke et helt tosset firkløver til een plads - måske 2 af de forreste pladser ? Jeg synes nu - ganske vist ud fra youtube klip og øvrige beskrivelser - at han virker ganske skarp og lovende. Det var heller ikke tilfældige klubber, der også efterspurgte hans tjenester.

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » lørdag, 08. jun, 2013 16:33

Han kan vidst blive brugt lige bag den forreste, som den forreste og på kanterne. Så han kan også give noget til den bredde, der har været snakket så meget om, vi mangler.
Nu har vi altså Stur, Borini og så ham her. Alle 3 spillere, der kan løbe fra de fleste! Det lader til at være en vigtig faktor hos BR.
Og naturligvis stadig, indtil videre, også Suarez.
Jeg tror, vi kommer til at spille med 2 angribere oppe foran i rigtig mange kampe næste sæson.

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » lørdag, 08. jun, 2013 17:53

Intet nyt på Papadopoulos eller?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 08. jun, 2013 18:02

Jeg tror sgu ikke vi kommer til at købe de helt dyre/1. hyldes spillere i år. Aspas, Kolo og en anden midterforsvar. Tror ikke det bliver til så mange andre forstærkninger desværre... I hvert fald ikke offensive spillere. På en eller anden måde er det næsten også være for meget at have sturridge, suarez, Aspas, Sterling, coutinho, borini og downing (+ Ibe, Morgan og suso) til de 4 forreste pladser.
Lucas, Gerrard, henderson, Allen (+ coady og shelvey) burde vel være nok til at dække en 2-mands midtbane.

Jeg synes vi efterhånden har en BRED trup, men vi mangler meget kvalitet, specielt på midtbanen! Tror bare ikke vi sælger tilstrækkeligt på midtbane og angreb til at skabe plads til kvalitetsspillere.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » lørdag, 08. jun, 2013 18:42

LFC-Aaby skrev:Jeg tror sgu ikke vi kommer til at købe de helt dyre/1. hyldes spillere i år. Aspas, Kolo og en anden midterforsvar. Tror ikke det bliver til så mange andre forstærkninger desværre... I hvert fald ikke offensive spillere. På en eller anden måde er det næsten også være for meget at have sturridge, suarez, Aspas, Sterling, coutinho, borini og downing (+ Ibe, Morgan og suso) til de 4 forreste pladser.
Lucas, Gerrard, henderson, Allen (+ coady og shelvey) burde vel være nok til at dække en 2-mands midtbane.

Jeg synes vi efterhånden har en BRED trup, men vi mangler meget kvalitet, specielt på midtbanen! Tror bare ikke vi sælger tilstrækkeligt på midtbane og angreb til at skabe plads til kvalitetsspillere.
Der er nogle hvis'er, men kommer Lucas 100% op i gear, fortsætter Hendo det flotte spil, kan Stevie holde niveau, så har vi altså en stærk midtbane.

Så har vi en Allen, Shelvey og en Papa, der kan agere den def. midt (hvis vi køber ham naturligvis).

Jeg er måske lidt i tvivl om Shelvey, men jeg er villig til at give ham en sæson eller 2 mere for at se, om han indeholder det, jeg tror, at han gør.

Det synes jeg nu er fornuftigt nok til de 3 midbanepladser, men det ville ikke gøre noget at få en Eriksen eller Henrikh fra Shakhtar ;)

Besvar