Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 23. jun, 2013 16:59

mikkel1992 skrev:Jeg synes de skulle se at få hentet Henrikh Mkhitaryan i en hvis fart, jeg tror virkelig han ville forstærke angrebet og give os nye muligheder. :headbang:
Jeg ser faktisk Henrikh mere som en offensiv midtbanespiller, der ligger bag ved Daniel / Aspas og med Luis på kant, og evt Alberto / Borini på modsatte kant. jeg er ret sikker på Liverpool ønsker Henrikh, men noget blokere for hans skifte. Det er naturligvis vigtigt Liverpool holder sig til hos agenten, og klubben og hjælper med at løse problemet.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Theredmate
Geografisk sted: Odense

Indlæg af Theredmate » søndag, 23. jun, 2013 17:13

Hej alle sammen, jeg er ny her på forum! Har fuldt jeres spændende diskussioner i længere tid, og har nu bestemt mig for selv at tage del, og tilføje mine meninger blandt de mange her på forum :)

Når det kommer til manges frygt for stjerners eller rutinerede kræfters udebliven i dette vindue tror jeg ikke vi skal frygte. Hvis vi analyserer truppen p.t, er jeg enig i at der er en mangel på erfarne spillere, men det er jeg overbevist om kommer når vi når længere hen i ugerne. Transfervinduet er stadig ungt, og vi har da været hurtigt ude og hente Kolo Toure, Luis Alberto og Aspas (måske er der opstået problemer når det kommer til den lille spanier, men tror den går igennem) til forholdsvis få penge. Hvis vi så medregner Carroll salget burde der være en del penge i tanken, hvis vi også tænker på pengene af evt. salg af Skrtel, Shelvs og Coates. Man skal dog ud og finde erstatninger for de spillere der så bliver solgt, Men jeg tror at mindre udrensning ville gavne, og de vil nok finde bedre erstatninger. Det skal dog ikke gå op i FM, og et salg af halvdelen af truppen, det ville være rent kaos. Men jeg tror at nogle få salg ville frigive mange penge, som BR vil bruge fornuftigt på unge, sultne og gode spillere. Også et par rutinerede. Det virker måske lidt drømmende det hele, men jeg tror at der vil gå nogle stykker ud, og at vi egentlig har flere penge nu, end vi lige går og tror. http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... arket.html Dette kunne umiddelbart godt lyde som om at der er få penge at gøre godt af, men tror mere det er ment, som om at de skal hente de rigtige spillere, og ikke Andy Carroll eller Aqua, om igen.

Jeg mener at der stadig mangler to gode midterforsvarer (en ung backup, og en rutineret makker til Agger) En ung venstreback, som kan tage over efter Enrique om nogle år (Er Luke Shaw urealistisk?) Og en off. midt. (Mkhitaryan) Mener at angrebet er godt nok med Suarez, Sturridge, Aspas, Borini, Sterling, Downing + Ibe og andre talenter. (Nogle af dem er jo self. kanter, men BR foretrækker et system med tre angribere, hvor de to ude i siderne, nærmest er offensive kanter) Og så Coutinho som mange kalder off. midt, men mere ligger ude i venstre side og ligger stikninger og udfordrer.

Når det kommer til målmandsposten, forstår jeg ikke at Rodgers køber en dyr målmand, blot for at give Reina konkurrence http://www.talksport.co.uk/sports-news/ ... his-r-2001 Jeg mener at et salg af Reina ville give mening, da Mignolet er både yngre og bedre (får nok hug af at sige det, men det synes jeg) Har heller adrig været en stor Reina fan.

