Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
@Thommo
Og hvor meget har du så fulgt CSKA Moskva i den forgangne sæson? Du har vel forhåbentlig samtlige kampe med Honda involveret, ellers kan du jo overhovedet ikke give en brugbar vurdering af hans niveau!
Jeg ser gerne Honda i Liverpool men ikke på bekostning af Henrik M.
Og hvor meget har du så fulgt CSKA Moskva i den forgangne sæson? Du har vel forhåbentlig samtlige kampe med Honda involveret, ellers kan du jo overhovedet ikke give en brugbar vurdering af hans niveau!
"We're not racist, we only hate the mancs"
Ikke et minut, men som jeg skriver, er mit indtryk han vil være "gratis" pga trøjer i østen!!! Men har trods alt scoret i hver 4. kamp godt og vel, i den russiske liga, som er stærkere end den ukrainske, er vi enige i det?????
Verden er smask fuld af hyklere....
Og du, Emmy, har ikke forholdt dig til mine udtalelser om Shaktar
Men fyrer af om mine CSKA relationer....Du vil fyre 25-28 mill af på en fra Shaktar, men stiller dig kritisk over en "fri" til december fra CSKA, hvorfor,....PGA hype gætter jeg på. Jeg så Honda for 1-2 sæsoner siden i EL/CL og det var lovende, det Henrikh har vist har ikke været 10 mill værd, som jeg ser det....Og husk nu Emmy, respekter min mening!!!!!!!!!!!!

Nej det er vi ikke enige om.Thommo skrev:Ikke et minut, men som jeg skriver, er mit indtryk han vil være "gratis" pga trøjer i østen!!! Men har trods alt scoret i hver 4. kamp godt og vel, i den russiske liga, som er stærkere end den ukrainske, er vi enige i det?????
Jeg har ingen problemer med at respektere din og andres meninger og holdninger. Problemet med dine altid markante og ofte ret rodede meninger/holdninger er bare at de er så divergerende.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Og du svarer som sædvanlig lige præcis på det du vil, og undlader at svare på det du ikke vil. Forhold dig til samtlige mine spørgsmål og holdninger. istedet for at plukke som det behager dig, det ville klæde dig!!!!!!!!!
Utroligt at hver gang jeg klikker ind på en tråd inde på dette forum så er der "voksne" mænd som sidder og skændes som små børn.
Vi burde sgu holde sammen os LFC fans .. YNWA

+1000!lfcman skrev:Utroligt at hver gang jeg klikker ind på en tråd inde på dette forum så er der "voksne" mænd som sidder og skændes som små børn.

For klejn og stationær til PL.. http://www.youtube.com/watch?v=xuKGY0x-66wRosales skrev:Hej fugle.thefugle skrev:@rosales
Drop han er for klejn argumentet. Its getting old...
Og det er et falsk argument da det simpelthen ikke betyder noget efterhånden.
Coutinho var os for klejn, og han var da vidst en okay gevinst.
Tror heller ikke Eriksen ville gøre en forskel i LFC, men for klejn det er han ikke.
Jeg synes at hvis man er klejn og dynamisk som cou, Silva og Oscar kan man selvfølgelig godt følge med, men Eriksen er bare for stationær og husk nu at han spiller SG rollen for Ajax.
Er helt enig med fugle.. Er det argument ikke lagt i graven for længst. Jeg får mærkelige trækninger, hver gang jeg høre det argument.

Senest rettet af OBI-WAN søndag, 07. jul, 2013 22:51, rettet i alt 1 gang.
Hvilken verden lever du i?lfcman skrev:Utroligt at hver gang jeg klikker ind på en tråd inde på dette forum så er der "voksne" mænd som sidder og skændes som små børn.

Og så kan vi jo glæde os i fællesskab når det hold vi sammen støtter vinder.
aah, mindre kan vel også gøre det.Emmy skrev:@Thommo

Skændes og skændes, vil kalde det at diskutere, og det er det er formålet med dette forum, er min overbevisning. Men hvis det er at skændes, synes jeg stadig væk ikke det er uklædeligt. Så længe det ikke er på"min far kan banke din far" niveauOBI-WAN skrev:. At folk så kommer op og skændes, det må vi vænne os til, selvom det ikke klæder nogen.
Jeg er helt nede med, at der bliver skrevet med store bogstaver. Det var ikke en anklageThommo skrev:Skændes og skændes, vil kalde det at diskutere, og det er det er formålet med dette forum, er min overbevisning. Men hvis det er at skændes, synes jeg stadig væk ikke det er uklædeligt. Så længe det ikke er på"min far kan banke din far" niveauOBI-WAN skrev:. At folk så kommer op og skændes, det må vi vænne os til, selvom det ikke klæder nogen.

