Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Jeg så Lennon lidt i går og blev pænt positivt overrasket. Han har speed, udfordrer, kan bruge begge ben, dribler ok og smider ikke bolden væk halvt så ofte som Babel.
For min skyld må han gerne være et af 4 targets til sommer.
En anden spurs spiller jeg synes vi skulle overveje er Defoe. Jeg har altid godt kunnet lide ham og prismæssigt. Han vil sikkert være tilfreds med at være andenviolin. Ham og Ngog vil være ok som angribere til næste sæson.
Barry kunne være interessant men mest pga hans muligheder for at spille i venstre side (ikke back) samt hans relative lave pris. Prisen skal dog være lav hvis han skal være interessant.
Disse 3 spillere bør kunne hentes for omkring £30 mio.
Sælges Degen, Dossena, Voronin, Tanten, Babel, så er det ikke mange penge vi skal have op af lommen. Resten skal bruges på en højre back. (MAX £10 mio)
Reina/Diego
Arbeloa/Ny - Carra/Skrtel - Agger/Hyypia - Insua/Aurelio
Alonso/Lucas - Mascherano/Barry
Lennon/Kuyt - Gerrard/Yossi - Riera/Lennon/Barry
Torres/Defoe/Ngog
Sammenlagt kan denne opstilling hentes for lidt over £20 mio.
En anden spurs spiller jeg synes vi skulle overveje er Defoe. Jeg har altid godt kunnet lide ham og prismæssigt. Han vil sikkert være tilfreds med at være andenviolin. Ham og Ngog vil være ok som angribere til næste sæson.
Barry kunne være interessant men mest pga hans muligheder for at spille i venstre side (ikke back) samt hans relative lave pris. Prisen skal dog være lav hvis han skal være interessant.
Sælges Degen, Dossena, Voronin, Tanten, Babel, så er det ikke mange penge vi skal have op af lommen. Resten skal bruges på en højre back. (MAX £10 mio)
Reina/Diego
Torres/Defoe/Ngog
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
Velkommen i klubben.Flemming skrev:Jeg så Lennon lidt i går og blev pænt positivt overrasket. Han har speed, udfordrer, kan bruge begge ben, dribler ok og smider ikke bolden væk halvt så ofte som Babel.
Angående Defoe, tror jeg næppe han bliver sendt afsted igen igen så kort tid efter han er kommet retur. Redknapp hev ham nok med fra Portsmouth af en grund.
Ind:
------------------
Lennon
Negredo
Barry/Martinez
Johnson
------------------
Ca. 50 millioner
------------------
Ud:
------------------
Itandje
Babel
Dossena
Degen
El Zhar
Voronin
------------------
Ca. 25 millioner
------------------
Finder vi 25 millioner pund (+/-) og får købt ind nogenlunde som beskrevet ovenfor, så er jeg glad, taknemmelig og fuld af tro og håb forud for næste sæson.
30 millioner? Dream on!Flemming skrev:Jeg så Lennon lidt i går og blev pænt positivt overrasket. Han har speed, udfordrer, kan bruge begge ben, dribler ok og smider ikke bolden væk halvt så ofte som Babel.
Reina/Diego
Torres/Defoe/Ngog
Lennon koster MINIMUM 20M
Barry er vel næppe heller faldet så meget siden vi ikke fik ham for 18-20M i sommer - vel omkring 12-15M
Defoe blev købt i vinterpausen for ca. 15M, så han er nok ikke meget billigere end det.
Summa summarum bliver det nærmere 50M hvis vi er optimistiske.
Har tidligere læst, at Barry kan hentes (Hekkem?) for £ 2m til sommer, men om det holder vand ved jeg ikke.
Et sted skal man vel starte. Hyypia spillede i Willem II, Riera i Espanyol og Agger i Brøndby...Superdaniel skrev:Han er endnu en middelmådig spiller som bare ikke har klassen til at spille i Liverpool. Hvis manden var så skide fantastisk spillede han nok heller ikke i en klub som Dortmund. Er egentlig træt af at vi bliver ved med at blive linket sammen med ham for han er ikke god nok. Han er ikke en forbedring i forhold til de spillere vi i forvejen har i truppen så derfor skal han ikke købes! VI SKAL HAVE KLASSE!Hr. Drejer skrev: Sidste sommer blev vi linket til Blaszykowski og nu bliver linket til ham igen. Han spiller i Dortmund. Er der nogen som følger den tyske liga og kender lidt til ham?
http://community.footballpools.com/blog ... -close-in/
Var det ikke noget med, at hvis han i sommers krævede at komme på transferlisten - så ville han personligt gå glip af en bonus på £2 mio., hvorimod hvis Villa solgte ham uden han formelt have bedt om en transfer request, så ville han stadig få den på grund af opfyldt kontrakt. Men det kan også være, at jeg er helt galt på denAJ skrev:Har tidligere læst, at Barry kan hentes (Hekkem?) for £ 2m til sommer, men om det holder vand ved jeg ikke.