Jeg tror også på at Suarez bliver, da han er blevet ofte fejlciteret og fejloversat. I samme ovenstående interview, siger Rodgers også noget i stil med: "Medierne tager det de gerne vil høre fra Suarez, og skriver ikke om de mange gange han har udtrykt kærligheden for klubben, og byen"

Mener ikke at Lucas er god nok til starteren (Dette er meget omdiskuteret, og jeg får også nok hug for at sige dette)

Så jeg så gerne en opstilling næste sæson ala. :

Suarez---Sturridge---Coutinho

Mkhitaryan

Hendo---Gerrard

Enrique---Agger---Ny---Johnson

Mignolet

Denne opstilling tror jeg er stærk nok til at kæmpe om top 4, hvis vi også medregner en styrket bredde og konkurrence.

Alt i alt håber jeg på et godt transfervindue, og tror også på det :flag5:
"I think football would become an even better game if someone could invent a ball that kicks back......"

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » søndag, 23. jun, 2013 17:13

Kelly skrev:
mikkel1992 skrev:Jeg synes de skulle se at få hentet Henrikh Mkhitaryan i en hvis fart, jeg tror virkelig han ville forstærke angrebet og give os nye muligheder. :headbang:
Jeg ser faktisk Henrikh mere som en offensiv midtbanespiller, der ligger bag ved Daniel / Aspas og med Luis på kant, og evt Alberto / Borini på modsatte kant. jeg er ret sikker på Liverpool ønsker Henrikh, men noget blokere for hans skifte. Det er naturligvis vigtigt Liverpool holder sig til hos agenten, og klubben og hjælper med at løse problemet.
Jeg siger også bare køb nu Henrikh.

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » søndag, 23. jun, 2013 17:31

Theredmate skrev:Hej alle sammen, jeg er ny her på forum! Har fuldt jeres spændende diskussioner i længere tid, og har nu bestemt mig for selv at tage del, og tilføje mine meninger blandt de mange her på forum :)

Når det kommer til manges frygt for stjerners eller rutinerede kræfters udebliven i dette vindue tror jeg ikke vi skal frygte. Hvis vi analyserer truppen p.t, er jeg enig i at der er en mangel på erfarne spillere, men det er jeg overbevist om kommer når vi når længere hen i ugerne. Transfervinduet er stadig ungt, og vi har da været hurtigt ude og hente Kolo Toure, Luis Alberto og Aspas (måske er der opstået problemer når det kommer til den lille spanier, men tror den går igennem) til forholdsvis få penge. Hvis vi så medregner Carroll salget burde der være en del penge i tanken, hvis vi også tænker på pengene af evt. salg af Skrtel, Shelvs og Coates. Man skal dog ud og finde erstatninger for de spillere der så bliver solgt, Men jeg tror at mindre udrensning ville gavne, og de vil nok finde bedre erstatninger. Det skal dog ikke gå op i FM, og et salg af halvdelen af truppen, det ville være rent kaos. Men jeg tror at nogle få salg ville frigive mange penge, som BR vil bruge fornuftigt på unge, sultne og gode spillere. Også et par rutinerede. Det virker måske lidt drømmende det hele, men jeg tror at der vil gå nogle stykker ud, og at vi egentlig har flere penge nu, end vi lige går og tror. http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... arket.html Dette kunne umiddelbart godt lyde som om at der er få penge at gøre godt af, men tror mere det er ment, som om at de skal hente de rigtige spillere, og ikke Andy Carroll eller Aqua, om igen.

Jeg mener at der stadig mangler to gode midterforsvarer (en ung backup, og en rutineret makker til Agger) En ung venstreback, som kan tage over efter Enrique om nogle år (Er Luke Shaw urealistisk?) Og en off. midt. (Mkhitaryan) Mener at angrebet er godt nok med Suarez, Sturridge, Aspas, Borini, Sterling, Downing + Ibe og andre talenter. (Nogle af dem er jo self. kanter, men BR foretrækker et system med tre angribere, hvor de to ude i siderne, nærmest er offensive kanter) Og så Coutinho som mange kalder off. midt, men mere ligger ude i venstre side og ligger stikninger og udfordrer.

