Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
LFC_20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » torsdag, 13. jun, 2013 15:48

Brazilian outfit Gremio have finalised the sale of midfielder Fernando to Shakhtar Donetsk for 13 million euros (£11.05m). The deal comes as Serie A side Napoli had the option to match Shakhtar's offer but decided not to do so.

Fra Skysports transfers clockwatch

- De har jo også hentet Wellington Nem, som erstatning for Fernandinho... Mon, et køb af Fernando kan åbne op for Henrikh til LFC?
Senest rettet af LFC_20 torsdag, 13. jun, 2013 15:57, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » torsdag, 13. jun, 2013 15:52

LFC_20 skrev:Brazilian outfit Gremio have finalised the sale of midfielder Fernando to Shakhtar Donetsk for 13 million euros (£11.05m). The deal comes as Serie A side Napoli had the option to match Shakhtar's offer but decided not to do so.

Fra Skysports

- De har jo også hentet Wellington Nem, som erstatning for Fernandinho... Mon, et køb af Fernando kan åbne op for Henrikh til LFC?
Link???

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » torsdag, 13. jun, 2013 15:56

Mugge skrev:
LFC_20 skrev:Brazilian outfit Gremio have finalised the sale of midfielder Fernando to Shakhtar Donetsk for 13 million euros (£11.05m). The deal comes as Serie A side Napoli had the option to match Shakhtar's offer but decided not to do so.

Link???
Til ?

Det er som skrevet taget fra skysports transfers clockwatch, måske jeg rettede det efter du så det

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » torsdag, 13. jun, 2013 16:05

LFC_20 skrev:
Mugge skrev:

Link???
Til ?

Det er som skrevet taget fra skysports transfers clockwatch, måske jeg rettede det efter du så det
Du skal stadig linke. Folk skal ikke lede efter historien.

Brugeravatar
Mikkel.Maagaard
Alder: 33
Kontakt:

Indlæg af Mikkel.Maagaard » torsdag, 13. jun, 2013 19:07

Xenne skrev:
Mikkel.Maagaard skrev:
Alonso skrev:En anden faktor er at klubben vil omstrukturere kontrakterne, så en større del af lønnen fremover er resultatorienteret. Det er en effektiv måde at undgå at fejlkøb er svære at få videre, men vigtigst at lønudgifterne svarer til hvad holdet præsterer. Vi endte på en syvendeplads sidste sæson, men betaler 5. mest i løn. Skal ikke kunne sige om de her historier er en del af nogle forhandlinger omkring en ny kontrakt til Pepe Reina.
Ja, det er vel sådan de forventer at lønne i fremtiden. Problemet tror jeg, er bare, at vi mister spillere til konkurrende klubber hvor spillere får samme løn, underordnet resultaterne. Spurs for at tage et eksempel.
- Det irriterer mig, at vi mister potentielle spillere som eksempelvis Dempsey, Sigurdsson e.l. fordi vores inefektive bestyrelse og i særdeleshed den brune tunge Ian Ayre, ikke kan finde ud af at slå til på de rigtige tidspunkter.

Og så en helt anden ting... Heg fatter ikke hvorfor alle snakker om, at Skrtel skal væk. Han har haft en dårlig sæson ja, men det er altså ikke mere end et års tid siden, han blev valgt som årest spiller i Liverpool. Det har fungeret med ham og Agger før, så det kan det selvfølgelig også igen...
Jeg er glad for at klubbens bestyrelse sagde stop med både Dempsey og Sigurdson, de penge kommer os til gavn nu.
Da vi er en klub i støbeskeen og bygger mod fremtiden med holdet, så er jeg mere tilfreds med vi har haft unge spillere der har fået chancen og mulighed for at udvikle sig end vi havde smidt mange penge efter Dempsey som er en gammel nisse :aliboronz6:

Suso, Sterling, Shelvey, Ibe, Wisdom og flere har fået chancen.
Alle er spillere hvor vi mangler bredde og kunne ha' manglet bedre alternativer.
Det er måske heller ikke det, at vi ikke fik spillerne der som sådan ærgrer mig, mere det at vi efter åbenlys interesse og officielle bud alligevel ikke formår at lukke handlen og dermed ser dumme ud i alles øjne. Synes desværre der tegner sig et billede af FSG efter hånden...
Billede

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » torsdag, 13. jun, 2013 19:42