Pga hans alder og tid i klubben og korte tid tilbage i sin kontrakt, så kan han købe sig fri ved at betale sin løn det sidste år. Det svarer vel til omkring £3 mio.athomsen skrev:Var det ikke noget med, at hvis han i sommers krævede at komme på transferlisten - så ville han personligt gå glip af en bonus på £2 mio., hvorimod hvis Villa solgte ham uden han formelt have bedt om en transfer request, så ville han stadig få den på grund af opfyldt kontrakt. Men det kan også være, at jeg er helt galt på denAJ skrev:Har tidligere læst, at Barry kan hentes (Hekkem?) for £ 2m til sommer, men om det holder vand ved jeg ikke.
Lennon må ikke koste over 15 og jeg vil tro Defoe kan hentes for de 12. Han er vel kun deres 3./4. angriber medmindre de sælger Bent.
Paulochenko (pladestave), Keane, Bent, Defoe.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
Som det har set ud siden Redknapp kom til klubben, tror jeg ikke du skal regne Pavlyuchenko som deres førstevalg. Det er ikke meget goodwill han har fået af sin nye træner, som ofte har foretrukket Bent og/eller (alt efter opstilling) Keane til sin start 11'er. Defoe har ikke spillet grundet skader, men blev hentet tilbage for omkring 20 millioner som den angriber, der, ifølge Redknapp, virkelig skulle sætte fut i offensiven - han har med andre ord meget stor tillid til Defoe, og jeg tror ikke han slipper ham til sommer, kun et halvt år efter han for anden gang blev hentet retur til Tottenham. Og slet ikke for 8 millioner mindre end de betalte.Flemming skrev:Pga hans alder og tid i klubben og korte tid tilbage i sin kontrakt, så kan han købe sig fri ved at betale sin løn det sidste år. Det svarer vel til omkring £3 mio.athomsen skrev:Var det ikke noget med, at hvis han i sommers krævede at komme på transferlisten - så ville han personligt gå glip af en bonus på £2 mio., hvorimod hvis Villa solgte ham uden han formelt have bedt om en transfer request, så ville han stadig få den på grund af opfyldt kontrakt. Men det kan også være, at jeg er helt galt på denAJ skrev:Har tidligere læst, at Barry kan hentes (Hekkem?) for £ 2m til sommer, men om det holder vand ved jeg ikke.
Lennon må ikke koste over 15 og jeg vil tro Defoe kan hentes for de 12. Han er vel kun deres 3./4. angriber medmindre de sælger Bent.
Paulochenko (pladestave), Keane, Bent, Defoe.
En rangorden blandt Spurs' angribere ser pt snarere således ud:
Keane
Defoe
Pavlyuchenko/Bent
Nyeste udmelding er at Roque Santa Cruz gerne vil væk fra Rovers til sommer. Han er måske heller ikke helt uinteressant.
Det er ikke noget Hekkem bestemmerAJ skrev:Har tidligere læst, at Barry kan hentes (Hekkem?) for £ 2m til sommer, men om det holder vand ved jeg ikke.

Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... -21294054/McRae skrev:Nyeste udmelding er at Roque Santa Cruz gerne vil væk fra Rovers til sommer. Han er måske heller ikke helt uinteressant.
Så ville jeg heller ha vi lod Crouch blive han er bedre end Cruz.McRae skrev:Nyeste udmelding er at Roque Santa Cruz gerne vil væk fra Rovers til sommer. Han er måske heller ikke helt uinteressant.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.
Crouch ville jo gerne afsted, og det er ikke TLW at holde på spillere, som gerne vil videre. Crouch var super for os, men han fik ikke meget spilletid, og jeg kan egentlig godt forstå ham.Martin E skrev:Så ville jeg heller ha vi lod Crouch blive han er bedre end Cruz.McRae skrev:Nyeste udmelding er at Roque Santa Cruz gerne vil væk fra Rovers til sommer. Han er måske heller ikke helt uinteressant.
Derudover er Cruz en anden type en Crouch, så sammenligningen er svær. Cruz kan sagtens vise sig at passe bedre ind, men det er jo svært at spå om (jvf. Keane).
LFC Søren skrev:Det er ikke noget Hekkem bestemmerAJ skrev:Har tidligere læst, at Barry kan hentes (Hekkem?) for £ 2m til sommer, men om det holder vand ved jeg ikke.

Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them