Når det kommer til målmandsposten, forstår jeg ikke at Rodgers køber en dyr målmand, blot for at give Reina konkurrence http://www.talksport.co.uk/sports-news/ ... his-r-2001 Jeg mener at et salg af Reina ville give mening, da Mignolet er både yngre og bedre (får nok hug af at sige det, men det synes jeg) Har heller adrig været en stor Reina fan.

Jeg tror også på at Suarez bliver, da han er blevet ofte fejlciteret og fejloversat. I samme ovenstående interview, siger Rodgers også noget i stil med: "Medierne tager det de gerne vil høre fra Suarez, og skriver ikke om de mange gange han har udtrykt kærligheden for klubben, og byen"

Mener ikke at Lucas er god nok til starteren (Dette er meget omdiskuteret, og jeg får også nok hug for at sige dette)

Så jeg så gerne en opstilling næste sæson ala. :

Suarez---Sturridge---Coutinho

Mkhitaryan

Hendo---Gerrard

Mignolet

Denne opstilling tror jeg er stærk nok til at kæmpe om top 4, hvis vi også medregner en styrket bredde og konkurrence.

Alt i alt håber jeg på et godt transfervindue, og tror også på det :flag5:
Jeg syntes generalt at Touré undervurderes, derudover syntes jeg faktisk at vi har gode unge spillere i truppen i Wisdom og Kelly og kan godt frygte at de bare ryger længer væk fra en start 11er hvis vi forstærker os alt for meget når vi snakker ny makker til Agger.

Jeg har også svært ved at se ideen med en ny keeper men der kan jo ligge nogle aftaler vi ikke kender til.
En venstre back er jeg helt enig med dig i og det samme gælder Henrikh Mkhitaryan.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » søndag, 23. jun, 2013 17:36

Theredmate skrev:Suarez---Sturridge---Coutinho

Mkhitaryan

Hendo---Gerrard

Mignolet
Først og fremmest velkommen til og flot indlæg.

Jeg er mere eller mindre enig i det meste, men jeg hæfter mig mest ved din opstilling, og din holdning til Lucas. Lucas er pt. vores måske vigtigste spiller (dermed ikke sagt, at han er den bedste), fordi han er den eneste, der kan spille hans plads. Før hans skade var han blandt ligaens bedste på sin position, og det er rigtigt, at hans niveau ikke har været helt deroppe endnu, hvilket også er naturligt. Når nu du fravælger Lucas og putter Gerrard og Henderson ind på den centrale midtbane, så er vi blottet defensivt.

Gerrard er hverken hurtig eller taktisk god nok til at spille på den defensive midtbane. Hans forcer ligger ubetinget i det offensive, og hvis vi skal få det maksimale ud af ham, så kræver det, at vi har en spiller som Lucas, der kan kompensere for Gerrards manglende defensive evner. Det gør samtidigt også, at Gerrard kan spille mere frit. Det ville han ikke kunne med en spiller som Henderson ved siden af ham vis evner også primært er i det offensive. Henderson har en enorm arbejdsradius, men defensivt er slet ikke på niveau med Lucas (hvilket er fint, når nu han spiller en anden position).

Hvis Lucas ikke er god nok, så kræver det, at vi henter en spiller en med hans kvaliteter, der kan spille hans position. En central midtbane bestående af Henderson og Gerrard ville være selvmord defensivt. Jeg mener nu også, at Lucas er mere kompetent end de muligheder, vi ellers ville kunne få til den plads. Vi så Lucas' niveau i et par kampe sidste sæson, men det var omvendt tydeligt, at hans timing og hurtighed stadig halter lidt - nu får han forhåbentligt en skadesfri pre-season og så tror jeg, at Lucas vil være i stand til at genfinde hans høje niveau.
Liverpool Football Klopp