Mikkel.Maagaard skrev:
Det er måske heller ikke det, at vi ikke fik spillerne der som sådan ærgrer mig, mere det at vi efter åbenlys interesse og officielle bud alligevel ikke formår at lukke handlen og dermed ser dumme ud i alles øjne. Synes desværre der tegner sig et billede af FSG efter hånden...
Ser det godt nok stik modsat, vi vil have en spiller, sætter en max transfer og max løn, hvis den ene af de to overskrides er han ikke noget for LFC. Hvis vi var blevet ved med at overbetale konstant, SÅ var LFC forblevet til grin ud af til. Kan ikke se lidt økonomisk sans er negativt. man city og chelsea, kører forretningen efter dit koncept, hvis jeg forstår dit indlæg ret. Og de er da til grin, og i den grad usle købe klubber.
Verden er smask fuld af hyklere....

Weissmuller
Geografisk sted: Ringsted
Alder: 45

Indlæg af Weissmuller » torsdag, 13. jun, 2013 20:09

Amen til det Thommo.

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » torsdag, 13. jun, 2013 20:16

Mikkel.Maagaard skrev:
Xenne skrev:
Mikkel.Maagaard skrev:
Alonso skrev:En anden faktor er at klubben vil omstrukturere kontrakterne, så en større del af lønnen fremover er resultatorienteret. Det er en effektiv måde at undgå at fejlkøb er svære at få videre, men vigtigst at lønudgifterne svarer til hvad holdet præsterer. Vi endte på en syvendeplads sidste sæson, men betaler 5. mest i løn. Skal ikke kunne sige om de her historier er en del af nogle forhandlinger omkring en ny kontrakt til Pepe Reina.
Ja, det er vel sådan de forventer at lønne i fremtiden. Problemet tror jeg, er bare, at vi mister spillere til konkurrende klubber hvor spillere får samme løn, underordnet resultaterne. Spurs for at tage et eksempel.
- Det irriterer mig, at vi mister potentielle spillere som eksempelvis Dempsey, Sigurdsson e.l. fordi vores inefektive bestyrelse og i særdeleshed den brune tunge Ian Ayre, ikke kan finde ud af at slå til på de rigtige tidspunkter.

Og så en helt anden ting... Heg fatter ikke hvorfor alle snakker om, at Skrtel skal væk. Han har haft en dårlig sæson ja, men det er altså ikke mere end et års tid siden, han blev valgt som årest spiller i Liverpool. Det har fungeret med ham og Agger før, så det kan det selvfølgelig også igen...
Jeg er glad for at klubbens bestyrelse sagde stop med både Dempsey og Sigurdson, de penge kommer os til gavn nu.
Da vi er en klub i støbeskeen og bygger mod fremtiden med holdet, så er jeg mere tilfreds med vi har haft unge spillere der har fået chancen og mulighed for at udvikle sig end vi havde smidt mange penge efter Dempsey som er en gammel nisse :aliboronz6:

Suso, Sterling, Shelvey, Ibe, Wisdom og flere har fået chancen.
Alle er spillere hvor vi mangler bredde og kunne ha' manglet bedre alternativer.
Vi prissætter nogle spillere internt, altså finder ud af hvor meget vi synes de er værd, og er så ikke villige til at betale mere for dem.
Det er da sund fornuft. Det er derfor vi nu, efter et år med Rodgders, har mulighed for at se fremad igen. Ikke flere Carroll/Cole m.fl. handler. Underskudet på budgettet skal barberes. FFP du ved.

Jeg synes det er Tottenham der ser dumme ud efter de handler der. Ingen af dem har formået at have det store impact på holdet.

Man skal jo ikke betale en 50er for en mælk i fakta, fordi det er den sidste. Den logik høre vel til alle steder, så længe man ikke hedder Monaco, PSG m.fl.
Jeg synes der tegner sig et billeder af nogle pragmatiske og ansvarlige herre. De vil af med det image, at Liverpool betaler hvad som helst for hvem som helst. Det havde resulteret i, at alle spillere vi ville købe blev dobbelt så dyre når vi vil have dem. Det er usundt! Nu ved andre klubber, at vi ikke bare kaster penge efter dem uden videre. Det et langt bedre for os! Ikke mindst, at klubberne nu er klar over vi er klar til bare at skride, hvis ikke der indgås et kompromis.

