Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 12. jun, 2013 12:03

LFC-Aaby skrev:
jacobq skrev:
Hvor jeg dog håber vi køber ham. Han er så usædvanlig god synes jeg !
Spejderen kiggede vel også på Eriksen. Men mon ikke vi efter denne kamp er mest interesseret i Henrik.
Jo helt klart.

Zenit kigger også på Luis.
Onsdag 12. juni
Zenit St Petersburg ønsker å kjøpe Luis Suarez fra Liverpool, og vil ha handelen gjennomført raskt. Den russiske klubben anser Suarez som den perfekte erstatter for Hulk, som er på vei vekk fra klubben.
Sports Direct News
http://www.liverpool.no/rykter.aspx
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » onsdag, 12. jun, 2013 12:11

Ja, pardon my French, men det lyder fandme godt :)

Igen er det pisse ærgeligt med Suarez, men hvis han ikke længere har lyst til at bo i England, og hvis vi samtidigt får hvad det der ligner £50mio+, så er det fint med mig.

Han har scoret nogle fantastiske mål for os, og leveret nogle fantastiske kampe.
Det vil jeg aldrig glemme ham for.

Lad os så få hentet nogle nye, tørstige, talentfulde spillere ind, og så skal vi nok komme videre.

Harder Better Faster Stronger 8-)
Senest rettet af Jensen onsdag, 12. jun, 2013 13:37, rettet i alt 1 gang.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » onsdag, 12. jun, 2013 12:27

Hvis vi sælger Suarez, kan vi så ikke gå med i kampen om Lewandowski?

Manden vil tydeligvis gerne til Bayern, hvilket Dortmund ikke tillader. Hvis vi smider £25m for ham (har kontraktudløb om et år) og samtidig tilbyder ham en frikøbsklausul på samme £25m næste sommer, så har vi en (måske midlertidig - men det kan jo være han bliver glad for os) erstatning til at hjælpe os tilbage i CL, og Lewndowski har en vej ud af Dortmund, som samtidig giver ham god mulighed for at komme til hans drømmeklub Bayern næste sommer.

Og så ender han ikke i Man Utd...
Kloppite

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » onsdag, 12. jun, 2013 12:33

texy skrev:Hvis vi sælger Suarez, kan vi så ikke gå med i kampen om Lewandowski?

Manden vil tydeligvis gerne til Bayern, hvilket Dortmund ikke tillader. Hvis vi smider £25m for ham (har kontraktudløb om et år) og samtidig tilbyder ham en frikøbsklausul på samme £25m næste sommer, så har vi en (måske midlertidig - men det kan jo være han bliver glad for os) erstatning til at hjælpe os tilbage i CL, og Lewndowski har en vej ud af Dortmund, som samtidig giver ham god mulighed for at komme til hans drømmeklub Bayern næste sommer.

Nope.
Scouser by heart.

Siden 2009.

texy

Indlæg af texy » onsdag, 12. jun, 2013 12:40

TomViolence skrev:
texy skrev:Hvis vi sælger Suarez, kan vi så ikke gå med i kampen om Lewandowski?

Nope.
Hvorfor synes du ikke, at vi skulle det?
Kloppite

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » onsdag, 12. jun, 2013 12:54

texy skrev:
TomViolence skrev:

Nope.
Du spørger ikke om vi skal gå med i kampen om ham, men om vi kan gå med i kampen om ham. Og jo, vi kan da muligvis godt forsøge at lægge vores billet i hatten, men som TV antyder, så tror jeg ærligt talt, at sandsynligheden for at det skulle lykkes os at hente ham er forsvindende lille.

texy

Indlæg af texy » onsdag, 12. jun, 2013 13:24

Aarde skrev:
texy skrev:
TomViolence skrev:

Nope.
Du spørger ikke om vi skal gå med i kampen om ham, men om vi kan gå med i kampen om ham. Og jo, vi kan da muligvis godt forsøge at lægge vores billet i hatten, men som TV antyder, så tror jeg ærligt talt, at sandsynligheden for at det skulle lykkes os at hente ham er forsvindende lille.
Ok, så med eventuelle £50m på kontoen KAN vi ikke lægge et bud, der om ikke andet vil presse hans pris op for eventuelle konkurrenter? Så er mit spørgsmål til TV da endnu mere relevant. Hvorfor KAN vi ikke det?