Nr.7LuisSuarez

Indlæg af Nr.7LuisSuarez » søndag, 23. jun, 2013 18:17

"On June 22, Brendan Rodgers swooped to make the 20-year-old his second signing of the summer transfer window."
http://www.liverpoolfc.com/team/first-t ... is-alberto
Skal det betyde at vi ikke har fået enten Iago Aspas eller Kolo Toure?
Form is temporary, class is permanent. Be faithful to your club.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 23. jun, 2013 18:33

Nr.7LuisSuarez skrev:"On June 22, Brendan Rodgers swooped to make the 20-year-old his second signing of the summer transfer window."
Ja, vi har ikke hentet Iago Aspas endnu. Prisen skulle være aftalt mellem klubberne, og han har bestået lægetjekket, men han skylder vidst nogen penge. Dem skal han betale hvis han skifter. Derfor er han ikke blevet hentet (endnu)
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Theredmate
Geografisk sted: Odense

Indlæg af Theredmate » søndag, 23. jun, 2013 18:54

AndreasN skrev:
Theredmate skrev:Suarez---Sturridge---Coutinho

Mkhitaryan

Hendo---Gerrard

Mignolet
Først og fremmest velkommen til og flot indlæg.

Jeg er mere eller mindre enig i det meste, men jeg hæfter mig mest ved din opstilling, og din holdning til Lucas. Lucas er pt. vores måske vigtigste spiller (dermed ikke sagt, at han er den bedste), fordi han er den eneste, der kan spille hans plads. Før hans skade var han blandt ligaens bedste på sin position, og det er rigtigt, at hans niveau ikke har været helt deroppe endnu, hvilket også er naturligt. Når nu du fravælger Lucas og putter Gerrard og Henderson ind på den centrale midtbane, så er vi blottet defensivt.

Gerrard er hverken hurtig eller taktisk god nok til at spille på den defensive midtbane. Hans forcer ligger ubetinget i det offensive, og hvis vi skal få det maksimale ud af ham, så kræver det, at vi har en spiller som Lucas, der kan kompensere for Gerrards manglende defensive evner. Det gør samtidigt også, at Gerrard kan spille mere frit. Det ville han ikke kunne med en spiller som Henderson ved siden af ham vis evner også primært er i det offensive. Henderson har en enorm arbejdsradius, men defensivt er slet ikke på niveau med Lucas (hvilket er fint, når nu han spiller en anden position).

Hvis Lucas ikke er god nok, så kræver det, at vi henter en spiller en med hans kvaliteter, der kan spille hans position. En central midtbane bestående af Henderson og Gerrard ville være selvmord defensivt. Jeg mener nu også, at Lucas er mere kompetent end de muligheder, vi ellers ville kunne få til den plads. Vi så Lucas' niveau i et par kampe sidste sæson, men det var omvendt tydeligt, at hans timing og hurtighed stadig halter lidt - nu får han forhåbentligt en skadesfri pre-season og så tror jeg, at Lucas vil være i stand til at genfinde hans høje niveau.

Kan sagtens se hvad du mener :) Det var måske naivt tænkt, og det ville skabe store problemer med sådan en midtbane. Det jeg havde i tankerne, var om man kunne omskole Henderson til en mere tilbagetrukket rolle som man ser det da han spillede for u21. http://www.youtube.com/watch?v=cU8m4rTbkuM Lidt ligesom her mod Sverige. Men der skulle jeg måske have med i tankerne, at han her bliver brugt defensiv midt i en 4-4-2, hvor rollen måske er lidt anderledes i en 4-3-3, hvor der er to midtbanespillere foran dig, og du ikke har så mange offensive pligter selvom det er en mere offensiv formation. Problemet ville nok også heller ikke så meget være fysikken, som han har vist er god nok som def. midt i PL, men måske også lidt niveau forskellen fra u21 kampe mod Sverige, og så PL. Man må heller ikke glemme at en defensiv midts vigtigste rolle, er at tackle, og bryde modstandernes angreb, og Henderson er nok ikke lige typen til det altid. Ham og Gerrard har nok bare flere offensive kvaliteter. Selvom Gerrard spillede defensiv midt mod Neymar og co. på Wembley, og gjorde det fint, er han stadig klart bedst som AM/CM, det samme med Henderson.