Sidst men ikke mindst så vi heller ikke et bundløst hul med penge. Vi har simpelthen ikke råd til at overbyde på alle spillere.
Jeg synes istedet vi skal være glade over de nye ejeres politik. Hvordan så det ud før de kom?

Nr.7LuisSuarez

Indlæg af Nr.7LuisSuarez » torsdag, 13. jun, 2013 20:26

Mugge skrev:
LFC_20 skrev:
Mugge skrev:

Link???
Til ?

Du skal stadig linke. Folk skal ikke lede efter historien.
http://www1.skysports.com/football/news ... ar-Donetsk
:army7:
Form is temporary, class is permanent. Be faithful to your club.

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » torsdag, 13. jun, 2013 20:44

#LFC Updates#

David Maddock of the Mirror

Regardless of #Reina staying, #Mignolet will go to #LFC for £7m

Liverpool are considering Christian Benteke and Karim Benzema as potential replacements for Luis Suarez

Alan Hunter of the GuardianLiverpool are expected to formalise their interest Henrikh Mkhitaryan once Andy Carroll is sold

Niel Jones from the EchoIt's only a matter of time before Aspas is confirmed as a Liverpool player with just final formalities/paperwork to go

Movement on a deal for Luis Alberto is expected later this week

Barcelona have until Thursday to exercise an option to sign Luis Alberto permanently

If Barcelona do not take up the option to buy Luis Alberto then Liverpool are confident of signing him

Liverpool also hope to find out in the next 24 hours whether their bid to sign Luis Alberto has been successful

Liverpool are set to step up their pursuit of Tiago Ilori and Henrikh Mkhitaryan

Liverpool believe they are close to agreeing a fee for Ilori and a deal should be reached in the next few days

Liverpool will then follow a deal for Ilori by stepping up their interest in Mkhitaryan who is valued at £20m

Meanwhile Andy Carroll is edging closer to completing a move to West Ham Other sourcesThe Guardian's Sid Lowe says he thinks Madrid would go for both #Suarez and #Bale despite reports to the contrary.

Taget fra facebook.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

mrwhiskey

Indlæg af mrwhiskey » torsdag, 13. jun, 2013 21:07

Der skulle snarest være nyheder på liverpoolfc.com ifølge folk på twitter. Kunne tyde på at én spiller ihvertfald bliver præsenteret. :)

Jimmy Rice ‏@JimmyRiceWriter 2m
Bit of news on http://Liverpoolfc.com shortly.

Chris Shaw ‏@shawct 6m
It's definitely worth #LFC fans checking the website tonight...

http://liverpoolfc.com/news/latest-news ... -principle

Så skete det. Velkommen til Iago Aspas :)
Senest rettet af mrwhiskey torsdag, 13. jun, 2013 21:19, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » torsdag, 13. jun, 2013 21:19

mrwhiskey skrev:Der skulle snarest være nyheder på liverpoolfc.com ifølge folk på twitter. Kunne tyde på at én spiller ihvertfald bliver præsenteret. :)
Kan man det uden for vinduet, hvis ikke han er kontraktfri altså? End ikke Toure er præsenteret endnu, mig bekendt :dontknow: .

mrwhiskey

Indlæg af mrwhiskey » torsdag, 13. jun, 2013 21:20

Thommo skrev:
mrwhiskey skrev:Der skulle snarest være nyheder på liverpoolfc.com ifølge folk på twitter. Kunne tyde på at én spiller ihvertfald bliver præsenteret. :)
Kan man det uden for vinduet, hvis ikke han er kontraktfri altså? End ikke Toure er præsenteret endnu, mig bekendt :dontknow: .
Nej okay ikke præsenteret. Men at handlen kan blive bekræftet :)

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 13. jun, 2013 21:20

Deal in principle;

http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... -principle

Mangler kun lige det sidste, men nu skal meget gå galt.

Jeg vover pelsen - Velkommen til Aspas! :)

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » torsdag, 13. jun, 2013 21:26

mrwhiskey skrev:
Thommo skrev:
Nej okay ikke præsenteret. Men at handlen kan blive bekræftet :)
Okay RedRedRed har linket til den, og er enig i den virker så godt som sikker når .tv bringer det. Har ikke set et minut med ham, men håber på han er den nye Suarez, uden karantænerne. For store forventninger, næh ;)

Besvar