Vi er fuldstændig på linie med hinanden. Hvad er formålet med dette forum, hvis man ikke må være uenige. At bølgerne så går lidt højt en gang imellem, anser jeg for at være lidt ekstra krydderi.
Men helt ærligt, tydeligt at tabe besindelsen på et online forum, det er lidt uklædeligt.. Stadig ikke en anklage, må jeg heller sige.

Midtbanen er langt fra stærk, Lucas er jo slet ikke kommet op i gear og jeg tvivler på han skal være den faste løsning, de kan jo ikke engang bruge ham på landsholdet.TomViolence skrev:Så meget jeg nu gerne vil have ham tilbage så er 10 mil pund alt, alt for mange penge for en fyr på over 30.. Der er ingen garanti for, at vi får denne samme stærke midtbane tilbage, som vi havde for nogle år tilbage på trods af, at det er de samme navne.Martin E skrev:Alonso tilbage for 10 mill måske, så får vi drømme midtbane igen med Alonso og Gerrard.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.
Nu vel kan du lægge sådan en video, der er han fremragende, og hvis LFC køber håber jeg selvfølgelige jeg tager fejl, det er klart. Men det jeg har sat af Christian, som hovedagligt er landshold, synes jeg ikke han ligner en spiller som kan klare sig i PL. i Ajax er det en anden sag.OBI-WAN skrev:For klejn og stationær til PL.. http://www.youtube.com/watch?v=xuKGY0x-66wRosales skrev:Hej fugle.thefugle skrev:@rosales
Tror heller ikke Eriksen ville gøre en forskel i LFC, men for klejn det er han ikke.
Jeg synes at hvis man er klejn og dynamisk som cou, Silva og Oscar kan man selvfølgelig godt følge med, men Eriksen er bare for stationær og husk nu at han spiller SG rollen for Ajax.
Er helt enig med fugle.. Er det argument ikke lagt i graven for længst. Jeg får mærkelige trækninger, hver gang jeg høre det argument.
Men lad mig høre, hvor skulle Christian Eriksen spille for LFC; hvilken pos. på midtbanen?
SturridgeRosales skrev:Nu vel kan du lægge sådan en video, der er han fremragende, og hvis LFC køber håber jeg selvfølgelige jeg tager fejl, det er klart. Men det jeg har sat af Christian, som hovedagligt er landshold, synes jeg ikke han ligner en spiller som kan klare sig i PL. i Ajax er det en anden sag.OBI-WAN skrev:For klejn og stationær til PL.. http://www.youtube.com/watch?v=xuKGY0x-66wRosales skrev:Hej fugle.thefugle skrev:@rosales
Men lad mig høre, hvor skulle Christian Eriksen spille for LFC; hvilken pos. på midtbanen?
Cou-Eriksen-Aspas
Cou har spillet meget wing og han har alle "skills" til at kunne gøre det. Han kunne os trække en del ind i banen derude fra og skyde, da han har et godt solidt skud.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Vi skulle have budt 7,7 mil £ på Jorginho fra Verona.
http://www.football-italia.net/36180/li ... m-jorginho
Han er en 21-årig brasiliansk/italiensk midtbanespiller, men har aldrig hørt om ham før vi blev linket sammen med ham, for omkring en uge siden. Er der nogen som har set kampe med ham der kan fortælle om han har niveauet til startelleveren?
Umiddelbart synes jeg ikke han virker bedre end Lucas og Allen, og 7,7 mil £ er mange penge at bruge på endu et talent/breddespiller.
http://www.football-italia.net/36180/li ... m-jorginho
Han er en 21-årig brasiliansk/italiensk midtbanespiller, men har aldrig hørt om ham før vi blev linket sammen med ham, for omkring en uge siden. Er der nogen som har set kampe med ham der kan fortælle om han har niveauet til startelleveren?
Umiddelbart synes jeg ikke han virker bedre end Lucas og Allen, og 7,7 mil £ er mange penge at bruge på endu et talent/breddespiller.