Det med Lucas vil jeg lige uddybe: Som du skriver mangler han hurtighed og timing, det er nemlig en af de største problemer, udover det mener jeg at han udfylder rollen meget godt, og viser også et højt niveau i de ting han gør, og læser spiller godt. Men jeg synes nogle gange han kan have nogle boldtab (ikke lige så ofte som Allen) men på nogle uheldige tidspunkter. Oftest under det opbyggende spil når det går hurtigt. Hvis han kunne få arbejdet med disse ting, ville han være nærmest perfekt, men det er der ingen der er. Hvis han bare kunne få timing og hurtighed tilbage så var jeg tilfreds, og der ville være glade dage på Liverpools defensive midt :aliboronz8:

Man kunne også sende Allen nogle timer i fitnessen, så han kunne blive sådan et lille muskelbundt, og bare smadre Benteke og de store drenge :dance: Men tvivler på det sker :naughty:
"I think football would become an even better game if someone could invent a ball that kicks back......"

Kelly

Indlæg af Kelly » søndag, 23. jun, 2013 19:27

LFC-Aaby skrev:
Nr.7LuisSuarez skrev:"On June 22, Brendan Rodgers swooped to make the 20-year-old his second signing of the summer transfer window."
Ja, vi har ikke hentet Iago Aspas endnu. Prisen skulle være aftalt mellem klubberne, og han har bestået lægetjekket, men han skylder vidst nogen penge. Dem skal han betale hvis han skifter. Derfor er han ikke blevet hentet (endnu)

TROR DU IKKKE DET GÅR I ORDEN ?

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 23. jun, 2013 19:36

Kelly skrev:
LFC-Aaby skrev:

TROR DU IKKKE DET GÅR I ORDEN ?
Det skal jeg ikke kunne sige. Håber bare ikke at klubben skal kompensere for hans gæld.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » søndag, 23. jun, 2013 20:47

Kelly skrev:TROR DU IKKKE DET GÅR I ORDEN ?
Tourettes?
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » søndag, 23. jun, 2013 20:54

AndreasN skrev:
Kelly skrev:TROR DU IKKKE DET GÅR I ORDEN ?
Tourettes?
Klasse :lol:
Verden er smask fuld af hyklere....

Kelly

Indlæg af Kelly » søndag, 23. jun, 2013 22:32

Egen tro og derfor uden links. Tror simon fra sunderland er næste mand og han kommer til lægetjek mandag eller tirsdag.

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » søndag, 23. jun, 2013 22:37

Kelly skrev:Egen tro og derfor uden links. Tror simon fra sunderland er næste mand og han kommer til lægetjek mandag eller tirsdag.
Arg, hva, Kelly? ;-)

Jay ‏@Jay82_LFC 4m
Mignolet medical on Tuesday as expected with view to a £9m deal. #LFC

Kopsource ‏@Kopsource 11m
Mignolet medical most likely due on Tuesday and not tomorrow, despite what is being touted on Twitter.

This Is Anfield ‏@thisisanfield 14m
Mignolet medical still Tuesday as planned.

Tony Barrett ‏@TonyBarretTimes 17m
@LegendoftheKop He's set to have it on Tuesday.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » søndag, 23. jun, 2013 22:47

Kelly skrev:Egen tro og derfor uden links. Tror simon fra sunderland er næste mand og han kommer til lægetjek mandag eller tirsdag.
Nu er jeg kritisk. Hvad er det lige jeg skal bruge det her til? Det oplagte spørgsmål til det citerede er: Hvorfor tror du det?

Præmissen for at skrive noget på et debatforum er vel at bidrage med noget debatskabende. Det kunne være fakta, men det kunne også lige så godt være en holdning. Her er der bare et tomt og ubegrundet postulat.

Besvar