Vi finder jo kun ud af om svaret er nej, hvis vi prøver. Og hvis vi ikke er villige til i det mindste at byde på rigtige topspillere, så synes jeg, at vi skal ignorere alle Suarez' opfordringer til at sælge ham.
Kloppite

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » onsdag, 12. jun, 2013 14:07

texy skrev:
Aarde skrev:
texy skrev:
TomViolence skrev:

Nope.
Ok, så med eventuelle £50m på kontoen KAN vi ikke lægge et bud, der om ikke andet vil presse hans pris op for eventuelle konkurrenter? Så er mit spørgsmål til TV da endnu mere relevant. Hvorfor KAN vi ikke det?

Vi finder jo kun ud af om svaret er nej, hvis vi prøver. Og hvis vi ikke er villige til i det mindste at byde på rigtige topspillere, så synes jeg, at vi skal ignorere alle Suarez' opfordringer til at sælge ham.
Du har måske ret i, at vi kan smide et bud afsted mod Dortmund for Lewandowski for at presse prisen op for at ødelægge det for vores konkurrenter. Men det er der ikke særlig meget pointe i. Jeg synes hellere (og det tror jeg også at Liverpool FC gør), vi skal fokusere på realistiske transfermål. Vi kan også byde ind på Cavani, Falcao, Ronaldo osv., men det er en anelse åndssvagt.

Jeg svarede heller ikke på, om vi KAN (rent hypotetisk) byde på angriberen, men om vi skulle gøre det. Vi kan tale i mange dage om hvad vi hypotetisk kan foretage os.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » onsdag, 12. jun, 2013 17:13

According to chief scout and former director of football at AS Monaco Tor-Kristian Karlsen, Liverpool are closing in on Schalke centre-back Kyriakos Papadopoulos.

Kyriakos Papadopoulos is set to cost Liverpool a fee in the region of €22m.

Rodgers will regard the 21-year-old as a possible replacement for Jamie Carragher, after he plays his final game for Liverpool at Anfield, this Saturday.

http://fernandezsusofans.lockerdome.com ... /108098012
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

thefugle

Indlæg af thefugle » onsdag, 12. jun, 2013 17:29

YNWA! skrev:According to chief scout and former director of football at AS Monaco Tor-Kristian Karlsen, Liverpool are closing in on Schalke centre-back Kyriakos Papadopoulos.

Rodgers will regard the 21-year-old as a possible replacement for Jamie Carragher, after he plays his final game for Liverpool at Anfield, this Saturday.

+ en angriber mere hvis suarez smutter og mkhitaryan så er jeg tilfreds med dette vindue
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 12. jun, 2013 17:42

Det er kraftedeme mange penge for Papadopoulos. Jeg ville mene, at godt det halve ville være en fair pris.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 12. jun, 2013 17:51

Det virker som en urealistisk høj pris.

Jeg hæfter mig dog ved, at der står "this saturday", hvilke antyder, at det er skrevet for næsten en måned siden.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » onsdag, 12. jun, 2013 18:06

Robbie_God_Fowler skrev:Det virker som en urealistisk høj pris.

Jeg hæfter mig dog ved, at der står "this saturday", hvilke antyder, at det er skrevet for næsten en måned siden.
Karlsens ord er i hvert fald en måneds tid gamle. Han tweetede midt i maj, at vi nærmede os Papadopoulos. Det kan selvfølgelig godt være, at han har snakket om det igen for nyligt, men det andet virker mere plausibelt. Jeg tror det er old news.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 12. jun, 2013 18:10

12€ stærke for Papa og 22€ stærke for Henrikh, se så kan vi tale om det. Ind det skal de dog.

Det er dog ikke utænkeligt, at vi skal smide 165 mio kr for Papa, som artiklen skriver. Det er vist bare resultatet af stenrige fodboldejeres ukontrollerede forbrug af penge, der nu yder negativ indflydelse på resten af fodboldverdenen.

Jeg har dog svært ved at tro, at Rodgers skulle være villig til at give over 150€ for ham, men det kan godt være, at jeg, min fascination af Papa til trods, undervurderer ham og hans værdi.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » onsdag, 12. jun, 2013 19:21

thefugle skrev:
YNWA! skrev:According to chief scout and former director of football at AS Monaco Tor-Kristian Karlsen, Liverpool are closing in on Schalke centre-back Kyriakos Papadopoulos.

+ en angriber mere hvis suarez smutter og mkhitaryan så er jeg tilfreds med dette vindue

Det var godt nok en vild pris for en forsvarsspiller. Er han virkelig så god ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar