Kluk kluk ............Hr. Drejer skrev:Det store spørgsmål er, hvor tæt kan man være på at skrive kontrakt med en spiller, uden at gøre det

Kluk kluk ............Hr. Drejer skrev:Det store spørgsmål er, hvor tæt kan man være på at skrive kontrakt med en spiller, uden at gøre det
http://uk.mobile.reuters.com/article/id ... 8?irpc=932MADRID (Reuters) - Iago Aspas chose Liverpool over offers from Italy, Portugal and other countries, the Celta Vigo forward was quoted as saying on Saturday amid reports of his four-year deal with the English Premier League side.
"When I heard of Liverpool's interest I did not hesitate even for a minute," the 25-year-old was quoted as saying in Marca sports daily.
"It is one of the biggest clubs in the world and although I also had offers from Italy and Portugal and other countries I decided that my future was in English football."
Celta and Liverpool are putting the final touches to a deal that will see Aspas join the Premier League team for a fee of 8.5 million euros (7.1 million pounds) plus bonuses, Marca reported.
Aspas would earn 1.5 million euros a season, up from the 600,000 euros he was paid at Celta, the paper added.
"I am very calm but at the same time very excited because I am making a very significant step forward in my sporting career," he said.
Aspas helped set up the winner as Celta survived relegation on the final day of the season last weekend with a 1-0 home victory over Espanyol.
Born in Vigo, he is an idol to Celta fans, having come up through the youth ranks.
He is left-footed, fast and direct and can play through the middle, in a deeper role, or down the flank.
He was Celta's top scorer with 12 goals in La Liga this season, his first in the top-flight.
Det har jeg længe troet. Det er stort set alle spillere som Liverpool bliver linket til, som Tottenham så af en eller anden mærkelig grund så også mener, at de skal rygtes sammen med.thefugle skrev:Liverpool will complete the signing of Celta Vigo striker Iago Aspas, 25, next week after Tottenham's late interest appeared to threaten their move for the Spaniard.
Har Tottenham folk der bare sidder og venter på vi byder på en spiller og så byder de bare på den samme fordi vi gør?
Nu behøver det jo ikke at være sandt, at Tottenham er interesseret. Der skrives så meget..kristiank skrev:Det har jeg længe troet. Det er stort set alle spillere som Liverpool bliver linket til, som Tottenham så af en eller anden mærkelig grund så også mener, at de skal rygtes sammen med.thefugle skrev:Liverpool will complete the signing of Celta Vigo striker Iago Aspas, 25, next week after Tottenham's late interest appeared to threaten their move for the Spaniard.
Har Tottenham folk der bare sidder og venter på vi byder på en spiller og så byder de bare på den samme fordi vi gør?
Det ser ud til den er rimeligt lukket og så er det bare at håbe. Tvivler ikke på hans kvalitet, men er han en spiller der kan højne vores niveau og dermed være med til at komme højere op i tabellen. Der kan jeg have min tvivl.OBI-WAN skrev:Nu behøver det jo ikke at være sandt, at Tottenham er interesseret. Der skrives så meget..kristiank skrev:Det har jeg længe troet. Det er stort set alle spillere som Liverpool bliver linket til, som Tottenham så af en eller anden mærkelig grund så også mener, at de skal rygtes sammen med.thefugle skrev:Liverpool will complete the signing of Celta Vigo striker Iago Aspas, 25, next week after Tottenham's late interest appeared to threaten their move for the Spaniard.
Jeg glæder mig rigtig meget til at se Aspas i vores trøje! Tror han har det, der skal til for at blive et hit på Anfield!
Suarez, Sturridge, Aspas og Borini er vel ikke et helt tosset firkløver til een plads - måske 2 af de forreste pladser ? Jeg synes nu - ganske vist ud fra youtube klip og øvrige beskrivelser - at han virker ganske skarp og lovende. Det var heller ikke tilfældige klubber, der også efterspurgte hans tjenester.Jesper skrev:Det ser ud til den er rimeligt lukket og så er det bare at håbe. Tvivler ikke på hans kvalitet, men er han en spiller der kan højne vores niveau og dermed være med til at komme højere op i tabellen. Der kan jeg have min tvivl.OBI-WAN skrev:Nu behøver det jo ikke at være sandt, at Tottenham er interesseret. Der skrives så meget..kristiank skrev:Det har jeg længe troet. Det er stort set alle spillere som Liverpool bliver linket til, som Tottenham så af en eller anden mærkelig grund så også mener, at de skal rygtes sammen med.thefugle skrev:Liverpool will complete the signing of Celta Vigo striker Iago Aspas, 25, next week after Tottenham's late interest appeared to threaten their move for the Spaniard.
Jeg glæder mig rigtig meget til at se Aspas i vores trøje! Tror han har det, der skal til for at blive et hit på Anfield!
Der er nogle hvis'er, men kommer Lucas 100% op i gear, fortsætter Hendo det flotte spil, kan Stevie holde niveau, så har vi altså en stærk midtbane.LFC-Aaby skrev:Jeg tror sgu ikke vi kommer til at købe de helt dyre/1. hyldes spillere i år. Aspas, Kolo og en anden midterforsvar. Tror ikke det bliver til så mange andre forstærkninger desværre... I hvert fald ikke offensive spillere. På en eller anden måde er det næsten også være for meget at have sturridge, suarez, Aspas, Sterling, coutinho, borini og downing (+ Ibe, Morgan og suso) til de 4 forreste pladser.
Lucas, Gerrard, henderson, Allen (+ coady og shelvey) burde vel være nok til at dække en 2-mands midtbane.
Jeg synes vi efterhånden har en BRED trup, men vi mangler meget kvalitet, specielt på midtbanen! Tror bare ikke vi sælger tilstrækkeligt på midtbane og angreb til at skabe plads til kvalitetsspillere.